Zelazny Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Które bierzecie? S207... PS boze jaka ta Elektra brzydka Muszę Ci przyznać rację, S207 rządzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Czy to KIA, czy Hultaj ? Nie, to nowy koncept Imprezy. http://jalopnik.com/the-subaru-impreza-5-door-hatch-concept-cranks-the-exci-1739078833?rev=1445991568225 Piękny koncept Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Spore szanse że niewiele z tego zostanie w nowym modelu: http://www.worldcarfans.com/1160225104388/2017-subaru-impreza-hatchback-spied-during-final-testing/highphotos I coś z czym na podstawie tych szpiegowskich fotek się zgadzam: And once again, I can already see, Subaru has veered way off from the concept they showed of a hatchback compared to what is peeking out from the camo on this car. Subaru really seems to have designing issues when it comes to translating show cars to production cars. Lexus as of late, and other companies have been successfully bringing the production models out that mimic the show car versions fairly well. I just shake my head and write off any Subaru show car I see because I know it will never be a reality from them. And it's a shame Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 6 Marca 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 platforma dla Imprezy MY2017 http://www.carscoops.com/2016/03/subaru-details-new-global-platform-2017.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Spore szanse że niewiele z tego zostanie w nowym modelu: http://www.worldcarfans.com/1160225104388/2017-subaru-impreza-hatchback-spied-during-final-testing/highphotos I coś z czym na podstawie tych szpiegowskich fotek się zgadzam: And once again, I can already see, Subaru has veered way off from the concept they showed of a hatchback compared to what is peeking out from the camo on this car. Subaru really seems to have designing issues when it comes to translating show cars to production cars. Lexus as of late, and other companies have been successfully bringing the production models out that mimic the show car versions fairly well. I just shake my head and write off any Subaru show car I see because I know it will never be a reality from them. And it's a shame Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Niestety ale to bolesna prawda. Oby takie scenariusze nie stały się tradycją, jednak póki co na to wygląda. Concepty Outbacka i STI też są nieporównywalnie ładniesze, ciekawsze i wyjątkowe w porównaniu z mdłymi wersjami produkcyjnymi. Faktycznie przejście od conceptu do produktu to cos nad czym FHI powinno popracować. Oczywiste jest, że w samochodach ekspozycyjnych stosuje sie wiele rozwiazań niemożliwych do stosowania w ruchu drogowym jednak ewidentnie inne firmy radzą sobie z tym i wygląd wersji produkcyjnych niue rozczarowuje tak bardzo. Jest światełko w tunelu - Levorg się udał, oby to nie był wyjątek potwierdzajacy regułę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) A tutaj film z naszej platformy 3DR Solo, gdzie bohaterem jest m.in XV: https://www.facebook.com/3drobotics/videos/1006674846080198/ Edytowane 8 Marca 2016 przez Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Nowinki: http://www.motofakty.pl/artykul/subaru-nowa-plyta-podlogowa.html http://www.fhi.co.jp/press/news-en/2016_03_07_2034/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcteryx Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Ojojojoj... http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,opel-z-subaru-zderzyly-sie-na-moscie-siekierkowskim,195681.html Porównanie zniszczeń w Oplu i w Forku to niezły szok. Opel pewnie "bezwypadkowy" wcześniej. Co za masakra - cud, że nikomu się nic nie stało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Subaru to chyba z adamantium robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 ...a łople z amelinium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 http://japanesenostalgiccar.com/how-subaru-became-masters-of-awd/ co nieco o przeszłości:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Jak by ktos sie zastanawial co jest fajne - To tutaj jest napisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 http://kontakt24.tvn24.pl/z-tico-zostalo-niewiele-zakleszczony-kierowca,197694.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Sądząc po ustawieniu aut, to Tico zjechało na Forka... te puszki to sa jeżdżące trumny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 O Subaru na wykop.pl Warto wykopiać bo bedzie to dobra reklama http://www.wykop.pl/link/3089637/technika-subaru/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xvc517 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Nie, żebym się czepiał ale coraz więcej nowych modeli nie ma wiskozy tylko rozwiązanie ala haldex... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 O Subaru na wykop.pl Warto wykopiać bo bedzie to dobra reklama http://www.wykop.pl/link/3089637/technika-subaru/ Reklama dobra dla laika motoryzacyjnego, jak ktos sie troche orientuje, zwlaszcza o subaru - to juz taka dobra nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Reklama dobra dla laika motoryzacyjnego, jak ktos sie troche orientuje, zwlaszcza o subaru - to juz taka dobra nie jest nie widzę w tej reklamie nic złego, gdzieś jest podana nieprawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Czyżby passeratti sie wypowiedział ? Tez nie widzę żadnego przekłamania Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Reklama dobra dla laika motoryzacyjnego, jak ktos sie troche orientuje, zwlaszcza o subaru - to juz taka dobra nie jestnie widzę w tej reklamie nic złego, gdzieś jest podana nieprawda? 