szfagir Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Sam stoję przed wyborem Qbox czy Premium Wysłane z mojego Nexus 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Qbox plus wystarczy. Nie widzę konieczności stosowania sterownika Premium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTi Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 takie krótkie pytanie, bo coś nie mogę się tego doszukać na forum - czy jedynym silnikiem subaru z utwardzanymi gniazdami była dwulitrówka EJ20F? Albo doprecyzuję pytanie - czy były jakieś wolnossące 2,5 z utwardzanymi gniazdami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Czy w Forku SG jest miejsce na zamontowanie zapasu (pełne albo dojazdówka) pod bagażnikiem? Przerabiał Ktoś podobny temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) Nabyłem Forka XT MY03 z zamontowaną 38tyś km temu instalacją BRC. Do pracy nie mam na razie uwag, nie szarpie, pali racjonalne ilości lpg, przełącza się prawidłowo, nie wywala błędów itp. Pytania jednak mam dwa - czy warto zlecić gaziarzowi przerobienie instalacji tak, by skrócić odległość między wtryskiwaczami a kolektorem (aktualnie ok 10-12cm), oraz - czy wywalać lubryfikacje? Zawory ustawiane 18tyś km temu. Edytowane 23 Października 2014 przez Yanas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Yanas gratulacje:) Jak Ci się sprawuje 177KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Na razie bosko..no i znalazłem AT:) Powodzenia ze sprzedażą Twojego! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Nie dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thearchitect Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 oraz - czy wywalać lubryfikacje? nie musisz jej wywalać, po prostu nie dolewaj tego płynu/zakręć skraplacz ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Czy w Forku SG jest miejsce na zamontowanie zapasu (pełne albo dojazdówka) pod bagażnikiem? Przerabiał Ktoś podobny temat? koło zapasowe jest przereklamowane 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Każdy mówi, że koło zapasowe to przeżytek, ale przyzwyczajenie drugą naturą człowieka, poza tym dobrze się czuję jak je mam. Nie chciałbym tracić miejsca w Forku, wszak koło 16" nie jest małe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Witajcie, Mam taki mały problem, klasyk NA, 2.0 125km, wtryskiwacze MagicJet, sterownik Stag4. Ostatnio bylem na przeglądzie gazowym bo instalka wywalila blad sterownika. Po pstygnieciu auta problemu nie bylo. Na serwisie program nic nie wylapal żadnych błędów. Kupilem sobie kabelek do staga i za jakiś czas sam spojrzałem w program. Pojawił sie blad wtryskiwacza 1. Wtryski według programu majabokolo 115000 przelotu co podobno i tak to jest za duzo na nie. Czytałem ze mozna je czyścić i ze są tez zestawy naprawcze złożone z tloczka, sprężynki i uszczelek. Czy ktos robil taka regeneracje u siebie i czy warto. Chcetnie bym te wtrysku wyminil ale ogólnie auto jeździ i raczej problemów nie bylo poza tymi tera, ale auto i tak jeździ i nie objawia się to w zasadzie jakias konkretna uciążliwością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Wywal te wtryskiwacze i załóż barracudy. Magic Jet ma problemy z zacinaniem się już w okolicach 80 tyś przebiegu,a Ty przejechałeś na nich już 115 tyś km. To i tak dużo jak na te wtryskiwacze. poza tym one nie grzeszą precyzją dawkowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 A czy taka szarpana praca silnika w sensie nie to że przerywa albo coś przy przyspieszaniu, a tylko jak jade np osiedlową dróżką i przed progami odpuszczam gaz to dzieje się to tak brutalnie i jak chce potem delikatnie dodać to też jest szarpnięcie i nie jest to tak płynnie jak na benzynie - to też może byc przez wtrykiwacze? Nie ma płyności pomiędzy odpuszczeniem gazu, wejściem na wolne i potem lekkim przyspieszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTi Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Paulus, a Ty nie znasz odp. na moje pytanie co do gniazd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) W każdym adaptowanym subaru z systemem obd podciągam wiązkę kabelków w okolice gniazda diagnostycznego, ponieważ AEB oferuje możliwość podłączenia, ale nie podpinam jej. Dobór odpowiednich