Jump to content

Amnes

Użytkownik
  • Content Count

    302
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

271 Wspaniały

1 Follower

About Amnes

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Legacy BL9
  • Zainteresowania
    Disko Polo

Recent Profile Visitors

668 profile views
  1. A co to się stanęło się? Od środy nikt nic nie kupił? Wkleję coś bo wątek na 2gą stronę już spadł. Hebelki do legacy kupiłem. Takie leganckie, tego:
  2. Z przodu nie ma problemu z tarciem tak dla potomnych. Po prostu koła zaczynają wystawać za błotnik. No, chyba, że ktoś ET 10 da to pewnie zacznie trzeć
  3. O takie są z tyłu, tzn. jedne z poniższych, bo na forum na którym to znalazłem to porównanie normalnych go tych z LGT
  4. Nie byłbym taki pewien. Przy nieobniżonym aucie masz po prostu większy zakres pracy zawiasu, więc na dużym wyboju lub dobrze wziętym łuku koło pracuje tak samo jak na nieobniżonym. Ograniczniki w końcu są w tym samym miejscu. Myślę, że co najwyżej rzadziej by tarło, ale tarłoby nadal.
  5. Zły rozmiar opony chcesz założyć. 19" będą miały minimum 8" szerokości. Z tą oponą co kombinujesz vs. fabryka będziesz miał 5.8% większy obwód koła: 3-3.5% to jeszcze spoko, 5.8% to już jakiś off-road będzie. 19" najczęściej będą 8.5" szerokości, do naszych legacy najlepszy rozmiar do 19"x8.5" to 245/30 (0.8% większe na obwodzie), wtedy wygląda tak: Moim zdaniem operacja 19" będzie jednak zupełnie bez sensu, jeżeli nie będą kute. Już 18" odlewane potrafią ważyć kosmicznie dużo np. 11kg i od razu to czuć w prowadzeniu na minus
  6. Ooooo, to też trafne Budżet bardziej torebkowy jednak, jeżeli mowa o felgach
  7. Elegancko się podłącza dokładnie jak Boneless pokazał przy tym BCI. Tu goście nawet foteczki zalinkowali: https://www.subaruoutback.org/threads/2008-outback-xt-5eat-paddle-shifters.15018/ Nie pamiętam już czy kolory się zgadzały u mnie czy po numerach pinów szedłem (4EAT vs. 5EAT coś mogło być inaczej), bo podłączanie kabli zazwyczaj z zawiązanymi oczami robię w BMW ;). Nie mniej jednak w subaru udało mi się pokiełbasić - z niewiadomych przyczyn kabelek masowy od łopatków pociągnąłem do dowolnie znalezionej "masy" a jak to w aucie nie wszystko co masą się wydaje masą jest.
  8. Zakamuflowany ssak 2.0 SOHC Diesel to nie - diesle było dopiero po lifcie. Ale faktycznie zakamuflowany solidnie, z przodu wygląda jak gietek, a z tyłu lampy po lifcie.
  9. Wiedziałem, że jest jakiś szkopuł. Mi powiedział, że ciężko będzie znaleźć drugą do kompletu na przód. Chwile później mówi, że niedługo będzie. Trzeba se ręce do tyłka przyszyć, to nie da rady ani komputera, ani telefonu, ani samochodu obsłużyć.
  10. Nie wiem czy to bardziej zrobiłem czy kupiłem więc niech będzie że zrobiłem. Po kilku tygodniach wreszcie poprawiłem montaż łopatek zakupionych u @Oczkoo15 Masę zamiast puścić na śrubę podpiąłem do jakiegoś kabla który masą nie był. Potem jeszcze okazało się, że mam + z minusem zamieniony, więc przełożyłem piny i można wreszcie łopatować. Zeszłej niedzieli przepolerowałem rozpórkę tylną JDM zakupioną u @Oczkoo15 Przed: Po: Zaś dziś rozpakowałem zderzak przedni od speca zakupiony u @Oczkoo15
  11. Powiedzcie mi proszę czy to jest spec czy nie: https://frytex.net/m/komis-offer/index/708#komisCarGalleryAnchor Bilsteiny ma.
  12. @Danko No to mi tylne fele wystają 2mm dalej niż u CB: A przednie całe 12mm: Tak czy siak: musisz cionć
  13. @Danko A jakie tam masz ET, dystanse, wymiary felgi, wymiary opony?
  14. Pewnie masz jeszcze bardziej agresywne ET. Blachę podciąłem, żeby spać spokojnie, bo lubię szybko jeździć i jakby mi na jakimś łuku przy dużej prędkości zaczęło trzeć, to diabli wiedzą co by się z oponą stało. Musisz ciąć, jeżeli trze :). Naklejki były już na oponach jak kupowałem - sam bym czegoś takiego nie robił. Po mojej jeździe już poodpadały z przednich opon w dużej mierze także to taki mod dla osób, co się bardziej turlają niż jeżdżą
×
×
  • Create New...