Skocz do zawartości

RadziejS

Użytkownik
  • Zawartość

    669
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O RadziejS

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    WPR
  • Auto
    2.5XT 2006+LPG (dawniej s-turbo MY99)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Też tak mam, bardzo rzadko i trudno określić w jakich warunkach (czy temperatura na zewnątrz może mieć wpływ..) Pedał przez kilka pierwszych naciśnięć zachowuje się jakby był zapowietrzony
  2. RadziejS

    Mechanizm tylnej wycieraczki

    Dużo czasu, cierpliwości :). Mi nie udało się odkręcić całego mechanizmu z szyby, zapiekła się tak wielka nakrętka. Wyjmowałem więc trzpień "na szybie" - było emocjonująco. Lewo, prawo - i tak kilkaset razy, trochę młotkiem. W sumie po 2 dniach wyszedł
  3. RadziejS

    LPG w Subaru

    To, że w jednym aucie była lubryfikacja a w drugim nie, nie oznacza, że to jej brak spowodował konieczność regulacji zaworów w tym drugim. Wystarczy, że instalacja była inaczej wystrojona i warunki spalania były gorsze. Równie dobrze mogło być odwrotnie.
  4. Opony równo napompowane?
  5. RadziejS

    LPG w Subaru

    @jasiem, dokładnie :). Silnik jak po remoncie chodzi :). Zastanawiam się tylko co doprowadziło do "rozstrojenia", bo nie zawsze miałem tego typu problemy. No, ale 50kkm na LPG - coś się może zadziać w końcu.
  6. RadziejS

    LPG w Subaru

    Zacznij od podpięcia kompa pod LPG Tam powinna być odpowiedź Problem rozwiązany - wystarczyło dobrze wszystko wystroić. Poznałem człowieka na forum Lpg, który po własnych doświadczeniach zaopatrzył się w sprzęt i robi strojenia. Mój forek miał ponoć za ubogo wystrojoną mieszkankę na wolnych obrotach i duże korekty. Po ok. 2h godzinach i przejechanych ok. 60 km z sondą w wydechu samochód chodzi jak pszczółka na obu paliwach. Nadal przy spokojnej jeździe na 5. biegu w okolicy 2200 rpm występują większe niż powinny korekty (zarówno na LPG jak i noPb), ale nie zawsze. Trudno było znaleźć przyczynę tego. Żadne objawy negatywne nie są odczuwalne, wychodzi to tylko z odczytów. Być może jednym z powodów był lekko nieszczelny wydech w okolicy katalizatora (już naprawiony). W każdym bądź razie jestem więcej niż zadowolony.
  7. RadziejS

    LPG w Subaru

    Koledzy, mam zagwostkę ze swoim LPG, może ktoś doradzi gdzie szukać przyczyny. W ciągu dnia pn-pt nie mam jak podjechać do zakładu... Pacjent: Forester My2007 2,5XT 230KM LPG: sterownik AC Zenith Pro, 2x AC R01, wtryski Hana niebieskie (wszystkie już nowe, poprzednie wymienione bo telepało budą na wolnych); instalacja ma 3,5 roku, przejechane 50kkm, świece zmieniane 50kkm temu po założeniu LPG, zawory nie regulowane dotychczas, przebieg forka teraz 190kkm Pozostał jeden problem - na wolnych obrotach sinik pracuje równo (wcześniej przez zmianą wtrysków pracował krzywo ), jednak co 5-8 sekund obroty spadają na moment, do 500-600 rpm, od razu zostają podbite, popracuje równo te kilka sekund i znowu spadają - i tak w kółko. Objaw czasem bardziej widoczny, czasem mniej. W zasadzie widoczny najbardziej po osiągnięciu temperatury roboczej. Na zimnym w zasadzie niezauważalny. Mam wrażenie jakby na wolnych dostawał za dużo gazu i się przylewał. Tak do mnie przemawiają te objawy. Na noPb pracuje normalnie, ale wiadomo, że LPG uwydatnia wszelkie problemy. Od czego zacząć? Podpięcie do komputera LPG da odpowiedź? Czy umawiać się na luzy?
  8. U siebie mam 4300K, jak dla mnie bardziej niebieskie nie byłyby już fajne. Jedna Bosma przepaliła mi się po niecałych 2 latach. Wydaje mi się, że to całkiem w porządku wynik biorąc pod uwagę cenę.
  9. Do siebie kupiłem Bosma - jestem zadowolony. Ok. 120 zł za 2 szt.
  10. RadziejS

    Pozdrawiamy sie :)

    @Bednarcm, zgadza się, zgadza :). Odpozdrawiam. Podejrzewałem, że to machanie było takie jakieś "forumowe" ;).
  11. To, jeżeli przyczyną jest wiskoza, jest już na takim etapie, że nie czeka na rozgrzanie, aby wydać z siebie niepokojące dźwięki :). Albo np. masz śrubę w oponie i stuka niezależnie od temperatury
  12. @hjubson, jakbyś chciał to mam przepływkę na podmiankę w Raszynie. Dostępny jestem raczej wieczorami lub w weekend.
  13. Najpierw sprawdź czy masz odpowiednie ciśnienie w oponach. Jeśli opony OK, i skrzynia manualna to: 1) na zimnym pojeździj po parkingu na maksymalnie skręconych kołach - obserwuj czy są objawy (jakby przeskakiwanie, raczej częściej niż raz) 2) powtórz po przejechaniu 10-15 km to samo. Jeśli w pkt. 1 objawów nie ma, a w 2 są, to może to być kończąca się wiskoza, tj. mechanizm różnicowy. Może być też uszkodzony przegub lub innego typu luz.
  14. RadziejS

    LPG w Subaru

    Ja już dwa forki turbo zagazowałem w Regułach, eco tech. (również dlatego, że to moja strona miasta) Łącznie przejechałem na LPG forkami ok 120tkm. W obecnym FXT były małe sprawy do poprawy, ale ogólnie polecam zakład, właściciel z fajnym nastawieniem na rozwiązanie problemów. Teraz po 50tkm (ponad 3 lata) padł mi jeden wtrysk, akurat wymieniłem sobie we własnym zakresie.
  15. Wyższa temperatura spalania LPG powoduje wypalanie gniazd zaworowych (tzn. może powodować, zwłaszcza jak jest źle ustawiona)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...