turdziGT Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Jak wiekszosc najnowszych BWM. Z niecierpliwoscia czekam na bobry , to dopiero bedzie......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Jak wiekszosc najnowszych BWM. Z niecierpliwoscia czekam na bobry , to dopiero bedzie......... Wygląd nowych BMW dopadła epidemia nieznanego wirusa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Pewnie Bobrowirus zaatakował projektanta po konsumpcji z grilla 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 https://pdf.sites.toyota.pl/broszura_gr_yaris.pdf 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 800K za Giulie GTA. Ale kogoś powaliło 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Może Subaru wyciagnie wnoski i wyprodukuje nowe wcielenie Imprezy GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 5 godzin temu, turdziGT napisał: 800K za Giulie GTA. Ale kogoś powaliło całkiem uczciwa cena za Giulię GTA z 65r oczywiście pod warunkiem że dobrze zachowany egzemplarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 produkcja mało seryjna ma to do siebie że jest droga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Sorry rozumie Jag XE Prosjekt 8 ktory nie ma Performance odpowiednika a kazdy panel samochodu rozni sie od modelu bazowego ale dwa razy tyle za pare przyklejonych plastikow i lekki tune programem juz i tak mocnego silnika ? Lekkasje przesadza. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 No ale w tej cenie dostaniecie kask w kolorze nadwozia czy pokrowiec na auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulcrum Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 ale normalne nerki ma!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 W dniu 30.04.2020 o 17:38, GRAF napisał: Może Subaru wyciagnie wnoski i wyprodukuje nowe wcielenie Imprezy GT? Watpie patrzac na to co teraz oferuja. Kupiles w koncu to RS5 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vexus Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 Od dziś można ustawić się w kolejce po Yarisa GR ciekawe ile szt będzie dla "Kowalskiego"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 (edytowane) Podepnę się pod temat, jestem ciekaw Waszych opinii. Zastanawiam się nad zakupem auta do zabawy na tor. Takie, co to dojadę nim w miarę komfortowo z Wawy do Łodzi, Kielc, Olsztyna. Kierowca 40+, bez ambicji na pro i bicie czasów kolegów w Porsche i AMG. Mechanikiem tez nie jestem, wiec auto „specjalnej troski” raczej odpada. Budżet - w zależności od auta do jakieś 70k brutto. Na codzień mam czym jeździć. To ma być typowa zabawy. Myslem o fiescie ST albo Clio RS Cup lub Megane RS. Lub BRZ. Yaris GR za drogi... Edytowane 4 Maja 2020 przez Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 Tsunetomo, spory budżet jak na zabawę. Proponuję zakup GT lub WRX-a i przystosowanie do jazdy torowej. Ja swoim seryjnym wrx-em bawiłem się tak od 2009 do 2017 roku, łącznie w ponad 100 różnych imprezach typu KJS, Rally sprint, super sprint itp. nie licząc upalanek i treningów z jazdy sportowej. Zawsze wydawało mi się, że będąc fanem subaru należy bawić się za sterami subaru, a za potencjalnych konkurentów mieć auta, które wymieniasz. Oczywiście z twojej listy BRZ jako opcja dla Imprezy jest świetnym rozwiązaniem, chociaż jego tylny napęd z jednej strony będzie podnosić czynnik fanu z jazdy ale może też być przeszkodą w uzyskiwaniu dobrych wyników w warunkach zimowych. Przednionapędówki, które wymieniłeś sprawdzą się tak naprawdę tylko w ciepłe dni na suchym asfalcie. Regułą było, że w rundach rally sprint w woj lubelskim, w których startowałem, od późnej wiosny do wczesnej jesieni zgłaszało się nawet 80 aut z czego większość to były przednionapędówki, w zimie zostawało około 20 aut z 4X4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 1 minutę temu, plejadek napisał: Tsunetomo, spory budżet jak na zabawę. Proponuję zakup GT lub WRX-a i przystosowanie do jazdy torowej. Ja swoim seryjnym wrx-em bawiłem się tak od 2009 do 2017 roku, łącznie w ponad 100 różnych imprezach typu KJS, Rally sprint, super sprint itp. nie licząc upalanek i treningów z jazdy sportowej. Zawsze wydawało mi się, że będąc fanem subaru należy bawić się za sterami subaru, a za potencjalnych konkurentów mieć auta, które wymieniasz. Oczywiście z twojej listy BRZ jako opcja dla Imprezy jest świetnym rozwiązaniem, chociaż jego tylny napęd z jednej strony będzie podnosić czynnik fanu z jazdy ale może też być przeszkodą w uzyskiwaniu dobrych wyników w warunkach zimowych. Przednionapędówki, które