Danko Opublikowano 27 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 2 godziny temu, st981777 napisał: Tu nie chodzi o to czy naciąganie jest widoczne, tylko o właściwości trakcyjne takiej opony. To jak jeżdżenie z nadmiernym negatywem. W pewnym momencie stajesz się zagrożeniem, bo nie opanujesz auta, pomijając fakt, że je upośledzasz, bo nie możesz wykorzystać pełnego potencjału. I tu do jednego wora, naciąganie opon, dziwne negatywy, za mocna gleba, etc... Lekki naciąg w niczym nie przeszkadza. Negatyw tak samo, a nawet jest wskazany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Lekki naciąg powoduje tylko tyle, że opona mocniej dociska do jezdni barkami niż środkiem bieżnika, co oprócz degeneracji samej opony powoduje mniejszą przyczepność. Opona jest dość prostym urządzeniem w swojej konstrukcji, i czoło opony powinno być na feldze proste. Tu nie ma miejsca na polemikę, tolerancja rozmiaru opony jest +/- 10mm, każda większa to nieprawidłowy montaż przy którym opona nie będzie spełniała swojego zadania prawidłowo. Geometria zawieszenia również została wymyślona po to, aby osiągnąć maksimum przyczepności w jak najszerszej skali warunków drogowych. Nieprawidłowe modyfikacje zmniejszają przyczepność, co za tym idzie, upośledzają potencjał auta, i w ekstremalnych przypadkach stwarzają zagrożenie w ruchu. Chcesz żeby auto latało bokiem? To celuj w 300HP+, zrobienie negatywu w NA, żeby łatwiej się składał to wiocha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hookie Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 31 minut temu, st981777 napisał: Geometria zawieszenia również została wymyślona po to, aby osiągnąć maksimum przyczepności w jak najszerszej skali warunków drogowych. Co oznacza dokładnie tyle, że można ją mocno poprawić jeśli ktoś przeważnie jeździ w określonych warunkach i w określony sposób. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 28 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 @st981777 No to czas się trochę doszkolić. Nie mówię o jak największym negatywie, aby był. Ale odpowiednio dobrany kąt poprawia przyczepność w zakrętach i to bardzo. Więc z tą geometrią bym się tak nie rozpędzał. Bo równie dobrze można powiedzieć, że całe zawieszenie ktoś z jakiegoś powodu wymyślił, a jednak utwardzenie go też może sporo poprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 29 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 22 godziny temu, Danko napisał: @st981777 No to czas się trochę doszkolić. Nie mówię o jak największym negatywie, aby był. Ale odpowiednio dobrany kąt poprawia przyczepność w zakrętach i to bardzo. Więc z tą geometrią bym się tak nie rozpędzał. Bo równie dobrze można powiedzieć, że całe zawieszenie ktoś z jakiegoś powodu wymyślił, a jednak utwardzenie go też może sporo poprawić Właśnie o przesadzonych wartościach mówię, można to chyba wyczytać z kontekstu. Wszystko można poprawić, chodź mimo wszystko zawsze pojawią się jakieś skrajne warunki w których trakcja się pogorszy. Jak zrobisz -40mm na twardym zawiasie, dotego szeroki kapeć na niskim profilu i lekki negatyw, to będzie się kleić jak nienormalne. Tylko spróbuj w takiej konfiguracji polatać na błocie pośniegowym.... Zawsze jest coś za coś. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 29 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 @st981777 poza negatywem tak jeżdżę i jest bajka. Choć negatyw delikatny (ledwo widoczny ) z tyłu sam się zrobił, ale to chyba nie ma, co go liczyć. Z przodu natomiast wręcz go brakuje. Błoto pośniegowe.. Te ostatnie zimy.. Aż tęsknię za tym błotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 29 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 (edytowane) Haku. Montażu. Łatwu? Legacy 4 Kombiu? Edytowane 29 Listopada 2020 przez euyot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 29 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 Godzinę temu, euyot napisał: Haku. Montażu. Łatwu? Legacy 4 Kombiu? Łatwu. Coś mi się kojarzy 1200-1500zł. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 29 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 Łatwu ale nie taniu Podziękował. 