Jump to content

kudlatypawelek

Użytkownik
  • Content Count

    207
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About kudlatypawelek

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gorzów Wlkp. / Poznań
  • Auto
    Renówka ;) [ma u mnie dożywocie :P], było Legacy 2.0R NA 2008, jest Legacy 3.0R NA Spec B 2005

Recent Profile Visitors

443 profile views
  1. Nie pomogę jeśli chodzi o wnętrze tego elementu, ze swojej strony mogę napisać, że ja też zauważyłem drobne pęknięcie - oddałem do magika od spawania plastików - wstawił jakiś mały wspornik z jakiegoś metalu i zalepił jakimś tam lepidłem - niby ma wytrzymać jakiś czas, zobaczymy?
  2. Po dłuższym "tentegowaniu w mózgu" doszedłem do wniosku, że nie stać mnie na Enkei, Worksy, czy inne ori fele, które w dodatku nie mają 56,1 w dziurze . Chciałbym kupić http://www.rota-wheels.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=31&category_id=18&option=com_virtuemart&Itemid=2 Pojawia się pytanie, czy ktoś ma jakieś opinie na temat tego sklepu podanego powyżej - warto tam dokonac zakupum, czy lepiej brać z jakiegoś innego źródła? Zależy mi jednak, żeby obrecze były fabrycznie nowe, sparzyłem się na zimowych używkach (biją do dzisiaj i męcze się z nimi drugi sezon, skutecznie obrzydzają jeżdżenie), więc second-handy odpadają
  3. Temat amorów wraca co i rusz Wcześniej już tu podawałem gdzie/co i jak kupować - B8 + B6 to wg forum z UK to najbliższe OEMowi amortyzatory - za wszystko zapłaciłem ~2.5k
  4. Pisząc o GTku miałem na myśli właśnie Impreze GT z tarczą 294mm - @Dzixd dobrze rozkminił moje intencje
  5. @Dzixd - jeżeli piszesz o zacisku z GTka to gra niewarta świeczki - zacisk wymaga mniejszej tarczy, więc jakość hamowania się nie poprawi, a moze nawet pogorszy - szukałem info na ten temat na zagranicznych forach (chyba głównie w USA) i ogólnie dałem spokój. Jak hamowanie, to albo próba z OEM zaciskami, ale lepszymi tarczami i klockami, albo BBK. Tak ja to przynajmniej rozumiem.
  6. Piszesz o odpływaniu płynu, czy jakie licho?
  7. Ja tez już jestem po wymianie - z tego co pamiętam chyba był komplet -> łańcuchy i napinacze
  8. No to ja podrążę dalej - które z tych fel powyżej wymienionych pasuje na BBK, przypomnę, że chodzi o 17" max 7.5JJ? No i druga sprawa - skąd ja mam wytrzasnąć te oryginalne felgi - większość z nich praktycznie tylko za granicą, albo w archiwum alledrogo?
  9. Jakie felgi 17" polecicie do Legacy IV, żeby mieściły złote Brembo. Zimowy zestaw mi wciąż utrudnia życie - niby felgi prostowane, opony kupione w zeszłym roku nowe, a nadal pojawia się tzw "bicie" na kierownicy - raz mocniej, raz słabiej, jak się trochę uspokoi, a następnie pojadę w łuku znowu się nasila - ogólnie dramat; na letnim zestawie był spokój, zimowy do "d....y" - w zeszłym roku sie meczyłem, w tym się męcze i chyba już pora na wymiane felg? Chyba że to te nowe opony coś są nie-teges? Czy Rota się nada, czy to słaba obręcz? A jeżeli coś markowego to co? Opony mam 215/50/17 bodajże
  10. Dzięki za komentarze, ciągnąc dalej temat jakie tarcze i klocki byście polecali do BBK - nie musza być od DBA - mogą być jakieś tańsze, a też porządne . Druga sprawa jakich felg powinieniem szukać - BBS takie jak ma @Herostrates bardzo mi się podobają, ale są tlko second-hand i ceny zaporowe. Na felgach zupełnie się nie znam, wiem że im lżejsze i wytrzymalsze tym lepiej , wiem, że ET też musi być odpowiednie, no i otwór 56,1..., ale jakie marki są polecane to już nie wiem
