promil_one Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Tylko pewnie wszyscy zadają sobie pytanie co na to silnik Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Hopkins Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Ciekawe co na to SIP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 25 kkm na instalacji VI gen. PRINS DLM2 zrobione i wszystko super. Kolejni widziałem założyli i zadowoleni. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Ciekawe co na to SIP? Nie wszystkie Subaru w PL są z sieci SIP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) Tylko pewnie wszyscy zadają sobie pytanie co na to silnik silnik jak silnik ten akurat ma wtrysk bezpośredni ale budowa ma anologiczna do starszych bokserow, ktore na kazie przejezdzaja setki kilometrow. Panowie zadajcie sobie pytanie: ile lat takim xt pojezdzicie 3-5? jezli duzo jezdzicie to w tym czasie instalacja zwrocie sie dawno i nawet jak silnik kleknie ( w co bardzo watpie) bedziecie sobie mogli za zaoszczedzona kase zrobic porzadny remont badz kupic slupek ( a i tak robiac rachunek zaoszczedzona kasa/koszta remontu czy slupka bedziecie do przodu ) . Edytowane 10 Czerwca 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promil_one Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Ciekawe co na to SIP? Szykują się na płatna wymianę silników . Oczywiście żartuje. Oby tym co teraz skorzystali działało jak najdłużej:). Będzie to znak jak gwarancja się skończy by spróbować . Pozdrawiam, Promil one Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eclipse Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Mikes91, możesz podać jakieś dane odnośnie kosztów jazdy na gazie? Średnie spalanie na 100km albo koszt przejechania 1000km. Interesuje mnie po jakim przebiegu zwróci się koszt takiej instalacji. Edytowane 11 Czerwca 2016 przez Eclipse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Mikes91, możesz podać jakieś dane odnośnie kosztów jazdy na gazie? Średnie spalanie na 100km albo koszt przejechania 1000km. Interesuje mnie po jakim przebiegu zwróci się koszt takiej instalacji. Hej. Na tej instalacji jeżdżę już 9 miesięcy. Zrobiłem na niej prawie 25 kkm. Zamontowałem jak miałem na liczniku coś przejechane 6 kkm. Jedynym kosztem póki co była instalacja i przegląd rejestracyjny. Po roku od montażu kolejny przegląd rejestracyjny i przegląd gwarancyjny instalacja jest bezobsługowa. Średnie spalanie - do spalania na benzynie dolicz 1 maks 2 litry więcej LPG. Wszystko zależy od długości pokonywanych odcinków, pory roku, dynamiki jazdy jak na Pb. Tak według moich obserwacji średnio spalił mi miasto/trasa tak 12 litrów gazu na 100 km (jak jedziesz jak emeryt to i 8-9 spali). Policzyłem na szybko że już przez 10 miesięcy na różnicy PB vs LPG jestem ponad 7 tys do przodu. Gdybym kasę zainwestowaną w instalacje chciał włożyć na lokatę lub zainwestować to zwrot musiałby być około 48% w skali roku lub więcej zależy od ilości km/r. Co do zwrotu to zakładałem rocznie przejechanie około 20 kkm i zwrot po 21M. Przy obecnych cenach paliw i większej ilości przejechanych km zwrot kosztu instalacji szybciej. Nie wiem jak będą wyglądały ceny paliw w przyszłości ale przy optymistycznym wariancie przy przejechanych 100 kkm w 4 lata jak łatwo policzyć oszczędność to około 30 tys PLN. Jak będzie zobaczymy. Pozdrawiam. P.S.za jakieś tam nieścisłości przepraszam pisałem z głowy z telefonu arkusz ma na kompie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 szczerze mowiac jestem zaskoczony roznica w kosztach na korzysc lpg do forka n/a lejemy benzyne i nigdy nie zastanawialem sie nad gazem Wytaptane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Mikes dziękuję za bardzo fajne podsumowanie. Żeby być sprawiedliwym należy w kalkulacji uwzględnić różnice (na plus lub minus - tego nie oceniam) przy sprzedaży auta zagazowanageo i nie zagazowanageo. Oczywiście to ciężko co do złotówki porównać ale jednak trzeba się z tym liczyć, że dla pewnej części rynku Twój Forek odpadnie w przedbiegach, dla innej części będzie atrakcyjniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 do forka n/a lejemy benzyne i nigdy nie zastanawialem sie nad gazem ja czekam na koniec gwarancji - jeszcze 13 miesiecy i jezeli postanowie ze XV zostaje ze mna to instaluje LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Mikes