Skocz do zawartości

raci

Użytkownik
  • Zawartość

    122
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O raci

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Legacy spec.b

Ostatnie wizyty

239 wyświetleń profilu
  1. raci

    Spec.B grupa operacyjna

    Czy ktoś z szanownych posiadaczy Speca przerabiał temat regeneracji wału napędowego? Na razie wpadnie używka, ale jak to z używanymi częściami, ciężko powiedzieć ile pożyje. Nówka kosztuje w ASO 5000zł i chciałbym się rozeznać, czy regeneracja ma sens i jak to się sprawuje?
  2. raci

    Legacy IV Piasta

    Hmm, ja miesiąc temu za OEM piastę przód płaciłem 360, także cena tej z allegro chyba nie jest jakaś niska.
  3. raci

    Nie gasną światła pomocy

    Na środku kolumny kierownicze masz przełącznik. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  4. raci

    Centralka-drzwi tylne

    Jeśli chodzi o sam silnik, to nie. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  5. raci

    Centralka-drzwi tylne

    To ja odpowiem bo temat przerabiałem. Cały mechanizm nieznacznie się różni, także go nie przełożysz. Z kolei silniczek jest identyczny i wystarczy go przełożyć do subarowego mechanizmu. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  6. raci

    Wymiana piasty.

    Jeśli chodzi o Subaru, to ja pakuje wszystko OEM. Co do piasty, miesiąc temu kupowałem za 440zł OEM, także tu już różnica w cenie się robi tak mała, że nawet nie ma się nad czym zastanawiać.
  7. raci

    Wymiana piasty.

    Ja mam taki i mniejszy spokojnie by wystarczył. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  8. raci

    Wymiana piasty.

    Na pewno zaopatrz się w najzwyklejszy trojramienny ściągacz, bo jednak przegub trzeba czymś wypchnąć, a młotkiem to tak nie bardzo. Samą piastę da się wybić metodą młotkową. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  9. raci

    Wymiana piasty.

    Przerabiałem temat niedawno, wszystko idzie naprawdę gładko, do momentu w którym chcemy piastę wybić, z tyłu nie ma jeszcze tragedii, bo półoś da się na tyle głęboko wcisnąć, że da się jakoś z młotkiem podejść, ale i tak 2h walki żeby to wybić. @krvrad widzę, że Twój Legaś tylko 2 lata młodszy od mojego, także jak piasty nie były nigdy ruszane, to może być podobnie, skorodowane po obwodzie bardzo mocno. Chyba najlepszy byłby tutaj ściągacz bezwładnościowy, ale da się bez. Tak czy inaczej, powodzenia, może u Ciebie ruda aż tak mocno tego nie posklejała
  10. raci

    Chcę zdemontować tylny zderzak...

    Przeglądając forum przez tapatalka nie widać tego co pod avatarem (przynajmniej ja nie widzę). W załączniku fragment manuala, co prawda do MY05, ale powinno być tak samo. 2005RearBumper.pdf
  11. raci

    Zakup Legacy IV 3.0 H6

    Niestety tania zabawka to nie jest, także dobrze jest się zastanowić, bo potrafi szarpnąć po kieszenie, no ale coś za coś. Niestety zakup używanego samochodu zawsze niesie ze sobą ryzyko, już pomijam ludzi, którzy celowo zatajają pewne wady/usterki, ale nawet jak w momencie zakupu samochód jest tip top, to jednak przy większych przebiegach pewne rzeczy mogą się pojawić. Jak już się zdecydujesz na zakup, to dobrze zrobić sobie Subarową skarbonkę, bo niektóre naprawy drenują kieszeń mocno.
  12. raci

    Zakup Legacy IV 3.0 H6

    Tak, na UPG trza zwrócić uwagę, dodatkowo nawet jak nic nie wyjdzie przy sprawdzaniu, to miej na uwadze, że jak nie było UPG robione, a silnik ma już te 200-250kkm, to możesz się takiej awarii w niedalekiej przyszłości spodziewać. Co do rozrządu, to jest na łańcuchu, wymiana całości (napinacze + łańcuchy) to jakieś 2k za same części.
  13. raci

    Legacy demontaż listwy podszybia

    Z tego co wiem, odpowiada za sterowanie klimą, w zależności od nasłonecznienia.
  14. raci

    Spec.B grupa operacyjna

    Pytanie z innej beczki, czy ktoś wie jak dobrać się do włącznika świateł cofania w Spec.B z manualną skrzynią. W serwisówce mam tylko 5MT i tam jest elegancko z boku skrzyni. W 6MT, z tego co zdążyłem się zorientować, włącznik montowany jest od góry? Jakby ktoś miał jakieś doświadczenie w temacie, to chętnie bym się dowiedział jak to wymontować. Dobra, doczytałem, czujnik jest od góry skrzyni, bez opuszczenia się nie obejdzie. W sumie kiepsko to wymyślone
  15. raci

    cieżko wchodzące biegi

    Teraz też nie obserwuję, bo jeżdżę z garażu do garażu . W sumie to tej "zimy" miałem tylko raz taką sytuację, że stał na mrozie, także tym bardziej dziwne uczucie, kiedy się męczysz, żeby wepchnąć drugi bieg.
×