  11. Wprawdzie 2019 się jeszcze nie skończył, ale ja już snuję plany na przyszły rok. Dużo o tym "gadam" na forum, ale w końcu będzie trzeba po kawałku poskładać klocki "zwane BBK do Legacy" do kupy . Mentalnie już jestem na to gotowy, finansowo trochę mniej . Chciałem rozpocząć tutaj dyskusję i skorzystać z wiedzy bardziej obeznanych ludków. Wiem, już co nieco (że potrzebuję elementów z STI 2003 do 2005, że przód wchodzi PnP, że na tył trzeba adaptery - o ile z tyłu też będę montował złote Brembo, że tarcza przód to 328/30, tył to chyba 316 jakaś cieńsza). Nie chcę dystansów na piasty, więc konieczne będą nowe felgi (jak na złość opony mamy w dwóch rozmiarach 18/17"). Wszystkie te elementy po podsumowaniu wskazują, że kwota może spokojnie osiągnąć 5cio cyfrowy kształt . Jak do tego podejść żeby to miało choć cień uzasadnienia ekonomicznego? Jakie felgi kupić - czy muszą być koniecznie markowe, czy np Rota starczy (podobno kiepskie są te obręcze)? Czy tarcze od razu DBA ~3,5k za komplet przód/tył. czy tu znowu można dobrze, a taniej? W jakie klocki celować - też pewnie jakieś z górnej półki? Czy węże w oplocie to must have? I w końcu czy pompa hamulcowa to ogarnie? Podzielcie się plz swoimi doświadczeniami, bo wymiania ukł. hamulcowego jest wskazana, ale koszty mnie lekko przerażają, a nie wiem czy jakieś inne tematy z autem nie wyskoczą...
  12. Pewnie tak, ale trochę mi się fundusze kończą na ten rok, a wychodzi na to, że wypadałoby kupić fabrycznie nowe felgi - te kupione na naszym forum okazały się jednak nietrafione (mimo, że to stockowe fele 17" do Legacy po-lift). Zależałoby mi na jakiś felgach 17", 5x100, 56,1 i w dodatku pasujących na duże Brembo (niech już będą przyszłościowe). Czy ktoś mógłby mi pomóc i coś doradzić - akurat w tej materii jestem "lajkonikiem", wiem tylko, że podobając mi się stare, dobre BBSy z STI, ale nie będę nowe, są rzadki i kosztują jakies kosmiczne pieniądze .
  13. Przyszły chłody, zmieniłem komplet na zimowy i się zaczęło - znowu powyżej 110km/h trapią mnie wibracje na kierownicy Zeszłą zimę się przemęczyłem, potem 3 z 4 felg oddałem do prostowania, bo były lekko zwichrowane, ale nadal jest lipa. Wyważanie było robione wraz z testem drogowym, ALE od razu przy płaceniu szef zakładu powiedział, że mam mocno sfatygowane felgi (kupione tu na forum last year) - że otwory mocujące na piastę są wyrobione i felga/i dostają luzu - podobno stąd te wibracje - głownie pojawiają się na drogach szybkiego ruchu i po wyjechaniu z łuków / na łukach. Zalecił przejechanie ~500km i ewentualną ponowną wizytę celem przełożenia parami przód/tył. Delikatnie sugerował też zakup nowych felg... I teraz pytanie, czy coś jeszcze można zrobić, bo zakup felg wolałbym odłożyć w czasie i ewentualnie pomyśleć o tym w przyszłym roku. Gdzieś trafiłem tu a forum informację o jakiś taśmach uszczelniających, ale wulkanizator nic takiego nie proponował. Chciałbym nie musieć kolejny sezon męczyć się z tymi wibracjami, bo skutecznie niszczą radość z jazdy
  14. A gęstość - mogę dolać rzadszy 0W40 ? Instrukcja niby podaje 5W40 do H6, ale nie chciałbym zmarnować tego 0W40. Mechanik co mi serwisuje auto powiedział, że moge wiec chyba tak zrobię.
  15. Chciałbym dolać trochę oleju - w związku z tym mam pytanie - aktualnie zalany jest X-Cess 8100 5W40, chciałbym dolać X-maxx 0W40, bo taki kiedyś kupiłem (otwarty od listopada zeszłego roku). Czy będzie to zbrodnia? Drugie pytanie - do jakiego poziomu uzupełniać 3/4 miarki, czy więcej?
×
×
  • Create New...