Jump to content

mateuszm31

Nowy
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About mateuszm31

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Biała Podlaska
  • Auto
    Subaru Legacy IV 2.0R 165km MY06 LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. moze byś sie pochwalił jak sprawa wygląda? na forach sie szuka roziwaznia problemu ale juz troche cos od siebie dac i powiedziec cos wiecej to juz nie. zwykle pijawki
  2. pod takimi nr w sklepie wystepują tuleje, nawet w tym linku jest zaznaczone na zdjeciu że to tuleja. na 100% to nie jest nr, tylnej belki A odnośnie dyfra z tego co widze wszystkie z bl13 sa takie same czy to 2003 sedan benzyna czy 2008 kombi diesel numer katalogowy: 20152AG060; 20152XA01B; 20152AG000; 20152AG020; 20152AG030; 20152AG031; 20152AG040; 20152AG050; 20152AG051; 20152XA02A; 20152XA02B; SAB-021 wymiary: średnica zewnętrzna: 60,0 mm śednica wewnętrzna: 18,0 mm szerokość całkowita: 72,7 mm szerokośc robocza: 58,5 mm
  3. no nie ma, są tylko nr tulei i w modelu bl13 wystepują 20152AG060 20152AG040 20152AG031 20152AG030 20152AG020 zaleznie od rozcznika ale wszystkie maja takie same wymiary wiec sa wymienne który nr tyczy sie niby sanek? bo tu zadnego niema http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b13/type_27/suspension_and_axle/rear_suspension/illustration_1/
  4. problem jest taki że patrzyłem rózne katalogi i te ruskie i niegdzie nie moge znalesc nr belki tylnej, przednia jest a tylnia brak... wychodzi na to ze tuleje te same pasują wiec pewnie bedzie git
  5. odłączenie kostki od elektrozaworów załatwia temat z stukotem. wiec żadna pompa i żadna luźna śrubka. Jak bedzie wecej czasu to sprawdzi sie stan luzów zaworowych, ale na 99% to nie one. waliły by przede wszystkim na zimnym silniku a nie na ciepłym
  6. Witam czy jest mozliwosć zalozenia tylnych sanek z kombi do sedana? BL13 auta z tego samego rocznika mam równiez mozliwosc kupienia sanek z diesla 2008
  7. Witam, posiadam legacy IV 2.0 165km Od pewnego czasu zauważyłem jeżeli silnik jest juz rozgrzany fest to w zakresie obrotowym 2-3k rpm podczas opadania obrotów słychać stukanie, jednostajny klekot, również objawia się przy utrzymywaniu 2k obrotów albo naprawdę delikatnym przyspieszaniu ale tylko w wcześniej wspomnianym zakresie obrotowym, wszyscy mówili ze to zawory, chcociaz nie chciało mi sie wierzyć że na zimnym jest ok a tylko na goracym jest problem. Później przez przypadek dowiedziałem o podobnym problemie w bmw przyczyną był vanos i to mnie nakierowało, odłączenie wtycz
  8. Mimo braku konkretnych odpowiedzi zabrałem sie za temat, zrobiłem zaślepki z blachy 3mm(wyciąłem je kątówka) na wzór wziąłem podkladki którą są przy rurkach na łączeniu z głowicą, podkladki wyciałem z plyty grafitowej (14zł mały arkusz) pompe i zawory zostawiłem wszystko chula bez żadnych błedów itp a pompa powietrza wtórnego wykluczone co do rurek prawa byłą prawie czysta w srodku natomiast lewa była zasyfiona że powietrze ledwo sie dostawało do glowicy, wiec miałem juz przyczynę błedu p2441. Wiec juz rozumiem czemu ludzie wymienią na nową pompe i zawory a problem nadal pozostanie wywal
  9. jazda na LPG, no własnie chodzi o te korekty STFT I LTFT, po resecie komputera jest równe zero, po normalnej jezdzie tak na postoju 7-10, tutaj statyczna byłą mierzona po tescie dynamicznym wiec moze stąd taki wynik Czyli na gazie trzeba by było trochę skorygować LTFT do dołu. czy moze jakies inne pomiary zrobic? Dziekuje za odpowiedz Autko fajnie jezdzi, ale jak sie nagrzeje silnik to podczas odpuszczania gazu i powolnego spadania z 3k obrotow do 2k w pewnym momencie sluchac postukiwanie, o dziwo przy lekkim muśnięciu gazem odrazu znika, slychac je tez na posto
  10. hmmm, sadziłem ze ktos ogarnia na forum temat czytania logów ;/
  11. Witam, ma prośbe do osób które wiedzą jak czytać logi i jakie wartości są optymalne. Legacy IV 2.0r 165km lpg my06 test pierwszy normalne ruszanie i jazda test drugi to szybkie rozpędzanie test trzeci to normalne ruszanie i jazda po tescie z przeciaganiem na obrotach. // do edukowałem sie, i zrobiłem testy staczyne i dynamiczne (3 bieg 1500 obrotów i gaz w podłogę do odcinki, pozniej puszczenie gazu i spadanie z obrotów) + test z stabilnej jazdy z góry dziekuje, i jak by ktos miał jakiś spis czy cos w tym stylu jakie wartosci są optymalne dla
  12. Kurde, pytanie było inne założyłem temat w dziale technicznym aby podyskutować na tematy techniczne i ewentualne rozwiązania.
  13. Witam posiadam legacy IV 2.0r 165km 2005r Mam problem z pompą powietrza wtórnego a dokładnie z zaworami (błąd p2441). Nie za bardzo widzi mi sie wymiana zaworów gdyż koszt jest duży i mało opłacalny Mam dwie opcje wyjścia z tematu: 1. wywalić pompe, zawory i zaślepić w bloku te dwa otwory, tylko że wywali mi pewnie parę błędów i pytanie jest takie czy z takimi błedami można jeżdzić? nie zaszkodzi to dla pracy silnika i odczytów z rożnych czujników przez co silnik bedzie zle dawkował paliwo? Tak, wiem że jest możliwosc wykasowania tego z ECU samochodu, ale z ste
×
×
  • Create New...