Jump to content

raci

Użytkownik
  • Content Count

    303
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

90 Wspaniały

About raci

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Legacy spec.b

Recent Profile Visitors

761 profile views
  1. Pełna zgoda, to nic nie kosztuje, a może akurat.
  2. Najpierw to by trzeba było sprawdzić, czy da się to bez problemu dostać. Tak szukając na szybko, to chyba tutaj jest w miarę tanio (16$): ebay Numer części co prawda inny, ale to chyba to. Wysyłka najtańsza 43$, jeśli przy większej ilości cena wysyłki się nie zmieni, to zakup grupowy ma sens. U mnie tez już by wypadało wymienić i to wszystkie cztery. No chyba, że ktoś znalazł taniej, to proszę się podzielić. A no i jeszcze pewnie cło i vat, to nie wiem ile to wyjdzie. ale chyba mniej niż subarowe nic
  3. Coś trzeba jeszcze dołożyć, jakiś przycisk, żeby zrobić sobie elektrycznie składane? Też bym chciał edit: Dobra, już wiem, gdzie przycisk trzeba wcisnąć, a jak z wiązką w takim razie?
  4. U mnie było cały czas. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  5. Nie ma sprawy, ale nie chwalmy dnia... Nie gwarantuję, że pomoże, żeby nie było
  6. Sprawdziłem fakturę, to się u nich nazywa Przewód zbiornika wspomagania, nr części 34611AG042, kosztowało całe 145zł No ale rzeczywiście na stronie nie mają teraz. Jakby co, po numerze części znajdziesz na znanym portalu aukcyjnym
  7. Wąż ori, z tego co pamiętam, to kupowałem w GC8
  8. Spróbować nie zaszkodzi, ja tak się bujałem z wyjącą pompą odkąd kupiłem Speca, w serwisie jedyna rada to byłą wymiana pompy na nową (2-2,5k zł). Kojarzę, że kilku osobom zabieg z wymianą węża pomógł, a sam wąż to koszt w okolicach 200-300 zł.
  9. U siebie wymieniłem oring, bez zmian, rozebrałem pompę i wymieniłem oringi wewnątrz - bez zmian. Wymieniłem ostatecznie wąż idący od zbiorniczka wyrównawczego do pomy - cisza. Stary wąż był już bardziej plastikiem niż gumą i podejrzewam, że przez to nie było opcji, żeby był szczelny na łączeniach.
  10. raci

    Centralny zamek

    Taki urok Subaru Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  11. @ewemarkam@suberet Nie wiem jak w Foresterach ale w Legacy tylne pasy właśnie tak działają, że jak się je rozwinie na maksa i trochę popuści to już nie ma możliwości dalszego rozwinięcia, trzeba zwinąć do końca i dopiero blokada puszcza. To jest właśnie celowo zrobione pod foteliki, jak rozciągniesz pas do końca, to później zwijając możesz docisnąć maksymalnie fotelik do kanapy i pas będzie w tej pozycji zblokowany, dopóki nie odepniesz klamry i nie zwiniesz go całkowicie. Ale w sumie nie wiem, czy to ten problem was trapi Ja na początku byłem zdziwiony, a moja małżonka wiecznie przeklin
  12. U mnie już ze 3 lata będzie. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  13. Trochę dużo, chyba chodziło o 10 mm? Takich ojawów jak piszesz nie miałem, ale po wymianie płynu w układzie wspomagania, zanim się dobrze odpowietrzy, miałem takie jakby przeskakiwanie kierownicy wyczuwalne na postoju przy kręceniu kierownicą. Może to coś podobnego? Sprawdź przede wszystkim poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Trochę dziwne, że to tylko w pewnym położeniu kierownicy występuje, ale trzeba zacząć od rzeczy najprostszych.
  14. No to trzeba wyzwolić alarm i jak nie będzie wyło, to wiadomo, że syrena albo przewody, które ja zasilają. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...