ManoLEE Opublikowano 28 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 Części z Diesla w H6, myślałem, że to działa tylko w drugą stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatypawelek Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 Chciałbym założyć sobie jakieś ciekawe końcówki wydechu - teraz mam całość przygotowaną przez Polmostrow, bo mi OEM wydech dwa lata temu powiedział "papa". Wszystko zostało załatwione forumową pocztą pantoflową i stałem się posiadaczem zestawu z nierdzewki - ile to lepsze od standardowej wersji - nie wiem, czas pokaże - ale końcówki są dość ubogie - na wyjściu z tłumika około 50mm, same końcówki to 60, albo 70mm. Chciałbym cos większego, ale nie wiem w jakie wartości celować? OEM miały taki fajny owalny kształt...sporo jest też opcji okrągłych i takie podwójne też są. Dwie końcówki wychodzące z tłumika zawsze mi się podobały, ale nie wiem czy to trochę nie "wiocha" (bo przecież ostatecznie na podejściu do tłumika mamy Y i pojedynczą rurkę + może straty na wydajności). Doradźcie coś plz , najlepiej chyba z gamy Ultera, bo ich ceny nie są zaporowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 Godzinę temu, kudlatypawelek napisał: Chciałbym założyć sobie jakieś ciekawe końcówki wydechu - teraz mam całość przygotowaną przez Polmostrow, bo mi OEM wydech dwa lata temu powiedział "papa". Wszystko zostało załatwione forumową pocztą pantoflową i stałem się posiadaczem zestawu z nierdzewki - ile to lepsze od standardowej wersji - nie wiem, czas pokaże - ale końcówki są dość ubogie - na wyjściu z tłumika około 50mm, same końcówki to 60, albo 70mm. Chciałbym cos większego, ale nie wiem w jakie wartości celować? OEM miały taki fajny owalny kształt...sporo jest też opcji okrągłych i takie podwójne też są. Dwie końcówki wychodzące z tłumika zawsze mi się podobały, ale nie wiem czy to trochę nie "wiocha" (bo przecież ostatecznie na podejściu do tłumika mamy Y i pojedynczą rurkę + może straty na wydajności). Doradźcie coś plz , najlepiej chyba z gamy Ultera, bo ich ceny nie są zaporowe A nie chcesz jakiś jdmowych od @Oczkoo15? Jest z czego wybierać a nierdzewki po latach wyglądają nadal zacnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 2 godziny temu, Tinuviel napisał: 3 godziny temu, kudlatypawelek napisał: Chciałbym cos większego, ale nie wiem w jakie wartości celować? OEM miały taki fajny owalny kształt...sporo jest też opcji okrągłych i takie podwójne też są. Dwie końcówki wychodzące z tłumika zawsze mi się podobały A nie chcesz jakiś jdmowych od @Oczkoo15? Jest z czego wybierać a nierdzewki po latach wyglądają nadal zacnie. Polecam się Załatwię jakie trzeba, wybór spory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatypawelek Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 Może mogę i chcieć, ale ja tam zupełnie nie wiem w co celować, stąd pytanie tutaj na forum . No i to ma być z jednej strony miłe dla oka, ale też i stosunkowo niedrogie, w końcu to tylko taki dodatek, do w sumie zwykłego wydechu, który cały kosztował chyba poniżej 800 stówek . Z tego co zmierzyłem to na wyjściu z tłumika jest jakieś 50mm, tyle mogę powiedzieć na początek @Oczkoo15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 5 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2021 Sprawa niewielka, acz problematyczna - może mi wybaczycie wtargnięcie do świata b prestiżu Mam u siebie z tyłu zaciski z B speca. Potrzebuję do jednego blaszki montażowe klocka. Kupują jednak po modelu (czyli najpewniej zwykłym h6) są za małe. Pytanie więc.. Macie może jakiś numer części lub po prostu namiar na takowe, pasujące blaszki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 6 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2021 Sprawa niewielka, acz problematyczna - może mi wybaczycie wtargnięcie do świata b prestiżu Mam u siebie z tyłu zaciski z B speca. Potrzebuję do jednego blaszki montażowe klocka. Kupują jednak po modelu (czyli najpewniej zwykłym h6) są za małe. Pytanie więc.. Macie może jakiś numer części lub po prostu namiar na takowe, pasujące blaszki? Każde legacy h6 chyba miało takie same zaciski. W obk h6 są mniejsze.Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatypawelek Opublikowano 6 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2021 @Dzixd prawde pisze - hamulec w Legacy H6 jest taki sam w 3.0R i 3.0R Spec B - chyba, że ja o czymś nie wiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 6 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2021 @Dzixdto z czego wynikać może problem? już dwa lub trzy komplety nie pasowały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 6 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2021 Teraz, Danko napisał: @Dzixdto z czego wynikać może problem? już dwa lub trzy komplety nie pasowały może ktoś Ci podmienił wcześniej ten zacisk na inny. W Legacy tylne często się zapiekają jak piny nie serwisowane i często kończy się wymianą. Próbowałeś blaszki z zacisku tylnego od outbacka bądż 2.0/2.5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 6 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2021 (edytowane) 5 minut temu, K12DLA napisał: może ktoś Ci podmienił wcześniej ten zacisk na inny. W Legacy tylne często się zapiekają jak piny nie serwisowane i często kończy się wymianą. Próbowałeś blaszki z zacisku tylnego od outbacka bądż 2.0/2.5? Zaciski kupiłem do swapa tu na forum, więc taka opcja raczej odpada. No i wchodzą na tarczę 290, więc.. No. A blaszki, które dostaję są za małe (za wąskie w stosunku do jarzma, jak i tarczy). Mam na myśli to, że gdyby tak było, to pewnie tarcza okazałaby się za duża. Chyba, ze się mylę? Edytowane 6 Czerwca 2021 przez Danko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 6 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2021 13 godzin temu, Danko napisał: Sprawa niewielka, acz problematyczna - może mi wybaczycie wtargnięcie do świata b prestiżu Mam u siebie z tyłu zaciski z B speca. Potrzebuję do jednego blaszki montażowe klocka. Kupują jednak po modelu (czyli najpewniej zwykłym h6) są za małe. Pytanie więc.. Macie może jakiś numer części lub po prostu namiar na takowe, pasujące blaszki? Wg serwisówki to powinny być blaszki o nr 26632AE000. Wysyłam Ci linka na PW 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 10 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2021 Słuchajcie jak to jest ze specowymi amorami? Uszkodził mi się prawy, kupiłem ładną używkę bo nowych prawych nie było ale była uszkodzona. Kupiłem więc nowy prawy gdy stały się dostępne na allegro, jedyny dostępny lewy natomiast się sprzedał i nawet u producenta nie są dostępne. Ktoś się orientuje czy to chwilowe czy tych amorów już nie będzie? Ostatecznie lewy wysłałem do regeneracji do zerkopolu ale wolałbym mieć oba nowe pomimo ceny 800 PLN za sztukę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frisco Opublikowano 10 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2021 2 hours ago, dr.elich said: Słuchajcie jak to jest ze specowymi amorami? Uszkodził mi się prawy, kupiłem ładną używkę bo nowych prawych nie było ale była uszkodzona. Kupiłem więc nowy prawy gdy stały się dostępne na allegro, jedyny dostępny lewy natomiast się sprzedał i nawet u producenta nie są dostępne. Ktoś się orientuje czy to chwilowe czy tych amorów już nie będzie? Ostatecznie lewy wysłałem do regeneracji do zerkopolu ale wolałbym mieć oba nowe pomimo ceny 800 PLN za sztukę Problemy z dostępnością są od kilku lat. Ja jak wymieniałem to czekałem na komplet ze 2-3 miesiące, bo cały czas były niedostępne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 10 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2021 3 godziny temu, dr.elich napisał: Słuchajcie jak to jest ze specowymi amorami? Uszkodził mi się prawy, kupiłem ładną używkę bo nowych prawych nie było ale była uszkodzona. Kupiłem więc nowy prawy gdy stały się dostępne na allegro, jedyny dostępny lewy natomiast się sprzedał i nawet u producenta nie są dostępne. Ktoś się orientuje czy to chwilowe czy tych amorów już nie będzie? Ostatecznie lewy wysłałem do regeneracji do zerkopolu ale wolałbym mieć oba nowe pomimo ceny 800 PLN za sztukę Zapytaj tutaj o amory https://www.intraxracing.nl/en Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnobody Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 Montaż chłodnicy od diesla dla zainteresowanych. Niestety nie aż tak p&p jak by się chciało. B - benzyna, D - diesel. Różnice w wentylatorach. Benzyna ma dodatkowy moduł wentylatorów, którego nie ma w dieslu. Łebki śrub mocujących silnik wentylatora są inne. Gwinty takie same. Wywierciłem łebki. Reszta kombinerkami elegancko się odkręca. Użyłem śrub od wentylatorów z