Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie czy ten czas do setki jest dla was az tak ważny? No chyba ze codziennie gonicie sie ze Skodami ze swiateł to co innego :biglol:

 

Tak. Ważny. Zapłacone za wyniki, nie za triki.

Dokładnie - za 8,5 zapłaciłbym max 100.000 ;-) A co do Skód to rzeczywiście - jak jest okazja im dopiec to czemu nie ;-) Najczęściej jednak swoją złość okazują goście w Rav4. Tacy podniesieni odpowiednicy Januszów z Pasatterii przekonani o wyższości swoich aut. Przynajmniej takie mam odczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy ten czas do setki jest dla was az tak ważny? No chyba ze codziennie gonicie sie ze Skodami ze swiateł to co innego :biglol:

Sorry, ale Forek MY13 w trybie S z 2000 obrotów robi 100km/h w 6,76s. Jeśli mam porównać do 8,3 w nowym Forku do trybu S# to jest to przepaść rzędu prawie 25%!!!!

Tak, w autach o sportowym zacięciu nawet 0,2 sekundy jest ważne.

 

W linku test:

https://youtu.be/LSO-W2CIiWc?t=44s

Edytowane przez AllRad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Panowie czy ten czas do setki jest dla was az tak ważny? No chyba ze codziennie gonicie sie ze Skodami ze swiateł to co innego :biglol:

Sorry, ale Forek MY13 w trybie S z 2000 obrotów robi 100km/h w 6,76s. Jeśli mam porównać do 8,3 w nowym Forku do trybu S# to jest to przepaść rzędu prawie 25%!!!!

Tak, w autach o sportowym zacięciu nawet 0,2 sekundy jest ważne.

 

W linku test:

https://youtu.be/LSO-W2CIiWc?t=44s

 

Nie rozumiem - na filmie jest forek SJ czyli obecny model z CVT - robi fantastyczny czas 6,76 - na co narzekać? Sposób pomiaru ma znaczenie. Albo ten pomiar jest niedokładny, albo te 8,5 mierzone z czterema kumplami po 100kg, pod górkę i pod wiatr. Nie ma prawa być takiej różnicy.

Edytowane przez Alfik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie rozumiem - na filmie jest forek SJ czyli obecny model z CVT - robi fantastyczny czas 6,76 - na co narzekać? Sposób pomiaru ma znaczenie. Albo ten pomiar jest niedokładny, albo te 8,5 mierzone z czterema kumplami po 100kg, pod górkę i pod wiatr. Nie ma prawa być takiej różnicy.

 

A te 6,76 jest we dwóch chłopa także uważam, że to bdb wynik :) w pojedynkę można by zatem pokusić się o wynik 6,5 :) czyli prawie tyle co XT MY06


Z innej beczki:

 

https://www.japanparts.com/parts/detail/48978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem czy tak wymiata , 12 lat różnicy a samochody konkrecji potrafią same utrzymywać pas i odległość na autostradach

To wszystko wszystkie modele Subaru świetnie potrafią od dobrych kilku lat.

Niestety nie na naszym rynku

System eye-sight jest oceniany w niezależnych testach bardzo wysoko.

Mam nadzieję że pojawi się w Europie wcześniej niż będzie standardem w Fabii 1.2 w wersji bieda.

 

Wysłano z Xperia Z3

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa że mam w tej chwili oba te samochodzy - MY14 i MY16 - oba XT.

I cały czas mam wrażenie że MY16 jest jakiś "mułowaty" ptzy MY14. Z wiekszym oporem wkręca się na obroty, później zmienia biegi,

mam wrażenie jakbym jeździł manualem ze ślizgającym sprzęgłem.

Może musze dać mu więcej czasu - na razie ma przelatane ok 650 km.

Oprogramowanie krzyni chyba też jest inne bo pracuje inaczej - w Sharp Sport nie czuć "zmiany" biegów - jest równo i jednostajnie.

W MY14 wyraźnie czuć tą "emulację" manuala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...