Kukson Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 W sharp wolniej do setki niż w zwykłym sporcie ale nie o tyle co na tym filmiku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 7,2 na S i 7,6 na S#. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 a czy ktoś gdzieś tłumaczył, dlaczego wg Subaru SPORT OSTRY jest wolniejszy od SPORTU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 W sport jest bardziej "jednostajne" przyspieszenie. Sport ostry symuluje działanie skrzyni manualnej, przez co podejrzewam jest trochę gorszy wynik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawietz Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 a czy ktoś gdzieś tłumaczył, dlaczego wg Subaru SPORT OSTRY jest wolniejszy od SPORTU? S# symuluje zmiany biegów, zwykły S nie. Krawietz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 a czy ktoś gdzieś tłumaczył, dlaczego wg Subaru SPORT OSTRY jest wolniejszy od SPORTU? S# symuluje zmiany biegów, zwykły S nie. Krawietz i to jest powód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Panowie czy ten czas do setki jest dla was az tak ważny? No chyba ze codziennie gonicie sie ze Skodami ze swiateł to co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Hopkins Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Tak. Ważny. Zapłacone za wyniki, nie za triki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Panowie czy ten czas do setki jest dla was az tak ważny? No chyba ze codziennie gonicie sie ze Skodami ze swiateł to co innego Tak. Ważny. Zapłacone za wyniki, nie za triki. Dokładnie - za 8,5 zapłaciłbym max 100.000 ;-) A co do Skód to rzeczywiście - jak jest okazja im dopiec to czemu nie ;-) Najczęściej jednak swoją złość okazują goście w Rav4. Tacy podniesieni odpowiednicy Januszów z Pasatterii przekonani o wyższości swoich aut. Przynajmniej takie mam odczucia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 jak działają te tryby w 2.0 n/a ? Jak rozumiem zmieniają tylko czas reakcji przepustnicy na pedał gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Panowie czy ten czas do setki jest dla was az tak ważny? No chyba ze codziennie gonicie sie ze Skodami ze swiateł to co innego Sorry, ale Forek MY13 w trybie S z 2000 obrotów robi 100km/h w 6,76s. Jeśli mam porównać do 8,3 w nowym Forku do trybu S# to jest to przepaść rzędu prawie 25%!!!! Tak, w autach o sportowym zacięciu nawet 0,2 sekundy jest ważne. W linku test: https://youtu.be/LSO-W2CIiWc?t=44s Edytowane 30 Czerwca 2016 przez AllRad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Komentarz na poczatku filmu "start jest kurwa kulawy":D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Jak startujesz z 2000 obrotów? Przytrzymujesz na hamulcu? To nie rzeźnia dla skrzyni/klocków/tarcz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Hamulec mocno lewą nogą w podłogę do tego gaz i jedziesz. Nikt raczej cały czas tak nie startuje ale już kilka razy testowałem i auto nadal jeździ, a raczej auta bo i Levorgiem tak startowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Dokładnie - za 8,5 zapłaciłbym max 100.000 ;-) w takim razie przeplacilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Jak startujesz z 2000 obrotów? Przytrzymujesz na hamulcu? To nie rzeźnia dla skrzyni/klocków/tarcz? Od czasu do czasu - NIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Panowie czy ten czas do setki jest dla was az tak ważny? No chyba ze codziennie gonicie sie ze Skodami ze swiateł to co innego Sorry, ale Forek MY13 w trybie S z 2000 obrotów robi 100km/h w 6,76s. Jeśli mam porównać do 8,3 w nowym Forku do trybu S# to jest to przepaść rzędu prawie 25%!!!! Tak, w autach o sportowym zacięciu nawet 0,2 sekundy jest ważne. W linku test: https://youtu.be/LSO-W2CIiWc?t=44s Nie rozumiem - na filmie jest forek SJ czyli obecny model z CVT - robi fantastyczny czas 6,76 - na co narzekać? Sposób pomiaru ma znaczenie. Albo ten pomiar jest niedokładny, albo te 8,5 mierzone z czterema kumplami po 100kg, pod górkę i pod wiatr. Nie ma prawa być takiej różnicy. Edytowane 30 Czerwca 2016 przez Alfik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Nie rozumiem - na filmie jest forek SJ czyli obecny model z CVT - robi fantastyczny czas 6,76 - na co narzekać? Sposób pomiaru ma znaczenie. Albo ten pomiar jest niedokładny, albo te 8,5 mierzone z czterema kumplami po 100kg, pod górkę i pod wiatr. Nie ma prawa być takiej różnicy. A te 6,76 jest we dwóch chłopa także uważam, że to bdb wynik w pojedynkę można by zatem pokusić się o wynik 6,5 czyli prawie tyle co XT MY06 Z innej beczki: https://www.japanparts.com/parts/detail/48978 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Tylko w XT 06 ten wynik był bardzo powtarzalny a w XT SJ jest wymęczony przy odpowiednim ustawieniu skrzyni,technice jazdy ,sile wiatru itd itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) takie tam porownanie nowego ze starym ( od 11:27) S-AWD w nowym forku wymiata Edytowane 1 Lipca 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 no nie wiem czy tak wymiata , 12 lat różnicy a samochody konkrecji potrafią same utrzymywać pas i odległość na autostradach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 no nie wiem czy tak wymiata , 12 lat różnicy a samochody konkrecji potrafią same utrzymywać pas i odległość na autostradachTo wszystko wszystkie modele Subaru świetnie potrafią od dobrych kilku lat.Niestety nie na naszym rynku System eye-sight jest oceniany w niezależnych testach bardzo wysoko. Mam nadzieję że pojawi się w Europie wcześniej niż będzie standardem w Fabii 1.2 w wersji bieda. Wysłano z Xperia Z3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 a czy wiadomo dlaczego Eyesight nie jest w polskiej ofercie FXT FL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 (edytowane) Bo pewnie Outback by na tym stracił. Edytowane 4 Lipca 2016 przez wilkor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Tak się składa że mam w tej chwili oba te samochodzy - MY14 i MY16 - oba XT. I cały czas mam wrażenie że MY16 jest jakiś "mułowaty" ptzy MY14. Z wiekszym oporem wkręca się na obroty, później zmienia biegi, mam wrażenie jakbym jeździł manualem ze ślizgającym sprzęgłem. Może musze dać mu więcej czasu - na razie ma przelatane ok 650 km. Oprogramowanie krzyni chyba też jest inne bo pracuje inaczej - w Sharp Sport nie czuć "zmiany" biegów - jest równo i jednostajnie. W MY14 wyraźnie czuć tą "emulację" manuala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się