diesla. Rozstaw śrub silnika wentylatora jest inny. Wiertlem poszerzyłem otwory. Lutownicą stopiłem przeszkadzający plastik. Lepiej było by stoczyć podkładkę śruby z jednej strony, ale nie miałem czym. Benzynowy wentylator ociera delikatnie, więc pilnikiem zdjąłem trochę materiału w miejscu zaznaczonym niebieskimi strzałkami. Pilnikiem podciąłem jedno ramie obudowy od strony pasażera. Jeśli dobrze rozkminiłem, to moduł wentylatorów jest chłodzony powietrzem zaciąganym z komory silnika (obok chłodnicy). Bo po co chłodzić silnik, chłodźmy moduł wentylatorów Więc wyciąłem część mocowania z benzynowej obudowy i dałem podobnie na obudowie od diesla. Zbiorniczki są inne. W benzynowym zbiorniczku ścianka od strony silnika jest wyprofilowana pod pokrywę rozrządu. Więc zostawiłem zbiorniczek od benzyny. Wypusty na dole też są w innych miejscach - benzynowy na dole dotyka silnika. Odciąłem wypust na dole. I oczywiście zrobiłem dziurę Więc odciąłem od zbiornika z diesla i stopiłem lutownicą zakrywając dziurę. Sprawdziłem wrzątkiem - niby trzyma Wypust od benzynowego zbiorniczka przykleiłem Poxipolem tak żeby zbiorniczek nie dotykał silnika. Z dwóch węży zrobiłem jeden. Przejściówka 40mm bez podcinania wewnętrznej krawędzi węża nie wchodzi. Albo nie mam siły w rękach Roboty na 4-5 wieczorów z ciągłymi przymiarkami na samochodzie. Składając wszystko do kupy wsadziłem chłodnice razem z wentylatorami. Nie ma miejsca na montaż/demontaż wentylatorów, jeśli chłodnica już zamontowana. Od strony pasażera może by się jeszcze dało, ale od strony kierowcy to nie wiedzę takiej możliwości. Nawet sam zbiorniczek chyba nie da się wsadzić/zdjąć. Podobno górny wąż chłodnicy (od strony kierowcy) w polifcie jest inny. Na aukcji allegro jest informacja, że numer 45161AG020 (przedlift) jest dla modeli do 2005 roku. Więc temat do sprawdzenia. 2 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 El doopa, właśnie zauważyłem w Specu jacuzzi w zbiorniczku wyrównawczym 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 Ta chłodnica z diesla to jednak rzeźba, chyba lepiej dopłacić i włożyć do konkretnego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 Ta chłodnica z diesla to jednak rzeźba, chyba lepiej dopłacić i włożyć do konkretnego modelu.He he jak znajdziesz Aftermatket Alu do H6 która pasuje P&P poniżej ceny 1k to daj znać kupię dwie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 El doopa, właśnie zauważyłem w Specu jacuzzi w zbiorniczku wyrównawczym Jaki masz przebieg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 He he jak znajdziesz Aftermatket Alu do H6 która pasuje P&P poniżej ceny 1k to daj znać kupię dwie A z diesla jest jakaś wydajniejsza niż OEM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 20 minut temu, Max 84 napisał: He he jak znajdziesz Aftermatket Alu do H6 która pasuje P&P poniżej ceny 1k to daj znać kupię dwie A nie można dać do regenaracji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 22 minuty temu, Max 84 napisał: 11 godzin temu, taxus napisał: El doopa, właśnie zauważyłem w Specu jacuzzi w zbiorniczku wyrównawczym Jaki masz przebieg ? 144 tysiące, ale przy 138 poprzedni właściciel wymieniał silnik, bo padła panewka. Ponoć ten nowy miał zbliżony przebieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 A z diesla jest jakaś wydajniejsza niż OEM? Rdzeń jest prawie dwa razy grubszy.W H6 rdzeń ma 16 mm grubości.W Forku 2.0 NA mam z tego co pamiętam 20 albo 22 mm grubości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 144 tysiące, ale przy 138 poprzedni właściciel wymieniał silnik, bo padła panewka. Ponoć ten nowy miał zbliżony przebieg. Jeśli to będzie dla Ciebie pocieszenie to ja w listopadzie robiłem UPG w H6.Pełna regeneracja głowic, ORI im uszczelniacze zaworowe, regulacja zaworów, planowanie głowic, wszystkie części ORI nowe węże, nowa chłodnica, kupa roboty wszystko skręcone i złożone zgodnie z serwisówką. Huhane dmuchane nie upalane i UPG wyszło trzy tygodnie temu znowu.Pewnie blok krzywy a sprawdzałem, albo jakieś mikropęknięcia.Tak że moja przygoda z H6 się kończy, wraz z tym egzemplarzem.Ale i tak czapki z głów wg licznika auto ma 496k nalotu. I przynajmniej raz już było UPG robione ale niestety przez jakiegoś Janusza bo była tylko jedna głowicą zdejmowana i chińskie uszczelki założone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się