Skocz do zawartości

mateuszm31

Nowy
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Biała Podlaska
  • Auto
    Subaru Legacy IV 2.0R 165km MY06 LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mateuszm31

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. ja nie, caly czas z tym jeżdżę, nikt nie wie co moze byc przyczyna, a auto nie jest tyle warte aby je rozbierać na czesci pierwsze i szukac przyczyny
  2. dokladnie mam ten sam problem, ale co dziwne jeszcze rok temu na 100% kasowalem kkl i freessm bledy i wszystko smigalo teraz nie chce, myslalem ze cos nakombinowalem z sterownikami ale na innym pc to samo, delphi tez dziala w kratke raz kasuje raz nie, ale najczesciej nie, jedynie elm na bluetooth daje rade, co dziwne toyota yaris 1.4 d4d ma podobny problem, delphi nie kasuje, elm tak. zastanawia mnie co to za przyczyna, gdyz wczesniej freessm i kkl kasowal bez problemu
  3. Witam, ponownie, stuki caly czas wystepują :/ rozumiem aby wymienic koło AVCS trzeba wyjmowac wałki rozrządu?
  4. mateuszm31

    subaru wiskoza

    pisane na szybko w nocy z telefonu aha czyli do mojego legacy bedzie pasowac kazda wiskoza phase 2 z mt5 dzieki
  5. mateuszm31

    subaru wiskoza

    witam, dotknal mojego legacy 4 2.0r mt5 165km my06 problem zuzytej wiskozy centralnego dyfra. z tego co wyczytalem sa dwa typy phase1 do 99r i phase2 powyzej 99r z tego co zrozumialem kazda wiskoza phase2 mt5 bedzie posowac do mojej skrzyni? i dyfra tylnego? gdyz mam mozliwosc dostania sprawnego z legacy 4 mt5 2.0, nie bedzie problemu po jego montazu? bo cos slyszalem ze dyfer musi pasowac z przelozeniem skrzyni Pozdrawiam
  6. Moje legacy podczas otwierania lub zamykania z pilota nie mruga kierunkowskazami, ktoś ma na to receptę?
  7. mateuszm31

    Obniżony tył

    w moim modelu na felgach 17 tez tył był opadniety, 0cm miedzy nadkolem a nawet trochę schowane koło. Zrobiłem kompletny remont prawem strony zawieszenia, wahacze i tuleje na zwornicy, mcpersona nie ruszałem, i ta stroneazdecydowanie sie podniosła, po tygodniu zabrałem sie za lewą strone i sytuacja ta sama, aktualnie mam 2-3cm miedzy oponą a nadkolem a nic w amorkach i sprężynach nie grzebałem. z lewej i prawej strony miałem totalnie zmasakrowaną tuleje górnego wahacze od strony sanek. Następnym etapem dopieszczania subaryny miał być właśnie obniżony tył, miałem zastosować dystanse albo inne wzmacniane sprezyny, ale problem rozwiązał się sam poprzez wymiany zawieszenia.
  8. docisk wygląda ok i bez problemu mozna go zakladac, jest oryginalny exedy. koło zamachowe też w dobrym stanie, nie mam aktualnie przy sobie jego zdjecia tylko tarczy
  9. Dobra skrzynia zdjęta, wszystko szło pięknie, okazało sie ze sprzeglo jest do wymiany gdyz juz zaczynało brac głowke nita z jednej strony tarczy od strony silnika, zamówione sprzeglo po vinie i rozmiarze tarczy 230mm (oyodo 10s7012-oyo za 460zł) dodarło tego samo dnia no i dobra passa sie skonczyła :/ Okazało sie ze nie pasuje gdyż ktos wczesniej wywalił dwumase i załozył koło zamachowe 12342aa090, cenna sprzegłą do tego koła 1800zł, co jest juz dosc duzą sumą na wartosc tego auta. Na Internecie ciezko dostepne a jak jest to tez za miliony mam taki zestaw no nic bede zmuszony szukac innego koła i zrobic taki zestaw Kolejna sprawa to peknieta łapa według wizualnego porównania ma numer 30531AA132 a powinna miec 30530AA021 lub 30530AA220, ale to chyba nie przeszkadza, tylko zastanawia mnie czy te wzmocniania są orginalne czy ktos ja już spawał gdyż przeszukujac internet nie znalazłem takie wzmocnienia w oryginalnej łapie, zdjecia niżej. Co sądzicie, wymianiac jednommase? czy kupic za 650zł samą tarcze sprzegła bez tarczy dociskowej? ponizej zdjecia tarczy, która chyba juz nie nadaje sie do eksploatacji?
  10. nie sprzegło chodziło ok, powiem tak auto mam od stycznia, od początku sprzegło brało na samym końcu i lekkie go odpuszczenie sprzegało wszystko i auto zaczynało ruszać. Czasami był problem z wbiciem jedynki, w niedziele problem sie nasilił wczoraj znalezliśmy przyczynę. I zobaczymy co jest w srodku, jednomasa czy dwumasa jaki smar stosujesz? smar z drugiej chyba jest bo sporo syfu jest poprzyklejane ;p a jeszcze jedno pytanie tak przy okazji wyjmowania skrzyni, sprzegło wiskotyczne jest z tyłu skrzyni? aby je wymienić rozumiem nie trzeba rozdzielac skrzyniu z silnikiem?
  11. w tym tygodniu bedzie pewnie rozbierany albo w następny, gdyż znajomy mechanik ma sciśle napiety grafik narazie zamówiłem ten widelec, reszte jak rozbiore
  12. Ktoś kiedyś z takim czymś się spotkał? Co może być przyczyną tego pęknięcia To jest ta łapa
  13. moze byś sie pochwalił jak sprawa wygląda? na forach sie szuka roziwaznia problemu ale juz troche cos od siebie dac i powiedziec cos wiecej to juz nie. zwykle pijawki
  14. pod takimi nr w sklepie wystepują tuleje, nawet w tym linku jest zaznaczone na zdjeciu że to tuleja. na 100% to nie jest nr, tylnej belki A odnośnie dyfra z tego co widze wszystkie z bl13 sa takie same czy to 2003 sedan benzyna czy 2008 kombi diesel numer katalogowy: 20152AG060; 20152XA01B; 20152AG000; 20152AG020; 20152AG030; 20152AG031; 20152AG040; 20152AG050; 20152AG051; 20152XA02A; 20152XA02B; SAB-021 wymiary: średnica zewnętrzna: 60,0 mm śednica wewnętrzna: 18,0 mm szerokość całkowita: 72,7 mm szerokośc robocza: 58,5 mm
  15. no nie ma, są tylko nr tulei i w modelu bl13 wystepują 20152AG060 20152AG040 20152AG031 20152AG030 20152AG020 zaleznie od rozcznika ale wszystkie maja takie same wymiary wiec sa wymienne który nr tyczy sie niby sanek? bo tu zadnego niema http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b13/type_27/suspension_and_axle/rear_suspension/illustration_1/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...