Jump to content
kordynator

Nowy Subaru Forester MY2013

Recommended Posts

Drogi kolego ,wszystkie dostępne testy Forestera XT ,jako jedną z głównych wad wskazują paliwożerny silnik.Potwierdzają to dwie moje jazdy testowe,tylko parę osób tutaj pisze,że pali mało.To raz.Dwa ,wejdz sobie np na forum passata b8 strona między 150a160 (nie pamętam już dokładnie) to przekonasz się jakie są /mogą być rabaty.Kogoś nie podnieca 170km diesel czy 211 benz w MB ,za to podnieca go nie dożywający setki diesel Subaru ,albo archaiczne paliwożerne 2.5benz.Ok.Jego sprawa.O DIT póki co nie piszę,bo za małe przebiegi,ja jako wadę nie do przyjęcia traktuję spalanie.

O Levorgu mówię o projekcie deski ,nie wykonaniu i materiałach.Nie mówiłem też kolego Karas o GL,bo tam nie montują tych motorów,tylko o GLC - następcy GLK.

Jeszcze przy okazji ,coś takiego przeczytałem o Levorgu w pierwszym teście auto-motor i sport (chwalą bardzo prowadzenie i mówią o wystarczającej przestrzeni i sporym bagażniku i fajnym charakterze) ale ,piszą też o czymś takim-"Przy wyższych obrotach dźwięk silnika staje się niemal kompletnie zdominowany przez jęk pompy oleju przekładni Lineartronic, co brzmi niecodziennie, natomiast jedyny minus jest taki, że typowo dla przekładni bezstopniowych to, co się dzieje z silnikiem zwykle jest kompletnie oderwane od tego, co robi auto. Sprawę poprawia tylko sportowy tryb pracy skrzyni, w którym ma ona sześć wirtualnych biegów.

 

Chcemy też 2.0 Turbo"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Madox chętnie dowiem się, który salon BMW daje 20% rabatu... jestem właśnie w trakcie negocjacji BMW 328i GT - 9,2% to wszystko co zeszli przy full wyposażeniu

Share this post


Link to post
Share on other sites
,Potwierdzają to dwie moje jazdy testowe

na jakiej konsoli?

Edited by sjak
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Drogi kolego ,wszystkie dostępne testy Forestera XT ,jako jedną z głównych wad wskazują paliwożerny silnik.Potwierdzają to dwie moje jazdy testowe,tylko parę osób tutaj pisze,że pali mało

 

Włącz myślenie. Przecież już raz wykazałem Ci, że Tiguan 2.0 TSI pali więcej niż Forek 2.0 DIT, chociaż jest mniejszy. Silnik TSI jest też bardziej awaryjny, słabszy, o momencie już nie wspomnę. Dlaczego więc w "testach" nie narzekają na paliwożerność VW? Odpowiedź jest prosta, wielokrotnie wałkowana - polityka Axel Springer.

 

Słowo "mało" nic mi nie mówi, ale Twoja średnia 20,2l każdy rozsądny potraktuje jako prymitywne KŁAMSTWO i wyrachowaną czarną propagandę. Nie dziw się więc moderatorom.

 

 

 

.Dwa ,wejdz sobie np na forum passata b8 strona między 150a160 (nie pamętam już dokładnie) to przekonasz się jakie są /mogą być rabaty.
 

 

W necie jest dużo forów i podforów passata b8. Każde forum ma mnóstwo wątków. Chętnie choć raz przyznam Ci rację, więc poproszę o link do tego wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Drogi kolego ,wszystkie dostępne testy Forestera XT ,jako jedną z głównych wad wskazują paliwożerny silnik.Potwierdzają to dwie moje jazdy testowe,tylko parę osób tutaj pisze,że pali mało

 

Włącz myślenie.

 

Słowo "mało" nic mi nie mówi, ale Twoja średnia 20,2l każdy rozsądny potraktuje jako prymitywne KŁAMSTWO i wyrachowaną czarną propagandę. Nie dziw się więc moderatorom.

 

 

 

 

 

Madoxowi nie wmówisz, że czarne jest czarne a białe jest białe. Nie widzisz, że to laureat konkursu "mam rację" ? 

