Skocz do zawartości

kudlatypawelek

Użytkownik
  • Zawartość

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kudlatypawelek

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gorzów Wlkp. / Poznań
  • Auto
    Renówka ;) [ma u mnie dożywocie :P], było Legacy 2.0R NA 2008, jest Legacy 3.0R NA Spec B 2005

Ostatnie wizyty

278 wyświetleń profilu
  1. kudlatypawelek

    Podziękowania dla forumowiczów

    @Aga - stokrotne dzięki za cierpliwość do moich "privów" i poświęcony czas na poszukiwanie rozwiązania, zobaczymy w którą stronę to pójdzie...
  2. kudlatypawelek

    Przegląd rejestracyjny (taki co w dowód rej. wklepują)

    @Aga - w rzeczonym (tak, to ładne słowo "rzeczony" ) egzemplarzu wisko centralne tez było wymieniane przez poprzedniego user'a i masz racje, że to pewnie nie z powodu przeglądów, ale przebiegu/wieku auta. Tym niemniej lepiej bym się czuł jakby wszystko zostało zrobione jak Pan Bóg przykazał. Grzebałem trochę w necie przed zabawą w geologa na forum i google podpowiedziało mi powiedzmy 2-3 punkty gdzie coś tam o 4x4 wiedzą, ale generalnie szału nie ma, stąd moje pytanie . Jak nikt nic nie wrzuci tu do powiedzmy czwartku to pojadę, zamknę oczy, zacisnę zęby i troche pocierpię .
  3. kudlatypawelek

    Przegląd rejestracyjny (taki co w dowód rej. wklepują)

    @Aga - czytałem tą 3 punktową wypowiedź zanim zadałem pytanie, ale zawsze jakoś tak lepiej jak wszystkie kółka się kręcą w trakcie badania. @Waldek Woźny - stosownie tzn. jak? - Dołożyli pod zatrzymaną oś dodatkowe rolki najazdowe?
  4. kudlatypawelek

    Przegląd rejestracyjny (taki co w dowód rej. wklepują)

    Odkopuję, bo muszę w najbliższym czasie zrobić badanie techniczne autka i trudno mi jest znaleźć sensowną stację diagnostyczną w Poznaniu, która ogarnie napęd AWD, mam 6MT w Legacy Spec B (z tego co się orientuję centralne jest wisko, tylny most to LSD z "zapieczętowanym" w środku ukł wisko [to raczej nie mechanizm płytkowy jak w STI]). Może ktoś coś podpowie, gdzie można ze spokojnym sercem oddać auto na badanie właśnie w Poznaniu/bliskich okolicach
  5. kudlatypawelek

    Spec.B grupa operacyjna

    Poliftowe lampy swoim kształtem wymusiły przeprojektowanie błotników, nie wiem jak jest z maską i zderzakiem, ale skoro przedmówca tak twierdzi to pewnie tak jest. Do tego trzeba gdzieś podpiąć "poziomowanie" ksenonów i obsługę spryskiwaczy reflektorów...
  6. kudlatypawelek

    Spec.B grupa operacyjna

    A marka Tunsgram - ludzie to w "internetach" polecają?
  7. kudlatypawelek

    Spec.B grupa operacyjna

    Wygląda na to, że niestety te mocniejsze żarówki są krótkotrwałe, szybko zdychają. Wygrzebałem jeszcze jakieś Osram Night breaker - są słabsze, może podziałają dłużej. No i drugie pytanie - jak z montażem - dam radę to zrobić samemu mając 2 srubokręty (płaski + krzyżak) - obejrzałem na YT filmik i po obu stronach auta trzeba coś demontować z "osprzętu" , żeby dostać się do puszki od lampy
  8. kudlatypawelek

    Spec.B grupa operacyjna

    Wysiadła mi żarówka H7 - mijania w prawym reflektorze (długie chyba działają?) - jaką marke i model byście polecili - auto nie ma ksenonów bo to "przedlift". Zakładam, że najlepiej wymienić obie żarówki?
  9. kudlatypawelek

