Kuba Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Outback jest najszybciej sprzedajacym sie samochodem w USA: http://247wallst.com/special-report/2016/04/28/cars-so-hot-theyre-out-of-stock/4/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 http://petrolicious.com/is-the-subaru-360-the-japanese-microcar-you-ve-always-needed 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Outback jest najszybciej sprzedajacym sie samochodem w USA: http://247wallst.com/special-report/2016/04/28/cars-so-hot-theyre-out-of-stock/4/ No niedobrze.... żeby coś dla nas zostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) http://www.motor1.com/news/62708/subaru-legacy-outback-recalled-over-possible-steering-failure/ Ciekawe czy dotyczny to też europejskich Outbacków. Edytowane 13 Maja 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 W Stanach WRX/STI jest bardzo popularny wsrod Millenials Ciekawe jak sie to ma w Polsce, w jakim wieku sa wlasciciele?http://www.forbes.com/sites/jaclyntrop/2016/04/29/these-are-the-most-popular-car-brands-for-millennials/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 14 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 tak, tramwaj, rower, ew. dzień pieszego właściciela Subaru. http://jalopnik.com/subaru-warns-owners-to-stop-driving-recalled-cars-1776647244?rev=1463245008945&utm_campaign=socialflow_jalopnik_twitter&utm_source=jalopnik_twitter&utm_medium=socialflow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 No no, bardzo mocno dmuchaja na zimne... wrecz podstawiaja ogromny wentylator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 15 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 (edytowane) czas rozbić skarbonkę http://petrolicious.com/subaru-impreza-22bs-just-like-this-one-will-be-u-s-legal-in-7-years https://issuu.com/silverstoneauctions/docs/sa_may_sale_2016/48?e=8069916/35419012 Edytowane 15 Maja 2016 przez Michał KR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Levorg STI coraz bliżej? http://moto.pl/MotoPL/1,88389,20069613,subaru-levorg-sti-japonczycy-zapowiadaja-mocne-kombi.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Levorg STi... no taki powrót do tego co dobre a do tego silnik 2,0T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Levorg STi... no taki powrót do tego co dobre a do tego silnik 2,0T nie wiem dlaczego, ale jakoś czuję, że jeżeli do nas trafi to ze sławetnym 2.5T - ten przynajmniej bulgocze, DIT chyba niekoniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 W ostatnim Motorze jest rzetelny i obiektywny test samochodów z napędem 4x4. Porównują m.in. nowe audi i bmw z 11 letnim Outbackiem, który (wraz z nową Hondą CRV) nie zaliczył testu rolek. Autorzy podejrzewają, że być może to przypadłość tego konkretnego egzemplarza. Jaki jest sens takiego porównania, poza marketingowym? Co ciekawe Audi z torsenami też nie zaliczyło części testu. Wygrało BMW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Jaki jest sens takiego porównania, poza marketingowym? Co ciekawe Audi z torsenami też nie zaliczyło części testu. Wygrało BMW. jaki wynik miało Audi "na Haldexie" ? niestety całkowita, łatwo sterowalna blokada w systemach "dopinanych" to niewątpliwie ich zaleta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 W ostatnim Motorze jest rzetelny i obiektywny test samochodów z napędem 4x4. Porównują m.in. nowe audi i bmw z 11 letnim Outbackiem, który (wraz z nową Hondą CRV) nie zaliczył testu rolek. Autorzy podejrzewają, że być może to przypadłość tego konkretnego egzemplarza. Jaki jest sens takiego porównania, poza marketingowym? Co ciekawe Audi z torsenami też nie zaliczyło części testu. Wygrało BMW. Jak to z testem "rolkowym" pokazuje ułomności napędów w dość ekstremalnych warunkach tzn. przy dużej różnicy przyczepności kół (a to są napędy w większości przypadków drogowe). Szkoda że nie było w teście np. SH-AWD Hondy. Może i marketing, ale warto wiedzieć jakie ograniczenia ma napęd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 