Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wykluczone że to będzie powodem porannego utrudnionego rozruchu.
Podczas pracy na LPG zakreć gaz na butli, poczekaj aż silnik zgaśnie, odpal na samej benzynie, zgaś i poczekaj do rana. Jeśli rano odpali z tzw półobrotu to wina LPG. Lecisz do warsztatu niech kombinują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.02.2021 o 20:23, SubaruLPG napisał:

Jeśli w Lipcu zakładane to raczej nie będzie w LPG problemu.

Można sprawdzić domowymi sposobami czy wtryskiwacze trzymają ciśnienie.

 

 

 

Nie mam narazie jak tego sprawdzić bo jestem w delegacji ale wywaliło mi kolejny raz błąd od zbyt ubogiej mieszanki(pierwsze dwa razy się nie przejmowałem bo przeczytałem ze może to być spowodowane słabą jakością paliwa). I dodatkowo mam korekty długoterminowe na poziomie 20%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Szymon Kuć napisał:

Nie mam narazie jak tego sprawdzić bo jestem w delegacji ale wywaliło mi kolejny raz błąd od zbyt ubogiej mieszanki(pierwsze dwa razy się nie przejmowałem bo przeczytałem ze może to być spowodowane słabą jakością paliwa). I dodatkowo mam korekty długoterminowe na poziomie 20%.

Na benzynie też masz takie korekty czy tylko na LPG?

Radziłbym szybko coś z tym zrobić. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Szymon Kuć napisał:

Nie mam narazie jak tego sprawdzić bo jestem w delegacji ale wywaliło mi kolejny raz błąd od zbyt ubogiej mieszanki(pierwsze dwa razy się nie przejmowałem bo przeczytałem ze może to być spowodowane słabą jakością paliwa). I dodatkowo mam korekty długoterminowe na poziomie 20%.

to jest zawsze bardzo źle; uboga mieszanka = wyjarane gniazda zaworowe + generalnie rob ci kobzę po cąłości,

 

Gaz gorszej jakości nie ma prawa spowodować takiego komunikatu. Musisz jechać na dostrojenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Szymon Kuć napisał:

Sprawdziłem rano kawałek po uruchomieniu na benzynie to wszystkie korekty miałem w okolicy zera.

Pojeździj chwilę na benzynie i sprawdź czy się utrzymuje w normie (+-10%). Jak tak to bym najpierw wystroił porządnie LPG. Jeżdżenie na ubogiej mieszance to proszenie się o poważne kłopoty. 

Komputer też ma ograniczone możliwości wprowadzania korekt.

Nie pamiętam dokładnie ale chyba to było właśnie +-20% lub 25%.

Edytowane przez Bonless
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Bonless napisał:

Komputer też ma ograniczone możliwości wprowadzania korekt.

Nie pamiętam dokładnie ale chyba to było właśnie +-20% lub 25%.

Dlatego wali błędem. Po to aby użytkownikowi coś "powiedzieć" tak jak teraz. Do momentu nie wyregulowania jeździłbym na PB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Danko napisał:

Jak można sprawdzić te korekty? 

Międzymordziem takim jak ELM albo VagKKL tak najprościej. Na korekty stroi się LPG właśnie.

Albo jak nie mamy możliwości aby były widoczne te korekty dla stroiciela (np taki mój Forester albo starsze subaraki) to wtedy na tzw czasy wtrysków. 

Tutaj chyba z torque na androida.

3bpJJli.jpg

Edytowane przez ewemarkam
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, śmieszna sprawa. :P Zasadniczo moje nowe-używane radio + klima działa, ale... Czasem nie działa ekran klimy, czasem radia, czasem działają oba, ale w trakcie jazdy wyłącza się jeden z nich. Jakaś znana usterka? Co to za czary? :D W poprzednim radiu po prostu nie świecił się ekran od radia. 

Pamięć działa - ustawiłem wczoraj radyjko i dziś działały zapamiętane stacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Hookie napisał:

Słuchajcie, śmieszna sprawa. :P Zasadniczo moje nowe-używane radio + klima działa, ale... Czasem nie działa ekran klimy, czasem radia, czasem działają oba, ale w trakcie jazdy wyłącza się jeden z nich. Jakaś znana usterka? Co to za czary? :D W poprzednim radiu po prostu nie świecił się ekran od radia. 

Pamięć działa - ustawiłem wczoraj radyjko i dziś działały zapamiętane stacje.

 

Zimne luty pewnie. Jak nie uda Ci się tematu ogarnąć i masz przedlifta to mam całe sprawne radio za drobne do oddania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Basmanek napisał:

Drodzy, niech ktoś poratuje numerem katalogowym przekładni kierowniczej Legacy IV (BL/BP) H6

34500AG130 i/lub 34500AG131

 

vide: http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b13/type_18/steering/steering_column/illustration_1/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, czort napisał:

Lampka kierunku w lusterku prawym (strona pasażera) anglik-europa, są takie same? Miałem stłuczone szkło, dostała się wilgoć i trafiło mi kierunek. 

Na 99% tak! Kiedyś zmieniałem obudowę pękniętą i nie widziałem różnicy, ale też się bardzo nie przygladalem.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, BelegUS napisał:

Chodziło o przekładnie (H6/Spec B ), a nie kolumnę, ale dzięki za odp

Edytowane przez Basmanek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy da radę przełożyć szkło kierunkowskazu w przedlifcie czy trzeba całe lusterko boczne wymieniać?

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Dzixd napisał:

Czy da radę przełożyć szkło kierunkowskazu w przedlifcie czy trzeba całe lusterko boczne wymieniać?

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu


 

Da radę przełożyć sam kierunkowskaz. 

Edytowane przez Bonless
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da radę przełożyć sam kierunkowskaz. 
O, super wiadomość. Czyli mogę kupić Anglika w byle jakim kolorze i wymontować tylko lampę?

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Dzixd napisał:

O, super wiadomość. Czyli mogę kupić Anglika w byle jakim kolorze i wymontować tylko lampę?

Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu
 

W przedlifcie w zasadzie bez znaczenia czy angol czy europa bo lusterka są symetryczne, w poliftach już tak nie jest. Możesz nawet przełożyć tylko skorupę z lakierem ze swojego lusterka (siedzi na kilku zatrzaskach) i założyć całe lustro angola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Bonless napisał:

W przedlifcie w zasadzie bez znaczenia czy angol czy europa bo lusterka są symetryczne, w poliftach już tak nie jest. Możesz nawet przełożyć tylko skorupę z lakierem ze swojego lusterka (siedzi na kilku zatrzaskach) i założyć całe lustro angola.

dzięki za info. :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, fateofangel napisał:

Mam pytanie spryskiwacze walą mi nawet na postoju prysznicem, ale tak do 40% wysokości szyby, niby działa ale spodziewałbym się, że strumień będzie wyższy, czy z pompką wszystko jest okay czy należy to poprawić?

ale regulowałeś dysze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...