Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
3 minuty temu, Mnobody napisał:

Czy są jakieś przeciwwskazania do opony 225/40/18 na seryjnej feldze 7j? 
Jeździł ktoś na takich oponach na feldze 7j?

troche info znajdziesz tutaj:

 

https://legacygt.com/forums/showthread.php/faq-offsets-sizes-rims-and-tires-gt-xenonk-version-closed-4426.html?t=4426

 

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mnobody napisał:

Czy są jakieś przeciwwskazania do opony 225/40/18 na seryjnej feldze 7j? 
Jeździł ktoś na takich oponach na feldze 7j?

 

Jeździłem na tym rozmiarze na pierwszym komplecie opon w specu (felgi fabryczne). Masz dużo większy wybór opon w tym rozmiarze niż w 215/45 i do tego zwykle są one tańsze. Minus to trochę mniej mięsa na ściance bocznej (w praktyce nieodczuwalne) i delikatnie większe przekłamanie prędkościomierza. 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, frisco napisał:

Masz dużo większy wybór opon w tym rozmiarze niż w 215/45 i do tego zwykle są one tańsze.

Na ten moment 350zł różnica między 215/45 i 225/40, chcę wziąć Yokohama Advan Fleva V701 (japońskie do japońskiego :D )
I jest dylemat czy dla tej kwoty warto iść w 225/40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w zwykłym legacy h6 2004 z 5eat były bilsteiny fabrycznie montowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A była wersja navi sport? Bo sprzedający powiedział że to taka. :mrgreen:

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dzixd napisał:

A była wersja navi sport? Bo sprzedający powiedział że to taka. :mrgreen:

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
 

 

To tak chyba nie do końca się klei ten cennik bo to 2007 niby ale jest tam wersja  "Nav":

https://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pdf/cennik08.pdf

 

EDIT: 
Lepiej tutaj:
https://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pdf/07mylegacy.pdf

Edytowane przez Tinuviel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
To tak chyba nie do końca się klei ten cennik bo to 2007 niby ale jest tam wersja  "Nav":

https://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pdf/cennik08.pdf
 
EDIT: 
Lepiej tutaj:
https://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pdf/07mylegacy.pdf
Ale to zza granicy ściągnięte w 2007 więc nie wiem czy u nas takie same nazwy jak za granicą. Rocznik 2004.

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można to spokojnie zdemontować, ale z tapicerem to ja słabo widzę w związku z tym jak to jest montowane. Trzeba po prostu ładnie odmalować albo wymienić na inny.

 

EDIT: a przy okazji dobrze też okleić mocowania od środka taśmą materiałową - to zniweluje trzeszczenie uchwytu. Ostatnio robiłem tu w moim specu.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi. Spróbuję kupić nowe. Choć powiem szczerze, że się zastanawiam nad całym wnętrzem ze Speca UK i i wymienić boczek, fotel kierowcy. Mój fotel natomiast mógłbym spróbować przypasować do Forestera.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dr.elich napisał:

Dzięki za podpowiedzi. Spróbuję kupić nowe. Choć powiem szczerze, że się zastanawiam nad całym wnętrzem ze Speca UK i i wymienić boczek, fotel kierowcy. Mój fotel natomiast mógłbym spróbować przypasować do Forestera.

 

Ja to okleiłem folią "zamsz/alcantara" i wyglądało świetnie... przez jakiś czas. później się to powycierało i znowu kminie co z tym zrobić. Gdybyś się dowiedział czy da się kupić nowe to daj proszę znać. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Tinuviel napisał:

Gdybyś się dowiedział czy da się kupić nowe to daj proszę znać.

 

To może jakieś hurtowe zamówienie?

Też bym się pisał na obie sztuki z przodu (zakładam, że w przedliftowym OBK są takie same..).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw to by trzeba było sprawdzić, czy da się to bez problemu dostać. Tak szukając na szybko, to chyba tutaj jest w miarę tanio (16$): ebay

Numer części co prawda inny, ale to chyba to. Wysyłka najtańsza 43$, jeśli przy większej ilości cena wysyłki się nie zmieni, to zakup grupowy ma sens. U mnie tez już by wypadało wymienić i to wszystkie cztery.

No chyba, że ktoś znalazł taniej, to proszę się podzielić.

A no i jeszcze pewnie cło i vat, to nie wiem ile to wyjdzie. ale chyba mniej niż subarowe nic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 30.12.2019 o 20:53, kudlatypawelek napisał:

Temat amorów wraca co i rusz :P Wcześniej już tu podawałem gdzie/co i jak kupować - B8 + B6 to wg forum z UK to najbliższe OEMowi amortyzatory - za wszystko zapłaciłem ~2.5k

 

B8 przód; B6 tył? Mam do wymiany tył i zastanawiam się co robić. Pytał ktoś kiedyś w ASO ile by OEMowe Bilstein'y kosztowały?

 

Edit:

Ja zapytałem: "Cena 1625 zł/szt brutto. Czas realizacji 2-4 tygodni."

 

Trochę stromo.

Edytowane przez _Peter_
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
B8 przód; B6 tył? Mam do wymiany tył i zastanawiam się co robić. Pytał ktoś kiedyś w ASO ile by OEMowe Bilstein'y kosztowały?
 
Edit:
Ja zapytałem: "Cena 1625 zł/szt brutto. Czas realizacji 2-4 tygodni."
 
Trochę stromo.
A pytałeś u przedstawicieli Bilstein?

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...