Jump to content

dodo

Użytkownik
  • Content Count

    299
  • Joined

  • Last visited

About dodo

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 04/29/1982

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa/WPY
  • Auto
    GF8

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wiskoza co najmniej do regeneracji. Mam to samo u siebie w manualu.
  2. Tak, tylko takie ciężko znaleźć. Norma są skladane elektrycznie, z JDMow a dodatkowo legacy mialo podgrzewane z oddzielnym przyciskiem podgrzewania. Chyba ze zrobisz mod z matami z allegro i podłączysz do grzania szyby. Najtaniej wyjdzie.
  3. W GC nie bylo podgrzewanych lusterek z tego co wiem. Można ratować sie swapem z legacy GTB wtedy masz skladane i podgrzewane w jednym.
  4. Dla mnie mod nieopłacalny czasowo i kasowo. Jak juz wspomnieli wcześniej przedmówcy, 2.2 byli wkładane do lęgący 1gen wiec będzie bardzo slabo ze znalezieniem dobrego egzemplarza. Chyba zdarzaly sie tez w gc us ale to jeszcze bardziej ewenement. Pakujac to do gd musisz rwać stara wiązkę z gd i wkladac ta z 2.2. Upewnij sie tez ze skrzynia która będziesz mial z reduktorem tez ma przelozenia jak dyfer w gd. Chociaż skrzynie to lepiej poszukać z kombi gd na bo będzie mniej wysłużona.
  5. Potwierdzam tez dla klasyka, ale nie ma problemu z zamknięciem tylko słychać że przy zamykaniu klapa o cos wadzi bo przestawiona lekko.
  6. Spróbuj na tym, poprawiony G1WH nie DOD ale jest bitrate 15Mb. U mnie nie działa na nim wygaszacz ekranu, ale ja go wgrałem do G1W. https://www.sendspace.com/file/xg8q8t Jeszcze raz dzięki za soft. Dziś dopiero wgrałem U mnie na G1WH wygaszacz działa, potestuje i dam znać bo zależy mi na lepszej jakoości w nocy bo fw z DODa słabo wypadał na tym polu.,
  7. Zamów sobie nowa w ASO, koszt okolo 120zl bo z używką nie wiadomo... Ale jak juz lape masz na wierzchu to pewnie wymieniles
  8. O dzieki, bo wlasnie dla bitratu sprawdzałem LS383w.
  9. Po zmianie na soft dod w g1wh, chyba stwierdzam gorszą jakość w nocy. Muszę się upewnić ale na razie nie mam czasu wrócić do poprzedniego softu. Ale zauważalnie gorzej jest.
  10. U mnie jest to samo ale do przodu nie ma żadnych objawów. Ani na zimno ani na ciepło, po dłuższej jeździe, nic. Tylko przy cofaniu i własnie takim szarpanym, czyli troche cofnę, odpuszcze i znowu. Mam podejrzenie że własnie przez to wahnięcie załącza się hilholder ale nie sprawdzałem dokładnie.
  11. Wydaje mi się ze tez tak mam. Jezdze z tym juz dwa lata. Boczury idą aż milo wiec wisko jeszcze sie trzyma. Jak masz hilholder to spróbuj odpiąć go i zobacz czy cos sie zmieni.
  12. A ja aktulanie bawiłem się trochę firmware bo znalazłem w necie że można w G1WH np wgrać polski język. Udało się bez problemów, a teraz mam wgrany soft z DOD LS388W, jutro testy...
  13. Jak dobrze kolega poszuka to i jakiegoś bugeya znajdzie w kłombi. Chyba że zależy głównie na GC/F to wtedy za ładny egzemplarz i zdrowy 10kzł mozna dać i sporo na poprawki zostanie. Ja też sugeruję szukać tylko 98-00 czyli polifty i najlepiej RXa
  14. Może chodziło o koszty przy wersji turbo albo STI, bo tam różnie bywa i jak Ci się zamarzy lpg w motorze z dohc to regulacja zaworów juz oscyluje w okolicach 2000zł jak dobrze pójdzie W Twoim przypadku na dzień dobry to wydatki typowe jak w innych markach, rozrząd, oleje, filtry, no i w skrzyni i dyfrze, jeśli nie będzie informacji na ten temat.
  15. Rozrząd kompletny z wymianą około 1300, sprzęgło kompletne exedy też jakoś w tych granicach, regulacja zaworów w NA 125KM, 350zł, polecam na dobrych gratach LPG ok. 3000, olej w skrzyni i dyfrze nie pamiętam, ale około 300zł z wymianą. Amory tylne drogawe, bo po 250zł szt średnio chodzą. Wymiana wiskozy jak by się miała spsuć to koło 1000zł na gotowo. Chłodnica koyo około 300-350zł. Bębny tylne w wolnossaku też drogie bo 200-250zł/szt. Klocki, swożnie, łączniki, gumki do zwykłego użytkowania w cenach jak reszta japończyków. To tak z własnych inwestycji które się trafiły w pierwszym roku w zasadzie (oprócz LPG bo już miałem). Sedana będzie ciężko znaleźć w jakiejś fajnej wersji, polecam jedynie RXa. Na coupete RS kasy może starczy ale pojawiają się po sztuce na rok , ale potem trzeba dorzucić na podstawowe wymiany.
×
×
  • Create New...