Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Ja po przejechaniu 55 tys na gazie też robiłem regulacje i miałem do szlifu dwie szklanki, pozostałe dobre. Tak więc wyciąganie kasy polegające na wymianie wszystkich i cena 3000 tys jak krzyczą , jest bezzasadne i polegające na wyciąganiu pieniedzy. W ASO też mi powiedzieli, że wszystkei szklanki trzeba wymieniać i cena 4500 . 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

problemem zaworów jest to, ze się robią ciasne, nie luźne...

 

 

tylko się zapadają coraz bardziej (bo wypalają się gniazda) i luz kasuje się aż do podparcia.

Czyli robią się ciasne... 

 

Jak zwał, tak zwał: mnie chodzi o to, że zawory niejako osiadają coraz głębiej w wypalających się gniazdach, a więc gdyby na tychże samych gniazdach narastał nagar w tym samym tempie, regulacja zaworów nie byłaby konieczna :)  Czy - przynajmniej teoretycznie - mam rację?

 

Ciekawostka: dopiero dziś odkryłem, że lubryfikacja działa też podczas pracy na benzynie :biglol:

Edytowane przez Tichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Lubryfikacja może i działa , ale efektów jej działania to nie ma żadnych

 

Skoro nie ma efektów działania to chyba nie działa a nie "może i działa"? ;-) A czy portfel niszczy zbiorniczek za 100 zł i litr płynu za 40 który wystarczać powinien na ok. 30 tys km - każdy sam może sobie odpowiedzieć ;-)

Temat lubryfikacji rozgrzebywany był już milion razy, więc proponowałbym z niego zejść - nikt nie potwierdził ani przydatności ani negatywnego oddziaływania, kto chce to instaluje i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w Subaru Foresterze 2,0 2006 założoną instalację LPG z AEB025 przez JAKO w Warszawie.

Wielozawór : Tomasetto AT02, wtryskiwacz Hana H2001.

 

Ponieważ nie uśmiecha mi się kolejna wycieczka do stolicy szukam warsztatu na Śląsku, gdzie mogę dokonać przeglądu serwisowego .

Możecie kogoś polecić ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje sie ktos, czy ta nowa generacja gazu bedzie nadawala sie do silnikow tsi?

STAG ma instalację 400DPI lub VIALLE i PRINS wtrysk ciekły. Ale iestety nie wszystkie silniki TSI/TFSI są obsługiwane przez wymienione instalacje. Sporo też ma LANDI RENZO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie koledzy, jaką można ustawić najniższą bezpieczną temperaturę przełączania na lpg? Co prawda subaru nagrzewa się nieporównywalnie szybciej niż mój poprzedni nissan, ale może można jeszcze to przyspieszyć? Aktualnie jest 45 st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpieczna granica to 40 st. poniżej tej granicy może być koieczna korekta składu mieszanki w funkcji temperatury reduktora lub gazu (w zależności od sterownika). Niestety nie każdy sterownik posiada taką możliwość.

Musisz jednak pamiętać, że prz temperaturach przełączania poniżej 35 st C może dochodzić do wprowadzeia do układu pewnej ilości paliwa LPG w stanie niedoparownym, co może powodować degradację zarówno samego reduktora jak i układu wtryskiwaczy.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś próbował używać takiego wynalazku?

http://www.phjacus.pl/16-Adaptery-pod-wtryskiwacze-Bosch-1-oring-p588.html

 

Szczególnie w Subarakach?

Zapomnij. Zbyt dużo komplikacji z listwami paliwowymi, nawet jeśli udałoby się w tych podstawach obsadzić wtryskiwacze subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako będę musiał się do Ciebie odezwać . PLan na LPG w Imprezie 99 2.0 N/A 125 kucy , możesz podać koszta na pw ?

 

Dziś z ciekawości wysłałem e maila do pewnej firmy w warszawie i dostałem info :

 

 

 

Polecam instalację KME Nevo z wtryskiwaczami Apis Snap oraz reduktor Palacar na 150 KM. Polecane wtryskiwacze są najszybszymi na rynku, co dobrze współgra z dość specyficzną charakterystyka pracy Subaru. Cena takiej instalacji – 2200 zł. Na naprawdę duże przebiegi (pow. 30 tys km. rocznie) polecam zamiennie zastosować wtryskiwacze HANA – dopłata w wysokości 300 zł. Instalacja objęta jest 2 letnią gwarancja serwisową, zaś sam reduktor posiada 3 lata gwarancji.

 

Z podobnych rozwiązań oferujemy instalację AG Centrum na takich samych podzespołach mechanicznych. Cena również ta sama, główna różnica leży w gwarancji – ogólnopolska, respektowana przez ok. 60 serwisów na terenie całej Polski – 3 lata na sterownik i reduktor oraz 2 lata na listwę wtryskową.

 

 

Co myślicie na ten temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam Stag 300+, reduktor AC R01, wtryski Hana Gold, temperatura przelaczania ustawiona na 35st. chcialem nizej ale w serwisie strasznie marudzili,

Ja mam zaproponowany zestaw Stag Premium, reduktor AC R01 (czarny) oraz Zielone Hany. W specyfikacji widziałem, że czarny obrabia moc do 150KM - zatem zgodzić się, czy upierać się przy czerwonym?

 

@ToLa na Twoim miejscu jak jesteś w Wawie często to nawet bym się nie zastanawiał tylko walił do Roberta:)

Edytowane przez szfagir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...