Skocz do zawartości

kudlatypawelek

Użytkownik
  • Postów

    250
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gorzów Wlkp. / Poznań
  • Auto
    Renówka ;) [ma u mnie dożywocie :P], było Legacy 2.0R NA 2008, jest Legacy 3.0R NA Spec B 2005

Ostatnie wizyty

1408 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kudlatypawelek

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

33

Reputacja

  1. kudlatypawelek

    Wolny bugeye

    A co to się stanęło?
  2. ooo matko, to aż zza Wielkiej Wody jeżeli dobrze skumałem. To zdecydowanie odpada, bo potrzebuję to na przyszły tydzień
  3. Kochani, potrzebuję niestety reparaturek tylnych błotników/nadkoli. Pytanie, czy to co można znaleźć na Alledrogo się nada, czy koniecznie trzeba szukać czegoś innego ?
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. Człowiek przyzwyczaja się do tego co ma i tak już kolejny rok jeżdżę przedliftem, który w zasadzie jest zupełnym 'stockiem'
  9. Mi najbardziej żal, że nie mam ksenownów i kolumny kierownicy regulowanej w dwóch osiach....
  10. Jaki przebieg i skrzynia? No i oczywiście gratulacje
  11. "trzeba dorobić pierścień centrujący i zmiana rozstawu otworówę" - to już się robi poważne przedsięwzięcie, żeby nie napisać "rzeźba" - to oni będą wiercić nowe otwory w nowiutkich tarczach, żeby zmienić rozstaw?
  12. No ja właśnie się odbiłem od kosztów - chciałem, nawet stać by mnie było ale jakoś tak mentalnie nie mogłem tego ogarnąć, mimo że temat męczyłem w głowie praktycznie od momentu zakupu auta . Adapterów się trochę boję, może niepotrzebnie. Ostatnio wymieniłem tarcze i klocki (ostatecznie wersja budżetowa, bo były dodatkowe wydatki przy samochodzie) + zestaw naprawczy i przewody w oplocie. Póki co 316mm musi starczyć, mam jednak nadzieje, że będzie lepiej hamować. Będę śledził Twoje dalsze poczynania oraz jeśli się pojawią - również koszty poszczególnych kawałków układanki jak klocki, czy tarcze. Kibicuję i życzę powodzenia A dopytam jeszcze - felgi OEM Ci będą pasować, czy jakieś dystanse planujesz (tego też nie "trawię", więc w moim przypadku operacja "duży zacisk" to dodatkowe wydatki na felgi), albo zestaw kół z innym ET?
  13. "W planach upgrade hamulców, wymiana zacisków przednich, dogaduję temat z WRK Brakes" - to co? - jednak OEM rozmiar hamulców nie zdaje egzaminu?
  14. Ja przy okazji "gadki" telefonicznej dowiedziałem się ile taka przyjemność kosztuje - mowa o półosiach - 2500 na stronę (razem 5k ), bo tylko oryginały podobno powinno sie montować - zamienniki niby natychmiast "klękają" i są kiepskiej jakości, więc są odradzane. Także to jakiś kosmos dla mnie...
  15. Dzwoniłem dzisiaj do topbreaks i chyba się zdecyduję na DBA 4000 HD (gładkie, nie T3). Pozostaje kwestia klocka - facet polecał zakup Ferodo DS2500, w następnej kolejności EBC Yellow Stuff i DBA XP Xtreme. Pytanie tylko jak z hałaśliwością tych klocków i czy nie "zamordują" mi za szybko tarcz?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...