Jump to content

st981777

Użytkownik
  • Content Count

    159
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

37 Dobry

About st981777

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 03/23/1989

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wałbrzych
  • Auto
    Było Legacy 2.0 "Grzmiące kombi" JEST Legacy BE 2.0
  • Zainteresowania
    Elektronika, motoryzacja, tuning mechaniczny i elektroniczny, układy analogowe

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dokładnie tak jak napisałeś, cztery od wałków i jeden od wału.
  2. Wymień wszystkie uszczelniacze z przodu jeżeli się poci, to małe koszty. Jeżeli zapocona jest pompa oleju, warto ją zdjąć i wkleić jeszcze raz.
  3. Zdrutować tego się nie da, trzeba przemierzyć wał (owalizacja czopów, i bicie!). Ewidentny problem ze smarowaniem, napisz proszę na jakim oleju jeździłeś i co ile wymieniałeś, jaki filtr oleju. Jedyna opcja, jeżeli blok jest cały, to wał do szlifu, komplet panewek podwymiarowych i nowe/używane ale nie uszkodzone korbowody, oprócz tego rewizja pompy oleju, smoka, filtra, chłodnicy, po prostu całej drogi smarowania. FIltr oleju OE, i olej o większej lepkości, żeby film olejowy się utrzymywał, a nie zanikał pod obciążeniem. Jak masz szczęście to po tym Ci motorek pochodzi, jak zrobisz druta, to k
  4. Czy ta panewka jest na wskutek tej awarii którą opisałeś w drugim wątku?
  5. który cylinder Ci zarysowało?
  6. Dlaczego nieopłacalny? EJ201, jeżeli owalizacja nie przekracza 0,01, można zrobić w granicach 3500 - 4000 i to nie na najtańszych częściach.
  7. Tak, blok jest ten sam. Nie myl z shortblockiem.
  8. Od 98r wszystkie bloki w NA są takie same, odnoszę wrażenie, że autor poszukuje shrotblock raczej....
  9. Właśnie o przesadzonych wartościach mówię, można to chyba wyczytać z kontekstu. Wszystko można poprawić, chodź mimo wszystko zawsze pojawią się jakieś skrajne warunki w których trakcja się pogorszy. Jak zrobisz -40mm na twardym zawiasie, dotego szeroki kapeć na niskim profilu i lekki negatyw, to będzie się kleić jak nienormalne. Tylko spróbuj w takiej konfiguracji polatać na błocie pośniegowym.... Zawsze jest coś za coś.
  10. Lekki naciąg powoduje tylko tyle, że opona mocniej dociska do jezdni barkami niż środkiem bieżnika, co oprócz degeneracji samej opony powoduje mniejszą przyczepność. Opona jest dość prostym urządzeniem w swojej konstrukcji, i czoło opony powinno być na feldze proste. Tu nie ma miejsca na polemikę, tolerancja rozmiaru opony jest +/- 10mm, każda większa to nieprawidłowy montaż przy którym opona nie będzie spełniała swojego zadania prawidłowo. Geometria zawieszenia również została wymyślona po to, aby osiągnąć maksimum przyczepności w jak najszerszej skali warunków drogowych. Nieprawidłowe modyfi
  11. Tu nie chodzi o to czy naciąganie jest widoczne, tylko o właściwości trakcyjne takiej opony. To jak jeżdżenie z nadmiernym negatywem. W pewnym momencie stajesz się zagrożeniem, bo nie opanujesz auta, pomijając fakt, że je upośledzasz, bo nie możesz wykorzystać pełnego potencjału. I tu do jednego wora, naciąganie opon, dziwne negatywy, za mocna gleba, etc...
  12. Raz na próbę założyłem felgi et 35 do BE, i powiem tak, na koleinach to nie jazda tylko wieczne siłowanie, na ET 55 jedzie się normalnie. Natomiast jeśli chodzi o "naciąganie" opon, to tu jestem tak ortodoksyjny, że zabierałbym dowody za taki "tunik".
  13. Z mojego doświadczenia, przy remoncie jest szansa pół na pół że padnie stukowiec. Nie mam pojęcia dlaczego tak jest, czy to kwestia naprężeń, ale jest tak, że przed remontem czujnik działa, a po odkręceniu i ponownym montażu pokazuje palec...
  14. Zasadniczo jest to konstrukcja bliźniacza do EJ204, tylko że ma mocniejsze gniazda zaworowe (specyfikacja bi-fuel). Świece irydowe (np NGK Laser Platinum) takie same jak dla EJ204.
×
×
  • Create New...