Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

Mieliście kiedyś problem, że auto czasem się nie otwiera z pilota? Czasem jest tak, że dzień, dwa nie reaguje na pilota a potem wszystko wraca do normy. 

Sprawdzałem na obydwu pilotach i jest tak samo, wiec raczej bym wykluczył ich usterkę. 

Macie jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie zamki?

 

BTW gdzie kupić kolektor nowy do Legacy IV Wagon 2.5? Irytuje mnie brzęczenie osłon przy 1700-1900 rpm. default_wacko.png

W ASO default_wink.png

Nie prościej kupić dobry bandaż, owinąć i pomalować go srebrzanka albo jakaś farba ceramiczna, aby oleju nie chłonął. Efekt będziesz miał taki sam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Bonless napisał:

Mieliście kiedyś problem, że auto czasem się nie otwiera z pilota? Czasem jest tak, że dzień, dwa nie reaguje na pilota a potem wszystko wraca do normy. 

Sprawdzałem na obydwu pilotach i jest tak samo, wiec raczej bym wykluczył ich usterkę. 

Macie jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? 

Spróbuj wymienić baterię w pilocie, najłatwiejsza i najszybsza opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, ewemarkam napisał:

Nie prościej kupić dobry bandaż, owinąć i pomalować go srebrzanka albo jakaś farba ceramiczna, aby oleju nie chłonął. Efekt będziesz miał taki sam.


Hm, niezły pomysł w sumie, dzięki za podpowiedź. :)  Nie orientujesz się ile za kolektor w ASO mogą chcieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Iglak napisał:

Spróbuj wymienić baterię w pilocie, najłatwiejsza i najszybsza opcja.

Po zmianie baterii jest to samo. Próbowałem jeszcze trochę i czasem pilot (zapasowy też) złapie ale jak jest bardzo blisko auta.

Niezależnie czy pod domem czy pod pracą więc zakłócenia bym wykluczył.

Możliwe, że z odbiornikiem w aucie coś się zadziało? 

Edytowane przez Bonless
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Bonless napisał:

Po zmianie baterii jest to samo. Próbowałem jeszcze trochę i czasem pilot (zapasowy też) złapie ale jak jest bardzo blisko auta.

Niezależnie czy pod domem czy pod pracą więc zakłócenia bym wykluczył.

Możliwe, że z odbiornikiem w aucie coś się zadziało? 

Nietypowe :huh:. Będziesz musiał skontaktować się z jakimś magikiem w tych sprawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynamicznie możesz w każdej, przypuszczam że maszyna wspinasz się w wejście i wyjście chłodnicy skrzyni. Tylko jak może wiesz są podzielone zdania o takiej wymianie w starszej skrzyni. Ja wymieniłem statycznie jakieś 80-90% płynu. Tak się udało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale miałem michę długo zdjęta, parę dni, odkręcona dupka skrzyni, odpięte węże od chłodnicy. Generalnie zostało chyba tylko to co w konwerterze i akumulatorach ciśnienia.

 

Zeszło trochę ponad 8 litrów, nie pamiętam dokładnie.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lub 3 wersja , zlewamy z miski olejowej , odkręcamy miskę i sterownik zaworowy. Odliczamy ile L zleciało. Wymieniamy filtr i składamy całość następnie uzupełniamy i jeździmy z 5 dni po czym odkręcamy już tylko sam korek z miski i ile zleci tyle wlewamy ponownie świeżego. Gdyby nie ta pogoda to bym to sam zrobił, ale nie chce mi się marznąc w garażu dlatego myślałem o tej dynamicznej

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.12.2020 o 10:24, Danko napisał:
W dniu 8.12.2020 o 01:03, Amnes napisał:

19 to nawet nie ma negocjacji. 2 do bagażnika, 2 do środka. Inaczej nie jedziemy na chatę. :excl:

Z gumą czy bez? 

 

Nie no, wiadomo, z gumą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ewemarkam napisał:

A może blachy na wydechu?

W h6 blachy na kolektorze są spawane, a na katalizatorze już były poprawiane i to chyba nie ten dźwięk. Widział ktoś może rozrząd legacy iv h6 za mniej niż 2k? Na razie najbardziej przystępną cenę znalazłem na subaraku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Szymon Kuć napisał:

Widział ktoś może rozrząd legacy iv h6 za mniej niż 2k? Na razie najbardziej przystępną cenę znalazłem na subaraku. 

Ja płaciłem 1600zł za komplet z pompą wody (OEM wszystko). Po więcej info zapraszam na PW :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Szymon Kuć napisał:

Przy ostrzejszym przyspieszaniu w okolicy 4 tysięcy przez chwile słyszę metaliczny dźwięk. Czy to czas na rozrząd? Silnik to ez30d. Ktoś zajrzy w kulę?

Jak rozrząd jest już na wykończeniu to słychać go na wolnych obrotach, takie jakby klekotanie. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Oczkoo15 napisał:

A masz przycisk od wyłączania VDC? :huh: Jeśli tak, to masz kontrolę trakcji i stabilności.

Nie mam :wub: 

Czyli nie ma, tak jak myślę? Bo nigdy nic nie odczułem.. Ale dziwi mnie fakt braku w aucie z 2008 roku po prostu. Czy po prostu dyfer to tu zastępuje jakoś tam? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...