1. Silniki rzędowe i widlaste i trudności ich wyważenia, kultury pracy i bokser jako prawie ideał, jeśli ktoś się orientuje to R6 i V12 są najlepiej wyważonymi silnikami. 2. Oprocz zalet, silnik bokser ma tez wady, jak choćby skomplikowany i dający większy opór rozrząd, 2 głowice, itp 3. Symetryczne ulozenie silnika w osi pojazdu, a V-ka wzdłużnie nie jest symetrycznie ułożona? 4. Ostatnie modele i stały napęd realizowany podobnie jak u konkurencji (Haldex) i mowa o natychmiastowym przekładaniu momentu obrotowego 5. Ogolna wyjatkowosc i niesamowitosc rozwiazan (wielowahaczowe zawieszenie, AWD, itp) Czy w subaru z 4 cylindrowym silnikiem mozna postawic monete na kolektorze czy innym elemencie silnika w czasie jego pracy i bedzie ona stala? Jeszcze zliteratury fachowej http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.baztech-article-BSL4-0014-0016/c/httpwww_bg_utp_edu_plartwybrane20problemy20inzynierskie2011gwiazdaszafraniec.pdf "Podsumowując stwierdzi należy, że silnik typu bokser wykazuje typowe wady silnika rzędowego, będąc jednocześnie bardziej złożonym pod względem konstrukcyjnym(na przykład w silniku tym występuje konieczność stosowania dwóch głowic)." Edytowane 30 Marca 2016 przez Korton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Marca 2016 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Silniki rzędowe i widlaste i trudności ich wyważenia, kultury pracy i bokser jako prawie ideał, jeśli ktoś się orientuje to R6 i V12 są najlepiej wyważonymi silnikami Problem w tym, że zarówno R6 jak i V12 są po prostu za długie do naszego systemu napędu. Ponadto każdy silnik ma jakieś wady ( tu wibracje R6 ): Inline 6 normally has crank throws at 120° phase shift to each other with two pistons at about equal distance to the center of the engine (#1 and #6 cylinders, #2 and #5, #3 and #4) always moving together, which results in superb plane balance on reciprocating mass (4.) and rotating mass (6.) in addition to the perfect phase balances 3., 5., 13. and 15.. Combined with the overlapping torque generation at every 120° of crankshaft rotation, it often results in a very smooth engine at idle. However, the piston pairs that move together tend to make secondary imbalance strong at high rpm, and the long length configuration can be a cause for crankshaft and camshaft torsional vibration, often requiring a torsional damper. Oprocz zalet, silnik bokser ma tez wady, jak choćby skomplikowany i dający większy opór rozrząd, 2 głowice, itp To jest oczywiste. Celem stosowania boksera jest położenie środka ciężkości i symetria układu napędowego. Symetryczne ulozenie silnika w osi pojazdu, a V-ka wzdłużnie nie jest symetrycznie ułożona? Jest. Ale jest też wyższy , w przypadku V6 dłuższy, w przypadku V4 większe wibracje, a konstrukcyjnie podobnie skomplikowany ( 2 głowice ) ... co powyżej wymienia Pan jako wadę boksera ... Ostatnie modele i stały napęd realizowany podobnie jak u konkurencji (Haldex) i mowa o natychmiastowym przekładaniu momentu obrotowego Nie. Mowa nie jest o "przekładaniu" momentu, lecz o stałym napędzie. Istotnie pryncypialnie systemy są podobne. Tyle, że ich zastosowanie jest inne ... "Podsumowując stwierdzi należy, że silnik typu bokser wykazuje typowe wady silnika rzędowego, będąc jednocześnie bardziej złożonym pod względem konstrukcyjnym(na przykład w silniku tym występuje konieczność stosowania dwóch głowic). Powyższe stwierdzenie dotyczy wyłącznie tematu opracowania, czyli obciążeń występujących na wale korbowym. Cytowanie bez uwzględnienia tematyki opracowania może łatwo wprowadzić czytelnika w błąd ( a to zapewne nie było Pańskim celem ). Pozdrowienia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 "Podsumowując stwierdzi należy, że silnik typu bokser wykazuje typowe wady silnika rzędowego, będąc jednocześnie bardziej złożonym pod względem konstrukcyjnym(na przykład w silniku tym występuje konieczność stosowania dwóch głowic).Powyższe stwierdzenie dotyczy wyłącznie tematu opracowania, czyli obciążeń występujących na wale korbowym. Cytowanie bez uwzględnienia tematyki opracowania może łatwo wprowadzić czytelnika w błąd ( a to zapewne nie było Pańskim celem ). Pozdrowienia Dyrekcja jak zwykle rzeczowo, brawo. Co do ostatniego, to przyznam nie czytalem opracowania, szukalem innego artykulu o charakterystyce silnikow ze wzgledu na ich konstrukcje (ktory kiedy czytalem). Nie znalazlem go, za to natrafilem na to opracowanie jako wynik w wysszukiwarce. Wpadlo mi w oko koncowe podsumowanie tego artykulu. Jak dla mnie reklama ma wydzwiek, ze subaru dzieki swojej konstrukcji zawpenia unikalne/nie osiagalne dla innych wlasciwosci jezdne. Z czym sie nie moge zgodzic, bmw x-driwe z R6, audi quattro (torsen) z v6, itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Panie quatro ok ale xdrive ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Panie quatro ok ale xdrive ? to Quattro w A3 także ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Panie quatro ok ale xdrive ? to Quattro w A3 także ? Przecież pisałem o quattro (torsen). Panie quatro ok ale xdrive ? Poczytaj, poogladaj testy, x-drive naprawdę daje rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się