Jump to content

raci

Użytkownik
  • Content Count

    194
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

30 Dobry

About raci

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Legacy spec.b

Recent Profile Visitors

437 profile views
  1. Jakby jednak nie chciał, to ustawiam się w kolejce
  2. Skoro Subarki już nie masz, to moze i kierownicy chciałbyś się pozbyć?
  3. Czy ktoś z szanownych forumowiczów regenerował wał w swoim Subaraku? Sprawa wygląda tak, że oryginał posypał się prawdopodobnie przez uszkodzone tuleje dyfra, serwis założył używkę, która powodowała wibracje całej budy w okolicach 100-120 km/h. Wpadła następna używka, która niby jest ok, ale przy zapakowanym samochodzie i mocniejszym przyspieszaniu w okolicach 100 km/h słyszę takie jakby rzężenie z tyłu. Na moje oko opcje są dwie, albo wał, albo półoś. Jako, że na oryginalnym wale żadne podejrzane odgłosy nie występowały, to stawiam w pierwszej kolejności na wał. Teraz mam w sumie zapasowy wał (nie wyważony) i pomyślałem, że można by spróbować go zregenerować. Widziałem, że są firmy, które zajmują się regeneracją wałów do Subaru, pytanie gdzie to oddać, żeby zrobili dobrze. Fajnie jakby wypowiedział się ktoś, kto taką operację wykonał i trochę już pojeździł. We Wrocławiu mam 2 czy 3 zakłady, które regenerują wały, ale nawet nie wiem, czy podejmują się tematu Subaru (zagniatane krzyżaki), a tym bardziej jak z jakością ich pracy.Chciałbym, żeby to było zrobione dobrze, coby mieć spokój, także jakby ktoś miał jakieś negatywne/pozytywne doświadczenia w temacie, będę wdzięczny.
  4. Tutaj jest wątek, o którym piszesz: @z0nk94 zerknij w ten wątek i sprawdź bezpiecznik podany na końcu (B225), może u Ciebie tez siadł.
  5. Dokłanie tak, zacisk z GTka nie ma sensu. Ale zacisk z STI już tak, tam były tarcze 326mm? Z tego co kojarzę to kolega @R4RE takie montował w Blitzenie i w daily.
  6. Też noszę się z zamiarem takiej zmiany, bo jednak hamulce to chyba najsłabsza stona specB. Rozmaiwałem o tym ostatnio z Markiem z MTSu i w kwestii tylnej osi jago zdanie jest podobne jak kolegów powyżej, w przypadku zacisków z tyłu różnica jest znikoma.
  7. Nie ma na dole żadnej uszczelki. Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
  8. Pozbyłem się wycieku z rurki bagnetu: Niestety w H6 nie ma oringu, rurka jest integralną częścią pokrywy rozrządu, nie występuje jako część zamienna. Wyjąłem normalnie ręką, także był tam spory luz. Tak wygląda sprawca: Ostatecznie rozszerzyłem rurkę, tak, żeby ciasno wchodziła w otwór, dałem cienką warstwę silikonu i wbiłem młotkiem na miejsce Teraz siedzi ciasno, także chyba sprawa załatwiona, zobaczymy, czy nie będzie się nic sączyć. Przy okazji wymieniłem jeszcze oring bagnetu, bo stary bardziej przypominał plastik. Podsumowując, małe rzeczy a cieszą