Poza tym rodzice mu kupili Xboxa i dobrze wie jak jeździ się samochodami i ile palą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drogi kolego ,wszystkie dostępne testy Forestera XT ,jako jedną z głównych wad wskazują paliwożerny silnik.Potwierdzają to dwie moje jazdy testowe,tylko parę osób tutaj pisze,że pali mało.To raz.Dwa ,wejdz sobie np na forum passata b8 strona między 150a160 (nie pamętam już dokładnie) to przekonasz się jakie są /mogą być rabaty.Kogoś nie podnieca 170km diesel czy 211 benz w MB ,za to podnieca go nie dożywający setki diesel Subaru ,albo archaiczne paliwożerne 2.5benz.Ok.Jego sprawa.O DIT póki co nie piszę,bo za małe przebiegi,ja jako wadę nie do przyjęcia traktuję spalanie.O Levorgu mówię o projekcie deski ,nie wykonaniu i materiałach.Nie mówiłem też kolego Karas o GL,bo tam nie montują tych motorów,tylko o GLC - następcy GLK.Jeszcze przy okazji ,coś takiego przeczytałem o Levorgu w pierwszym teście auto-motor i sport (chwalą bardzo prowadzenie i mówią o wystarczającej przestrzeni i sporym bagażniku i fajnym charakterze) ale ,piszą też o czymś takim-"Przy wyższych obrotach dźwięk silnika staje się niemal kompletnie zdominowany przez jęk pompy oleju przekładni Lineartronic, co brzmi niecodziennie, natomiast jedyny minus jest taki, że typowo dla przekładni bezstopniowych to, co się dzieje z silnikiem zwykle jest kompletnie oderwane od tego, co robi auto. Sprawę poprawia tylko sportowy tryb pracy skrzyni, w którym ma ona sześć wirtualnych biegów.Chcemy też 2.0 Turbo"

Nie dosc, ze klamiesz, a wlasciwie zmyslasz to jeszcze bredzisz. Moj SBD ma ponad 150 tys km. To po pierwsze. Juz nieraz udowadniano Tobie, ze rabaty, o jakich piszesz, sa tylko w Twoim swiecie - co ja tez uczynilem a propos XC60. To po drugie. Nikt nie pisze, ze silnik w Forku jest paliwazerny tylko, ze trzeba sie liczyc z odpowienio duza konsumpcja paliwa z racji mocy silnika i gabarytow auta - a to nie to samo co krwiozercza paliwozernosc. I to przy batdzo dynamicznej jezdzie. To po trzecie. Tankowiec tez swoje spali dlatego nie wszyscy kapitanowie moga nimi dowodzic bo armatorzy mogliby zbankrutowac (nawet sa specjalne testy) - pewnie Ty tez bys sie nie nadawal bo pod Twoja noga Forek pali za dwa. To po czwarte. Po piate ja mam Forestera XT i SBD :)

Edited by Izotom

Share this post


Link to post
Share on other sites

W kwestii paliwożerności FXT - w ostatni weekend ze znajomymi przebyliśmy trasę 650 km. My FXT, oni - Superbem 1,8 TSI . Wynik spalania - Forek - 8,9, Superb - 8,7.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tłumaczcie się dalej, może madox łaskawie przyjmie wyjaśnienia i pochwali DIT :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj tam. Gość ma misję, a wy się nie znacie. :P;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tłumaczcie się dalej, może madox łaskawie przyjmie wyjaśnienia i pochwali DIT :facepalm:

Och, powinieneś być wdzięczny madoxowi, dzięki niemu dowiemy się jakie wady mają auta innych marek :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
może znalezść też wizytówkę i dać Ci namiar do sprzedawcy z którym miałem rzeczone spalanie?

 

Pewnie już nie pracuje. A przynajmniej jest na urlopie zdrowotnym ;)

 

 

Kolego ten_typ_tak_ma - prosiłeś o link do wątku ,proszę bardzo http://forum.vw-pass...ć-uwagę/page156

 

Dobra, a poza rabatami flotowymi?

Bo jeśli się podniecasz takimi danymi, to swojego czasu był rabat 50% na Yariskę.  Od jednego z Łódzkich dilerów. Na naukę jazdy. Dla osób zrzeszonych w jednym ze stowarzyszeń. I czego to dowodzi?

Edited by sjak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak na szybko zerknąłem na spritmonitor.de i wychodzi, że Forester 2.0 XT spala średnio 10.2 a Audi Q5 2.0TFSI 11.25. Więc nie rozumiem tej dyskusji ze spalaniem.

