Skocz do zawartości

Urbi

Użytkownik
  • Zawartość

    199
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Urbi

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 15.04.1976

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester MY 2010
    Levorg MY 2018

Ostatnie wizyty

201 wyświetleń profilu
  1. Urbi

    Levorg - instalacja lpg.

    Nie zrozum nie źle. RS to świetne auto. Prawie je kupowałem, ale w necie znalazłem masę informacji o wymianach silnika na gwarancji.
  2. Urbi

    Levorg - instalacja lpg.

    Mam nadzieję, że nie w ostatniej generacji RSa. Ten silnik jest podobno z plasteliny. Temat dla odważnych. Brak aut z USA. Levorgów w Wwie prawie nie widuję. Poza tym większość jeszcze na fabrycznej/przedłużonej gwarancji.
  3. Jeżeli to brzmi jak skóra o skórę (jesteś pewny?) to nie wiem, ale w innym aucie miałem takie skrzypienie wyłącznie na nierównościach (wtedy pracuje bardziej karoseria). Na forum marki goście pół auta rozbierali. ASO demontowało słupki itp. Wszystkim w końcu pomogło popryskanie WD40 na zamki i zawiasy drzwi. Ja zrobiłem to 1 raz. Po 60 kkm jak pozbywałem się auta nadal była cisza. W Levo do tej pory cisza.
  4. Urbi

    Levorg - uszkodzony silnik

    Czy były wcześniej jakieś niepokojące objawy? Nietypowa eksploatacja? Paliwo? Już kiedyś o tym pisałem, ale powtórzę: w sieci prawie brak danych na temat awarii tego silnika ALE : 1.Nie jest/był sprzedawany w USA 2.Niedawno rozpoczęto sprzedaż w Australii 3.Na pozostałych rynkach poza Japonią sprzedaż jest znikoma 4.Ew. japońskie przypadki awarii są prawdopodobnie opisane ... po japońsku   Panie Andrzeju, czy wolno spytać o doświadczenia Pana serwisu / SIP z tym silnikiem.
  5. Jak już wielokrotnie pisano na The Forum DIT+CVT ma relatywnie słabe 0-100 km/h, ale elastyczność jest bardzo dobra.
  6. U mnie też był taki plan. Skończyło się na tym, że żona jeździ Forkiem, a ja Levorgiem. Chciałem samochód który skręca. Na placu boju był właśnie Levorg, Giulia i Stinger. Stelvio nie brałem pod uwagę - nie chcę kolejnego SUVa. Giulia odstraszyła mnie licznymi drobnymi usterkami raportowanymi na forum Alfy. Niby zwykle bzdury, ale ja nie mam czasu na akcje serwisowe itp. Dodatkowo uważam, że to nieporozumienie, że auto z rozkładem mas 50:50, sportowym ukł. kierowniczym i napędem na tył nie ma dezaktywacji kontroli trakcji. ESP full off ma Stinger, ale jak pojeździłem V6 turbo, to siedząc w 2.0 turbo zawsze by mi czegoś brakowało. Dodatkowo pomimo świetnych proporcji GT, to auto ma trochę drażniących mnie tandetnych stylistycznych wstawek. Skończyło się na Levorgu i jestem bardzo zadowolony.
  7. Mam nadzieję, że teraz jest lepiej, ale... Też rozważałem Giulię. Ten koleś z filmu powyżej wrzucał wcześniej filmiki, w których był z auta bardzo zadowolony. Swoją drogą Giulia wygląda rewelacyjnie i podobnie jeździ.
  8. Levorg jako auto do jazdy 60tyś/rocznie to nie jest oczywisty wybór. Ja jeżdżę dużo mniejsze przebiegi, a też stałem przed dylematem: czy nie lepiej mieć jedno auto do zabawy, a drugie (typu wymienionych przez Ciebie) - do przemieszczania się z A do B. Kłopot w tym, że mam mało czasu na "zabawę", a jak jest urlop to znowu trzeba wsiąść z rodziną do kombi/SUVa. Spróbuj zgarnąć jakieś demo na weekend i pojeździć tak jak to zwykle robisz. Nie patrz na dane o spalaniu typu: "mi w mieście pali .... " - to bez sensu. Korek korkowi nie równy, każdy ma inny styl jazdy. Mi pali na tych samych trasach mniej niż Forester 2.0 NA. Przy dynamicznej - nie. Ale jak będziesz czasem w trasie zmęczony i na drodze krajowej zadowoli cię jazda z aktywnym tempomatem w trybie I, 80-100km/h bez wyprzedzania to możesz mieć średnie spalanie 6l/100km (takie miałem ostatnio na komp. po 150km - pies był chory, trzeba było jechać spokojnie ) . Jeżeli chcesz Subaru, a robisz takie przebiegi to bardzo docenisz eyesight. Uważam, że połączenie CVT + aktywny tempomat działa w Levorgu genialnie. ... w miarę cicho - tak. cicho - nie. Niestety silnika nie słychać wcale. Na letnich oponach jest ok. Na zimowych dużo gorzej - chyba, że mi jakieś lewe Nokiany sprzedali. Skóropodobne "boczki" siedzeń są słabe. reszta powinna być akceptowalna, ale tu powinien się wypowiedzieć ktoś z większym przebiegiem. Tu jest największa niewiadoma. Silnik 1.6 DIT nie jest sprzedawany w USA, a w Australii jest oferowany dopiero od niedawna. Z CVT też nie wiadomo jak będzie. Swoją drogą na forum PL i EU nie znalazłem żadnych (prawie) wpisów o problemach z Levorgiem. Excel zawsze powie: Skoda itp. Ja testowałem różne auta. Najlepiej czułem się w Levorgu. Jak na swoje rozmiary jest bardzo pojemny (zastąpił w rodzinie kombi z segmentu Mondeo, Passat i daje radę). Przyjemnie prowadzi się w zakrętach. Ja jestem bardzo zadowolony .
  9. Urbi