  9. Zostawię tutaj, może komuś się kiedyś przyda. Rurkę wyjąłem bez użycia narzędzi, także u mnie była naprawdę luźna, potem wszystko wyczyściłem, nie ma tam rzeczywiście żadnego oringa, rurka jest po prostu wprasowana w pokrywę rozrządu. Tak to wygląda: Końcówka która wchodzi w pokrywę ma ok 1cm długości, tak wygląda otwór w pokrywie: U mnie można było włożyć rurkę bez przeszkód i nią swobodnie ruszać, luz był spory. Z braku laku nałożyłem cienką warstwę silikonu wysokotemperaturowego zamontowałem rurkę, złapało, rurki nie mogłem już łatwo wyjąć ale trzymała się tylko na łączeniu kołnierza z obudową. Ostatecznie wymontowałem rurkę jeszcze raz, poszerzyłem odrobinę, tak, żeby nie dało jej się włożyć ręką w otwór, nałożyłem naprawdę cieniutką warstwę silikonu i wbiłem młotkiem w osłonę rozrządu. Efekt końcowy - siedzi ciasno, nie ma żadnego luzu: Mam nadzieję, że to rozwiązuje problem na dłuższy czas.
  10. Jak już w temacie oleju jesteśmy, zaczęło mi jakiś czas temu sączyć się z rurki bagnetu (zrobiła się deczko luźna na łączeniu z pokrywą rozrządu), z tego co się zorientowałem, nie ma tam żadnego oringu. Miał ktoś podobny przypadek i sobie jakoś z tym poradził? Dorzucam poglądowe foto: Jak widać, jest też przekrzywiona (obrócona w lewo) przez co bagnet troszkę ciężej wchodzi. Na razie nie chcę jej na siłe wyjmować, bo nie wiem czy jak będę chciał ją ponownie zamontować, to nie będzie gorzej? Morze silikon do uszczelnień silników się nada w tym wypadku?
  11. To doprecyzuję, a każdy zrobi jak mu się podoba. Mechanizm z Accorda otwieramy tak samo jak ten z Subaru, wyjmujemy silniczek ze ślimakiem i przekładamy do mechanizmu biorcy. Odpada przycinanie i szlifowanie wałka oraz zamiana kabli. Czas dostawy jest podobny (wysyłka w 24h), cena 28 za mechanizm z Accorda, 38 za silniczek z podanej przez Ciebie aukcji. Każdy wybierze wedle uznania, w każdym razie to jest druga opcja. edit: W sumie jak tak teraz czytam ten mój poprzedni post, można stwierdzić, że rozbebeszanie tyczyło się silniczka a nie mechanizmu W każdym razie teraz wszystko powinno być jasne.
  12. A bez czekania i bez rzeźby (o dziwo też taniej niż sam silniczek), można kupić mechanizm z Accorda, rozbebeszyć i przełożyć silniczek https://allegro.pl/oferta/zamek-centralny-przod-prawy-honda-accord-vii-02-08-6974367366
  13. O, wiedziałem, że gdzieś mi się takie ramki do poliftowego radia w oczy rzuciły. No to masz gotowca, tylko przełożyć bebechy sterowania klimą.
  14. Kurcze, to jak masz na osobnych płytkach i w dodatku drugie radio leży i sie kurzy, to możesz śmiało rzeźbić
  15. 2005-2009 to niby do wszystkich by pasowało (lift chyba w 2006 czy 2007 był). Problem jest taki, że nijak tego nie da się zamontować z przedlifotwym radiem bo cały front (sterowanie radia i klimą) jest na jednyn PCB, a w polifcie chyba są osobne. Musiałbyś podrążyć jak wygląda poliftowe radio, czy da się wygodnie oddzielić radio od panelu klimy. Albo jest jeszcze taka opcja, że pasuje tylko do tych z manualną klimą. Dobra, głupi ja, przecież jak byk widać, że to tylko do manualnej klimy pasuje, bo nie ma miejsca nawet na wyświetlacz. To jeszcze takie małe podumowanie, samą ramkę wyrzeźbić z radia które siedzi w samochodzie, to nie byłby problemo, wszystko rozbija się o sterowanie klimą i elektronikę która tam siedzi. W prze/po lifcie sama wnęka jest taka sama i te ramki z Japonii podejdą i tu i tu (kwestia klimy jedno/dwu strefowej) ale i do jednej i do drugiej da się kupić ramkę za 1000zł. Taniej chyba znaleźć nic się nie da.
×
×
  • Create New...