Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
mam szybie pytanie, jakie świece polecacie do zagazowanego Outbacka z 2008 r? (wersja USA). Obecnie jeżdżę na oryginalnych świecach NGK FR5AP-11, w wyszukiwarce NGK wyskakuje mi że do mojego auta pasują również świece o symbolu PFR5B-11, natomiast ojciec w swoim Forku ma NGK PFR 6G 4793. Słyszałem, że przerwa między elektrodą ma być w granicach 0,6 mm czy to prawda? Będę Wam bardzo wdzięczny za info i pomoc.
Pozdrawiam serdecznie

Edytowane przez satori
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam,

 

Chcę założyć gaz w Subaru Impreza 2,0 125KM z 2004 roku. Dziś dzwoniłem do sprawdzonego gazownika (gazowałem u niego inny samochód i było OK) i zaproponował taki zestaw:

- Stag4

- reduktor Zavoli Zeta N

- wtryski Hana czerwone

 

Czy taki zestaw będzie OK? Czy może szukać czegoś innego, lepszego?

U mnie przy 138KM jest:

Stag 300 premium

reduktor AC R-01

wtryskiwacze Hana czerwone

wielozawór Tomasetto

zbiornik 67L Bormech T10C 5162 w kole - wchodzi 56-57L gazu.

Spalanie w mieście 12-13L - na zbiorniku robie 480km

Spalanie w trasie 9L - autostrada 110-130km/h.

Przejechałem 23 tysiące, bez jednego problemu ze strony instalacji gazowej. Instalacja zwórciła mi się po 15 tysiącach...

Jak ktoś chce to mam namiary na bardzo dobrego fachowca w okolicach Lublina. :)

 

 

Dzisiaj moja Imprezka dostała gaz (przy przebiegu 77.400 km). Zestaw taki jak pisałem powyżej. Gaz montowany w Skarżysku-Kamiennej. Dam znać jak zrobię pierwszy 1000km. Jak na razie jest ok, ale oczywiście za wcześnie, aby coś konkretnego powiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

pod LPG lepiej mieć silnik wolnossący niż turbo

true! co by nie mówić o magicznych zdolnościach różnych gazowników - N/A jest zwyczajnie łatwiejsze do ugazowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

N/A jest zwyczajnie łatwiejsze do ugazowienia.

Bo jest więcej miejsca pod maską? Mój gazownik jakoś się specjalnie turbo silnikiem nie ekscytował.

 

Też zupełnie nie rozumiem tego przekonania.

Edytowane przez Bright
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że prawie robi wielka różnice, ale prawie finalizuję montaż podtlenku LPG do Forka.

Firma zaproponowała mi instalację BRC Sequent 24 (do 2.0 NA), z dotryskiem paliwa oraz lubryfikacją. Czy ta lubryfikacja jest aż tak niezbędna, czy to kolejne dzałanie marketingowe?

Z ciekawości gdzie macie umiejscowiony wlew LPG (zderzak czy pod klapką benzyny)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad1. mistyfikacja i naciąganie klienta.

ad.2. pod klapka wlewu i jest spoko, przynajmniej zimą nie oblepia się śniegiem i nic nie widać.

ad1. ja mam, opinie są różne

ad.. tylko pod klapką - coraz więcej jest stacji samoobsługowych, więc w pluche, zimę, mróz.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wiem, że prawie robi wielka różnice, ale prawie finalizuję montaż podtlenku LPG do Forka.
Firma zaproponowała mi instalację BRC Sequent 24 (do 2.0 NA), z dotryskiem paliwa oraz lubryfikacją. Czy ta lubryfikacja jest aż tak niezbędna, czy to kolejne dzałanie marketingowe?
Z ciekawości gdzie macie umiejscowiony wlew LPG (zderzak czy pod klapką benzyny)??

 

POd klapką, w Kraku masz coraz więcej stacji samoobslugowych, a wiesz jaki ubaw mają pracownicy widząc cię na kolanach przy wpinaniu pistoletu pod zderzakiem ;)

Lubryfikacja- no tak to jak lek na raka ;)

Hm..., miałem już wiele aut z LPG , ale o dotrysku powyżej jakiś obrotów to ja osobiście pierwszy raz słyszę.

Załóż sekwencję BRC i już dowiesz się nowych rzeczy.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam BRC Sequent 24 , od kilku lat i nic o czymś takim nie słyszałem , co oczywiście nie oznacza że tego nie ma. Nie jestem mechanikiem i nie neguje tego. Ale u mnie jak montowali instalacje to o coś takie nie pytali. Zamontowali, auto jeździ jak trzeba, nic się nie dzieje na wysokoch obrotach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Impreza ojca już z podtlenkiem LPG. Dziś odebraliśmy zagazowanego Lanosa, którego ogarnął doskonale Eko-Car z Jastrzębia. Właściciel konkretny gość, zero zbędnego pierdzielenia- rzeczowo i na temat.

Samochód zyskał instalację STAG(komp), wtryskiwacze AC?(Hany podobno wypuściły wadliwe serie i sporo reklamacji), reduktor AC.

Brak lubryfikacji, za to dotrysk benzyny.

Całość porządnie zmontowana, nie ma się do czego doczepić. 

Edytowane przez Markus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dotrysk w BRC Sequent - raz na jakiś czas podaje paliwo. Bodajże startuje od 2800 obrotów i wynosi ok 7% benzyny / 93% gazu i zwiększa się max do 20%.

 

Zmniejsza podobno ryzyko wypalania gniazd...

 

 

...mam też lubryfikację - wiecznie pusty zbiornik ;)

 

 

 

... a po przekroczeniu ok 6000 obrotów z automatu przełącza na benzynę - myślałem najpierw że reduktor nie wyrabia czy filtry zapchane i nie ma ciśnienia - jednak okazało się że tak ustawiona jest instalacja

Edytowane przez bolz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...