Jump to content

st981777

Nowy
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

About st981777

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 03/23/1989

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wałbrzych
  • Auto
    Legacy 2.0 "Grzmiące kombi"
  • Zainteresowania
    Elektronika, motoryzacja, tuning mechaniczny i elektroniczny, układy analogowe

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://allegro.pl/oferta/uszczelka-glowicy-subaru-legacy-i-bc-bjf-1992-1994-8350649344 Pasuje na 100%, kilkukrotnie testowane.
  2. Z mojej strony: Głowice da się zdjąć na aucie jeżeli są śruby. Zrobienie prawidłowego momentu dokręcania na aucie graniczy z cudem. UPG w wolnossaku się zdarza, częściej niż się to opisuje. Osobiście głowice bym dał do splanowania plus test szczelności, przy okazji wymieniłbym uszczelniacze. Uszczelka pasuje kompozytowa z Imprezy GT, Ajusa taką na pewno ma w ofercie. Śruby mogą zostać stare jeżeli to pierwsze UPG w historii tego motoru, w ogóle kupowanie nowych śrub jest dla mnie osobiście bez sensu, już wolałbym inwestować w szpilki ARP, ale przy 125KM to przerost formy nad treścią. Składaj motor ten co masz, dopilnuj, żeby czapki były dokręcone momentem podanym przez producenta uszczelki.
  3. Nie zaświeca, po prostu odpala klimę na pozycjach z pomarańczowymi ikonami. Legacy też tak ma.
  4. Jeżeli płyn reakcyjny zrobi się zielony to 100% UPG, tylko negatywny wynik próby może dawać polemikę.
  5. Seriously!? Po świeżaku bym się mógł tego spodziewać... Dla potomnych: vaglog.pl. 2019 Copyright. All Rights Reserved. The Sponsored Listings displayed above are served automatically by a third party. Neither the service provider ...
  6. Co się tyczy błędu z czujnikiem neutralu w skrzyni, to komputer się kapnie dopiero kiedy hamujesz silnikiem, a obwód jest otwarty. (sterownik myśli, że jest luz, i po puszczeniu gazu powinny być jałowe obroty, ale skrzynia ciągnie i obroty nie spadają odpowiednio szybko). W takiej sytuacji potrafi walnąć losowym błędem(wszystko co związane z regulacją biegu jałowego). Błędem czujnika nie sypnie, bo jest nieweryfikowalny.
  7. Wystarczy zrobić zworkę tymczasowo, żeby sprawdzić czy to pomoże. Zasada działania jest prosta, obwód otwarty=luz, zamknięty=auto na biegu(obojętnie jakim). Ale powinno Ci bić checkiem gdyby brakowało tego sygnału.
  8. Temat z czystej ciekawości, nie znalazłem na forum nigdzie, a mianowicie: Skrzynia MT z reduktorem posiada trzy włączniki, zaczynając od strony sprzęgła mamy włącznik kontrolki reduktora, następny w tylnym korpusie (ten nieco niżej) jest od świateł cofania. Za co jest odpowiedzialny trzeci?
  9. Jeżeli prawidłowo dokona się przeróbki wydechu, to spadek mocy będzie niezauważalny, najważniejsze to zachować podciśnienie w układzie na jak najbardziej zbliżonej do oryginału charakterystyce, zasada jest taka sama jak z usuwaniem kata, robieniem przelotu w NA, etc... Jak ktoś sobie walnie 3 cale, to zadusi silnik spalinami w niskich zakresach obrotowych, jak walnie 45mm za trójnikiem w bulgocie, to zadusi góre. Zasada jest prosta, w układzie musi być pucha rozprężająca ( w seryjnym układzie jest w katalizatorze) w takiej odległość od silnika, i o takiej objętości, żeby ładunek który tam wpada generował za sobą podciśnienie w momencie otwierania zaworów wydechowych kolejnego cylindra. Jeżeli w taki sposób zgramy wydech to zmiany momentu obrotowego będą najwyżej wielkości kilku procent.
  10. Jeżeli świece nie są uszkodzone, a odstęp na elektrodach nie przekracza 1,2 mm, to nie one są przyczyną...
  11. Wibracje może powodować już samo to, że krzyżak się zaciera. Ogólnie w Subaru krzyżaki zużywają się jak w każdym innym aucie które ma wał, natomiast problemem jest wymiana. Krzyżak dobrej jakości można kupić już za 100PLN, ale przez to, że oryginalny jest felcowany a nie zabezpieczany segerem, to nie wymieni go pierwszy lepszy warsztat.
  12. Łożysko wycisku sprzęgła ma luz na łapce, albo łożysko wałka sprzęgłowego w skrzyni. Zobacz czy łapka sprzęgła "lata" na odpalonym.
×
×
  • Create New...