
st981777
Użytkownik-
Content Count
159 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
37 DobryAbout st981777
-
Rank
..:: Bywalec :..
- Birthday 03/23/1989
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
Wałbrzych
-
Auto
Było Legacy 2.0 "Grzmiące kombi" JEST Legacy BE 2.0
-
Zainteresowania
Elektronika, motoryzacja, tuning mechaniczny i elektroniczny, układy analogowe
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Dokładnie tak jak napisałeś, cztery od wałków i jeden od wału.
-
Wymień wszystkie uszczelniacze z przodu jeżeli się poci, to małe koszty. Jeżeli zapocona jest pompa oleju, warto ją zdjąć i wkleić jeszcze raz.
-
Zdrutować tego się nie da, trzeba przemierzyć wał (owalizacja czopów, i bicie!). Ewidentny problem ze smarowaniem, napisz proszę na jakim oleju jeździłeś i co ile wymieniałeś, jaki filtr oleju. Jedyna opcja, jeżeli blok jest cały, to wał do szlifu, komplet panewek podwymiarowych i nowe/używane ale nie uszkodzone korbowody, oprócz tego rewizja pompy oleju, smoka, filtra, chłodnicy, po prostu całej drogi smarowania. FIltr oleju OE, i olej o większej lepkości, żeby film olejowy się utrzymywał, a nie zanikał pod obciążeniem. Jak masz szczęście to po tym Ci motorek pochodzi, jak zrobisz druta, to k
-
st981777 started following Części do silnika EJ20F, Pęknięta łapa łożyska, Wymiana panewek impreza gh 2.0 D and 2 others
-
Czy ta panewka jest na wskutek tej awarii którą opisałeś w drugim wątku?
-
który cylinder Ci zarysowało?
-
Dlaczego nieopłacalny? EJ201, jeżeli owalizacja nie przekracza 0,01, można zrobić w granicach 3500 - 4000 i to nie na najtańszych częściach.
-
Tak, blok jest ten sam. Nie myl z shortblockiem.
-
Od 98r wszystkie bloki w NA są takie same, odnoszę wrażenie, że autor poszukuje shrotblock raczej....
-
Właśnie o przesadzonych wartościach mówię, można to chyba wyczytać z kontekstu. Wszystko można poprawić, chodź mimo wszystko zawsze pojawią się jakieś skrajne warunki w których trakcja się pogorszy. Jak zrobisz -40mm na twardym zawiasie, dotego szeroki kapeć na niskim profilu i lekki negatyw, to będzie się kleić jak nienormalne. Tylko spróbuj w takiej konfiguracji polatać na błocie pośniegowym.... Zawsze jest coś za coś.
-
Lekki naciąg powoduje tylko tyle, że opona mocniej dociska do jezdni barkami niż środkiem bieżnika, co oprócz degeneracji samej opony powoduje mniejszą przyczepność. Opona jest dość prostym urządzeniem w swojej konstrukcji, i czoło opony powinno być na feldze proste. Tu nie ma miejsca na polemikę, tolerancja rozmiaru opony jest +/- 10mm, każda większa to nieprawidłowy montaż przy którym opona nie będzie spełniała swojego zadania prawidłowo. Geometria zawieszenia również została wymyślona po to, aby osiągnąć maksimum przyczepności w jak najszerszej skali warunków drogowych. Nieprawidłowe modyfi
-
Tu nie chodzi o to czy naciąganie jest widoczne, tylko o właściwości trakcyjne takiej opony. To jak jeżdżenie z nadmiernym negatywem. W pewnym momencie stajesz się zagrożeniem, bo nie opanujesz auta, pomijając fakt, że je upośledzasz, bo nie możesz wykorzystać pełnego potencjału. I tu do jednego wora, naciąganie opon, dziwne negatywy, za mocna gleba, etc...
-
Raz na próbę założyłem felgi et 35 do BE, i powiem tak, na koleinach to nie jazda tylko wieczne siłowanie, na ET 55 jedzie się normalnie. Natomiast jeśli chodzi o "naciąganie" opon, to tu jestem tak ortodoksyjny, że zabierałbym dowody za taki "tunik".
-
Z mojego doświadczenia, przy remoncie jest szansa pół na pół że padnie stukowiec. Nie mam pojęcia dlaczego tak jest, czy to kwestia naprężeń, ale jest tak, że przed remontem czujnik działa, a po odkręceniu i ponownym montażu pokazuje palec...
-
Zasadniczo jest to konstrukcja bliźniacza do EJ204, tylko że ma mocniejsze gniazda zaworowe (specyfikacja bi-fuel). Świece irydowe (np NGK Laser Platinum) takie same jak dla EJ204.