Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, Oczkoo15 napisał:

Ostatnio właśnie mnie zaciekawiła rozbieżność w masie moich Legacy ;) W dowiedzie mam wpisane:

Przed liftem - 1540kg

Po lifcie - 1680kg

 

Oba H6 w A/T, Spec cięższy o 140kg :krecka_dostal:

 

nie ufam za bardzo temu co w dowodzie bo to jest chyba przepisywane wiecznie i nigdy nie wiem czy to na sucho masa czy gotowa do jazdy. Bo co tam by miło w polifcie ważyć ekstra 140kg. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Oczkoo15 napisał:

Ostatnio właśnie mnie zaciekawiła rozbieżność w masie moich Legacy ;) W dowiedzie mam wpisane:

Przed liftem - 1540kg

Po lifcie - 1680kg

 

Oba H6 w A/T, Spec cięższy o 140kg :krecka_dostal:

Ja w dowodzie mam 1655 kg w Legacy 2007 H6 AT kombi

Edytowane przez Herostrates
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Tinuviel napisał:

hej, ważył ktoś z Was może kiedyś przedliftowego speca kombi w manualu? ile to realnie waży gotowe do jazdy? Pytam bo ja znaduje dane od 1600 do 1800 i już nie wiem. Gdzie najłatwiej zważyć autko? Wysypisko?

Podjedź na skup złomu tam najczęściej mają wagi najazdowe, tak sprawdziłem masę swego Legasa. 1400kg z pełnym bakiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Iglak napisał:

Podjedź na skup złomu tam najczęściej mają wagi najazdowe, tak sprawdziłem masę swego Legasa. 1400kg z pełnym bakiem.

 

dzięki, jak wyjdzie że spec waży 1800 a 2.0 1400 to będzie śmiesznie  :D

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś mi się zdarzyło stanąć na takiej wadze najazdowej, z tego co pamiętam, było to 1550kg (w dowodzie mam wbite 1610kg), z tym że ja mam sedana, no i to było ze mną w środku, także można odjąć 80kg :)

Edytowane przez raci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę zajrzeć jutro jakie są założone w spec b bo mam takiegoż w garażu. Powinno być oznaczenie jakieś.

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu

Niestety ten w garażu przerdzewiałe ma... Drugie h6 zamontowane ma Bilsteiny o takim numerze 05322 B830 H0

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, dzięki za odzew :D

 

5 godzin temu, so_what napisał:

Bez kierowcy, z trochę ponad 1/3 benzyny w baku wyszło mi ok. 1570 kg ;-)

 

a jakie konkretnie auto? Legacy H6 AT kombi? Polift/przedlift? z kierowcą czy bez? :)

 

13 godzin temu, Iglak napisał:

Podjedź na skup złomu tam najczęściej mają wagi najazdowe, tak sprawdziłem masę swego Legasa. 1400kg z pełnym bakiem.

 

Kombi? Automat czy manual? Bez kierowcy? 

 

7 godzin temu, raci napisał:

Kiedyś mi się zdarzyło stanąć na takiej wadze najazdowej, z tego co pamiętam, było to 1550kg (w dowodzie mam wbite 1610kg), z tym że ja mam sedana, no i to było ze mną w środku, także można odjąć 80kg :)

 

Pamiętasz może ile było w baku?

 

No to wychodzi póki co:
1400kg Legacy IV 2.0 polift + pełen bak
1550kg Legacy IV 2.5T MT sedan + 80kg driver
1570kg Legacy IV 3.0 AT + 1/3 baku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Tinuviel napisał:

a jakie konkretnie auto? Legacy H6 AT kombi? Polift/przedlift? z kierowcą czy bez?

Konkretnie to, którym jeździ Herostrates ;-)

Legacy 3.0 R AT 07, czyli polift.

15 godzin temu, so_what napisał:

Bez kierowcy

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.01.2021 o 09:40, Iglak napisał:

Podjedź na skup złomu tam najczęściej mają wagi najazdowe, tak sprawdziłem masę swego Legasa. 1400kg z pełnym bakiem.

Nie mam pewności czy wagi na złomowcach pokazują rzeczywistą wagę ;):)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.01.2021 o 22:52, Tinuviel napisał:

Pamiętasz może ile było w baku?

 

No to wychodzi póki co:
1400kg Legacy IV 2.0 polift + pełen bak
1550kg Legacy IV 2.5T MT sedan + 80kg driver
1570kg Legacy IV 3.0 AT + 1/3 baku 

Niestety nie pamiętam, to było przy okazji, no i mój to H6 (przedlift), bo wpisałeś w zestawienie 2.5T ;)

No i pełna zgoda z @Herostrates, te pomiary należy traktowac z przymróżeniem oka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Mnobody napisał:

Przy okazji tematu zawieszenia i amortyzatorów. Spec ma taki sam prześwit co inne wersję (2.0, 3.0 AT)? Jest różnica kombi sedan?

Prześwit według danych oficjalnych:

Spec.B manual: 155 mm;

Spec.B automat 160 mm;

2.0 manual i automat oraz 3.0 automat: 150 mm;

2.0 D manual: 145 mm.

Nie ma różnic miedzy sedanem a kombi.

