Jump to content

raci

Użytkownik
  • Content Count

    261
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

73 Wspaniały

About raci

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Legacy spec.b

Recent Profile Visitors

570 profile views
  1. Ciekawa sprawa, bo to duży zbieg okoliczności, żeby się coś porobiło z przepustnicą akurat kiedy wymieniłeś aku. Przed weekendem odpinałem aku, niestety nie miałem czasu na czekanie aż mi się na wolnych zagrzeje, przejeździłem z takim przygasającym cały weekend (jakieś 300km) i dalej przygasał. Wczoraj odpiąłem znowu aku i po podpięciu zostawiłem aż się zagrzał, wszystko jest teraz ok. Niestety w serwisówce nie widzę opisu takiej procedury, nie wiem nawet jak powinna wyglądać, ale u mnie działa, zresztą w MTSie też często widzę, jak jakaś Subaryna stoi na zewnątrz odpalona, także chyba jakaś taka procedura istnieje. A jeszcze jedno, jak próbowałeś zostawić go na wolnych do zagrzania, to już po jakiejś jeździe, czy zaraz po podłączeniu akumulatora?
  2. Po podpięciu aku odpal i zostaw na wolnych obrotach aż się zagrzeje i wszystko powinno wrócić do normy. U siebie też tak mam, za każdym razem jak odepnę i podłącze znowu aku, potrafi gasnąć np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, denerwujące. Chyba po prostu ECU musi sobie poustawiać wszystko. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  3. Jak przeskakują na suchym i dopiero po rozgrzaniu napędu, to na 90% wisko się kończy. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  4. W kwestii serwisu nie podpowiem, może ktoś z Katowic podrzuci jakiś namiar, ale 4 tysie za rozebranie silnika to chyba dużo, mnie Aso w Dzierżoniowie za wymianę UPG skasowało za robocizne coś koło 2k, chociaż było to ze dwa lata temu. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  5. A może to UPG wydmuchalo? Wywaliło płyn chłodniczy i przez to się zagotował. To by tłumaczylo też brak kompresji. Tak czy inaczej, naprawa trochę pieniądza pochłonie, ale musiałbyś to skonsultować z jakimś ogarniętym serwisem. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  6. Wszystko działa, szukałem raczej sklepu w którym zakupię i kamerę i akcesoria (typu moduł GPS), coś jak wr24.pl, takiego specjalizującego się w tym temacie. Do molochów jakoś mam uraz, bo niby mają wszystko, ale po czasie okazuje się, że jednak nie mają :). Zresztą jeszcze się nie zdecydowałem na konkretny model No właśnie dlatego zdziwił mnie opis na stronie producenta, teraz mam DOD LS460 i tam też jest taki mały aku, który w zasadzie odpowiada za poprawne zakończenie nagrywania po wyłączeniu zasilania, ale żeby napisać, że 24H bez zasilania monitoruje, to już lekka przesada.
  7. Sugerowałem się opisem ze strony https://www.truecam.pl/rejestrator-jazdy-truecam/truecam-a6/ bo napisali tam: trochę mnie zdziwilo to "bez konieczności ładowania", czyli rozumiem, że takich wynalazków nie ma jeszcze No dobra, to jeśli chodzi o jakość nagrań, stabilną pracę to co wybrać z tego zestawu (WiFi nie jest najważniejsze, ale opcja in plus) VIOFO A129 TrueCam A6 Mio MiVue 752 Pewnie są tu użytkownicy każdej z nich, także liczę na wasze opinie A i jeszcze pytanie do użytkowników tych antyrozładowywaczy akumulatora, działa to?
  8. Zacząłem zagłębiać się w temat kamery ptzód+tył i mam kilka pytań. Czy TureCam A6 rzeczywiście potrafi bez dodatkowego zasilania działać 24H w trybie parkingowym? To by był dla mnie istotny argument, bo chyba inni producenci nie oferują takich rozwiązań, zresztą TrueCam też nie ma tego we wszystkich modelach.
  9. Polecicie jakiś sklep, gdzie kupię zestaw? Bo widzę tylko samą A6 po sklepach a do tego jeszcze trza dodatkowo na tył dokupić i chyba przewód też jest sprzedawany osobno. Na stronie www.truecamshop.pl mają tylko kamerę tylną. Jest też zestaw M7 GPS Dual, ale nie mam pojęcia jak to się ma z jakością nagrywania/funkcjonalnością do proponowanego tutaj A6, ale może ktoś z was miał styczność i się podzieli wrażeniami?
  10. U mnie w słupkach A też są. MY05. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  11. Chyba znalazłem przyczynę brzęczenia wydechu po rozgrzaniu, tak w okolicy 2,5k RPM tylko. Póki co, prowizorycznie połapane, zobaczymy, czy będzie cisza.
  12. Złożyłem przetoczone DBA i Hawki Performance, według panów z brakeparts.pl powinno nie bić kierą, zobaczymy. Póki co jest źle, bo przy wciskaniu hamulca lewa tarcza robi zgrzyt zgrzyt, jakby był jakiś mały uskok na nacięciu którymś, nic to, jutro trzeba obadać.
  13. W oczekiwaniu na przesiadkę na Brembo z STI zakładam budżetowo gładkie tarcze Zimmermanna, jaki do tego założyć klocek? Też budżetowo A i do Spec.b, bo się na Tapatalku pewnie opis nie wyświetla
  14. Taki był plan, już z @Norweski_Pacjent rozpoczęliśmy procedurę, ale po podesłaniu zdjęć do tapicera okazuje się że uszkodzenia mojej kierownicy powodują, że nie mogą dać gwarancji, że uda im się to zrobić dobrze.
  15. raci

    Padnięte wycieraczki.

    Dorzucę tu fotkę, bo dzisiaj wymieniałem szybę i przy okazji porównałem jeszcze raz Dormana vs ori. Element mocowany do silniczka w Dormanie jest odrobinę krótszy, przełożyłem z ori i jest trochę lepiej jeśli chodzi o zakres pracy wycieraczek, ale same cięgna też się nieznacznie różnią, chociaż tutaj fotek już nie mam. Po lewej oryginał. Przy okazji zauważyłem, że Dorman strasznie rdzewieje, pomimo, że mam go może 2 lata, a oryginał jeździł 13 lat.
×
×
  • Create New...