szfagir Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 `Dla poprawności kalibracji instalacji gazowej lepiejwykonać przegląd waz z regulacją zaworów przed instalacją. Teraz już sam nie wiem jak to jest . Wczoraj w serwisie udzielono mi informacji, że nie ma czegoś takiego jak regulacja luzów zaworowych w Subaru, chyba że jeździ się na LPG, wtedy trzeba to robić co ok 50kkm. Mój samochód ma obecnie 180kkm bez LPG. Mam jechać do speca od Subaraków, czy dawać od kopa do gazownika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 `Dla poprawności kalibracji instalacji gazowej lepiejwykonać przegląd waz z regulacją zaworów przed instalacją. Wczoraj w serwisie udzielono mi informacji, że nie ma czegoś takiego jak regulacja luzów zaworowych w Subaru Zmień serwis. Szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Taka informację otrzymałem w serwisie Subaru, dlatego wolę dopytać tutaj. Na szczęście sam serwisuje gdzie indziej. Wysłane z mojego Nexus 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Taka informację otrzymałem w serwisie Subaru w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Tak w ASO. Wysłane z mojego Nexus 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 A z ciekawości dopytaj się co takiego niezwykłego jest w silnikach Subaru, że tej podstawowej czynności nie trzeba wykonywać :-) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Trochu za daleko obecnie mam, a dzwonić raczej nie będę. Czyli przed LPG zdecydowanie regulacja zaworów? Wysłane z mojego Nexus 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Regulacja luzów zaworowych to normalna czynność. Kontrolę przed montażem LPG warto zrobić. Czy regulacja będzie konieczna wyjdzie podczas kontroli. Jak wyjdzie, że konieczna, to oczywiście warto wykonać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Hej a wlasnie, czy mozecie mi powiedziec jak w silniku EJ253 (2.5 NA SOHC) jest owa regulacja rozwiazana? (podkladki czy srubki?) Dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Czy koniecznie regulować to nie wiem, ale skontrolować można. Z drugiej strony ja też się spotkałem z opinią (od człowieka niegdyś z ASO), że jeśli silnik pracuje równo i nie wykazuje żadnych niepokojących objawów, to sprawdzanie zaworów wpływa głównie na dobre samopoczucie właściciela. Nie potrafię ocenić tej opinii. Ja przy zmianie uszczelek pod deklami (z jednej strony) prosiłem o kontrolę luzów, ale czy było to zrobione, nie wiem. Tzn wynik otrzymałem, ale czy to było mierzone, czy z głowy wzięte, to nie wiem. Ja w każdym bądź razie zakładałem gaz przy ok. 200kkm, teraz jest 270kkm, zawory nie ruszane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Hej a wlasnie, czy mozecie mi powiedziec jak w silniku EJ253 (2.5 NA SOHC) jest owa regulacja rozwiazana? (podkladki czy srubki?) Dzieki! Śrubki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 (edytowane) szamot, nie dosc ze zywy to jeszcze pomocny! Dzieki! Edytowane 3 Października 2014 przez piwozniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Swoją drogą jeszcze pytanie: EJ20F to silnik ze wzmocnionymi gniazdami. OK. Ale EJ20F jest co najmniej kilka wersji. Mamy EJ20FLTDLB ale też EJ20FLSQLB. Ktoś wie co też kryje się w tych dalszych literkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
its.joshua Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Zamontowałem LPG pięć dni temu. Nigdy nie mialem z tym do czynienia, ale przycisnely mnie do tego male zarobki studenta Zamontowalem STAG IV i doplacilem za lepsze wtryskiwacze. W sumie wyszlo mnie to 3050zl. Jestem w fazie testowania, przeglad za 700km w celu regulacji. Nie czuje szczegolnie roznicy miedzy 98, a LPG. Planuje zrobic 10tys i dodam kolejny wpis, czy cos sie spieprzylo (mam nadzieje, ze nie). Impreza 01' Sedan 1.6 butla 48l Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 (edytowane) Zamontowalem STAG IV i doplacilem za lepsze wtryskiwacze. Będzie pan zadowolony .... Ja na takiej instalacji zrobiłem 200 kkm Edytowane 3 Października 2014 przez szamot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Swoją