    Wesołych Świąt :)

    Ja w tym roku jak zdarta płyta powtarzam - zdrowia, zdrowia i zdrowia wszystkim życzę. Do tego miłych chwil spędzonych w gronie najbliższych i chwili na zadumę duchową o co w tym wszystkim tak naprawdę chodzi, a w 2019 samych sukcesów i spełnienia marzeń!
  10. kudlatypawelek

    Spec.B grupa operacyjna

    Do 6MT nie znalazłem, tylko jakieś wersje dla automatów i 5MT, ale może źle szukałem
  11. kudlatypawelek

    Spec.B grupa operacyjna

    Wiem, wiem - jako użytkownik Plejad powinienem to wiedzieć :P, ale zadam to pytanie - skąd taka wysoka cena nowego wału - 5tys PLN to jakiś kosmos....
  12. kudlatypawelek

    Spec.B grupa operacyjna

    http://www.rimsntires.com/specspro.jsp - dobra opcja do sprawdzenia sobie co i jak z felgą/oponką + różnice we wskazaniach licznika prędkości
  13. kudlatypawelek

    Podziękowania dla forumowiczów

    @Subaryta - dzięki za przypilnowanie przeglądu LGT w ASO Grafix, ostatecznie nie zakupiłem tego egzemplarza (jak już się tu dowiedziałem, niepotrzebnie spanikowałem ), ale dzięki
  14. kudlatypawelek

    Spec.B grupa operacyjna

    Potwierdzam słowa @house_1 - mam wlepe 215/50R17 na słupku i takie coś założyłem ostatecznie - trochę balon, ale bez tragedii
  15. kudlatypawelek

    Spec.B grupa operacyjna

    Cześć, ostatnio stałem się szczęśliwym (?) posiadaczem Spec B 2005 6MT z polskiej sieci dilerskiej. Auto zakupiłem od usera @kab, który pare razy odzywał się w tym wątku. Niestety auto już w drodze do domu wykazało oznaki "zepsucia" - przy prędkościach powyżej 120km/h wiało w kabinie zimnym powietrzem, jak zwolniłem grzanie wracało i tak w kółko aż do Poznania. Mechanior jeszcze nie wie co jest grane, ale z jego obserwacji wynika, że objawy bardziej uzależnione są od prędkości obrotowej silnika, aniżeli prędkości poruszania się. Moje pytanie dotyczy jednak innego obszaru (choć jak znacie przyczynę mojej usterki to smiało , nie mówcie mi tylko że to UPG, bo motor był składany niemal od nowa w 2017 i kolejna uszczeleczka to już by byla gruba przesada ) - ile osób z tego wątku zrobiło faktyczny swap hamulców na BBK, bo czeka mnie zakup ogumienia na zimę i nie wiem, czy kupić same opony 18" i potem dokupować sukcesywnie obręcze mieszczące BBK (18"), czy dać sobie zupełnie z tym spokój i kupić 17" opony oraz stockowe felgi używane również w rozmiarze 17". Wiem że OEM 18" felgi nie mieszczą BBK, także cały ten swap to byłby spory koszt i nie mam pojęcia, czy warto się w to pchać? Aktualnie czuję nieprzyjemne wibracje na kierownicy przy hamowaniu i "na szybko" planuję przetoczyć obecne tarcze (mają jeszcze "mięsko"), a w przyszłym roku myślę coś podziałać z układem - rozważam też zwyczajnie wymianę tarcz i klocków (opcji jak wiadomo jest kilka) plus płyn. I druga sprawa - tylny dyfer można zalać Motulem 300 75W90 (tak mi mówi mechanik) bez dopisku LS? Z tego co wyczytałem w tym wątku i nie tylko do 2007 z tyłu było montowane wisko szczelnie zamknięte w oleju silikonowym...Am I right? Jak mi się jeszcze coś przypomni to będę skrobał w tym wątku dalej
×