wymieniłeś sprawdzą się tak naprawdę tylko w ciepłe dni na suchym asfalcie. Regułą było, że w rundach rally sprint w woj lubelskim, w których startowałem, od późnej wiosny do wczesnej jesieni zgłaszało się nawet 80 aut z czego większość to były przednionapędówki, w zimie zostawało około 20 aut z 4X4. Też był (jest) ciagle taki pomysł, ale przeraża mnie „pojazd wysokiego ryzyka” jakim taki WRX / GTek, z racji wieku i silnika jest. lubię tylnonapędówki, stad chyba najbliżej mi do BRZ (chętniej niż Tojkę, ale tych akurat jest więcej), bo nawet poniżej tego budżetu można znaleźć sensowna sztukę. Silnik raczej bezproblemowy. Swoją drogą Fiestą ST tez miałem okazje polatać i powiem, że naprawdę zwinne auto. Ale fakt, było bardzo sucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 6 minut temu, Tsunetomo napisał: Też był (jest) ciagle taki pomysł, ale przeraża mnie „pojazd wysokiego ryzyka” jakim taki WRX / GTek, z racji wieku i silnika jest. lubię tylnonapędówki, stad chyba najbliżej mi do BRZ (chętniej niż Tojkę, ale tych akurat jest więcej), bo nawet poniżej tego budżetu można znaleźć sensowna sztukę. Silnik raczej bezproblemowy. Swoją drogą Fiestą ST tez miałem okazje polatać i powiem, że naprawdę zwinne auto. Ale fakt, było bardzo sucho. 308 GTI? Mój miał jakieś choroby wieku dziecięcego z czujnikiem wału, ale ASO sobie z tym poradziło i w chwili obecnej przy ~80.000 nic mechanicznie się nie dzieje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yak Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 (edytowane) @Tsunetomo Z wymienionej przez Ciebie paczki Megane będzie najszybszy, chyba że tor bardzo wolny i kręty to wtedy pewnie Clio III byłoby ciut lepsze. @matros1, nie miałeś przypadkiem RSa 3ciej generacji żeby odpowiedzieć konkretniej? Edytowane 4 Maja 2020 przez yak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 Teraz, yak napisał: @Tsunetomo Z wymienionej przez Ciebie paczki Megane będzie najszybszy. @matros1, nie miałeś przypadkiem RSa 3ciej generacji żeby odpowiedzieć konkretniej? Widzę ze masz Clio trophy. I jak to jeździ? Podobno bardzo dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 Clio Trophy 220 bardzo fajne auto w którym chyba tylko EDC mnie denerwowało. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 jak chcesz żeby było mocne tanie auto do zabawy, to bmw ,czymś w rodzaju e46, lub e90 z 3 litrową benzyną można upalać po taniości. Jeśli 4x4 to szukałbym evo, można w tym budżecie znaleźć, są mocniejsze i lepiej się prowadzą niż imprezy, sorry Ośki są fajne, mogą być i szybkie, ale jak dla mnie to nie dają takiej radochy w upalaniu, a w sumie o to przecież chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yak Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 (edytowane) Ja jeżdżę raczej dziadkowo, więc trochę ciężej mi się wypowiadać na temat potencjału samochodu, natomiast: 1. Jeździ to podobnie jak każde Clio, przy odpuszczeniu gazu potrafi ładnie tyłkiem zarzucić 2. Chłopaki, które te auta upalają naprawdę konkretnie, są zachwyceni bezawaryjnością. Nic się nie chce zepsuć, skrzynia, silnik etc. 3. Jedynie oliwa się grzeje dość mocno (ale to chyba przypadłość każdego, stockowego, uturbionego auta). Są oczywiście chłodnice oleju, które rozwiązują problem. 4. Generalnie samochód jest bezawaryjny również w codziennym użytku (Ciebie pewnie to mniej interesuje ) a i koszta utrzymania są niewielkie. Randomowe fakty : Od przełomu 2017/2018 można lać jedynie 98 oktanów+ Poliftowe (2016+) mają full LEDy. Nie trzymają mocy (klasyka w Renault Sport), zwykle jest te 5-10 koni mniej. RSy to teoretycznie 200 kuni, a RS Trophy 220. Inne turbo, inny zawias (chociaż przy dołożeniu Cupa do "zwykłego RS" robi się tak naprawdę Trophy), ciut szybsze programowanie skrzyni i jakieś pierdoły. Clio IV nie można było kupić z Brembo. Apropos skrzyni, to wolę działanie tej w Cliówce, niż automatu z Infiniti Q50 Edytowane 4 Maja 2020 przez yak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 53 minuty temu, yak napisał: automatu z Infiniti Q50 Toż to leciwy, leniwy 7G-Tronic. To nie może chodzić jak burza ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yak Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 (edytowane) Oj, wszystko o tym automacie można powiedzieć, tylko nie to, że chodzi jak burza Nota bene, to nie tyle 7G-Tronic co konstrukcja Jatco Wydaje mi się, że ona jest zbliżona do Mercedesowej, ale jednak to inna skrzynia Edytowane 4 Maja 2020 przez yak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się