Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

zaznaczam nie czytałem artykułu nie wiem jakie miejsca zajęły poszczególne auta, natomiast centralny otwarty dyfer blokowany wiskozą to chyba najgorsze z rozwiązań "terenowych"

 

 

Bo Subaru robi napędy typowo "drogowe" gdzie wiskoza jest wystarczająca.  Oczywiście fajnie by było, aby blokady dyferencjałów były - pewna grupa użytkowników lepiej by się czuła  :)

 

automat ma "lepszy" napęd ? o kurcze, zawsze mi się wydawało, że odwrotnie ... ale w sumie nie znam się ...

 

 

Z ta Toyotą to faktycznie za duży "skrót myślowy" ;-) Chodziło mi o to, ze subaru z blokada centralneo i tylnego dyfyrencjału też powinno ruszyć z rolek ułożonych pod 2 kołami lewymi (bądź prawymi) i pod 3 kołami - pod warunkiem, że będą to koła przedne i jedno tylne. W związku z brakiem blokady na przedniej osi nie ma szans w przypadku rolek pod osią tylną i jednym kołem przednim.

 

 

Lepszy w sensie, że lepiej blokuje/spina napęd sprzęgło niż wiskoza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli cały czas jeżdżę w zimie w błędnym przekonaniu, że jak by co to napęd mi pomoże bo jest 4x4 ;-) a tu "lipa". To teraz już się będę bał jeździć polnymi dróżkami w śniegu ...

 

Jak to się mówi czym lepsza terenówka to dalej idzie się po ciągnik  :). "Lipa" nie jest tylko trzeba pamiętać o ograniczeniach napędu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jaki to model BMW najnowszy nie porównają do nowego modelu Subaru

Poza tym xdrive BMW można pooglądać w testach n YouTube i jest wiadomo ze nie jest taki zły

Testy rolek Subaru zalicza w tych testach bez problemowo

Byl nawet tu na forum test słowacki chyba

 

 

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz już tak te testy ukadają, mącą ludziom w głowach - czysty marketing.

Wolę klasyczną technikę - mechanikę gdzie jest jej miejsce i elektronike, gdzie jest jej miejce z całym 'dobrodziejstwem inwentarza' :)

Mechaniczny zegarek może nie jest doskonały, ma niestabilny chód itd ..i co z tego?

Ja wolę mechaniczne zegarki i nie są mi potrzebne porównania z super hiper dokładną inteligentną elektroniczną zabawką, która mierzy dodatkowo ciśnienie i wie kiedy teściowa ma uroidziny i lepiej ode mnie wie kiedy mam zrobić siku :biglol:

Ale co kto lubi.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.youtube.com/watch?time_continue=292&v=70ACI_bbXck

 

"The modified 600bhp Subaru WRX STI built by Prodrive and driven by local hero Mark Higgins sets a new Isle of Man TT car lap record, hitting top speeds of about 170mph around the 37.73-mile circuit. Higgins has now lapped the course in 17min 35.139sec, at an average of 128.730mph."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Teraz już tak te testy ukadają, mącą ludziom w głowach - czysty marketing. Wolę klasyczną technikę - mechanikę gdzie jest jej miejsce i elektronike, gdzie jest jej miejce z całym 'dobrodziejstwem inwentarza' :) Mechaniczny zegarek może nie jest doskonały, ma niestabilny chód itd ..i co z tego? Ja wolę mechaniczne zegarki i nie są mi potrzebne porównania z super hiper dokładną inteligentną elektroniczną zabawką, która mierzy dodatkowo ciśnienie i wie kiedy teściowa ma uroidziny i lepiej ode mnie wie kiedy mam zrobić siku :biglol: Ale co kto lubi

a mechaniczny naped zmieniasz na haldexopodobny to jak to jest ?? :biglol: 

naped w subaru jest ok ale inne tez daja rade. Jakos nie widac tlumow w salonach Subaru bo inne napedy sa zle.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wątku o TG w sumie sie już nie nadaje ;) Jeremy Clarkson i James May byli u Camerona aby wyrazić swoje poparcie dla pozostania w EU i przy okazji ... wyrazili swoją sympatie dla Outbacka ;-)

 

http://news.sky.com/story/1712859/pm-steps-up-a-gear-and-calls-in-clarkson

 

'Speaking to Mr Cameron, Clarkson said: "It's an extraordinary thing that James and I only agree on three things, which is sandwich spread is delicious, the old Subaru Legacy Outback is a good car and Britain staying in." '

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyrazili swoją sympatie dla Outbacka ;-)

 

"the old Subaru Legacy Outback is a good car"

 

http://news.sky.com/story/1712859/pm-steps-up-a-gear-and-calls-in-clarkson

 

szkoda, że "old" bo chołeła jakoś trudno nie oprzeć się warzeniu, że w temacie Subaru "nowe wrogiem dobrego"

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amerykański raport J.D. Powers (firmy marketingowej) powstał w oparciu o ankiety, które wypełniali właściciele trzyletnich samochodów. Byli oni pytani nie tylko o niezawodność silnika i skrzyni biegów, ale także o wszelkie niepokojące objawy, takie jak wibracje, nietypowe dźwięki zauważone podczas eksploatacji. Odpowiedzi ankietowanych złożyły się na ocenę wyrażoną w punktowej skali od 1 do 5. Na kolejnych slajdach przedstawiamy wyniki marek obecnych na Starym Kontynencie. Ich kolejność jest alfabetyczna. 

