Marcin777 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) ... a po przekroczeniu ok 6000 obrotów z automatu przełącza na benzynę - myślałem najpierw że reduktor nie wyrabia czy filtry zapchane i nie ma ciśnienia - jednak okazało się że tak ustawiona jest instalacja mi tez odcinało i ustawili w ustawieniach coś i juz nie odcina. U mnie po odcięciu wyskakiwały po jakimś czasie dodatkowo błedy na wyswietlaczu Edytowane 21 Września 2014 przez Marcin777 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_lEszEk_ Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 N/A jest zwyczajnie łatwiejsze do ugazowienia. Bo jest więcej miejsca pod maską? Mój gazownik jakoś się specjalnie turbo silnikiem nie ekscytował. Też zupełnie nie rozumiem tego przekonania. Ekscytacja nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli montaż instalacji do aut z turbo jest tak prosty, to dlaczego pół Polski jeździ do Roberta do Warszawy? Instalacje w autach N/A ogarnia przeciętny monter. Nie twierdzę, że się nie da. Twierdzę, że jest trudniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Jeśli montaż instalacji do aut z turbo jest tak prosty, to dlaczego pół Polski jeździ do Roberta do Warszawy? Nic nikomu nie ujmując - nie do końca ten fenomen potrafię zrozumieć. Nie widzę w montażu instalacji do turbo jakiejś niesamowitej różnicy w stosunku do wolnego ssaka. Kwestia odpowiedniego doboru osprzętu, myślący instalator i już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Jeśli montaż instalacji do aut z turbo jest tak prosty, to dlaczego pół Polski jeździ do Roberta do Warszawy? Nic nikomu nie ujmując - nie do końca ten fenomen potrafię zrozumieć. Nie widzę w montażu instalacji do turbo jakiejś niesamowitej różnicy w stosunku do wolnego ssaka. Kwestia odpowiedniego doboru osprzętu, myślący instalator i już. To jest dość proste Ktoś robi dobrą robotę, wieść się niesie po świecie i ludzie gonią - to normalne Jak się inni dorobią takiej reputacji to też ludzie będą chwalić i tam jeździć Natomiast samo lpg w turbo to dla dobrego speca żadne wyzwanie A subarowe turbo to nie technologia nasa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 W którym Forku nie trzeba wyciągać silnika do regulacji luzów zaworowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobias Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 W pierwszym podobno da radę bez wyciągania, ale strasznie upierdliwe to jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 W SF(pierwszym forku) w silnikach 2.0 122 i 125 koni oraz 2.5l i nie stanowi to żadnego problemu - koszt 100-200zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 A te 2,5 to XT czy wolnossący?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Wolnossący. XT był w kolejnej generacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Przepraszam, że tylko połowicznie na temat Czy JAGUAR Sovereign 4.0 wersja "J 40" z września 1989r. nadaje się do gazu? Pierwszy właściciel, 110 tyś km faktycznego przebiegu. Dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maddox84 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 W którym Forku nie trzeba wyciągać silnika do regulacji luzów zaworowych? Podobno w moim nie trzeba (Forek SG 125 KM) - za regulację jednak liczy się około 500-600 pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 W którym Forku nie trzeba wyciągać silnika do regulacji luzów zaworowych? Podobno w moim nie trzeba (Forek SG 125 KM) - za regulację jednak liczy się około 500-600 pln. Korzystasz z bardzo, bardzo drogiego warsztatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maddox84 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 (edytowane) Korzystasz z bardzo, bardzo drogiego warsztatu Tyle wzięli ode mnie w byłym nie-ASO w Mysiadle. Podobnie zawołał mechanik z Łodzi (subarulodz.pl). Edit: Lol, forum zamienia nazwę "cztery"turbo na "nie-ASO" Edytowane 29 Września 2014 przez maddox84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thearchitect Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Lol, forum zamienia nazwę... bo za to dostaje