    Utknąłem dziś w śniegu...

    może VDC działa w różnym stopniu w zależności od trybu, ale nigdzie o tym wcześniej nie czytałem. Gdyby to miało mieć wpływ na wyjechanie z zaspy powinno być wyraźnie napisane w instrukcji. Levorgiem się jeszcze nie zakopałem. W Foresterze (MY 2010) nie ma takiej opcji żeby jedno koło buksowało, a drugie miało zero momentu (VDC działa świetnie). Może system zwariował.
  10. Wszystko opisałem w tym wątku - jakieś 3 lata temu. Opis jest też tutaj: Tak się złożyło, że upgrade softu był na tym samym planowym serwisie, co wymiana rozrządu. Upgrade softu za free (auto serwisowane wyłącznie w ASO). Swoją drogą świetnie, że są tacy goście jak @Sasha_A80 @Sasha_A80, thank you for your huge contribution to solving the problem. It’s great to have such a talented fellow in our community.
  11. ... no nie zawsze chyba jest tak źle. Ja napisałem duuużo postów w tym wątku. ASO Koper pomogło - nie wiem czy to aktualizacja softu, czy wymiana rozrządu, ale od ponad 50 tyś km auto nie muli.
  12. Urbi

    Subaru Levorg

    Jakie macie/polecacie dywaniki na zimę do Levorga?
  13. Urbi

    CVT - awarie

    Może się przyda: Diagnosis Procedure For CVT Chain Slip – 2010-2012 Subaru https://subaru.oemdtc.com/305/diagnosis-procedure-for-cvt-chain-slip-2010-2012-subaru Zapewne wspomniany mechanik zrobił logi, wykresy i po porównaniu z typowym ich przebiegiem dla tej usterki - postawił diagnozę
  14. Urbi

    CVT - awarie

    Ciekawe skąd znają „typowe” objawy rozciągniętego łańcucha. Jest duża szansa, że nie dotykali CVT.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...