Jump to content

st981777

Użytkownik
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Dobry

About st981777

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 03/23/1989

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wałbrzych
  • Auto
    Legacy 2.0 "Grzmiące kombi"
  • Zainteresowania
    Elektronika, motoryzacja, tuning mechaniczny i elektroniczny, układy analogowe

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ma to osobny przerywacz? Kontrolka zasilana jest bezpośrednio z przerywacza kierunkowskazów (wtyczka wpinana bezpośrednio w przerywacz) , jest w nim układ który mierzy pobór prądu/opór obwodu, dodatkowo w środku jest peerek do regulacji czułości kontrolki haka, sam układ jest chyba analogowy
  2. st981777

    Wyje łożysko

    Jak przy łuku w lewo to prawe
  3. st981777

    Znów problem z AWD

    Wczoraj dzwoni do mnie pani, że coś jej w aucie chrupło i nie może ruszyć, podjechałem, pacjent Audi A4 b5 98r, sprawdziłem, półoś kręci, koło stoi. Diagnoza przegub zewnętrzny. Wymieniłem na dużej żabie, nawet nie wpychałem na podnośnik, ale ku mojemu zaskoczeniu odkryłem, że owe audi jest.... Quattro!!! I po zdechnięciu przegubu na przedniej osi, nie chciało podjechać nawet o centymetr!!! A powinien tam być torsen II gen? Półosie z tyłu, dyfer i wał sprawdzone, napęd po prostu nie wychodzi ze skrzyni podczas uślizgu jednego koła z przodu. A z drugiej strony, jakby padł torsen, to zazwyczaj te audi wogule nie przekazują napędu, ani na tył ani na przód...
  4. Adapter już działa, niestety bardzo mało programów nawiazuje komunikację. Jakieś jeszcze programy ktoś z Was zna?
  5. Oki, już jażę kwestie. Jutro robię adapter do kabla od staga. Jak to czasem człowiek ułomnie się zasugeruje, że w ECU musi być linia k....
  6. Drodzy forumowicze, pytanie moje brzmi: Czy jest jakiś program który poprawnie połączy się z Subarakami wyposażonymi w złącze 9 Pin? Autocom CDP+ z odpowiednim adapterem łączy się, ale pokazuje bzdrury, FreeSSM pokazuje palec w autach starszych niż 1999r.
  7. Płyn chłodniczy nie zabarwi płynu reakcyjnego. Płyn zielony -> UPG, przykre, ale prawdziwe...
  8. Niektórzy narzekają na mechaników, owszem, zawsze trafi się partacz, ale z własnego doświadczenia, ja wolę zamawiać części sam, bo mam pewność, że będą ok, natomiast kiedy klient sam sobie kupuje części, to już jest tak naprawdę jego problem. Prawidłowo powinniśmy kasować podwójnie często za takie pomyłki, albo doliczać jakieś postojowe. Jeżeli muszę coś rozbierać dwa razy, bo część dostarczona przez klienta nie pasuje, to dlaczego mam liczyć robociznę tylko raz. A dopóki rozbiórka auta nie trwa pół dnia, to przecież nie zablokuje stanowiska tylko dlatego, że czekam na klocki, albo pasek. Tak samo, ja np nie zarabiam na częściach, a zniżki mam 50 do 65% w zależności od hurtowni, więc nawet na All..... taniej właściwie nie kupisz. Natomiast nie promuje najtańszych zamienników, bo przecież nie dam gwarancji na łożysko optimal. Demonizowanie warsztatów jest często bezzasadne, a my naprawdę staramy się klientom doradzać dobrze, w oparciu o własne doświadczenie.
  9. st981777

    Błąd C0071

    Od 2004 roku wszystkie samochody wspierają standard OBDII. Błąd jest dalej Gaśnie tylko kontrolka "MIL". Zgodnie ze specyfikacją, wystąpienie trzy razy pod rząd usterki powoduje zapalenie lampki ostrzegawczej, niewystąpienie usterki w ciągu pełnych trzech cykli powoduje jej zgaśnięcie. Natomiast po podłączeniu diagnoskopem kody błędów odczytasz (pod warunkiem, że diagnoskop jest dobry).
  10. Poleje się na mnie pewnie fala krytyki, ale właśnie przez takie przypadki twierdze, że BRC to syf... Tak samo jak OMVL. Sterowniki, w których nie można zrobić klasycznej mapy są moim subiektywnym zdaniem do bani.
  11. Może umierać sonda lambda... odłącz i sprawdź czy problem zniknie.
  12. Jako trop, to może to być jeszcze łożysko, napisałeś że jest innej firmy, może być grubsze i cały czas naciska na słoneczko. W jakimś tanim sprzęgle tak było, że komplet owszem pasował, ale docisk i łożysko było innych grubości niż oryginał.
  13. Pamiętam kiedyś podobną sytuacje w jakimś audi b4, sprzęgło się ślizgało jak u Ciebie, zrzuciliśmy drugi raz skrzynię, wszystko posprawdzane, wszystko ok. Po poskładaniu dalej ślizgało, opadły nam ręce i auto trafiło na "umieralnię" na dobre trzy tygodnie. Paradoks polega na tym, że po trzech tygodniach stania, auto naprawiło się samo i problem ustał...
×
×
  • Create New...