Jump to content

kudlatypawelek

Użytkownik
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

About kudlatypawelek

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gorzów Wlkp. / Poznań
  • Auto
    Renówka ;) [ma u mnie dożywocie :P], było Legacy 2.0R NA 2008, jest Legacy 3.0R NA Spec B 2005

Recent Profile Visitors

326 profile views
  1. Fanty powoli docierają pod wskazany adres, a ja nie zwalniam tempa (choć przeciąg w portfelu potężny ) - zastanawiam się na zabezpieczeniem podwozia i profili zamknietych. W Poznaniu / okolicach raczej ciężki temat; w końcu na forum Hondy dorwałem człowieka, który polecił mi ziomeczka z Lubonia. Zadzwoniłem do Niego, podpytałem co i jak i określił, że za robotę chciałby ok 750PLN - cena przyjemna, ale od razu nasuwa się pytanie, czy skoro nie kosztuje to wywrotki monet, to czy taki zabieg ma sens? Może macie jakieś spostrzeżenia w tej materii; pewnie ze 5k za robotę w aucie, z którym ślubu nie wziąłem nie jest sensowne, ale znowu poniżej 1k wydaje się "tanio" ..... Spodziewałem się kwoty rzędu 2-3k
  2. Fajnie, że wkleiłeś zrzut ekranowy ( @Krzyżanocze ), bo na mojego maila z pytaniem jakie sprężyny na przód mam wybrać (wyskoczyły 2 rekordy z bazy, niby to samo, ale różne numerki Japanparts no) odpisali mi tylko, że to części do aut JDM i że nie biorą odpowiedzialności za zły wybór i sam mam się zdecydować. Tak jak pisałem - póki co będzie wersja budżetowa (tylko tył Lesjoforsy). Zobaczymy jak to będzie działać i jeżeli auto nie zaskoczy niczym złym co będzie wymagało wydatków, to może w przyszłym roku pomyślę o Pinkies.
  3. No to biere na tył, a set STI musi poczekać na lepsze czasy!
  4. To się nada na tył: https://www.czesciauto24.pl/lesjofors/2261042 (to chyba ta wzmocniona wersja)? Nie jeżdże ze zbyt załadowanym bagażnikiem, a ktoś tu na forum napisał, że 'heavy duty' to do "wyrównania" butli LPG bardziej (której też skądinąd nie mam), stąd moje pytanie.
  5. Zdecydowałem się ostatecznie na 24-118323 Amortyzator Bilstein B6 Sport (Tył) 35-118336 Amortyzator Bilstein B8 Sport (Przód/lewy) 35-118343 Amortyzator Bilstein B8 Sport (Przód/prawy) zostawiam powyżej numerki dla potomnych. Odebrałem dzisiaj Mruczka po drobnych robotach i pogadałem o stanie moich aktualnych OEM amorków. Trochę się zestresowałem bo mechanior powiedział, ze jeden z przodu jest przerdzewiały i gdzieś tam w jego konstrukcję można chyba palucha wsadzić. Pytanie - ile mogę tak jeszcze jeździć (głównie trasy, miasto mniej), bo te różowe springi STI to za szybko nie przyjadą do Polski (o ile sie na nie skuszę). Drugie pytanie - jak Wy sciągacie części z JPN - przesyłka Courier/Fedex,TNT,DHL,UPS/CAN'T CHOOSE (wzięte z JapanParts) to koszt ponad 440PLN? Taka kwota to prawie cena kompletu samych sprężyn na stronę Może lepiej założyć stare sprężyny i powiedzmy wymienić je na różowe w przyszłym roku?
  6. Przeczytałem dość pobieżnie, ale jednak CAŁY wątek http://www.uklegacy.com/forums/index.php?/topic/140758-new-bilsteins-for-sale-gen-4-legacys/&page=9 i wychodzi że chyba najbliższa oryginałowi kombinacja to B8 na przód i B6 na tył. Fakt, że co jakis czas przewija się w tym wątku hasło, że B8 to do obiżających sprężyn, ale chyba ostatecznie zdecyduję się na taki komplet (B8 + B6 niby najbardziej pasują "długością"), a do tego różowe springi do 3.0R z https://www.nengun.com/sti/coil-springs . Trudny wybór i dość drogo .....pytanie co z mocowaniami amorów - też trzeba je wymieniać, gdzie najlepiej je zakupić ?
  7. @frisco - naskrobałem PW do Ciebie, a odpowiadając 'for all' - nie jeżdzę z obciążonym tyłem raczej. Kwestia sprężyn nadal mnie frapuje. Ceny różowych są "konkretne" - jak porobię takie inwestycje to potem muszę autem pojeździć pare lat, żeby to sobie zamortyzować . Czeka mnie też pewnie ogarnięcie wydechu bo ma dziury na Y pipe i tylnych tłumikach (nie padła propozycja spawania, więc pewnie całe 3 części są do wymiany). Autko ma 151tys przebiegu i zaczyna dopraszać się o naprawy
  8. @raci - powiem Ci lepiej - telefon dzisiaj do ASO KOCAR i.....pan mnie zastrzelił: 3600PLN za sztukę na przód, ~1500 sztuka na tył - matematyka daje nam ~10k za komplet - musiałem sobie usiąść , bo nie dałem rady ustać . W poniedziałek będę dzwonił do mechanika i dalej go pocisnę o szczegóły; podobno sprężyny są jeszcze "Całe", ale pewnie się trochę "ugniotły" robiąc razem z autem 150tys od nowości... Rzeczywiście może kupię tylko na tył?
  9. A sprężyny OEM można gdzieś normalnie w PL kupić poza ASO? Te różowiutkie fajne, ale nie znalazłem w necie sklepu gdzie mógłbym je "wyklikać"
  10. Czyli z tego wynika, że na przód B8, a na tył normalnie B6? A jeżeli szarpnąć by się jeszcze bardziej to jakie sprężyny do tego? No i ta wkurzając różnica wysokości przód/tył. Denerwuje mnie to od strony wizualnej, ale nie wiem, czy warto coś z tym robić....
  11. Siemka, no i przyszedł czas na moje zawieszenie. Potrzebuję przede wszystkim amortyzatory przód/tył. Wiem, że można kupić je w ASO, ale to są jakieś kosmiczne pieniądze. Gdzie najlepiej tego szukać, aby znaleźć i nie dać się zrujnować finansowo? Sklep online bilsteina: https://bilsteinpolska.pl/sklep/amortyzatory-sportowe-bilstein-b6-b8-8?filter=true&brand=4213&model=8735 @raci - masz jakieś dobre info może?
  12. jrb -> walnęło 500 z serwera Ja to mam szczęście .
  13. No i balans 4x4 wysłał mnie na przysłowiowe "drzewo" niestety - nie robią osobówek i nie mogą nikogo polecić. Co teraz? Coś więcej o " zakład robiący daewoo w przezmierowie ". Trochę tych zakładów w Przeźmierowie jest, ale który to konkretnie @samedi ?
  14. No to trochę ostudziłes mój zapał, tym niemniej spróbuję się z nimi skontaktować
  15. Ten zakład balans 4x4 ma zachęcająco wyglądające fotki z realizacji - robią też auta osobowe. Chyba do nich zadzwonię w tygodniu i popytam co i jak. @samedi - dzięki za wskazówki, może coś się z tego urodzi?
×
×
  • Create New...