 

http://www.spritmonitor.de/fr/apercu/47-Subaru/407-Forester.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=240&powerunit=2

http://www.spritmonitor.de/fr/apercu/3-Audi/1119-Q5.html?fueltype=2&constyear_s=2008&power_s=210&page=4&powerunit=2

 

Dodatkowo, odchylenie spalania w Q5 2 albo i 3-krotnie przekracza to z FXT.

Edited by subleo
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak na szybko zerknąłem na spritmonitor.de i wychodzi, że Forester 2.0 XT spala średnio 10.2 a Audi Q5 2.0TFSI 11.25. Więc nie rozumiem tej dyskusji ze spalaniem.

 

http://www.spritmonitor.de/fr/apercu/47-Subaru/407-Forester.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=240&powerunit=2

http://www.spritmonitor.de/fr/apercu/3-Audi/1119-Q5.html?fueltype=2&constyear_s=2008&power_s=210&page=4&powerunit=2

Ja też nie. Ale teraz przynajmniej wiadomo, że madox zmyśla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Więc nie rozumiem tej dyskusji ze spalaniem.

Rozumie ją chyba tylko madox

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pewnie już kotka głaszcze z nieukrywaną przyjemnością na twarzy :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobra zostawcie Madox-a! Na BMW 118i 2015 z M pakietem i nawigacja, automat....mi było zaproponowano rabat z 143999zł do 125 000zł. Wiem że inny segment ale auto jest całkiem ładne i ten "rabat"!

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Edited by T1sh0

Share this post


Link to post
Share on other sites

M pakiet pełny czy tylko zew ? I jakie wyposażenie ? ... Pomijam silnik i domyslam sie ze auto salonowka nie do zamówienia ? :)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

"M pakiet" to sportowe fotele, kierownica, zawieszenie i kilka duperelki. Dodane są lusterka zewnętrzne i wsteczne automatyczne przyciemniane, siedzienia alkantarę plus tekstil, alarm, tempomat, connecteddrive. Silnik 136km 1.6 benzyna! Nie lubię diesla. Auto nowe było zamówione przez salonu . A i kolor niebieski Estoril jak stary piękny subarowski! :) To nie jest Subaru ale naprawdę robi fajnie wrażenie. :)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Edited by T1sh0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ale to nadal ciasny kompakt ze słabym silnikiem, pod koniec cyklu produkcyjnego, za 125 tys złotych. A klient się cieszy. Magia BMW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrócę do tematu SJS.

Po wielu miesiącach przymiarek zdecydowałem się i 11 lipca wziąłem udział w szkolenia dla właścicieli Foresterów XT na torze w Miedzianej Górze.

Jestem pełen uznania dla SIP za pomysł organizowania takich szkoleń.

Szkolenie przeprowadzone było w sposób perfekcyjny. Instruktorzy świetni: kompetentni, bardzo sprawni, stworzyli bardzo miłą atmosferę.

I najważniejsze, z punktu widzenia zalet merytorycznych. Szkolenie uczy pokory wobec możliwości samochodu, a przede wszystkim uczy pokory wobec możliwości i umiejętności swoich własnych.

Gorąco polecam te szkolenia.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

zkolenie uczy pokory wobec możliwości samochodu, a przede wszystkim uczy pokory wobec możliwości i umiejętności swoich własnych.

 

i oto w tym wszystkim chodzi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrócę do tematu SJS.

Po wielu miesiącach przymiarek zdecydowałem się i 11 lipca wziąłem udział w szkolenia dla właścicieli Foresterów XT na torze w Miedzianej Górze.

Jestem pełen uznania dla SIP za pomysł organizowania takich szkoleń.

Szkolenie przeprowadzone było w sposób perfekcyjny. Instruktorzy świetni: kompetentni, bardzo sprawni, stworzyli bardzo miłą atmosferę.

I najważniejsze, z punktu widzenia zalet merytorycznych. Szkolenie uczy pokory wobec możliwości samochodu, a przede wszystkim uczy pokory wobec możliwości i umiejętności swoich własnych.

Gorąco polecam te szkolenia.

Ja również byłem w tym dniu. Pozdrawiam i też polecam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ale to nadal ciasny kompakt ze słabym silnikiem, pod koniec cyklu produkcyjnego, za 125 tys złotych. A klient się cieszy. Magia BMW

Zgadzam się! Silnik nie jest tak słaby jak

myślisz dla mnie to jest typowy miejski samochód.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...