dr.elich Opublikowano 27 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2020 W sumie kupiłem jakiś czas temu i nie pomyślałem o tym.. V gate z apką jest w stanie dostarczyć mi informacji dotyczących przyczyn zamulania? Raczej kabel. Pisz do@Sasha_A80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Pomijając cięższe przypadki , polecam próbę. Wielokrotnie o tym pisałem. Umycie przepływki w myjce ultradźwiękowej. Drobny pył przechodzący przez filtr osadza się na "drucie przepływki". W moim/córki, a właściwie córki/moim. Ok. 60 kkm pierwsze mycie, 120 kkm drugie mycie. Teraz jest ok. 160 kkm. Już szykuję IPA. Wymiana firmware nie pomagała. Przepływka, z wbitym pyłem w drut, nie widzi właściwej ilości powietrza. Zaniża jego ilość, a więc zuboża mieszankę. Stąd stuki i opóźnianie zapłonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Pinienda Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Ja zamierzam naprawić ten problem programowo. Szykuję się do wyprawy na Poznań do mapteka. Dla pewności pojadę jeszcze na hamownię. Nie wiecie czy podobną usługę świadczy jakiś zakład bliżej Warszawy? Ewentualnie czy polecacie jakąś hamownie 4x4 Warszawa i okolice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 6 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2020 14 godzin temu, Artur Pinienda napisał: Ewentualnie czy polecacie jakąś hamownie 4x4 Warszawa i okolice? W Ożarowie jest dobra. Kilka osób z forum (w tym ja) było i nikt nie narzekał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 15 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2020 W dniu 5.08.2020 o 18:56, Artur Pinienda napisał: Nie wiecie czy podobną usługę świadczy jakiś zakład bliżej Warszawy? Oczywiście, że wiemy. Jeden z naszych forumowych kolegów ogarnia temat. Kontakt podam na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Możliwe, że pompa paliwa może powodować te zamulanie? Ostatnim czasem samochód bardzo ciężko odpala. Prąd jest, rozrusznik kręci - więc chyba jedyne co może szwankować, to właśnie pompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Zawór zwrotny np. sprawdzałeś czy leci paliwo? możesz zmierzyć też ciśnienie.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Możliwe, że pompa paliwa może powodować te zamulanie? Ostatnim czasem samochód bardzo ciężko odpala. Prąd jest, rozrusznik kręci - więc chyba jedyne co może szwankować, to właśnie pompa. Ale rozrusznik może kręcić a będą zurzyte szczotki na nim. U mnie tak było, winiłem akumulator, a wymiana szczotkotrzymacza rozwiązała problem. Ale ten temat o zamulaniu on dotyczy zamulania z powodu opóźniania zapłonu przez stukowiec. Jakbyś się czymś podłączył i zobaczył na kat wyprzedzenia zapłonu to będziesz widział o co chodzi. Albo korekty od stukowca. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 (edytowane) 14 minut temu, ewemarkam napisał: Ale rozrusznik może kręcić a będą zurzyte szczotki na nim. U mnie tak było, winiłem akumulator, a wymiana szczotkotrzymacza rozwiązała problem. Ale ten temat o zamulaniu on dotyczy zamulania z powodu opóźniania zapłonu przez stukowiec. Jakbyś się czymś podłączył i zobaczył na kat wyprzedzenia zapłonu to będziesz widział o co chodzi. Albo korekty od stukowca. A jak to u Ciebie wyglądało? Bo u mnie pierwsze odpalenie jest trudne, jeżeli zgasze samochód i znowu odpalę, to już bezproblemowo. @akirnie sprawdzałem jeszcze. Edytowane 14 Października 2020 przez Danko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 A jak to u Ciebie wyglądało? Bo u mnie pierwsze odpalenie jest trudne, jeżeli zgasze samochód i znowu odpalę, to już bezproblemowo. @akirnie sprawdzałem jeszcze. A masz LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 1 minutę temu, ewemarkam napisał: 13 minut temu, Danko napisał: A jak to u Ciebie wyglądało? Bo u mnie pierwsze odpalenie jest trudne, jeżeli zgasze samochód i znowu odpalę, to już bezproblemowo. @akirnie sprawdzałem jeszcze. A masz LPG? Tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Tak jestTo może wtryskiwacze Ci puszczają gaz do kolektora, albo reduktor. Zakreć LPG na butli, wypal na wolnych LPG z przewodów, tak aby zgasł albo się przełączył na PB. I rano odpal, oczywiście z ciągle zakręconym zaworem na butli. Powinno być lepiej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 2 minuty temu, ewemarkam napisał: To może wtryskiwacze Ci puszczają gaz do kolektora, albo reduktor. Zakreć LPG na butli, wypal na wolnych LPG z przewodów, tak aby zgasł albo się przełączył na PB. I rano odpal, oczywiście z ciągle zakręconym zaworem na butli. Powinno być lepiej. Wtryski na 99% sprawne, bo były kontrolowane kilka tysięcy temu... Aczkolwiek jest to jakiś trop, warto może sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Wtryski na 99% sprawne, bo były kontrolowane