Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

 

... a po przekroczeniu ok 6000 obrotów z automatu przełącza na benzynę - myślałem najpierw że reduktor nie wyrabia czy filtry zapchane i nie ma ciśnienia - jednak okazało się że tak ustawiona jest instalacja

mi tez odcinało i ustawili w ustawieniach coś i juz nie odcina. U mnie po odcięciu wyskakiwały po jakimś czasie dodatkowo błedy na wyswietlaczu

Edytowane przez Marcin777
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

N/A jest zwyczajnie łatwiejsze do ugazowienia.

Bo jest więcej miejsca pod maską? Mój gazownik jakoś się specjalnie turbo silnikiem nie ekscytował.

 

Też zupełnie nie rozumiem tego przekonania.

 

Ekscytacja nie ma tu nic do rzeczy.

Jeśli montaż instalacji do aut z turbo jest tak prosty, to dlaczego pół Polski jeździ do Roberta do Warszawy?

Instalacje w autach N/A ogarnia przeciętny monter.

 

Nie twierdzę, że się nie da. Twierdzę, że jest trudniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli montaż instalacji do aut z turbo jest tak prosty, to dlaczego pół Polski jeździ do Roberta do Warszawy?

Nic nikomu nie ujmując - nie do końca ten fenomen potrafię zrozumieć. Nie widzę w montażu instalacji do turbo jakiejś niesamowitej różnicy w stosunku do wolnego ssaka. Kwestia odpowiedniego doboru osprzętu, myślący instalator i już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli montaż instalacji do aut z turbo jest tak prosty, to dlaczego pół Polski jeździ do Roberta do Warszawy?

Nic nikomu nie ujmując - nie do końca ten fenomen potrafię zrozumieć. Nie widzę w montażu instalacji do turbo jakiejś niesamowitej różnicy w stosunku do wolnego ssaka. Kwestia odpowiedniego doboru osprzętu, myślący instalator i już.

 

 

To jest dość proste

Ktoś robi dobrą robotę, wieść się niesie po świecie i ludzie gonią - to normalne

Jak się inni dorobią takiej reputacji to też ludzie będą chwalić i tam jeździć

Natomiast samo lpg w turbo to dla dobrego speca żadne wyzwanie

A subarowe turbo to nie technologia nasa  ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W SF(pierwszym forku) w silnikach 2.0 122 i 125 koni oraz 2.5l i nie stanowi to żadnego problemu - koszt 100-200zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że tylko połowicznie na temat ;)

Czy JAGUAR Sovereign 4.0 wersja "J 40" z września 1989r. nadaje się do gazu? Pierwszy właściciel, 110 tyś km faktycznego przebiegu.

Dziękuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W którym Forku nie trzeba wyciągać silnika do regulacji luzów zaworowych?

 

Podobno w moim nie trzeba (Forek SG 125 KM)  - za regulację jednak liczy się około 500-600 pln.

 

Korzystasz z bardzo, bardzo drogiego warsztatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystasz z bardzo, bardzo drogiego warsztatu

 

Tyle wzięli ode mnie w byłym nie-ASO w Mysiadle. Podobnie zawołał mechanik z Łodzi (subarulodz.pl). 

 

 

Edit: Lol, forum zamienia nazwę "cztery"turbo na "nie-ASO"  ;)

Edytowane przez maddox84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że tylko połowicznie na temat ;)

Czy JAGUAR Sovereign 4.0 wersja "J 40" z września 1989r. nadaje się do gazu? Pierwszy właściciel, 110 tyś km faktycznego przebiegu.

Dziękuję!

 

Kolega miał coś takiego z v8 biturbo z lpg, bez problemu to jeżdziło na gazie, ale nie wiem czy to o ten silnik Ci chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przepraszam, że tylko połowicznie na temat ;)

Czy JAGUAR Sovereign 4.0 wersja "J 40" z września 1989r. nadaje się do gazu? Pierwszy właściciel, 110 tyś km faktycznego przebiegu.

Dziękuję!

 

Kolega miał coś takiego z v8 biturbo z lpg, bez problemu to jeżdziło na gazie, ale nie wiem czy to o ten silnik Ci chodzi.

 

No nie, tu jest 4ltr bez doładowania.

W międzyczasie wyszukaliśmy z kumplem (który jest zainteresowany kupnem tego samochodu) gościa w Konstancinie, który się specjalizuje w Jag i Daimlerach - twierdzi, że jeśli silnik szczelny to nie ma się czym przejmować. Montować, jeździć i zaoszczędzone wydawać na piwo.

Tak czy inaczej - dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie z innej beczki. Czy przed montażem LPG zrobić sobie przegląd (mały) i na dzień dobry regulację luzów zaworowych, czy tylko je sprawdzić? Druga opcja zamontować LPG, a potem jechać na przegląd i ewentualną zabawę z regulacją luzów?

Dla poprawności kalibracji instalacji gazowej lepiejwykonać przegląd waz z regulacją zaworów przed instalacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co może być przyczyną podnoszenia korekty krótkoterminowej na wolnych obrotach do wartości 7-10%. Korekta ta jest na PB tylko na czwartym cylindrze. Zauważyłem to na pracującym silniku na LPG -podczas włączania poszczególnych wtrysków tylko na czwartym cylindrze korekta idzie w górę.

Szukam przyczyny spalania LPG które wynosi ok 14l. Wydaje mi się że ok 2l za dużo jak na N/A.

Zawory regulowane, świece, przewody wymienione. Sondy sprawne, błędów nie pokazuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Podobno w moim nie trzeba (Forek SG 125 KM)  - za regulację jednak liczy się około 500-600 pln.

 

 

 

Korzystasz z bardzo, bardzo drogiego warsztatu.

 

Niekoniecznie. Jeśli ktoś wymieni wszystkie uszczelki, to w tek kwocie się pewnie nawet nie zmieści... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co może być przyczyną podnoszenia korekty krótkoterminowej na wolnych obrotach do wartości 7-10%. Korekta ta jest na PB tylko na czwartym cylindrze. Zauważyłem to na pracującym silniku na LPG -podczas włączania poszczególnych wtrysków tylko na czwartym cylindrze korekta idzie w górę.

Szukam przyczyny spalania LPG które wynosi ok 14l. Wydaje mi się że ok 2l za dużo jak na N/A.

Zawory regulowane, świece, przewody wymienione. Sondy sprawne, błędów nie pokazuje.

Najprawdopodobniej zanieczyszczony wtryskiwacz lub zacierający się wtryskiwacz. Korekta dodatnia pojawia się wówczas gdy zbyt mała ilość paliwa dociera do cylindra, wówczas ECU silnika wydłuża czas otwarcia wtryskiwacza starając się skorygować niedobory paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...