  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.02.2021 o 20:18, Jarecki01 napisał:

Prześwit według danych oficjalnych:

Spec.B manual: 155 mm;

Spec.B automat 160 mm;

2.0 manual i automat oraz 3.0 automat: 150 mm;

2.0 D manual: 145 mm.

Nie ma różnic miedzy sedanem a kombi.

Liczone od progu, od plastikowego progu czy czegoś jeszcze innego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2021 o 19:39, raci napisał:

Cena bardzo przystępna, pewnie wiele się nie zmieniła, nawet jakby było x2 to dalej ok. A czy obejmuje to też lakierowanie proszkowe korpusu?

w ubiegłym roku robiłem w Zerkopolu. Koszt sztuki 250zł. rozbieralny jest tylko przód. Mi przy montaży urwała się szpryca, odesłałem i zrobili mi za 100 zł.

Nie lakierują, musisz sobie sam polakierować.

Na plus jest to że możesz sobie twardość amora z nimi ustalić, na minus to że w zimie trzeszczą/piszczą na wybojach zanim się rozgrzeją.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.02.2021 o 11:44, Danko napisał:

Liczone od progu, od plastikowego progu czy czegoś jeszcze innego? 

Tak, jak pisałem są to dane oficjalne. Informację zaczerpnąłem z oficjalnej strony internetowej Subaru Import Polska - ww.subaru.pl

Teoretycznie: Prześwit pojazdu – odległość pomiędzy poziomem jezdni a najniżej (oprócz kół) położonymi elementami podwozia pojazdu (źródło m.in.: https://pl.wikipedia.org/wiki/Prześwit_pojazdu).

Jeżeli potrzebne są dokładne informacje dotyczące metodologii tego pomiaru to myślę, że najbardziej odpowiednim adresatem pytania będzie Dyrekcja Subaru Import Polska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
22 minuty temu, Tinuviel napisał:

Hej, szukałem w tym temacie ale nie ma konkretów. Da się do h6 wrzucić jakąś większą chłodnicę bez rzeźby? Nie mogę znaleźć czegoś dedykowanego. 

Z tego co kojarzę, to nie ma nic dedykowanego, jakiś czas temu w wątku "co zrobiłem ..." ktoś się chwalił taką zmodyfikowaną, chyba Mishimoto, ale kto to był to nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, raci napisał:

Z tego co kojarzę, to nie ma nic dedykowanego, jakiś czas temu w wątku "co zrobiłem ..." ktoś się chwalił taką zmodyfikowaną, chyba Mishimoto, ale kto to był to nie pamiętam.

 

Właśnie też mi się wydaje że gdzieś to widziałem :)

 

Z niby pasujących to tylko taki egzotyk znalazłem:
https://www.ebay.com/itm/273975138354

 

 

Te od GTków nie pasują czy da się je zamontować?
https://www.mishimoto.eu/mishimoto-subaru-legacy-radiator-00-04.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tinuviel napisał:

Da się do h6 wrzucić jakąś większą chłodnicę bez rzeźby? Nie mogę znaleźć czegoś dedykowanego. 

Znajomy montował w H6 chłodnice + wiatraki Mishimoto. Były potrzebne lekkie modyfikacje. 

Tak to wyszło:

 

Screenshot_20210317-170911_WhatsApp.jpg

Screenshot_20210317-170917_WhatsApp.jpg

Screenshot_20210317-170905_WhatsApp.jpg

Screenshot_20210317-170925_WhatsApp.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Oczkoo15 napisał:

Znajomy montował w H6 chłodnice + wiatraki Mishimoto. Były potrzebne lekkie modyfikacje. 

Tak to wyszło:

 

Screenshot_20210317-170911_WhatsApp.jpg

Screenshot_20210317-170917_WhatsApp.jpg

Screenshot_20210317-170905_WhatsApp.jpg

Screenshot_20210317-170925_WhatsApp.jpg

 

Wiesz może czy to Mt czy at i dlaczego wiatraki też wymieniał (warto?) I co dokładnie musiał zmienić? Wiem że sporo detali :D

 

Z tego co wyczytałem to podobno mocowania powinny być takie same, tylko wentylatory by trzeba z 2.5T a nie od h6, może dlatego też znajomy Twój włożył całkiem nowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Tinuviel napisał:

Hej, szukałem w tym temacie ale nie ma konkretów. Da się do h6 wrzucić jakąś większą chłodnicę bez rzeźby? Nie mogę znaleźć czegoś dedykowanego. 

Bez rzeźby raczej nie.

Jak masz MT, to chłodnica od GT 36-40mm (Mishimoto, Koyorad, może ktoś jeszcze produkuje). Trzeba dospawać dodatkowy króciec na górze. Wymagane płytsze wentylatory. Seryjne albo całkiem się nie mieszczą albo ocierają o silnik (dawno się interesowałem tematem, już nie pamiętam dokładnie). Także płyta aluminiowa do zamocowania wentylatorów (tak jak na zdjęciach wrzuconych przez @Oczkoo15). Sterownik wentylatorów chyba seryjny, ale niech ktoś potwierdzi.

Jak masz AT, to w Rosji produkują chłodnice pod AT 40mm. Są też 26mm (w tym wypadku raczej seryjne wentylatory się zmieszczą). Ale za dużo zabawy ze sprowadzaniem i jakość raczej średnia.

Ciekaw jestem ile by kosztowało zrobienie takiej chłodnicy od zera, chyba są firmy oferujące takie usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...