Skocz do zawartości

madox

Użytkownik
  • Postów

    541
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    małopolska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia madox

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

-42

Reputacja

  1. A tu jest pełne Piaggio ,chyba ,że to w Japan tak jest.By the way ,nawet Renault ma 1.6turbo 200kucy
  2. A będzie udawał zmianę biegów Levorg ,czy to będzie full Piaggio
  3. Nie ,20 ma do pracy i nic nie zapycha.A z ostatnich 10tys 4.9 ,a wolno nie jezdzi ....chociaż ,skoro mój Obk pali 6.4-6.6 ,to w zasadzie wcale aż tak bardzo mało ten Pug nie pali
  4. No ,ładnie,widać charakter i widać ,że to nie Skoda.Tylko nie wiem,czy cena za w gruncie rzeczy kompakta się przyjmie,ale może tak.Jakby tak trochę więcej mocy...Trochę...ze 30 kucyków chociaż
  5. Czyli jakiej ? Czego? Instalacji gazowej do forka czy puga?
  6. Ja nawet żonie wziąłem nowe 308 w 1.6hdi zamiast Golfa VII tsi,bo to hdi pali (średnia z paru tys) 4.9-5.0 Lubie zalać za 2 stówki i jezdzić,jezdzić i jezdzić.Ale pakiecik sport zapodałem i miodzio Pug jest haha,a że to super silniczek ,to jezdzi jak tsi (w sensie dynamiki)Oczywiście mówimy o małych tsi 100 parę kucy
  7. Grzecznie chciałem pogadać o nowej instalacji dedykowanej do XT ,ale z Wami się nie da.Non-stop się czepiacie biednego medoxa ,co go nie stać na paliwo,a chciałby jezdzić Subaru ,a potem jeszcze winę na niego zganiacie.
  8. Lpg Prins i zjem ciastko i będę miał ciastko.Albo Tiguan bitdi 240km
  9. Ładne felgi ,co chceta od felg.18-stka na niskim profilu ,przynajmniej jakoś wygląda,a nie Caro look
  10. Nawet jak 11 spali ,to prawie 2x tyle co moje SBD.Pojadę np nie wiem ,na weekendzik nad morze i SBD bym na tym paliwie jeszcze wrócił do domu,a tu trza będzie tankować.Wąż w kieszeni od razu mnie upierdzieli w palec
  11. Filmik widziałem już dawno.Ja tym jezdziłem ,więc wiem ile pali i żadne filmiki mi tu nic nie zmienią,widziałem jak zachowuje się spalanie ,więc samo to już mi wystarczy ,żeby wiedzieć,że ja tym autem nie zejdę poniżej 14
  12. Stary ,to wszystko jest zaplanowane na kilka lat do przodu ,dopiero półtora roku jeżdżę Outbackiem SBD,po określonym i z góry zaplanowanym czasie i przebiegu nastąpi wymiana.Wymiana na to co pokaże się nowego - Superb,nowy Tiguan ,xt po lifcie - nie wiem zobaczym.XT jest w gronie wybrańców w każdym razie.Chodzi mi jeszcze Passeratti po głowie,ale i on i Superb nie mają prześwitu ,a mnie się on przydaje czasem
  13. Ładne,ładniejsze od Skody bez dwóch zdań,ale 2.0dit i diesel 180
  14. A w 2.0dit co ile? A utrata gwarancji po zamontowaniu takiej instalacji na sam silnik i osprzęt? Dla lakieru,,skrzyni ,napędu nie ma to przecież znaczenia.Ciekawe czy dealerzy nie mogliby tak nowoczesnej instalacji montować i udzielać normalnej gwarancji.Masę marek tak robi.Gdyby wywalczyli rabat w Prins-ie i wkładali to za 8490 ,to myślę ,że podnieśliby sobie sprzedaż.A przez 100tys i tak silnikowi nic z tego powodu nie będzie.A sam montaż jest podobno banalny,ten gość mówił,że jak lego dla 7latka,bo w zasadzie nie ingeruje się w ogóle auto.Jedynie doprowadzenie do pompy i nic więcej
  15. Wiem,że trzeba wyjmować silnik do regulacji zaworów ,ale w 2.0dit dalej jest konieczność regulacji ,jak w PF126p ??? Co ile? Ta konkretna instalacja nie wiem czy powoduje konieczność częstszej regulacji,chyba ,ale może tak ,ze względu na samą pracę na gazie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...