SH-AWD daje radę, czy jest ślisko czy śnieg, sprawdzone w Legendzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 SH-AWD daje radę, czy jest ślisko czy śnieg, sprawdzone w Legendzie Ten napęd występuje tylko w Hondzie Legend - chyba że się mylę Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 hmm, nie czytałem ale outback z 2005 miał chyba "pełny" stały napęd na 4 koła ... Nie wiem tylko czy miał tylny dyfyrencjał ... jeśli tak to czego mógł "nie zaliczyć" na rolkach ?? chyba, że coś mieszam ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 SH-AWD daje radę, czy jest ślisko czy śnieg, sprawdzone w Legendzie Ten napęd występuje tylko w Hondzie Legend - chyba że się mylę Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Legend i niektóre modele Acura (TDX, MDX, ZDX) hmm, nie czytałem ale outback z 2005 miał chyba "pełny" stały napęd na 4 koła ... Nie wiem tylko czy miał tylny dyfyrencjał ... jeśli tak to czego mógł "nie zaliczyć" na rolkach ?? chyba, że coś mieszam ... Widocznie wiskoza w centralnym dyferencjale za słabo spina napęd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) czyli to faktycznie mogła być kwestia "zużytego" egzemplarza ;-) Edytowane 1 Czerwca 2016 przez vonda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Nowy test XT: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Dramatyczny "test...Dziecko o irytujacym glosie klepie wykute na pamiec dane katalogowe i na zywca mowi kilka tekstow ktore padly w innych bardziej profesionalnych testach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 (edytowane) czyli to faktycznie mogła być kwestia "zużytego" egzemplarza ;-) kupiłem (topisemko), przeczytałem ... no i kurcze niefajnie to wyszło ... A przecież tyle jest filmików w sieci pokazujących "przewagę" Subaru na rolkach włąsnie . Czy to możliwe, że po latach wiskoza traci swoją "moc" i przenosi za mało siły na obciążone koło ? Czy to "standard" czy jednostkowy przypadek, jakieś uszkodzenie badanego egzemplarza ? Teoretycznie wynik powinien bardziej przypominać ten który uzyskała Toyota Land Cruiser z tego testu ... Aż mnie kusi żeby sprawdzić jak to jest u mnie ... Może ktoś ma "dojście" do takich rolek i potestowalibyśmy nasze autka ? Taka lista różnych roczników, odmian napędów (różnice pomiędzy autoamatem a manualem w starszych wersjach były) mogłaby być ciekawa ... A może Dyrekcja się wypowie ;-) ? Edytowane 2 Czerwca 2016 przez vonda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 A przecież tyle jest filmików w sieci pokazujących "przewagę" Subaru na rolkach włąsnie . "przewagę" ale jakie Subaru tam używają - automat Teoretycznie wynik powinien bardziej przypominać ten który uzyskała Toyota Land Cruiser z tego testu ... czemu miałby być podobny do Land Cruiser-a ? zaznaczam nie czytałem artykułu nie wiem jakie miejsca zajęły poszczególne auta, natomiast centralny otwarty dyfer blokowany wiskozą to chyba najgorsze z rozwiązań "terenowych" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 A przecież tyle jest filmików w sieci pokazujących "przewagę" Subaru na rolkach włąsnie . "przewagę" ale jakie Subaru tam używają - automat Teoretycznie wynik powinien bardziej przypominać ten który uzyskała Toyota Land Cruiser z tego testu ... czemu miałby być podobny do Land Cruiser-a ? zaznaczam nie czytałem artykułu nie wiem jakie miejsca zajęły poszczególne auta, natomiast centralny otwarty dyfer blokowany wiskozą to chyba najgorsze z rozwiązań "terenowych" automat ma "lepszy" napęd ? o kurcze, zawsze mi się wydawało, że odwrotnie ... ale w sumie nie znam się ... Z ta Toyotą to faktycznie za duży "skrót myślowy" ;-) Chodziło mi o to, ze subaru z blokada centralneo i tylnego dyfyrencjału też powinno ruszyć z rolek ułożonych pod 2 kołami lewymi (bądź prawymi) i pod 3 kołami - pod warunkiem, że będą to koła przedne i jedno tylne. W związku z brakiem blokady na przedniej osi nie ma szans w przypadku rolek pod osią tylną i jednym kołem przednim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się