turdziGT Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 W dniu 3.06.2020 o 11:28, Tommo napisał: Wszystko zależy od kryteriów jakimi się posługujemy w ocenie samochodu. Jedno jest pewne, Alpine nudnym autem z pewnością nie jest No tak w tym teście wykazało wszystkie i porządane tendencje auta dającego Fun z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 (edytowane) Jestem po jeździe testowej A110. Niestety S'ka nie była tego dnia dostępna. Najpierw jazda po drodze publicznej. Bez fajerwerków, samochód posłuszny do bólu, osiągi gorsze niż mój obecny samochód do zabawy, więc emocji raczej nie czułem. Wydech dość głośny ale przyjemny dla ucha. Trakcja bardzo dobra, hamulce świetne. Zawias całkiem komfortowy jak na sportowy wóz. Ogólnie nadaje się na co dzień. Jazda torowa dopiero obnażyła potencjał samochodu. Na semislicku po ich dogrzaniu istne szaleństwo. Zwinność i lekkość z jaką auto wykonuje polecenia budzi zdumienie. Mega mega wóz do zabawy. Co ciekawe auto jest odporne na upalanie niesamowicie. Dość długo najpierw ja, potem instruktor je skatował, sprawdziłem stan opon i zero zwałkowanej gumy czy przegrzania Niska masa robi robotę, bez dwóch zdań. Dodatkowo cięższa tylna oś odciąża przednie hamulce. Samochód bardzo mało się zużywa przy ostrej jeździe. To ważne dla kogoś kto chce zaliczać Track Day'e bo koszty eksploatacji nie zabiją. A teraz wady. Ciężko mi było trafić w manetki biegów w zakręcie, które są nieruchome i niestety dość małe. Trochę za mało mocy jak dla mnie. 350 koni i byłaby bajka. Nie ma cup holderów Chyba go kupię. Nie wiem jeszcze którą wersję i jak szybko to nastąpi. Dzisiaj zamówiony odbiór byłby w październiku. Edytowane 8 Czerwca 2020 przez Tommo 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 22 minuty temu, Tommo napisał: Jestem po jeździe testowej A110. Niestety S'ka nie była tego dnia dostępna. Najpierw jazda po drodze publicznej. Bez fajerwerków, samochód posłuszny do bólu, osiągi gorsze niż mój obecny samochód do zabawy, więc emocji raczej nie czułem. Wydech dość głośny ale przyjemny dla ucha. Trakcja bardzo dobra, hamulce świetne. Zawias całkiem komfortowy jak na sportowy wóz, ogólnie nadaje sie na co dzień. Jazda torowa dopiero obnażyła potencjał samochodu. Na semislicku po ich dogrzaniu istne szaleństwo. Zwinność i lekkość z jaką auto wykonuje polecenia budzi zdumienie. Mege mega wóz do zabawy. Co ciekawe auto jest odporne na upalanie niesamowicie. Dość długo najpierw ja, potem instruktor je skatował, sprawdziłem stan opon i zero zwałkowanej gumy czy przegrzania Niska masa robi robotę, bez dwóch zdań. Dodatkowo cięższa tylna oś odciąża przednie hamulce. Samochód bardzo mało się zużywa przy ostrej jeździe. To ważne dla kogoś kto chce zaliczać Track Day'e bo koszty eksploatacji nie zabiją. A teraz wady. Ciężko mi było trafić w manetki biegów w zakręcie, które są nieruchome i niestety dość małe. Trochę za mało mocy jak dla mnie. 350 koni i była by bajka. Nie ma cup holderów Chyba go kupię. Nie wiem jeszcze którą wersję i jak szybko to nastąpi. Dzisiaj zamówiony odbiór byłby w październiku. strasznie i się A110 podoba. Nie rozważałeś Alfy 4c ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 Przez chwilę tak. Auto raczej nie do upalania. Koszty ewentualnych napraw i serwisu zwalają z nóg. Dobry na lokatę kapitału i w salonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 2 godziny temu, Tommo napisał: Przez chwilę tak. Auto raczej nie do upalania. Koszty ewentualnych napraw i serwisu zwalają z nóg. Dobry na lokatę kapitału i w salonie. Racja a Lotus elise ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 2 godziny temu, Tinuviel napisał: Racja a Lotus elise ? Nigdy mnie to auto nie pociągało. Jest zbyt drogie a technologicznie prymitywne. Alpine konstrukcyjnie jest promem kosmicznym przy lotku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 Teraz, Tommo napisał: Nigdy mnie to auto nie