drogą jeszcze pytanie: EJ20F to silnik ze wzmocnionymi gniazdami. OK. Ale EJ20F jest co najmniej kilka wersji. Mamy EJ20FLTDLB ale też EJ20FLSQLB. Ktoś wie co też kryje się w tych dalszych literkach? Nie wiem co kryje się w dalszych literkach, ale wszystkie EJ20F wykazują większą odporność na zasilanie LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniooo Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Wiem Jako, wiem. Twoje doświadczenie sporo mówi o tych silnikach, vide:http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=24&t=11008#p378684 Tak tylko się zastanawiałem, czy te dalsze oznaczenia mają jakieś sensowne przełożenie, czy też po prostu fabryka/linia produkcyjna/obsługujący. PS Szkoda, że na PW nie odpowiadasz. Wiem, masa pracy :-D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Prawie zawsze odbieram telefon. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adijocker Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Witam Panowie, mam trochę głupie pytanie do was, generalnie z czystej ciekawości. Ale wiem, że jest tutaj wiele ogarnietych osób i mi na nie odpowie, bo od tego w sumie w dużym stopniu jest forum. Jak wygląda sprawa zagazowania Lancera Evo X lub Lanosa STI ? Czy te silniki są podatne na gaz, czy zupełna lipa? Jaki byłby orientacyjny koszt dobrej jakości instalacji do tych modelów? Nie chce gazować, tylko pytam z czystej ciekawości, bo zastanawia mnie czy ktoś to już robił. Wiem, że kilka osób bloby sti ma zagazowane, ale o lanosie i wyżej jeszcze nie słyszałem, może problem tkwi w tych silnikach 2.5? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Nie ma problemów w adaptacji tych silników do zasiania paliwem gazowym. Istotą zagadnienia jest właściwy dobór konfigurcji oraz doświadczonego montażysty. Evo X było robiona na śląsku w Tychach: http://lpg-forum.pl/lancer-turbo-270-km-t12242.html?hilit=evo (trzeba się zarejestrować). O lanosie STI niestety nie słyszałem co, jak już wspominałem, nie jest niemożliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 A ja wam powiem tak, ostatnio musiałem pojedzic na benzynie by sprawdzić czy nie gaśnie silnik i ...na benzynie to na benzynie...różnica odczuwalna w wyraźny sposób. Wiem że ameryki nie odkryłem, ale trochę mnie zasmuciło ile fanu trace. JAKO to mój wóz Ci podstawiam na czwartek po południu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adijocker Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Dzięki za podrzucenie tematu, tylko ten z forum ma 270hp i to mnie zastanawia bo EVO X miało fabrycznie 295hp . Na alledrogo nawet jeden wisi, ale za dużo to o tym napisane nie jest, bo sprzedaje to jakiś handlarzyna. http://otomoto.pl/mitsubishi-lancer-evolution-x-auto-punkt-C34592120.html ciekawy jestem jaki jest koszt takiej instalacji. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Dzięki za podrzucenie tematu, tylko ten z forum ma 270hp i to mnie zastanawia bo EVO X miało fabrycznie 295hp . Na alledrogo nawet jeden wisi, ale za dużo to o tym napisane nie jest, bo sprzedaje to jakiś handlarzyna. http://otomoto.pl/mitsubishi-lancer-evolution-x-auto-punkt-C34592120.html ciekawy jestem jaki jest koszt takiej instalacji. Pozdrawiam PW poszedł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Byłem dzisiaj się orientować w instalacjach LPG w KrK - przynajmniej w tych firmach które były wymieniane na forum. Firma z ul. Vetulaniego 1A zaproponowała mi sterownik STAG-4 plus albo STAG-4 Q-BOX oraz wtryski Hana, a druga firma mieszcząca sie na al. Jana Pawła II 37/1a oferuje instalację BRC Sequent 24. Każdy z monterów namawiał mnie na lubryfikację. Co sądzicie o tych zestawach? Który radzicie wybrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Mam BRC w turbo (bez lubryfikacji)- z tego co słyszałem, nie ma tam za wiele elementów, które można parametryzować, mapa dostraja się automatycznie. Ja jestem zadowolony, auto śmiga odrobinę słabiej niż na benzynie. Moja opinia nt. BRC nie oznacza, że nie rozważałbym Staga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się