elementów systemu lpg i jego dobra regulacja pozwala zmieścić się w przewidzianych dla benzyny korektach paliwowych tzw fuel trim. W takim przypadku orginalny system diagnostyczny silnika zapewnia pełną kontrolę oraz informacje na temat anomalii związanych z zasilaniem LPG. Edytowane 23 Października 2014 przez jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTi Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 jako, guru nasz - czy jedynym silnikiem subaru z utwardzanymi gniazdami była dwulitrówka EJ20F? Albo doprecyzuję pytanie - czy były jakieś wolnossące 2,5 z utwardzanymi gniazdami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 jako, guru nasz - czy jedynym silnikiem subaru z utwardzanymi gniazdami była dwulitrówka EJ20F? Albo doprecyzuję pytanie - czy były jakieś wolnossące 2,5 z utwardzanymi gniazdami? Jedynie ej20f na pewno był przygotowany do LPG. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTi Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 ok, dzięki za info! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Najlepsze jest to, że w zasadzie poza instalatorami instalacji nikt nie potwierdził tego wzmacniania :-) . Naturalnie wiem, że to działa i jest OK (choćby opinie jako), ale Subaru z tego co wiem nie ustosunkowało się do tego. Za Wiki: There's at least 1 exception from this rule - MY'07 EJ20F engine. Most likely F stands for bi-Fuel (engines prepared for LPG). This is unconfirmed info, based only on users' experience and observations. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Subaru_engines Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 O, ktos to jednak czyta To akurat moj dopisek T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Czyta czyta. Dzięki :-) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BacaBacownik Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Witam. Odesłano mnie tutaj Subaru Legacy Sedan 2.0 GL 201000 tys. przebiegu, luz zaworowy robiłem przy 198 tys. przebiegu. mam "okazje" założyć instalacje BRC za 2400 zł i proponują mi założyć do tego lubryfikator za 600 zł elektronicznie sterowany. Co o tym sadzicie ? nie wiem czy mam silnik z tymi utwardzanymi gniazdami zaworowymi ? Ten post został wypromowany na artykuł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianR Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Nabyłem Forka XT MY03 z zamontowaną 38tyś km temu instalacją BRC. Do pracy nie mam na razie uwag, nie szarpie, pali racjonalne ilości lpg, przełącza się prawidłowo, nie wywala błędów itp. Pytania jednak mam dwa - czy warto zlecić gaziarzowi przerobienie instalacji tak, by skrócić odległość między wtryskiwaczami a kolektorem (aktualnie ok 10-12cm), oraz - czy wywalać lubryfikacje? Zawory ustawiane 18tyś km temu. Odległość między wtryskiwaczami a kolektorem nie jest aż tak ważna. Niektórzy uważają to po prostu za źle wyglądające. Jeżeli przewody są na tyle długie to jesteś w stanie sam to zrobić. Wystarczy skrócić przewody idące od listwy do kolektora. A upchnięcie kabli tak, żeby miało to ręce i nogi to sprawa estetyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Długość przewodów ma jeszcze wpływ na lekkie wibracje silnika w czasie przełaczania z benzyny na gaz, ale dobry gaziarz może tak wyregulowac instalację, że można ten dysnknfort wyeliminować. Ja miałem podobnie, mój papudrak wsadził długie przewody i też chciałem zjaiwsko długich przewodów wyeliminować, ale profesjonalista stweirdził iż nie trzeba, wyregulował, a reszta to tylko estetyka. Lubryfikator to wymysł producentów instalacji , służacy tylko i wyłacznie do wyciagania pieniedzy. Nie pomaga i nie szkodzi , a skoro nie pomaga, to po co przepłacać. Już miałem kilka aut z plg , przebiegi na gazie po 200 tys, w żadnym nie montowałem tego wynalazku i wszystko grało. Lepiej zainwestować w wymianę filtrów co 10 tys, i przyniesie to faktyczny pozytek dla silnika. Przewody oraz ich długość wpływa jedynie na lekkie drgania silnika w trakcie przęłaczania z benzyny na gaz, ale dobry gazownik może tak wyregulować isntalację, że ten defekt wyeliminuje. Same przewody to tylko kwestia estetyki i faktycznie , poswięcając 20 minut można to samemu zrobić. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się