pociągało. Jest zbyt drogie a technologicznie prymitywne. Alpine konstrukcyjnie jest promem kosmicznym przy lotku. Co nie jest Dzięki za waśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 11 godzin temu, Tommo napisał: Nigdy mnie to auto nie pociągało. Jest zbyt drogie a technologicznie prymitywne. Alpine konstrukcyjnie jest promem kosmicznym przy lotku. Czy ja wiem jak by nie bylo to Elise jest pionierem tej koncepcji , Alpine to tak na prawde rozwiniecie tej mysli wykorzystaniem dzisiejszej technologi. Exige 1.8 supercharged toi tak na prawde pogromca supersamochodow za 1/4 ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 (edytowane) 30 minut temu, turdziGT napisał: Czy ja wiem jak by nie bylo to Elise jest pionierem tej koncepcji , Alpine to tak na prawde rozwiniecie tej mysli wykorzystaniem dzisiejszej technologi. Exige 1.8 supercharged toi tak na prawde pogromca supersamochodow za 1/4 ceny. Nie chodzi mi o siągi tylko technologie, wykorzystaną w produkcji i projektowaniu. Alpine nie potrzebuje wzorców do naśladowania. To marka ze swoją historią i tradycjami. Edytowane 9 Czerwca 2020 przez Tommo 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 17 godzin temu, Tommo napisał: Zwinność i lekkość z jaką auto wykonuje polecenia budzi zdumienie. Mega mega wóz do zabawy. Co ciekawe auto jest odporne na upalanie niesamowicie. Dość długo najpierw ja, potem instruktor je skatował, sprawdziłem stan opon i zero zwałkowanej gumy czy przegrzania Niska masa robi robotę, bez dwóch zdań. Szok.... ale generalnie i tak gówno bo "łosia nie robi" 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 (edytowane) Godzinę temu, chojny napisał: Szok.... ale generalnie i tak gówno bo "łosia nie robi" Faktycznie, dziwnie sie zachowuje to auto... widac szybkosc za mala i zakrety za ciasne Edytowane 9 Czerwca 2020 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 59 minut temu, eddie_gt4 napisał: Faktycznie, dziwnie sie zachowuje to auto... widac szybkosc za mala i zakrety za ciasne Słupki źle poustawiali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 2 godziny temu, chojny napisał: Szok.... ale generalnie i tak gówno bo "łosia nie robi" Cieszę się że mogłem pomóc 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 W dniu 8.06.2020 o 15:35, Tommo napisał: Chyba go kupię. Nie wiem jeszcze którą wersję i jak szybko to nastąpi Gratuluję i zazdroszczę z całego serca ;-). Jestem zakochany w A110, a jedynie w niej siedziałem i widziałem jak jeździ. Może to być ostatnia okazja aby ją kupić, bo coś plotkują, że Francuzi chcą zamknąć fabrykę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Nie miałem okazji przejechać się A110, ale macałem na targach i wygląda całkiem fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 W dniu 8.06.2020 o 15:35, Tommo napisał: Jestem po jeździe testowej A110. Niestety S'ka nie była tego dnia dostępna. Najpierw jazda po drodze publicznej. Bez fajerwerków, samochód posłuszny do bólu, osiągi gorsze niż mój obecny samochód do zabawy, więc emocji raczej nie czułem. Wydech dość głośny ale przyjemny dla ucha. Trakcja bardzo dobra, hamulce świetne. Zawias całkiem komfortowy jak na sportowy wóz. Ogólnie nadaje się na co dzień. Jazda torowa dopiero obnażyła potencjał samochodu. Na semislicku po ich dogrzaniu istne szaleństwo. Zwinność i lekkość z jaką auto wykonuje polecenia budzi zdumienie. Mega mega wóz do zabawy. Co ciekawe auto jest odporne na upalanie niesamowicie. Dość długo najpierw ja, potem instruktor je skatował, sprawdziłem stan opon i zero zwałkowanej gumy czy przegrzania Niska masa robi robotę, bez dwóch zdań. Dodatkowo cięższa tylna oś odciąża przednie hamulce. Samochód bardzo mało się zużywa przy ostrej jeździe. To ważne dla kogoś kto chce zaliczać Track Day'e bo koszty eksploatacji nie zabiją. A teraz wady. Ciężko mi było trafić w manetki biegów w zakręcie, które są nieruchome i niestety dość małe. Trochę za