się ostrzeżenia ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 w ASO w Radomiu powiedzieli mi 200 zł... ale i tak zrobiłem sobie sam :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Przepraszam, że tylko połowicznie na temat Czy JAGUAR Sovereign 4.0 wersja "J 40" z września 1989r. nadaje się do gazu? Pierwszy właściciel, 110 tyś km faktycznego przebiegu. Dziękuję! Kolega miał coś takiego z v8 biturbo z lpg, bez problemu to jeżdziło na gazie, ale nie wiem czy to o ten silnik Ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Przepraszam, że tylko połowicznie na temat Czy JAGUAR Sovereign 4.0 wersja "J 40" z września 1989r. nadaje się do gazu? Pierwszy właściciel, 110 tyś km faktycznego przebiegu. Dziękuję! Kolega miał coś takiego z v8 biturbo z lpg, bez problemu to jeżdziło na gazie, ale nie wiem czy to o ten silnik Ci chodzi. No nie, tu jest 4ltr bez doładowania. W międzyczasie wyszukaliśmy z kumplem (który jest zainteresowany kupnem tego samochodu) gościa w Konstancinie, który się specjalizuje w Jag i Daimlerach - twierdzi, że jeśli silnik szczelny to nie ma się czym przejmować. Montować, jeździć i zaoszczędzone wydawać na piwo. Tak czy inaczej - dziękuję za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 A ja mam pytanie z innej beczki. Czy przed montażem LPG zrobić sobie przegląd (mały) i na dzień dobry regulację luzów zaworowych, czy tylko je sprawdzić? Druga opcja zamontować LPG, a potem jechać na przegląd i ewentualną zabawę z regulacją luzów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Jaki jest koszt dobrej instalacji lpg w Legacy/Outback 2.5l 2003-2008? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Jaki jest koszt dobrej instalacji lpg w Legacy/Outback 2.5l 2003-2008? ok 3000 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 A ja mam pytanie z innej beczki. Czy przed montażem LPG zrobić sobie przegląd (mały) i na dzień dobry regulację luzów zaworowych, czy tylko je sprawdzić? Druga opcja zamontować LPG, a potem jechać na przegląd i ewentualną zabawę z regulacją luzów? Dla poprawności kalibracji instalacji gazowej lepiejwykonać przegląd waz z regulacją zaworów przed instalacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwibel Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Panowie co może być przyczyną podnoszenia korekty krótkoterminowej na wolnych obrotach do wartości 7-10%. Korekta ta jest na PB tylko na czwartym cylindrze. Zauważyłem to na pracującym silniku na LPG -podczas włączania poszczególnych wtrysków tylko na czwartym cylindrze korekta idzie w górę. Szukam przyczyny spalania LPG które wynosi ok 14l. Wydaje mi się że ok 2l za dużo jak na N/A. Zawory regulowane, świece, przewody wymienione. Sondy sprawne, błędów nie pokazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 [Dla poprawności kalibracji instalacji gazowej lepiejwykonać przegląd waz z regulacją zaworów przed instalacją.Ok. Dzięki za informację. Wysłane z mojego Nexus 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Podobno w moim nie trzeba (Forek SG 125 KM) - za regulację jednak liczy się około 500-600 pln. Korzystasz z bardzo, bardzo drogiego warsztatu. Niekoniecznie. Jeśli ktoś wymieni wszystkie uszczelki, to w tek kwocie się pewnie nawet nie zmieści... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Panowie co może być przyczyną podnoszenia korekty krótkoterminowej na wolnych obrotach do wartości 7-10%. Korekta ta jest na PB tylko na czwartym cylindrze. Zauważyłem to na pracującym silniku na LPG -podczas włączania poszczególnych wtrysków tylko na czwartym cylindrze korekta idzie w górę. Szukam przyczyny spalania LPG które wynosi ok 14l. Wydaje mi się że ok 2l za dużo jak na N/A. Zawory regulowane, świece, przewody wymienione. Sondy sprawne, błędów nie pokazuje. Najprawdopodobniej zanieczyszczony wtryskiwacz lub zacierający się wtryskiwacz. Korekta dodatnia pojawia się wówczas gdy zbyt mała ilość paliwa dociera do cylindra, wówczas ECU silnika wydłuża czas otwarcia wtryskiwacza starając się skorygować niedobory paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się