Michał W. Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Ford Focus Mk4 ST w teście od ”Wheel with it”. Po zaprzestaniu prac nad RS pozostanie najmocniejszą wersją czwartej generacji, 280KM 420Nm i FWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 7 godzin temu, GRAF napisał: Nie kupiłem i nie kupie, przemyślałem wszystko i nie będę zadowolony z tego typu samochodu. Ps: jeździleś może na test drive Alpine A110S? jeśli nie to bardzo polecam. Przypuszczam , niestety u minie to ekzotyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 13 minut temu, turdziGT napisał: Przypuszczam , niestety u minie to ekzotyka. Egzotyka to cena za Alpine... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 OK jak to wyglada w stosunku do Caymana ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 10 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 (edytowane) 1 minutę temu, turdziGT napisał: OK jak to wyglada w stosunku do Caymana ? W Apline masz przyciski z Clio... Edytowane 10 Maja 2020 przez Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Z tym sie licze ale to chyba nie o to w tym aucie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Teraz, turdziGT napisał: Z tym sie licze ale to chyba nie o to w tym aucie chodzi. Może w aucie nie. Ale zatem o co chodzi w cenie Alpine? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 O masę - mała masa, duża cena 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 9 minut temu, Zyzol napisał: O masę - mała masa Kiedyś masa była drugą najważniejszą cechą auta sportowego po mocy oczywiście. Dziś mamy 2.5 tonowe kolosy robiące 100 km/h w 3 sekundy z groszem i mało który z producentów zawraca sobie głowę „dietą”. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Alpine gotowe do jazdy - 1100 kg „Odchudzony” Cayman T gotowy do jazdy - 1455 kg osobiście wolałbym pewnie Caymana, ale jak kiedyś skonfigurowałem to kosztował ponad 400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Godzinę temu, Michał W. napisał: Kiedyś masa była drugą najważniejszą cechą auta sportowego po mocy oczywiście. Dziś mamy 2.5 tonowe kolosy robiące 100 km/h w 3 sekundy z groszem i mało który z producentów zawraca sobie głowę „dietą”. Jak to dawno temu napisał @chojny : "ale kiedyś zaczyna się zakręt" i wtedy ma to znaczenie. Np. mi osobiście teraz brakuje takiego zawadiaki jak przekazaliśmy GTI. Q50 jest szybkie, ale ciężkie i to czuć w zakrętach. Chociaż wczoraj e-boxer na mokrym rondzie pokazał, że potrafi polecieć bokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 21 godzin temu, turdziGT napisał: Z tym sie licze ale to chyba nie o to w tym aucie chodzi. Masz rację, mimo wszystko wydając worek pieniędzy na to nietuzinkowe auto wolałbym nie czuć sie jak w Clio 1.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yak Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Zdecydowanie przesadzacie. Ok, jest tam kilka przycisków z Clio ale kto teraz tego nie robi? Może Porsche, ale pewnie też by się okazało, że są jakieś rzeczy ze Skody. Nie bez kozery Alpine zbiera bardzo dobre opinie, nawet pomimo swej ceny. Poza tym, czy np: Lotusy miały przyciski wysokiej jakości, super tapicerkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 5 godzin temu, Zyzol napisał: O masę - mała masa, duża cena Czyli trochę jak ze stringami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 16 godzin temu, yak napisał: Zdecydowanie przesadzacie. Ok, jest tam kilka przycisków z Clio ale kto teraz tego nie robi? Może Porsche, ale pewnie też by się okazało, że są jakieś rzeczy ze Skody. Lambo ma duperele z VW i Audi. Ferrari z Fiata. Aston swego czasu miał kluczyk z Ford/Volvo itd. itp. Nic nowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 21 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał: Jak to dawno temu napisał @chojny : "ale kiedyś zaczyna się zakręt" i wtedy ma to znaczenie. Np. mi osobiście teraz brakuje takiego zawadiaki jak przekazaliśmy GTI. Q50 jest szybkie, ale ciężkie i to czuć w zakrętach. Chociaż wczoraj e-boxer