Skocz do zawartości

its.joshua

Użytkownik
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Impreza 01'

Ostatnie wizyty

407 wyświetleń profilu

Osiągnięcia its.joshua

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. Cześć. Posiadam skrzynie z oznaczeniem 7M-TY754VY2AA. Chciałem zapytać, czy jest możliwy montaż skrzyń z oznaczeniem np. TY754XY4AA, TY754XY2AC? Niestety mam sedana i nie potrafię nigdzie dostać skrzyni bez reduktora. Czy są jakies inne różnice pomiędzy nimi? W ostateczności pozostaje rozbiórka skrzyni i wymiana łożysk. MJ01 1.6B AWD sedan
  2. W takim razie zakładam, że to jest powodem. Widzę, że ciężko o te części w internecie..
  3. No niestety nie mam szyberdachu.. Czy od spodu zderzaka na wysokości nadkoli powinny być jeszcze jakieś plastiki maskujące?
  4. Cześć, mam problem w bagażniku - Impreza MY01 sedan. Ostatnio malowałem nadkola i konserwowałem je od wewnątrz. Zadowolony poskładałem wyściółkę bagażnika i jeździłem tydzień w ulewach i z ciekawości włożyłem paluchy we wnękę nadkola od strony bagażnika zaraz obok lampy i znalazłem tam wodę wymieszaną ze żwirem. Problem kiedyś był, ale nadkola były dość solidnie zjedzone, więc woda miała się którędy wlewać. Teraz wszystko uszczelniłem i niebardzo wiem skąd może zalewać. Podejrzewałbym klapki przepływu powietrza, które widoczne są na pierwszym zdjęciu. Nie miałem styczności z innymi Imprezami, ale wydaje mi się, że może mi brakować jakiegoś elementu nadkola i woda dostaje się do klapki od spodu prosto z koła. Wrzucam parę zdjęć poglądowych. Lałem wodą po karoserii, po lampach, w nadkole, ale nic nie wlewało się.
  5. Cześć, mam następujący problem: na biegu jałowym dodając gazu, obroty schodzą do 1500rpm, a później gwałtowanie zwalniają i bardzo powoli schodzą. Video: Na zimnym podczas rozpędzania samochodu w momencie wysprzęglenia obroty utrzymują się na wysokości rpm, przy której wysprzegliłem lub minimalnie schodzą, bardzo powoli. Przykład zmiana 2 na 3 bieg przy wartości 3k rpm, taka wartość pozostaje. Na filmie widać, że przy wartośc około 1700 rpm obroty utrzymują się przez dłuższy czas pomimo wysprzęglenia. Jest to cholernie wkurzające. Video: Zrobiłem następujące rzeczy: 1. zmieniłem świece, przewody zapłonowe i wyregulowałem zawory. 2. wyjąłem silniczek krokowy, dokładnie go wyczyściłem, ale nie przyniosło to rezultatów. 3. kupiłem nowy krokowy, zamontowałem, ale również bez poprawy. Wyczyściłem go, sprawdziłem, czy działa, zamontowałem, ale również bez poprawy. 4. rozebrałem przepustnicę, wyczyściłem dokładnie i zmieniłem uszczelkę między przepustnicą, a kolektorem. 5. nic z wyżej wymienionych czynności nie przyniosło pozytywnego rezultatu. Dodatkowo odczytałem błąd, który wskazuje na uszkodzenie drugiej sondy lambda. Ewentualną przyczyną może być również uszkodzony ECU? Już nie mam pomysłów, a jazda samochodem bardziej mnie irytuje, niż sprawia przyjemność.
  6. To już któraś z kolei sugestia. Niestety czyszczenie nie pomogło. Może komuś zalega gdzieś niepotrzebny?
  7. Raczej nie inaczej Przeczyszczę jutro przepustnicę i dam znać jak poszło. Wyczyściłem przepustnicę. Jedyne szarpania jakich doznaje, to czasami przy ruszaniu go zdławi, ale tylko na gazie. Zmienię jeszcze filtr i wyreguluję. Wrzucam video, bo nurtują mnie te obroty. Nie miałem okazji jeździć innym Subaru, czy to wynika z charakterystyki pracy boksera, czy jednak powód może leżeć w silniku krokowym? https://www.youtube.com/watch?v=JbXz5Wgujr8&feature=youtu.be
