Skocz do zawartości

raci

Użytkownik
  • Zawartość

    125
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O raci

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Legacy spec.b

Ostatnie wizyty

246 wyświetleń profilu
  1. raci

    Blokujące się pasy bezpieczeństwa

    Jest to jakieś rozwiązanie, ale dojdziesz do wprawy, to zęby nie będę już potrzebne. [emoji846] Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  2. raci

    Blokujące się pasy bezpieczeństwa

    Po prostu trzeba wypracować sobie technikę zapinania/odpinania fotelika Na początku rzeczywiście jest to trochę irytujące. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  3. raci

    Blokujące się pasy bezpieczeństwa

    Ale ta blokada załącza się dopiero jak rozwiniesz pas do końca i próbujesz zwinąć. Jak chciałbyś przypiąć pasażera, to blokada się nie uruchomi, bo pas rozwijany jest tylko częściowo. Moim zdaniem tak ma być, jak montujesz fotelik, to właśnie dzięki temu może on być bardzo "ciasno" przymocowany do kanapy. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  4. raci

    Spec.B grupa operacyjna

    Czy ktoś z szanownych posiadaczy Speca przerabiał temat regeneracji wału napędowego? Na razie wpadnie używka, ale jak to z używanymi częściami, ciężko powiedzieć ile pożyje. Nówka kosztuje w ASO 5000zł i chciałbym się rozeznać, czy regeneracja ma sens i jak to się sprawuje?
  5. raci

    Legacy IV Piasta

    Hmm, ja miesiąc temu za OEM piastę przód płaciłem 360, także cena tej z allegro chyba nie jest jakaś niska.
  6. raci

    Nie gasną światła pomocy

    Na środku kolumny kierownicze masz przełącznik. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  7. raci

    Centralka-drzwi tylne

    Jeśli chodzi o sam silnik, to nie. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  8. raci

    Centralka-drzwi tylne

    To ja odpowiem bo temat przerabiałem. Cały mechanizm nieznacznie się różni, także go nie przełożysz. Z kolei silniczek jest identyczny i wystarczy go przełożyć do subarowego mechanizmu. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  9. raci

    Wymiana piasty.

    Jeśli chodzi o Subaru, to ja pakuje wszystko OEM. Co do piasty, miesiąc temu kupowałem za 440zł OEM, także tu już różnica w cenie się robi tak mała, że nawet nie ma się nad czym zastanawiać.
  10. raci

    Wymiana piasty.

    Ja mam taki i mniejszy spokojnie by wystarczył. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  11. raci

    Wymiana piasty.

    Na pewno zaopatrz się w najzwyklejszy trojramienny ściągacz, bo jednak przegub trzeba czymś wypchnąć, a młotkiem to tak nie bardzo. Samą piastę da się wybić metodą młotkową. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  12. raci

    Wymiana piasty.

    Przerabiałem temat niedawno, wszystko idzie naprawdę gładko, do momentu w którym chcemy piastę wybić, z tyłu nie ma jeszcze tragedii, bo półoś da się na tyle głęboko wcisnąć, że da się jakoś z młotkiem podejść, ale i tak 2h walki żeby to wybić. @krvrad widzę, że Twój Legaś tylko 2 lata młodszy od mojego, także jak piasty nie były nigdy ruszane, to może być podobnie, skorodowane po obwodzie bardzo mocno. Chyba najlepszy byłby tutaj ściągacz bezwładnościowy, ale da się bez. Tak czy inaczej, powodzenia, może u Ciebie ruda aż tak mocno tego nie posklejała
  13. raci

    Chcę zdemontować tylny zderzak...

    Przeglądając forum przez tapatalka nie widać tego co pod avatarem (przynajmniej ja nie widzę). W załączniku fragment manuala, co prawda do MY05, ale powinno być tak samo. 2005RearBumper.pdf
  14. raci

    Zakup Legacy IV 3.0 H6

    Niestety tania zabawka to nie jest, także dobrze jest się zastanowić, bo potrafi szarpnąć po kieszenie, no ale coś za coś. Niestety zakup używanego samochodu zawsze niesie ze sobą ryzyko, już pomijam ludzi, którzy celowo zatajają pewne wady/usterki, ale nawet jak w momencie zakupu samochód jest tip top, to jednak przy większych przebiegach pewne rzeczy mogą się pojawić. Jak już się zdecydujesz na zakup, to dobrze zrobić sobie Subarową skarbonkę, bo niektóre naprawy drenują kieszeń mocno.
  15. raci

    Zakup Legacy IV 3.0 H6

    Tak, na UPG trza zwrócić uwagę, dodatkowo nawet jak nic nie wyjdzie przy sprawdzaniu, to miej na uwadze, że jak nie było UPG robione, a silnik ma już te 200-250kkm, to możesz się takiej awarii w niedalekiej przyszłości spodziewać. Co do rozrządu, to jest na łańcuchu, wymiana całości (napinacze + łańcuchy) to jakieś 2k za same części.
×