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xathrin Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 Auto jak w temacie H6 MY 04 Bi fuel. Rano podczas jazdy do pracy zaświeciło mi check engine, kontrolę trakcji i zielony cruize mruga. Brak objawów w trakcie jazdy. To samo na Pb i gazie. Proszę o sugestie co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 2 godziny temu, Xathrin napisał: Auto jak w temacie H6 MY 04 Bi fuel. Rano podczas jazdy do pracy zaświeciło mi check engine, kontrolę trakcji i zielony cruize mruga. Brak objawów w trakcie jazdy. To samo na Pb i gazie. Proszę o sugestie co to może być? Nikt tu nie ma szklanej kuli, jedź odczytać błąd. Druga opcja: Jest procedura odczytania kodów, może zadziała. https://legacygt.com/forums/showthread.php/reading-ess-dtc-codes-your-dash-271094.html?s=0ed08f03e6481152960a1478df9a7c05& Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Kuć Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 (edytowane) Kolejne pytanie ode mnie. Czy w bagażniku w sedanie legacy iv zmieszczą się 4 osiemnastki. Edytowane 30 Listopada 2020 przez Szymon Kuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 3 godziny temu, Szymon Kuć napisał: Kolejne pytanie ode mnie. Czy w bagażniku w sedanie legacy iv zmieszczą się 4 osiemnastki. Tylko filigranowe. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 3 godziny temu, Szymon Kuć napisał: Kolejne pytanie ode mnie. Czy w bagażniku w sedanie legacy iv zmieszczą się 4 osiemnastki. Z moich doświadczeń nie wejdą na wysokość. Może bez opon to jakoś się upchnie, ale chyba tak też tylko 3 szt. wchodzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Kuć Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 49 minut temu, euyot napisał: Tylko filigranowe. 2 musiałem zaprosić do środka 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 5 godzin temu, Szymon Kuć napisał: Kolejne pytanie ode mnie. Czy w bagażniku w sedanie legacy iv zmieszczą się 4 osiemnastki. Chyba tylko w amerykańcu z racji składanej tylnej kanapy w sedanie. Przy nie złożonej kanapie to raczej ciężki temat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 Podrzuci mi ktoś schemat umieszczenia sond lambda w Legacy 07 EJ204, ewentualnie numery tych sond?! Będę bardzo wdzięczny P.s- są dwie, czy trzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 34 minuty temu, adamski napisał: Podrzuci mi ktoś schemat umieszczenia sond lambda w Legacy 07 EJ204, ewentualnie numery tych sond?! Będę bardzo wdzięczny P.s- są dwie, czy trzy? opposedforces.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Kuć Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 No i znowu, pytanie ode mnie. Jaki bagażnik dachowy polecacie do subaru legacy iv sedan. Interesują mnie bardziej wersje ekonomiczne, te które znalazłem są do kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 Jaki akumulator do BE/BH 2.0? Manual dla 2.5 podaje 55D23L, czyli 60Ah i 630A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 2 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2020 W dniu 30.11.2020 o 11:16, ewemarkam napisał: Nikt tu nie ma szklanej kuli, jedź odczytać błąd. Druga opcja: Jest procedura odczytania kodów, może zadziała. https://legacygt.com/forums/showthread.php/reading-ess-dtc-codes-your-dash-271094.html?s=0ed08f03e6481152960a1478df9a7c05& Nawet nie widziałem że tak się da o.O Opcja numero 3: OBD na BT za 30zł. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 2 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2020 (edytowane) @lutek34 to kiedyś pokazywał. Edytowane 2 Grudnia 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hookie Opublikowano 2 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2020 Eloszka, przestał mi świecić pasek wyświetlający częstotliwość stacji radiowych. Panel klimy świeci normalnie, podświetlenie reszty przycisków na radiu też. Ktoś coś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xathrin Opublikowano 2 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2020 W dniu 30.11.2020 o 11:16, ewemarkam napisał: Nikt tu nie ma szklanej kuli, jedź odczytać błąd. Druga opcja: Jest procedura odczytania kodów, może zadziała. https://legacygt.com/forums/showthread.php/reading-ess-dtc-codes-your-dash-271094.html?s=0ed08f03e6481152960a1478df9a7c05& Szklana kula by się przydała, ale na razie wystarczył jednak czytnik OBD. Pokazało błąd P0171. Skasowałem i na razie jest OK. Czy przyczyną mogła być zła jakość gazu? Z konieczności zatankowałem w nieznanym miejscu. Miał ktoś taki przypadek, że od marnego gazu się palił check? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 2 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2020 Jak wklepalem ten błąd w google to pierwsza podpowiedź była "lpg". Widać gaz był na tyle zły, albo jeszcze tzw "letni". Ma on problemy z prężnością w niskich temperaturach. Że ECU nie dało rady na tyle skorygować czasu że wywaliło błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się