Jump to content

Szymon Kuć

Nowy
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Dobry

About Szymon Kuć

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Mazowieckie
  • Auto
    Subaru legacy IV 3.0 H6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jaki dystans można ładować do felg z spec b z oponą 225/40 tak żeby nie obcierało o rant. Samochód to legacy iv
  2. Narazie pękło 20kkm(jest w innym filmiku), wiem ze stoczyli tłoki. Nie ma rzeczy bezobsługowych jak będzie dawało frajdę to się włoży i kute tłoki a jak nie to drugi silnik w lato planuje rozebrać silnik wtedy rozważę dalsze losy. Zobaczę czy znajdę kogoś kto mi przygotuje blok.
  3. Akurat ten projekt na 98, tylko nie podali mocy. Link to filmu
  4. Co do tłoków to może być mit, w Australii jest liberty z twin turbo na z przytoczonymi tłokami. Blok i tak planowałem zamknąć i panewki wymienić. Wiadomo że nie ma róży bez kolców. Jeden przepierdzieli pieniądze w karty drugi na Roksany.
  5. Może i tak być, ale wszystko oprócz strojenia i obróbki bloku planuje zrobić sam. Dodatkowo frajda musi być również przy budowaniu a nie tylko przy jeżdżeniu. Tak pewnie ekonomiczniej by wyszło kupić coś nowszego z docelową mocą
  6. Widziałem, ale nikt ode mnie nie odkupi mojego legacy w kwocie przybliżonej żeby mi się opłacało. A kupić do tego zestawu jeszcze outbacka to wyjdzie taniej już chyba zrobić od podstaw. Poza tym z tego co się orientuje rotrex ma bardziej zbliżoną charakterystykę do turbo niż do kompresora śrubowego.
  7. Cześć. Prawie od samego zakupu H6(ez30) nosi mnie na podniesienie mocy. Zestaw od raptora wychodzi trochę za drogo i zacząłem się zastanawiać na kompresorem od 3.0 Tfsi. Wystroi to ktoś w Polsce najlepiej mazowieckie. Do ilu koni wystarczą fabryczne wtryski i pompa paliwa? Może trochę odlatuje z pomysłami ale coraz bardziej mi się nudzi
  8. Sprawdziłem rano kawałek po uruchomieniu na benzynie to wszystkie korekty miałem w okolicy zera.
  9. Nie mam narazie jak tego sprawdzić bo jestem w delegacji ale wywaliło mi kolejny raz błąd od zbyt ubogiej mieszanki(pierwsze dwa razy się nie przejmowałem bo przeczytałem ze może to być spowodowane słabą jakością paliwa). I dodatkowo mam korekty długoterminowe na poziomie 20%.
  10. Wydaje mi się ze lepsze efekty mniejszym nakładem pracy można uzyskać przez przez chromowanie lub niklowanie. Według polerka będzie bardzo kłopotliwa przez te wszystkie wybrzuszenia
  11. Mam, ale nowiutkie. W lipcu zakładane
  12. Ostatnio zauważyłem ze subarak musi kawałek dłużej pokręcić zanim odpali i ma trochę większe wibracje. To już czas na zawory czy może wystarczą nowe świecie. Ktoś zajrzy do szklanej kuli?
  13. Czy to jest pomalowane srebrzanką czy mi się wydaje. Do malowania nie mam szczęścia i podejrzewam ze farba zaczęła by mi złazić, albo bym obił przy wkładaniu silnika. czemu odradzasz zmianę koloru?
  14. Cześć. Planuje na lato wyjąc silnik z subaru i zrobić w nim co najmniej luzy zaworowe. Wpadł mi pomysł aby zmienić kolor wszystkich aluminowych pokryw. Zastanawiam się między anodowaniem a niklowaniem. Macie jakieś doświadczenie w tej materii, co lepiej będzie się sprawowało oraz jaki kolor będzie pasował do H6(czerwony raczej odpada).
  15. Nowe felgi + opony firestone multiseason 2. Nie myślałem ze felgi od spec b tak ładnie będą się komponować
×
×
  • Create New...