Jump to content

vonda

Użytkownik
  • Content Count

    418
  • Joined

  • Last visited

About vonda

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Recent Profile Visitors

327 profile views
  1. Kupiłem polecane wyżej REZAW-PLAST i podzielę się komentarzem: - dywanik kierowcy ( o ten mi głównie chodziło) w miarę pasuje kształtem ma wycięcie na dźwignię otwierania wlewu paliwa, zupełnie nie pasują miejsca przygotowane pod otwory do montażu - przygotowanie otworów wymaga "rzeźbienia" ale dzięki załączonym elementom plastikowym można to zrobić estetycznie. Przeszkadza mi ten osobny element pod lewą stopę - podwija się przy korzystaniu ze sprzęgła - będę trochę go przycinał. Pięta prawej nogi nie trafia w moim wypadku na wzmocnienie, a na tą gładką część ... będzie się pewnie szybko przecierać ;-( - dywanik pasażera moim zdaniem bardzo słabo spasowany, ciężko go ustawić, zwija się - tylne dywaniki dużo większe od oryginalnych, znacznie głębiej wchodzą pod fotele ale pasują idealnie
  2. Dzięki za odpowiedź. Z tego co widzę nie mają otworów do montażu na oryginalnym uchwycie - wierciłeś / wycinałeś otwory ? Jak z ta odrębną częścią na lewą nogę ? Ktoś pisał (choć nie pamiętam czy chodziło o ten konkretny model), że się podwija / zwija i to przeszkadza/denerwuje ? Brak kratki (wzoru kratki) nie powoduje, że przy hamowaniu / ruszaniu / na zakrętach woda się przelewa przez rant (zwłaszcza zimą jak się wejdzie w mocno ośnieżonych butach) ? Kształt (zwłaszcza dywanika kierowcy) idealnie pasuje ? nic się nie zwija, nie podwija ? guma miękka czy to raczej plastik ?
  3. Odkopuję temat ... może ktoś coś "odkrył" ? (do Forka SG) Bo te które linkowałem poprzednio niestety niezbyt dobrze pasują. Otworów na haki nie mają ale to pół biedy - można "dorobić" - ale nie mają też wycięcia na dźwignię wlewu paliwa i pod pedałami lekko się zwijają.
  4. vonda

    Korozja w Foresterze

    link poproszę ;-)
  5. vonda

    Korozja w Foresterze

    a to nie jest czasem robocze "podparcie" aby w trakcie naprawy zachować choć przybliżoną geometrię kielicha ? takie "domowe" sposoby "profesjonalnej" naprawy ? Szczerze mówiąc boję się, że niektórzy nie robią nawet tego ...
  6. vonda

    Korozja w Foresterze

    wow, masz jakiś wypasiony model ;-)
  7. zmieniałem koła w niedzielę i to co zauważyłem mnie lekko przestraszyło - wygląda na to, że klocek hamulcowy się "rozwarstwił" - oddzieliła się część ścierna od reszty. To chyba nie jest normalne ? Śrubokrętem można przesunąć część dolegającą do tarczy - reszta klocka się nie rusza. klocki przejechały koło 45 tys. km, i nie są - jak widać bardzo starte - założone były nowe łącznie z nowymi tarczami. Zakładam, że są do wyrzucenia i do czasu wymiany auto uziemione ;-( Co kupić w zamian o podobnych właściwościach ale lepszej jakości ? ps Z przodu tez mam Hawk ale Ceramic, mam nadzieję, że są lepiej wykonane.
  8. ok - będę zmieniał koła w weekend to sprawdzę na ile potrafię ;-) rozumiem, że "na biegu" i "ręcznym" nie powinienem wyczuć "luzu" ruszając (szarpiąc) tarczę prawo/lewo ?
  9. Teraz rozumiem, to faktycznie cenna rada bo nie sądzę żeby komuś wpadła do głowy taka opcja. Dzięki- pozycja do sprawdzenia.
  10. O !? zastanawiam się jak to może wpływać ...
  11. Do wymiany czy toto się jakoś "regeneruje" ? Przy przebiegu ok. 130 tys. Km to normalne ?
×
×
  • Create New...