Jump to content

kudlatypawelek

Użytkownik
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

About kudlatypawelek

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gorzów Wlkp. / Poznań
  • Auto
    Renówka ;) [ma u mnie dożywocie :P], było Legacy 2.0R NA 2008, jest Legacy 3.0R NA Spec B 2005

Recent Profile Visitors

314 profile views
  1. Odpowiedź jak zwykle dwuznaczna - będą patrzeć, czy będą mieć "bekę" ?
  2. Ja też sobie zamówiłem i w dodatku w wyzywającym czerwonym kolorze; co mi tam niech patrzą i się smieją
  3. @KaiM - też miałem pietra, ale w Poznaniu nie uświadczysz miejsca z rolkami najazdowymi (przynajmniej ja nie dałem rady znaleźć). Pojechałem do: http://www.stacjaskorzewo.pl/ i jakoś przeżyłem (ten punkt polecili mi chłopaki z Wysogotowa, gdzie serwisuję auto). Diagnosta testował osobno koła, fakt coś tam chrupało/zgrzytało przy testach, ale wytrzymałem to psychicznie i mam nadzieję, ze samochodzik będzie działał
  4. Wiesz, ja nie liczę na extra gifty, ale żeby to chociaż trzymało się w okolicach danych fabrycznych, a ten moment tak średnio wpasowuje się w moje wyobrażenia o naszych samochodzikach . No i jak nie cyferki jadą to co ? Jakoś na forum ludki pokazują wykresy z hamowni i podają parametry po zakuciu, więc chyba jednak nie jest to tak bez znaczenia .
  5. Niezbyt optymistyczne te wyniki, przecież to auto nawet nie trzymało serii, o ile KM to pół biedy ale moment ponad 20Nm mniejszy niż dane katalogowe?
  6. @Krzyżanocze - to Ty masz z tyłu szperę płytkową, czy dopiero R180 jest płytkowe?
  7. A znam, znam ten zasobik internetowej wiedzy
  8. Jakoś mam mentalną blokadę na dystanse, może niepotrzebnie, ale to jednak dodatkowy kawałek "żelastwa" między piastą, a otworem felgi. Dodatkowo moje oba komplety felg (17 i 18) mają standardowe ET=55, więc pewnie z dystansem będą obcierać nadkola/błotniki?
  9. Skontrolowałem dzisiaj poziom oleju na bagnecie (olej wymieniany ~1500km wcześniej, w listopadzie). Na podziałce między kropą L i F poziom to około połowy, może 2/3. Jak sprawdzałem jakiś czas temu chyba było podobnie. "Zabijcie mnie", ale nie pamiętam od jakiego poziomu startowałem . Pytanie - dolewać, czy jeszcze nie, a jeżeli dolewać to ile - 200-250ml, czy może więcej?
  10. @Aga - stokrotne dzięki za cierpliwość do moich "privów" i poświęcony czas na poszukiwanie rozwiązania, zobaczymy w którą stronę to pójdzie...
  11. @Aga - w rzeczonym (tak, to ładne słowo "rzeczony" ) egzemplarzu wisko centralne tez było wymieniane przez poprzedniego user'a i masz racje, że to pewnie nie z powodu przeglądów, ale przebiegu/wieku auta. Tym niemniej lepiej bym się czuł jakby wszystko zostało zrobione jak Pan Bóg przykazał. Grzebałem trochę w necie przed zabawą w geologa na forum i google podpowiedziało mi powiedzmy 2-3 punkty gdzie coś tam o 4x4 wiedzą, ale generalnie szału nie ma, stąd moje pytanie . Jak nikt nic nie wrzuci tu do powiedzmy czwartku to pojadę, zamknę oczy, zacisnę zęby i troche pocierpię .
  12. @Aga - czytałem tą 3 punktową wypowiedź zanim zadałem pytanie, ale zawsze jakoś tak lepiej jak wszystkie kółka się kręcą w trakcie badania. @Waldek Woźny - stosownie tzn. jak? - Dołożyli pod zatrzymaną oś dodatkowe rolki najazdowe?
  13. Odkopuję, bo muszę w najbliższym czasie zrobić badanie techniczne autka i trudno mi jest znaleźć sensowną stację diagnostyczną w Poznaniu, która ogarnie napęd AWD, mam 6MT w Legacy Spec B (z tego co się orientuję centralne jest wisko, tylny most to LSD z "zapieczętowanym" w środku ukł wisko [to raczej nie mechanizm płytkowy jak w STI]). Może ktoś coś podpowie, gdzie można ze spokojnym sercem oddać auto na badanie właśnie w Poznaniu/bliskich okolicach
  14. Poliftowe lampy swoim kształtem wymusiły przeprojektowanie błotników, nie wiem jak jest z maską i zderzakiem, ale skoro przedmówca tak twierdzi to pewnie tak jest. Do tego trzeba gdzieś podpiąć "poziomowanie" ksenonów i obsługę spryskiwaczy reflektorów...
×
×
  • Create New...