mariusz77b Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Ja po przejechaniu 55 tys na gazie też robiłem regulacje i miałem do szlifu dwie szklanki, pozostałe dobre. Tak więc wyciąganie kasy polegające na wymianie wszystkich i cena 3000 tys jak krzyczą , jest bezzasadne i polegające na wyciąganiu pieniedzy. W ASO też mi powiedzieli, że wszystkei szklanki trzeba wymieniać i cena 4500 . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 problemem zaworów jest to, ze się robią ciasne, nie luźne... tylko się zapadają coraz bardziej (bo wypalają się gniazda) i luz kasuje się aż do podparcia. Czyli robią się ciasne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tichy Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) problemem zaworów jest to, ze się robią ciasne, nie luźne... tylko się zapadają coraz bardziej (bo wypalają się gniazda) i luz kasuje się aż do podparcia. Czyli robią się ciasne... Jak zwał, tak zwał: mnie chodzi o to, że zawory niejako osiadają coraz głębiej w wypalających się gniazdach, a więc gdyby na tychże samych gniazdach narastał nagar w tym samym tempie, regulacja zaworów nie byłaby konieczna Czy - przynajmniej teoretycznie - mam rację? Ciekawostka: dopiero dziś odkryłem, że lubryfikacja działa też podczas pracy na benzynie Edytowane 10 Listopada 2014 przez Tichy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Lubryfikacja może i działa , ale efektów jej działania to nie ma żadnych , poza pustym portfelem. To tak jak placebo, sam sobie wmawiasz że proszk działa , ale to tylko Twoja wyobraźnia działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thearchitect Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Lubryfikacja może i działa , ale efektów jej działania to nie ma żadnych Skoro nie ma efektów działania to chyba nie działa a nie "może i działa"? ;-) A czy portfel niszczy zbiorniczek za 100 zł i litr płynu za 40 który wystarczać powinien na ok. 30 tys km - każdy sam może sobie odpowiedzieć ;-) Temat lubryfikacji rozgrzebywany był już milion razy, więc proponowałbym z niego zejść - nikt nie potwierdził ani przydatności ani negatywnego oddziaływania, kto chce to instaluje i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 To w takim razie jakie wady ma 5 generacja? Rozumien, że nadal wypalają się gniazda zaworów ale czy coś jeszcze? Na ile kkm starczają wtryski i pompa? 4 generacją nie jestem zainteresowny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Pompa musi przechodzić inspekcje co 60 tyś. km. Z reguły wytrzymuje ok 100 tyś. km. Wtryskiwacze są bardziej żywotne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Mam w Subaru Foresterze 2,0 2006 założoną instalację LPG z AEB025 przez JAKO w Warszawie. Wielozawór : Tomasetto AT02, wtryskiwacz Hana H2001. Ponieważ nie uśmiecha mi się kolejna wycieczka do stolicy szukam warsztatu na Śląsku, gdzie mogę dokonać przeglądu serwisowego . Możecie kogoś polecić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 A nie lepiej jechać już do Roberta skoro on robił tą instalację? Wysłane z mojego Nexus 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Niby tak ale taka wycieczka pochłania czasem 1,5dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Orientuje sie ktos, czy ta nowa generacja gazu bedzie nadawala sie do silnikow tsi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Niby tak ale taka wycieczka pochłania czasem 1,5dnia Mnie to też zniechęca, ale Ty masz juz instalację, a ja ciągle przed wyborem stoję. Wysłane z mojego Nexus 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Grędziński Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Podłącze sie do tematu, czy moze ktos sprecyzowac odpowiedz ? ? Legacy 2.0 137KM 2005r jaki zestaw bedzie odpowiedni ? Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesius88 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Ja u siebie mam Stag 300+, reduktor AC R01, wtryski Hana Gold, temperatura przelaczania ustawiona na 35st. chcialem nizej ale w serwisie strasznie marudzili, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Niby tak ale taka wycieczka pochłania czasem 1,5dnia a ja ciągle przed wyborem stoję. Jeszcze ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 A warsztatów już trochę poleconych było tu i tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Orientuje sie ktos, czy ta nowa generacja gazu bedzie nadawala sie do silnikow tsi? STAG ma instalację 400DPI lub VIALLE i PRINS wtrysk ciekły. Ale iestety nie wszystkie silniki TSI/TFSI są obsługiwane przez wymienione instalacje. Sporo też ma LANDI RENZO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Niby tak ale taka wycieczka pochłania czasem 1,5dnia a ja ciągle przed wyborem stoję. Jeszcze ? Jak się za dużo czyta to się czasem głupieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Powiedzcie koledzy, jaką można ustawić najniższą bezpieczną temperaturę przełączania na lpg? Co prawda subaru nagrzewa się nieporównywalnie szybciej niż mój poprzedni nissan, ale może można jeszcze to przyspieszyć? Aktualnie jest 45 st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Bezpieczna granica to 40 st. poniżej tej granicy może być koieczna korekta składu mieszanki w funkcji temperatury reduktora lub gazu (w zależności od sterownika). Niestety nie każdy sterownik posiada taką możliwość. Musisz jednak pamiętać, że prz temperaturach przełączania poniżej 35 st C może dochodzić do wprowadzeia do układu pewnej ilości paliwa LPG w stanie niedoparownym, co może powodować degradację zarówno samego reduktora jak i układu wtryskiwaczy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Aktualnie jest 45 st. I nic nie zmieniaj, oszczędzisz litrę benzyny ale później wydasz więcej na naprawy, dużo więcej 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qra_633 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Czy ktoś próbował używać takiego wynalazku? http://www.phjacus.pl/16-Adaptery-pod-wtryskiwacze-Bosch-1-oring-p588.html Szczególnie w Subarakach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Czy ktoś próbował używać takiego wynalazku? http://www.phjacus.pl/16-Adaptery-pod-wtryskiwacze-Bosch-1-oring-p588.html Szczególnie w Subarakach? Zapomnij. Zbyt dużo komplikacji z listwami paliwowymi, nawet jeśli udałoby się w tych podstawach obsadzić wtryskiwacze subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToLa Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 jako będę musiał się do Ciebie odezwać . PLan na LPG w Imprezie 99 2.0 N/A 125 kucy , możesz podać koszta na pw ? Dziś z ciekawości wysłałem e maila do pewnej firmy w warszawie i dostałem info : Polecam instalację KME Nevo z wtryskiwaczami Apis Snap oraz reduktor Palacar na 150 KM. Polecane wtryskiwacze są najszybszymi na rynku, co dobrze współgra z dość specyficzną charakterystyka pracy Subaru. Cena takiej instalacji – 2200 zł. Na naprawdę duże przebiegi (pow. 30 tys km. rocznie) polecam zamiennie zastosować wtryskiwacze HANA – dopłata w wysokości 300 zł. Instalacja objęta jest 2 letnią gwarancja serwisową, zaś sam reduktor posiada 3 lata gwarancji. Z podobnych rozwiązań oferujemy instalację AG Centrum na takich samych podzespołach mechanicznych. Cena również ta sama, główna różnica leży w gwarancji – ogólnopolska, respektowana przez ok. 60 serwisów na terenie całej Polski – 3 lata na sterownik i reduktor oraz 2 lata na listwę wtryskową. Co myślicie na ten temat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) Ja u siebie mam Stag 300+, reduktor AC R01, wtryski Hana Gold, temperatura przelaczania ustawiona na 35st. chcialem nizej ale w serwisie strasznie marudzili, Ja mam zaproponowany zestaw Stag Premium, reduktor AC R01 (czarny) oraz Zielone Hany. W specyfikacji widziałem, że czarny obrabia moc do 150KM - zatem zgodzić się, czy upierać się przy czerwonym? @ToLa na Twoim miejscu jak jesteś w Wawie często to nawet bym się nie zastanawiał tylko walił do Roberta:) Edytowane 19 Listopada 2014 przez szfagir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się