na mokrym rondzie pokazał, że potrafi polecieć bokiem Masy najbardziej obawiam się przy projekcie Legacy. E30 ważyło około tony pięćdziesiąt w wersji rajdowej i 950kg z hakiem w wersji na Bednary a lekkość samochodu powodowała niesamowita frajdę z jazdy. W najlepszym momencie miałem jakieś 190PS na tonę. Auto było żwawe. @gryka poszedł jeszcze dalej i w swoim projekcie zszedł z masą po bandzie do tego dużo mocniejszy silnik. Jeździłem tym autem tylko po zwykłej, publicznej drodze ale efekt końcowy jest nieziemski. Lekkość konstrukcji daje fantastyczne efekty, hamowanie, zakręty to coś pięknego. Z Intakiem zostaliśmy zaproszeni na testy Volkswagenów i do dyspozycji było sporo aut. Najbardziej czekaliśmy na jazdy R32 po czym zgodnie stwierdziliśmy że zwykły Golf 1,4TSi jeździ fajniej niż ceglany R32. Moc to jedno ale masa jest kluczowa w faktorze "frajda z jazdy". 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yak Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 50 minut temu, matros1 napisał: Lambo ma duperele z VW i Audi. Ferrari z Fiata. Aston swego czasu miał kluczyk z Ford/Volvo itd. itp. Nic nowego Dokładnie, dlatego nie rozumiem kompletnie narzekania na kilka rzeczy z Clio/Megane'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 7 minut temu, yak napisał: Dokładnie, dlatego nie rozumiem kompletnie narzekania na kilka rzeczy z Clio/Megane'a. W sumie to masz rację Chyba jednak w Alpine przeszkadza mi to, że nie stać mnie na zabawkę za 250k zł na tor. A do Renault mam sentyment bo w swoim czasie wyjeździłem się nimi sporo.Nawet ten mityczny joystick do obsługi radia pod kierownicą dało się garnąć. I może jednak Clio RS Cup wjedzie jednak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yak Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 38 minut temu, Tsunetomo napisał: W sumie to masz rację Chyba jednak w Alpine przeszkadza mi to, że nie stać mnie na zabawkę za 250k zł na tor. A do Renault mam sentyment bo w swoim czasie wyjeździłem się nimi sporo.Nawet ten mityczny joystick do obsługi radia pod kierownicą dało się garnąć. I może jednak Clio RS Cup wjedzie jednak... Szacuneczek, naprawdę! Apropos ceny, to z jednej strony 250 tysięcy to naprawdę dużo, ale z drugiej, bezpośredni konkurent(ci) kosztują więcej. Rozumiałbym kogoś, kto wybrałby Alpine, jak i tego, który zdecydowałby się na Porsche A Renówkę spod znaku RS (czy to Clio czy Megane) naprawdę można polecić z czystym sumieniem, oczywiście jeśli komuś nie przeszkadza FWD 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 https://www.carthrottle.com/post/the-top-10-best-hot-hatches-in-2020-and-the-ones-that-dont-quite-cut-it/ Nowy Golf GTI zapowiada sie ciekawie (pomijajac aspekty wizualne), fajnie tez, ze powstana tez mocniejsze wersje / modele - TCR oraz R https://autogaleria.pl/volkswagen-golf-gti-2020-jak-zmienil-sie-hothatch-z-wolfsburga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro555 Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 (edytowane) To tak jeszcze w temacie Alpine - kojarzycie że zjarał się kompletnie na planie TopGear? - podobno wyciek paliwa, nie wiem na czy stanęło ostatecznie https://francuskie.pl/alpine-a110-w-plomieniach-podczas-krecenia-top-gear/ https://leftlane.pl/2018/04/12/alpine-a110-splonelo-podczas-testu-top-gear-ujawnilo-nagranie/ Edytowane 19 Maja 2020 przez jaro555 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 On testowali przedprodukcyjne ezemplarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 W dniu 19.05.2020 o 13:59, turdziGT napisał: On testowali przedprodukcyjne ezemplarze Wyglada na to, ze produkcyjne egzemplarze niedlugo znikna z rynku... https://autogaleria.pl/alpine-a110-takze-zagrozone-cieciami-renault-to-bardzo-mozliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 50 minut temu, eddie_gt4 napisał: Wyglada na to, ze produkcyjne egzemplarze niedlugo znikna z rynku... https://autogaleria.pl/alpine-a110-takze-zagrozone-cieciami-renault-to-bardzo-mozliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się