Jump to content

Mnobody

Nowy
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutralny

1 Follower

About Mnobody

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Subaru Legacy IV Wagon Spec.b 3.0, 6MT, MY04

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak na moją wiedzę tych aluminiowych z pierwszej strony nie kupisz. Masz rysunek, to musisz udać się do tokarza i dorobić sobie. Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę. Nie wiem które są lepsze, nie zgłębiałem tematu.
  2. Mnobody

    Initial D

    Oglądnołem i ja. Ależ to dobre. Polecam jak ktoś jeszcze nie widział.
  3. https://mpbs.pl/Dystans-mocowania-amortyzatora-tylnego-MPBS-59012129A-p2111
  4. U mnie w Legacy III prowadnica była zapieczona. Czasem klocek nie wracał i ocierał o tarczę jedną stroną. Czyli zacisk przechylony i klocek ocierał krawędzią o tarczę. Chyba blaszka może piszczeć od takiej wibracji, tak na logikę.
  5. Właśnie, może to klocek piszczy? Spróbuj poskręcać lewo prawo podczas tego piszczenia (o ile na przedniej osi), albo wciskać hamulec i obserwować czy ustaje.
  6. To jest Legacy V? U mnie w IV jest taka wolna. Zastanawiałem się od czego ona jest
  7. Wymieniałem filtr paliwa (w baku obok pompy) i nie mailem oringow gumowych, jakoś nie doczytałem, że też się wymienia, więc założyłem stary. Tylko, stary oring sporo się powiększył pod wpływem benzyny i nie udało mi się go prawidłowo postawić na miejsce. Upchnalem go byle jak. I tak wszystko złożyłem. Samochód odpalił wszystko spoko. Do pierwszych mrozów. Jak było koło 0 stopni to odpalał za 2-3 razem. Ale przy -4 to już trzeba było się namęczyć. Po wymianie oringu odpalał w mróz bez problemu. Nawet w te -4 jak rano udało się odpalić, to do końca dnia nie było problemu. Więc objawy podobne. Gazu nie było. Nie potrafię wytłumaczyć mechaniki tego zachowania, ale ciśnienie paliwa można by sprawdzić. Nie wiem też czy zepsuty regulator ciśnienia paliwa nie mógłby powodować takich efektów.
  8. Jest i on (znaczy śnieg, znaczy był). VID_20200211_083603.mp4
  9. Hmm... A to IC ma jakieś odprowadzenie wody specjalne? Na logikę powinien być przewiewny tak samo jak chłodnica. Więc woda też powinna przez niego przechodzić i tak samo lecieć na silnik i skrzynie. Może faktycznie jest jakieś rozwiązanie dla wpadającej wody, w sumie nigdy na żywo takiego IC nie widziałem. A jak dodają dodatkowy rozpylacz dla IC (do stania w korkach) to jakoś łapią tą wodę tak żeby nie leciało na silnik? Myślałem, że deszcz w ogóle nie jest żadnym problemem. Z dedykowanych do H6 spotkałem tylko AJS (26mm lub 40mm) ale są pod automat (trzeba jakoś zatkać otworzy od AT żeby używać taką chłodnicę z manualem), no i też wysyłka z Rosji będzie swoje kosztować. Więc może faktycznie taniej by wyszło dospawać dodatkowe wejście na górze w takiej dedykowanej do GT. Ale dedykowana do GT jest raczej na 40mm. A to z kolei wydaje mi się już lekka przesada, no i też na styk wejdzie, mało miejsca do silnika zostanie, także wolałbym 26mm. Seryjna chłodnica bodajże 16mm. Podsumowując nie znam dedykowanego rozwiązania. Ale tutaj ważne pytanie, czy chłodnica oleju nie zapewni tej samej wydajności co większa chłodnica wody? Znaczy mam na myśli taką wyniesioną przed chłodnice klimatyzacji z przodu. I jak jest z czasem grzania się auta zimą z chłodnicą oleju? Jakby nie patrzeć, to więcej chłodnego powietrza będzie w komorze silnika oraz większy przepływ powietrza - więc powinno być chłodniej. No bo z przodu auta powietrze musi przejść przez dwie chłodnice i już cieplejsze wpada do komory. Plastikowa osłona silnika też zakrywa od dołu komorę silnika i utrudnia dostęp powietrza. A z takiego wlotu wpada chłodniejsze powietrze i szybciej. Chłodzi dolot i wychodzi spodem owiewając skrzynie. Tak mi się wydaję. A skoro potok powietrza z wlotu jest szybszy, to ciśnienie mniejsze w takim potoku, dlatego ciśnienie w komorze będzie chciało się wyrównać i powietrze z przodu komory będzie zasysane tym potokiem z wlotu i wypychane spodem auta. Tak to sobie wyobrażam, co oczywiście nie koniecznie ma związek z rzeczywistością
  10. Witam Jako że zimy brak, to pewnie lato będzie jeszcze bardziej upalne, a zatem pytanie o chłodzenie H6, 6mt Jakieś sprawdzone kombinacje: chłodnica wody alu, chłodnica oleju, termostat, korek chłodnicy, maska z wlotem? Cel to mieć spokój przy jeździe autostradą tak powiedzmy 4200rpm (tak nie za szybko ) w 30+ °C upału, oraz nie wydłużyć jakoś przesadnie czasu grzania się silnika w zimie. Maskę z wlotem i tak pewnie po części dla wyglądu założę, dobrze padniętych diesli wystarcza Oraz czeka mnie co najmniej płukanie chłodnicy wody, zauważyłem, że syf się zbiera w zbiorniczku. Jakie macie przemyślenia na ten temat?
  11. Mnobody

    Filmy

    odcinka 4-ty (też ze dwa razy 5-ty) bieg, prędkościomierz nie działa, więc nie wiadomo ile jedzie https://www.youtube.com/watch?v=5UssybCVjNg&feature=youtu.be&t=1069
×
×
  • Create New...