 

2 punkty na 5 możliwych 

- Ford,
- Land Rover,
- Smart.

 

 

3 punkty na 5 możliwych

Miłośnicy niemieckich producentów mogą czuć się zawiedzeni. Trzy punkty na pięć nie jest notą zachwycającą. Dostaje się również producentom japońskim i koreańskim. 

- Audi,
- BMW,
- Chevrolet,
- Fiat,
- Hyundai,
- Jeep,
- Mercedes,
- Mini,
- Nissan,
- Subaru,
- Volkswagen,
- Volvo.

 

4 punkty na 5 możliwych

W rankingu J.D. Powers cztery punkty to wynik lepszy od średniego w danej kategorii. Można więc powiedzieć, że producenci, którzy otrzymali takie noty - przynajmniej według anietowanych posiadaczy tych aut - nie mają się czego wstydzić. 

- Buick (Opel),
- Honda,
Infiniti,
- Kia,
- Mazda,
- Mitsubishi,
- Porsche,
- Toyota.

 

5 punktów na 5 możliwych

Według ankietowanych przez J.D. Powers tylko jedna marka zasłużyła na maksymalną notę w dziedzinie niezawodności jednostek napędowych i wrażeń związanych z ich użytkowaniem. Jest nią Lexus, czyli propozycja Toyoty w segmencie premium.

Edytowane przez KaiM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najnowszym AutoŚwiat 4x4 jest materiał o Forku SH zatytułowany "Uwaga na diesla" czy jakoś tak... Artykuł ogólnie pozytywny, chociaż zdjęcia pękniętego wału mrożą krew w żyłach. Oczywiście ani słowa o gestach handlowych i wsparciu SIP. Do tego jakieś pierdoły, że "ostrożnie w terenie" (w tym roku 9 miejsce w trasie terenowej i bez strat :D) i "uwaga na sprzęgło". Szkoda, że kolega Michał Wnuk z redakcji AŚ4x4, który był na Plejadach 2015 i 2016 nie naprostował redakcyjnego kolegi przynajmniej co do zdolności w terenie :(

Edytowane przez m4ver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najnowszym AutoŚwiat 4x4 jest materiał o Forku SH zatytułowany "Uwaga na diesla" czy jakoś tak... Artykuł ogólnie pozytywny, chociaż zdjęcia pękniętego wału mrożą krew w żyłach. Oczywiście ani słowa o gestach handlowych i wsparciu SIP. Do tego jakieś pierdoły, że "ostrożnie w terenie" (w tym roku 9 miejsce w trasie terenowej i bez strat :D) i "uwaga na sprzęgło". Szkoda, że kolega Michał Wnuk z redakcji AŚ4x4, który był na Plejadach 2015 i 2016 nie naprostował redakcyjnego kolegi przynajmniej co do zdolności w terenie :(

To jest chyba przedruk z niemieckiej gazety z lutego bodajże. Na zdjęciu jest wiśniowy Forek z jasnym wnętrzem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To jest chyba przedruk z niemieckiej gazety z lutego bodajże. Na zdjęciu jest wiśniowy Forek z jasnym wnętrzem?

Forek co prawda wiśniowy ale z ciemnym wnętrzem, na krakowskich blachach i z naklejką akcji Siemanko (forumowy?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To jest chyba przedruk z niemieckiej gazety z lutego bodajże. Na zdjęciu jest wiśniowy Forek z jasnym wnętrzem?

Forek co prawda wiśniowy ale z ciemnym wnętrzem, na krakowskich blachach i z naklejką akcji Siemanko (forumowy?)

 

Te polskie gazety osiągają mistrzostwo w przedrukach, nawet te same kolory dobierają.  :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najnowszym AutoŚwiat 4x4 jest materiał o Forku SH zatytułowany "Uwaga na diesla" czy jakoś tak... Artykuł ogólnie pozytywny, chociaż zdjęcia pękniętego wału mrożą krew w żyłach. Oczywiście ani słowa o gestach handlowych i wsparciu SIP. Do tego jakieś pierdoły, że "ostrożnie w terenie" (w tym roku 9 miejsce w trasie terenowej i bez strat :D) i "uwaga na sprzęgło". Szkoda, że kolega Michał Wnuk z redakcji AŚ4x4, który był na Plejadach 2015 i 2016 nie naprostował redakcyjnego kolegi przynajmniej co do zdolności w terenie :(

Warto nadmienić, że gest handlowy i wsparcie w przypadku "problemów" z wałem to akcja nie tylko SIP ale wszystkich importerów w EU. Taką odpowiedź otrzymałem od Subaru Benelux.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...