  8. No więc tak - kable zmienione i o niebo lepiej. Szarpnięcia teraz są w mikro skali na gazie, a benzynie brak. Wyczyściłem zawór IAC, a zawory regulowane były w sierpniu. Przepustnica czyszczona była rok temu, ale może faktycznie warto tam jeszcze raz zajrzeć.. Wyeliminowane szarpnięcia zwróciły uwagę innego rodzaju stuknięcia, gdzieś w okolicy tylnego mosta. Pojawia się to przy agresywnej zmianie biegów lub przy wolniejszym toczeniu. Podpora wału? Jeszcze jedna rzecz - obroty bardzo leniwie schodzą przy gazowaniu na jałowym. Do 1500rpm, a potem bardzo leniwie do 900. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Hej, doświadczam od jakiegoś czasu problemu szarpania samochodu. Przeleciałem przez forum i zazwyczaj kończyło się to na sprzęgle. Krótko mówiąc sprzęgło wymienione 15 tyś temu i chodzi płynnie. Nie towarzyszą temu żadne niepokojące dźwięki z okolicy skrzyni. Do samochodu założyłem instalację LPG dokładnie dwa lata temu. Świecie wymienione wg zaleceń. Problem pojawia się zawsze na zimnym. Szarpie delikatnie jadąc. Przy rozgrzanym silniku dzieje się to również np. w korkach, gdy z mniejszym wyczuciem dodam gazu - szarpie. Pomyślałem, że przyczyną mogą być kable, których nigdy nie wymieniłem. Natomiast w trakcie jazdy, wciskając mocno gaz nie ma takich objawów. Próbowałem spryskać nocą pod maską, ale żaden piorun nie strzelał.. Cewka? Kończą mi się pomysły.
  10. Cześć! Mam problem z opuszczaniem i podnoszeniem prawej przedniej szyby (Impreza GD 01). Przełącznik po stronie pasażera padł, natomiast od strony kierowcy działa. Rozebrałem kostkę i zobaczyłem tam chaos - wszystko luźno. Poskładałem to, ale nie jestem pewny, czy ten układ powinien być tak złożony, dlatego podsyłam zdjęcie. Sent from my iPhone using Tapatalk @Up Złożyłem jak na zdjęciu, natomiast nie działał. Rozebrałem ponownie, wyczyściłem dokładnie i złożyłem jeszcze raz tak samo. Tym razem wszystko śmiga prawidłowo :-) Może komuś przyda się takie info. Słabo łapie przy powrocie szyby - trzeba mocno naciskać. Jakiś pomysł jak poprawić? Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. A tak z ciekawości do 1.6 2001 podejdzie też z Legacy, czy tylko pod 2.0 ?
  12. Te uszczelki pod spojlerem zużywają się z czasem i puszczają wodę po śrubie. Ja też taki problem miałem i najlepiej spróbować tak jak chłopaki wyżej pisali
  13. Najważniejsze co interesuje Cię przy doborze bagażnika to łapy Thule Kit 1210. Kupiłem na stronie Taurusa w cenie nie większej niż 100zł. A belki wyhaczyłem na olx też za jakieś grosze. Bagażnik jest uniwersalny, zmienia się tylko łapy jak montujesz do innego samochodu typu sedan.
  14. Spokojnie znajdziesz używane belki 769 oraz Rapid System 754 w bardzo atrakcyjnej cenie. Kit mocujący 1210 trudno dostać używany. Dopiero Taurus znalazł mi gdzieś jakąś ostatnią sztukę na magazynie (płaciłem mniej niż 100 zł), dlatego polecam pytać w większych sklepach z bagażnikami. Poza tym wykorzystasz te belki na boksa, czy bagażnik na narty zimą.
  15. Przytrafiło mi się coś dziwnego. Sprzęgło nie dawało o sobie znać, docisk prawidłowo działał. Ogólnie nic nie wskazywało na jakieś zużywanie się sprzęgła. Podczas jazdy w mieście zassało mi pedał sprzęgła do deski. Od tego momentu zaczęło coś gruchotać na sprzęgle charakterystycznie brzęcząc przy delikatnym dotknięciu pedału. Potem było już tylko gorzej. Z zewnątrz słychać charakterystyczny "metaliczny" dźwięk, jakby ocierać dwie płaskie powierzchnie metaliczne o siebie. Słychać to tak jakby od samego dołu. W dodatku przy wkręcaniu na obroty, gdzieś przy 2krpm na dwójce, trójce zaczyna bardzo wibrować pedał sprzęgła, wydając głośny dźwięk "brumienia", po lekkim dotknięciu pedału ustaje , po czym wraca jak puszczam mechanizm. Problem byłby dla mnie jasny, gdyby sprzęgło stopniowo dawało o sobie znać, natomiast to się stało nagle. Nigdy nie piłowałem auta itp. korzystam w normalny sposób przemieszczając się z punktu A do B. Czy te objawy wskazują na uszkodzenie tarczy? Zamierzam tam zajrzeć w przyszłym tygodniu (do tego czasu nie zamierzam z samochodu korzystać). pacjent GD 1.6
×
×
  • Dodaj nową pozycję...