kilka tysięcy temu... Aczkolwiek jest to jakiś trop, warto może sprawdzić. Ten test możesz zrobić samemu i zajmie Ci to chwilę. A wtryski się mogły zabrudzic, wystarczy raz zatankować niedobry gaz. Niby filtry są ale one nie łapią wszystkiego. Reduktor też może puszczać. Aby sprawdzić wystarczy zdjąć wężyk który leci do kolektora i włożyć go np szklanki z wodą. Jeśli puszcza to zobaczysz bąbelki. Ale w/w test rozwiąże wątpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morosek Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Jako że to moj pierwszy post: WITAJCIE!!! No właśnie tez zakupiłem 2.0X EJ204 i mam ten problem ze dławi go od 2000-3000RPM. Przeleciałem cały temat od samego początku i dalej nie wiem? Czyszczenie przepustnicy, czyszczenie przepływki ale co z tym softem ECU? Robić Update? Jechać do ASO? bedą mieli aktualizację? D5854EC7 ten bedzie ostatni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasha_A80 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 (edytowane) D5854EC7 is the most recent. And is still useless. You are welcome to buy a new car. Edytowane 15 Kwietnia 2021 przez Sasha_A80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morosek Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 20 minut temu, Sasha_A80 napisał: D5854EC7 is the most recent. And is still useless. You are welcome to buy a new car. Sasha I just bought my first used SG and should I buy a new one? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasha_A80 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 (edytowane) Subaru has no profit if you revive your 15 years old car. They need to sell new models badly. D5854EC7 update just postponed 2000-3000 rpm flat spot to the end of a warranty period coming in 2010-2012. Edytowane 15 Kwietnia 2021 przez Sasha_A80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 39 minut temu, morosek napisał: Sasha I just bought my first used SG and should I buy a new one? Sasha dąży do tego, że serwis możliwe że nie pomoże z tym problemem, bo niejako nie ma interesu w kombinowaniu nad rozwiązaniem problemu w XX letnim modelu. @Sasha_A80what you recommend though? Cleaning stuff at first, or doing everything at the same time? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasha_A80 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 First of all you are to tune the ecu against false knock detection that is the cause of 2000-3000rpm hesitation. Remove a rusty secondary air system and a clogged EGR. Nothing but a throttle body needs to be cleaned. Inspect and recover AVCS if needed if there is 100+ kkm on the clock. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morosek Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Godzinę temu, Sasha_A80 napisał: Inspect and recover AVCS if needed if there is 100+ kkm on the clock. where can i find these AVCS valve? 242kkm on the clock? I try use google but i cant find it. EGR I'll take it out in the morning and clean it. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polter_83 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 35 minut temu, morosek napisał: where can i find these AVCS valve? 242kkm on the clock? I try use google but i cant find it. EGR I'll take it out in the morning and clean it. Jakie masz ECU? Na Hitachi sprawę załatwia Poznań lub Nowy Sącz, albo Sasha. Nie wiem czy dobrze pamiętam ale reszta sposobów nie jest wieczna. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasha_A80 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) 2 morosek: You are to log the engine while running. And verify VVT angle left\VVT angle rigth values Vs engine RPM and engine load. It is almost impossible to have AVCS system working properly with 200 kkm on the clock and original oil valves. Neither EGR nor secondary air system you are going to clean are related to 2000-3000 rpm flat spot. Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez Sasha_A80 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus22100 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 10 godzin temu, polter_83 napisał: Jakie masz ECU? Na Hitachi sprawę załatwia Poznań lub Nowy Sącz, albo Sasha. Nie wiem czy dobrze pamiętam ale reszta sposobów nie jest wieczna. Jeśli można zapytać to ile taka usługa się ceni u poszczególnych dobrodziei. Bo przymierzam się również na taką operację bo już mnie zaczyna irytować ta dziura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polter_83 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 13 minut temu, markus22100 napisał: Jeśli można zapytać to ile taka usługa się ceni u poszczególnych dobrodziei. Bo przymierzam się również na taką operację bo już mnie zaczyna irytować ta dziura. W Poznaniu 2 lata temu 1600+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się