Skocz do zawartości

raci

Użytkownik
  • Zawartość

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O raci

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Legacy spec.b

Ostatnie wizyty

213 wyświetleń profilu
  1. Zakup Legacy IV 3.0 H6

    Niestety tania zabawka to nie jest, także dobrze jest się zastanowić, bo potrafi szarpnąć po kieszenie, no ale coś za coś. Niestety zakup używanego samochodu zawsze niesie ze sobą ryzyko, już pomijam ludzi, którzy celowo zatajają pewne wady/usterki, ale nawet jak w momencie zakupu samochód jest tip top, to jednak przy większych przebiegach pewne rzeczy mogą się pojawić. Jak już się zdecydujesz na zakup, to dobrze zrobić sobie Subarową skarbonkę, bo niektóre naprawy drenują kieszeń mocno.
  2. Zakup Legacy IV 3.0 H6

    Tak, na UPG trza zwrócić uwagę, dodatkowo nawet jak nic nie wyjdzie przy sprawdzaniu, to miej na uwadze, że jak nie było UPG robione, a silnik ma już te 200-250kkm, to możesz się takiej awarii w niedalekiej przyszłości spodziewać. Co do rozrządu, to jest na łańcuchu, wymiana całości (napinacze + łańcuchy) to jakieś 2k za same części.
  3. Legacy demontaż listwy podszybia

    Z tego co wiem, odpowiada za sterowanie klimą, w zależności od nasłonecznienia.
  4. Spec.B grupa operacyjna

    Pytanie z innej beczki, czy ktoś wie jak dobrać się do włącznika świateł cofania w Spec.B z manualną skrzynią. W serwisówce mam tylko 5MT i tam jest elegancko z boku skrzyni. W 6MT, z tego co zdążyłem się zorientować, włącznik montowany jest od góry? Jakby ktoś miał jakieś doświadczenie w temacie, to chętnie bym się dowiedział jak to wymontować. Dobra, doczytałem, czujnik jest od góry skrzyni, bez opuszczenia się nie obejdzie. W sumie kiepsko to wymyślone
  5. cieżko wchodzące biegi

    Teraz też nie obserwuję, bo jeżdżę z garażu do garażu . W sumie to tej "zimy" miałem tylko raz taką sytuację, że stał na mrozie, także tym bardziej dziwne uczucie, kiedy się męczysz, żeby wepchnąć drugi bieg.
  6. cieżko wchodzące biegi

    Zdaję sobie sprawę, że rozwiązania w Civicu czy Toyocie są prostsze, co nie zmienia faktu, że jeżdżąc wcześniej autami marek Toyota, Honda, Mazda nie spotkałem się z czymś takim, także na początku byłem zwyczajnie zdziwiony. Teraz już wiem, że tak jest i ma być i się przyzwyczaiłem Porównanie pierwsze z brzegu, w innych autach, którymi jeździłem (nowszymi też, z lewarkiem nie-Ikarusowym :), takiego czegoś nie obserwowałem.
  7. cieżko wchodzące biegi

    Sobie śmieszkujecie, ale w takim poczciwym Civicu 97 jakoś biegi wchodzą dużo lżej, a olej też gęsty. W Subaru przy takich mrozach dwójkę bardzo ciężko wrzucić. No ale teraz już wiadomo, że taka natura Subaru.
  8. cieżko wchodzące biegi

    Na pewno olej jest mega gęsty przy takim mrozie, jak się trochę rozgrzeje, to biegi wchodzą bez problemu, czyli chyba ze skrzynią wszystko ok. Może TTTM?
  9. cieżko wchodzące biegi

    To ja się podepnę, na co dzień jeżdżę od garażu do garażu, ale ostatnio auto noc spędziło w temp. poniżej -10st, i dokładnie mam te same przypadłości co @HUNCVOT. Dodam, że wymiana oleju chyba niewiele daje, bo pamiętam, że jak wymieniłem, to było podobnie.
  10. Pilot i mróz?

    Też to zauważyłem, są takie miejsca, gdzie nawet stojąc koło samochodu nie da się go otworzyć.
  11. Spec.B grupa operacyjna

    Jak ktoś już wcześniej tutaj napisał, różnice w prowadzeniu są niezauważalne i z tego względu chyba nie warto sobie zawracać głowy tymi poszukiwaniami, jak ktoś ma za dużo pieniędzy, można kupić OEM, albo za 1/3 ceny założyć B6 i cieszyć się jazdą tak samo jak na OEMach.
  12. Spec.B grupa operacyjna

    Dokładnie o tą tabelkę chodzi i to chyba jedyna tak w internetach, która porównuje OEM do B6. Ale masz rację, tego nie sprawdziłem i rzeczywiście w tabeli mamy: Factory shocks vs Spec B - lewy przód 20310AG411 vs 20310AG190 - prawy przód 20310AG401 vs 20310AG180 - tył 20365AG261 vs 20365AG180 Także to są inne amortyzatory, celna uwaga . To jest wedle internetu 20310AG411, czyli nie to co montowano w specach.
  13. Legacy IV czy można...?

    Jeśli chodzi o kalendarzyk, to w opcji z navi jest możliwość wpisania sobie kiedy ma przypomnieć o wymianie oleju/paska/sprawdzeniu ciśnienia w oponach. Reszty brak.
  14. [IV] Legacy i pompy wspomagania

    Jeśli chodzi o wąż zasilający, pisałem o tym w innym temacie o pompie wspomagania, u mnie też jest bardzo twardy, oryginalna opaska nie jest w stanie go dobrze ścisnąć, ja założyłem póki co opaskę ślimakową i wąż już trzyma się dobrze, ale jak wymieniamy oring bo może dostawać się tamtędy powietrze, to wydaje mi się, że przez ten wąż mogą być podobne problemy.
  15. Spec.B grupa operacyjna

    W stopce @Bartosz-B masz linka . Nie za wiele informacji tam jest, a chętnie bym poczytał o takim modzie szerzej.
×