mało mocy jak dla mnie. 350 koni i byłaby bajka. Nie ma cup holderów Chyba go kupię. Nie wiem jeszcze którą wersję i jak szybko to nastąpi. Dzisiaj zamówiony odbiór byłby w październiku. Potwierdzam w 100%, jeździłem tym na lotnisku w Arłamowie pod okiem Michała Kościuszko na prawym, bajka auto ! choć mocy rzeczywiście trochę wiecej mogło być. Ale prowadzenie i wyczycie mega ! Byłem zachwycony , choć swoje braki ma. Np. blacha podłogi jest tak cienka że mocniej naciśniej nogami to strzela i się wygina góra dół. . Gratuluje ! i zazdroszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Tymczasem podczas gdy BMW marnuje czas na jakieś bobry , fani buduje auta których oni nie chcą zbudować. Po M3 Touring pora na serie 1 https://www.motor1.com/news/427791/bmw-m2-m140i-shooting-brake/ Ale dzik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 9 godzin temu, Tommo napisał: Nie chodzi mi o siągi tylko technologie, wykorzystaną w produkcji i projektowaniu. Alpine nie potrzebuje wzorców do naśladowania. To marka ze swoją historią i tradycjami. Nie chodzi mi o wzorce tylko koncepcję. Pamiętaj że Lotus je budował w końcówce lat 90 i początku 2000 a więc dostępna technologia też była inna i mniej zaawansowana. Elise i Exige z podzespolzmi Toyoty są na prawdę mega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Fajne zestawienie, mialbym spora zagwozdke z wyborem... Wy ktore auto z tych 2 byscie wybrali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Foką nie miałem okazji jeździć ale i30N jeździłem i było bardzo blisko aby był zamiast CTR i chętnie widziałbym go u siebie w garażu. Hyundai teraz ma dostać automat i może być jeszcze fajniejszą opcją do codziennej jazdy i weekendowej zabawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 1 godzinę temu, Kukson napisał: Foką nie miałem okazji jeździć ale i30N jeździłem i było bardzo blisko aby był zamiast CTR i chętnie widziałbym go u siebie w garażu. Hyundai teraz ma dostać automat i może być jeszcze fajniejszą opcją do codziennej jazdy i weekendowej zabawy. To prawda - ogladalem testy Velostera N z nowa "mokra" DCT8 i bardzo fajnie jezdzi to autko, wydech tez daje rade, fajnie strzela podczas zmiany biegow (choc u nich silniki chyba nie maja DPF, wiec pytanie jak to bedzie gadalo w euro-specyfikacji) Fastback N z DCT wydaje sie byc b.fajna opcja na daily, jezeli tylko uda mi sie przekonac siebie samego do mocnego i ciezkiego FWD... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Jeżdziłem już wersją z filtrem i ładnie wydech strzelał i to jest to czego brakuje mi w Hondzie. Jeżeli bym brał to tylko wersje Performance w której jest szpera dzięki czemu z trakcją nie jest najgorzej nawet na mokrym i fajnie radzi sobie w zakrętach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 59 minut temu, Kukson napisał: Jeżdziłem już wersją z filtrem i ładnie wydech strzelał i to jest to czego brakuje mi w Hondzie. Jeżeli bym brał to tylko wersje Performance w której jest szpera dzięki czemu z trakcją nie jest najgorzej nawet na mokrym i fajnie radzi sobie w zakrętach. Pytanie jak bedzie brzmial zestaw DCT + DPF, oby nie spartolili niczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 No i pytanie czy w przypadku automatu nie zrezygnują ze zwykłego ręcznego co także jest na plus w Hultaju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Kukson napisał: No i pytanie czy w przypadku automatu nie zrezygnują ze zwykłego ręcznego co także jest na plus w Hultaju. Veloster N ma normalna fajche, wiec obstawiam, ze i30N tez ja zachowa... choc osobiscie w daily (o ile z automatem) chyba wolalbym miec automatyczny reczny z auto-holdem, zeby w korkach nie trzymac nogi na hamulcu Chyba ze w przypadku systemu start-stop, jak gasnie nam silnik, to nie trzeba nogi trzymac na hamulcu - jak to dziala np. w Polo GTI, kojarzy ktos??? Edytowane 10 Czerwca 2020 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się