Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, GRAF napisał:

Nie kupiłem i nie kupie, przemyślałem wszystko i nie będę zadowolony z tego typu samochodu.
Ps: jeździleś może na test drive Alpine A110S? jeśli nie to bardzo polecam.

Przypuszczam , niestety u minie to ekzotyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, turdziGT napisał:

OK jak to wyglada w stosunku do Caymana ? 

W Apline masz przyciski z Clio...

 

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Zyzol napisał:

O masę - mała masa

Kiedyś masa była drugą najważniejszą cechą auta sportowego po mocy oczywiście. 

Dziś mamy 2.5 tonowe kolosy robiące 100 km/h w 3 sekundy z groszem i mało który z producentów zawraca sobie głowę „dietą”. ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Michał W. napisał:

Kiedyś masa była drugą najważniejszą cechą auta sportowego po mocy oczywiście. 

Dziś mamy 2.5 tonowe kolosy robiące 100 km/h w 3 sekundy z groszem i mało który z producentów zawraca sobie głowę „dietą”. ;)

Jak to dawno temu napisał @chojny : "ale kiedyś zaczyna się zakręt" i wtedy ma to znaczenie. Np. mi osobiście teraz brakuje takiego zawadiaki jak przekazaliśmy GTI. Q50 jest szybkie, ale ciężkie i to czuć w zakrętach. Chociaż wczoraj e-boxer na mokrym rondzie pokazał, że potrafi polecieć bokiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, turdziGT napisał:

Z tym sie licze ale to chyba nie o to w tym aucie chodzi.

Masz rację, mimo wszystko wydając worek pieniędzy na to nietuzinkowe auto wolałbym nie czuć sie jak w Clio 1.0 ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie przesadzacie.

Ok, jest tam kilka przycisków z Clio ale kto teraz tego nie robi?

Może Porsche, ale pewnie też by się okazało, że są jakieś rzeczy ze Skody.

 

Nie bez kozery Alpine zbiera bardzo dobre opinie, nawet pomimo swej ceny.

Poza tym, czy np: Lotusy miały przyciski wysokiej jakości, super tapicerkę?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, yak napisał:

Zdecydowanie przesadzacie.

Ok, jest tam kilka przycisków z Clio ale kto teraz tego nie robi?

Może Porsche, ale pewnie też by się okazało, że są jakieś rzeczy ze Skody.

 

Lambo ma duperele z VW i Audi. Ferrari z Fiata. Aston swego czasu miał kluczyk z Ford/Volvo itd. itp. Nic nowego 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Jak to dawno temu napisał @chojny : "ale kiedyś zaczyna się zakręt" i wtedy ma to znaczenie. Np. mi osobiście teraz brakuje takiego zawadiaki jak przekazaliśmy GTI. Q50 jest szybkie, ale ciężkie i to czuć w zakrętach. Chociaż wczoraj e-boxer na mokrym rondzie pokazał, że potrafi polecieć bokiem :D

 

Masy najbardziej obawiam się przy projekcie Legacy. E30 ważyło około tony pięćdziesiąt w wersji rajdowej i 950kg z hakiem w wersji na Bednary a lekkość samochodu powodowała niesamowita frajdę z jazdy. W najlepszym momencie miałem jakieś 190PS na tonę. Auto było żwawe. 

 

@gryka poszedł jeszcze dalej i w swoim projekcie zszedł z masą po bandzie do tego dużo mocniejszy silnik. Jeździłem tym autem tylko po zwykłej, publicznej drodze ale efekt końcowy jest nieziemski. Lekkość konstrukcji daje fantastyczne efekty, hamowanie, zakręty to coś pięknego. 

 

 

Z Intakiem zostaliśmy zaproszeni na testy Volkswagenów i do dyspozycji było sporo aut. Najbardziej czekaliśmy na jazdy R32 po czym zgodnie stwierdziliśmy że zwykły Golf 1,4TSi jeździ fajniej niż ceglany R32. 

 

Moc to jedno ale masa jest kluczowa w faktorze "frajda z jazdy". 

 

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, matros1 napisał:

 

Lambo ma duperele z VW i Audi. Ferrari z Fiata. Aston swego czasu miał kluczyk z Ford/Volvo itd. itp. Nic nowego 

 

Dokładnie, dlatego nie rozumiem kompletnie narzekania na kilka rzeczy z Clio/Megane'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, yak napisał:

Dokładnie, dlatego nie rozumiem kompletnie narzekania na kilka rzeczy z Clio/Megane'a.

W sumie to masz rację :) Chyba jednak w Alpine przeszkadza mi to, że nie stać mnie na zabawkę za 250k zł na tor. A do Renault mam sentyment bo w swoim czasie wyjeździłem się nimi sporo.Nawet ten mityczny joystick do obsługi radia pod kierownicą dało się garnąć. I może jednak Clio RS Cup wjedzie jednak... ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Tsunetomo napisał:

W sumie to masz rację :) Chyba jednak w Alpine przeszkadza mi to, że nie stać mnie na zabawkę za 250k zł na tor. A do Renault mam sentyment bo w swoim czasie wyjeździłem się nimi sporo.Nawet ten mityczny joystick do obsługi radia pod kierownicą dało się garnąć. I może jednak Clio RS Cup wjedzie jednak... ;)

 

Szacuneczek, naprawdę! :)

 

Apropos ceny, to z jednej strony 250 tysięcy to naprawdę dużo, ale z drugiej, bezpośredni konkurent(ci) kosztują więcej.

Rozumiałbym kogoś, kto wybrałby Alpine, jak i tego, który zdecydowałby się na Porsche :)

 

A Renówkę spod znaku RS (czy to Clio czy Megane) naprawdę można polecić z czystym sumieniem, oczywiście jeśli komuś nie przeszkadza FWD :)

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.carthrottle.com/post/the-top-10-best-hot-hatches-in-2020-and-the-ones-that-dont-quite-cut-it/

 

 

Nowy Golf GTI zapowiada sie ciekawie (pomijajac aspekty wizualne), fajnie tez, ze powstana tez mocniejsze wersje / modele - TCR oraz R

 

https://autogaleria.pl/volkswagen-golf-gti-2020-jak-zmienil-sie-hothatch-z-wolfsburga

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak jeszcze w temacie Alpine - kojarzycie że zjarał się kompletnie na planie TopGear? - podobno wyciek paliwa, nie wiem na czy stanęło ostatecznie :biglol:

https://francuskie.pl/alpine-a110-w-plomieniach-podczas-krecenia-top-gear/

https://leftlane.pl/2018/04/12/alpine-a110-splonelo-podczas-testu-top-gear-ujawnilo-nagranie/

 

Edytowane przez jaro555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.05.2020 o 13:59, turdziGT napisał:

On testowali przedprodukcyjne ezemplarze 

 

Wyglada na to, ze produkcyjne egzemplarze niedlugo znikna z rynku...

 

https://autogaleria.pl/alpine-a110-takze-zagrozone-cieciami-renault-to-bardzo-mozliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, eddie_gt4 napisał:

 

Wyglada na to, ze produkcyjne egzemplarze niedlugo znikna z rynku...

 

https://autogaleria.pl/alpine-a110-takze-zagrozone-cieciami-renault-to-bardzo-mozliwe

:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...