dziękuję za bardzo fajne podsumowanie. Żeby być sprawiedliwym należy w kalkulacji uwzględnić różnice (na plus lub minus - tego nie oceniam) przy sprzedaży auta zagazowanageo i nie zagazowanageo. Oczywiście to ciężko co do złotówki porównać ale jednak trzeba się z tym liczyć, że dla pewnej części rynku Twój Forek odpadnie w przedbiegach, dla innej części będzie atrakcyjniejszy.Atrakcyjniejszy będzie raczej dla bardzo nielicznych. Wszyscy moi znajomi którzy jeżdżą autami z LPG kupując szukają tych bez LPG... Taki mały paradoks Wysłano z Xperia Z3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Mam pytanie do Was. Zostawiłem na noc włączoną lampkę wewnątrz, padł mi aku. Podładowałem , ale na desce palą się kontrolki( asystenta zjazdu, silnika oraz na przemian tryb s i tempomat. ) Silnik działa prawidłowo. Czy ktoś się spotkał z taka choinką i czy wykasuję błędy diagnostycznie? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Mam pytanie do Was. Zostawiłem na noc włączoną lampkę wewnątrz, padł mi aku. Podładowałem , ale na desce palą się kontrolki( asystenta zjazdu, silnika oraz na przemian tryb s i tempomat. ) Silnik działa prawidłowo. Czy ktoś się spotkał z taka choinką i czy wykasuję błędy diagnostycznie? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Miałem tak podczas bardzo wysokiej temperatury na granicy Wegiersko / Rumuńskiej.W którymś z wątków Dyrekcja podpowiedxiala mi aby w tej sytuacji kilkakrotnie włączyć i wyłączyć zapłon celem resetu (nie pamiętam ile, chyba 5). U mnie auto stało przez noc, a rano choinka zniknęła.. Oczywiście można zresetować w ASO Wysłano z Xperia Z3 Edytowane 11 Czerwca 2016 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Dzięki za info, zaraz pójdę spróbować. pozdrawiam Wszystko zniknęło. uffff. Jeszcze raz dzięki!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Dzięki za info, zaraz pójdę spróbować. pozdrawiam Wszystko zniknęło. uffff. Jeszcze raz dzięki!! Mógłbyś napisać ile razy wyłączyłeś /wyłączyłeś zapłon?Przyznam, że sam tego jeszcze nie robiłem... Wysłano z Xperia Z3 Edytowane 11 Czerwca 2016 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Zniknęło po 3 razach ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Gdzieś czytałem na forum o wyłączeniu tmps przez program . Kontekst był taki że ktoś kombinował jak wyłączyć na stałe stat/stop a znalazł tmps ktoś wie ocb a najlepiej gdzie jest ten wpis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawietz Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Ja mam wyłączony TPMS w forku. ASO zrobiło na moją prośbę podczas przeglądu. Krawiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Jak kupowałem to o to pytałem niestety powiedzieli że to element bezpieczeństwa i będzie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Można wyłączyć tpms z manu parametyow. Guzik nieco ukryty pod radiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Jedynie jest to problem dla niektorych serwisow ;P Ja mam wyłączony TPMS w forku. ASO zrobiło na moją prośbę podczas przeglądu. Krawiec A mi powiedzieli że się nie da .... P.S. hahhaha Jak się nie da to się nie da ale jak się da to się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 W niektórych serwisach nie da się podnieść ksenonów, bo mają samoregulację ... Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 wczoraj miałem przykrą niespodziankę: Po uruchomieniu auta na stałe zapaliły się kontrolki: - check engine - asystenta wjazdu pod górę - kontrola trakcji - zaczeła migać: "s" (tryb jazdy) a także symbol załączonego tempomatu poza tym samochód przeszedł w tryb awaryjny komputer kazał sprawdzić coś z wydechem (nie pamiętam), asystenta wjazdu pod górę i kontrolę trakcji za pomocą androidowej aplikacji "Torque" skasowałem te błędy i wszystko wróciło do normy, ciekawe tylko czy na stałe, poza tym mam pytanie: Czy to mogło być powodem zalania złego paliwa? Czy może Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 za pomocą androidowej aplikacji "Torque" skasowałem te błędy i wszystko wróciło do normy, ciekawe tylko czy na stałe, poza tym mam pytanie: Czy to mogło być powodem zalania złego paliwa? w skasowanych błędach były jakieś informacje diagnostyczne zanim skasowałeś próbowałeś ponownie "odpalić auto" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się