Skocz do zawartości

Tummi

Użytkownik
  • Zawartość

    662
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tummi

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Gdansk
  • Auto
    Legacy MY07 2.0 n/a

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.tummi.pl

Ostatnie wizyty

224 wyświetleń profilu
  1. słabo świecące reflektory

    Dzisiaj bylo cieplo (jak na luty), ale od jutra niby 0 i jazda w dol... Znaczy sie przywozisz gorsza pogode T.
  2. słabo świecące reflektory

    Ja rozumiem, ze jest ciut cieplej, ale bez przesady Plan jest taki, zeby przetestowac pozna wiosna T.
  3. Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego?

    I didn't even mention the hesitation to the mechanic back then (~2009) and the scope of performed maintenance was pretty extensive (105.000km), so it's not possible to tell what was the solution :/ I'm using Torque, but I guess I have to switch to RomRaider to have AVCS recorded. T.
  4. Trójmiejskie spoty

    Nie skorzystalem po przeczytaniu opinii kolegow z innego forum. Chyba nawet tutaj o tym pisalismy... U mnie skonczylo sie na uzywce (inne auto), wiec nie pomoge z namiarami. T.
  5. słabo świecące reflektory

    Jesli chodzi o klosze, to na wiosne planuje przetestowac w drugim aucie "Mothers Mag and Aluminum Polish". Nie chce mi sie wierzyc, zeby to bylo takie proste, ale kilkanascie filmow pokazuje podobne efekty: Cena w .pl ~50zl, w stanach ~8$ T.
  6. Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego?

    I tested my EJ20F yesterday (Legacy MY07), max value I got was ~141g/s (non-stock exhaust, but pretty close - Polmostrow). The strange thing in my case is that "hesitation" stopped after the engine was removed and re-installed in the car (with some maintenance done to it then). That was ~7 years, ~150kkm ago (250kkm on the clock atm) and the "hesitation" never re-occurred. T.
  7. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Baranek dobra rzecz - chetnie bym go widzial w moim garazu. Ale poki co zaba 560mm tez jest OK T.
  8. Trójmiejskie spoty

    I wszyscy rzucili sie do klikania T.
  9. słabo świecące reflektory

    Zaryzykuje stwierdzenie, ze trwalosc bedzie podobna. Chyba bardziej chodzi o odprowadzanie ciepla przez odblysnik niz o sama warstwe odbijajaca swiatlo. W Legacy 4 odblysnik jest plastykowy (PPS-M60), a powinien byc metalowy. Zregenerowane odblysniki dzisiaj maja przyjechac, porobie fotki. T.
  10. LPG w Subaru

    Mam Niko 300 (z przerobka "SMC" z forum LPG) - polecam. Bezobslugowo zrobil ~140.000 km Po tym czasie wymienilem oring (zaczal przepuszczac) i dziala jak nowy. T.
  11. słabo świecące reflektory

    Dzieki. Jedno zmartwienie mniej Wlasnie zamowilem papiery wodne i lakier clear 2k - chyba przy okazji odswieze reflektory z zewnatrz. Czas ich nie oszczedzal. Jesli ktos juz to przerabial i mial ochote podzielic sie uwagami, to chetnie poczytam. T.
  12. słabo świecące reflektory

    Wczoraj wymontowalem odblysniki (xenon). Faktycznie wystarczy odkrecic 2 wkrety philips (JIS?), odrobine pokrecic odblysnikiem i wychodzi elegancko. 250kkm z wlaczonymi swiatlami i gorna czesc jest ewidentnie zmatowiala. O dziwo boki sa w idealnym stanie. Przy okazji zapytam - czy Wasze soczewki tez sa lekko mleczne? Zastanawiam sie, czy tak bylo fabrycznie, czy moze mam jakis nalot z zewnetrznej strony soczewki (niby lampy sa szczelne i czyste w srodku). T.
  13. Jaki rozrząd do Legacy 2.0 DOHC.

    Juz 2x wymienialem rozrzad, z moich notatek (2.0 DOHC): Napinacz paska rozrządu 21-0706N Pasek rozrządu 281YU30 Rolka prowadząca 13073AA142 Rolka prowadząca 22-0702S Rolka prowadząca 22-0703S Rolka prowadząca paska rozrządu EVR58116 Pasek rozrządu 13028AA240 Mitsuboshi 281YU30 Napinacz paska rozrządu 13033AA042 NTN GT381.02 Rolka zębata 13085AA080 Koyo E57004 (powinna też pasować NTN GE381.00) Rolka prowadząca dwurzędowa 13073AA142 Koyo EJ5703 (powinna pasować też NTN GE381.01) Rolka prowadząca mała 13073AA230 NTN GT381.04 Rolka prowadząca jednorzędowa 13073AA180 NSK 60TB0648E (powinna też pasować NTN GE381.01) Pompa wody 21111AA310 (21111AA250, 21111AA270 - nie pasują) Pompa ma 2 przeciwległe króćce wody, wersje z 3 króćcami podobno można przerobić poprzez zaślepienie jednego z nich Uszczelka pompy wody 21114AA051 OEM Ktos pisal o rolkach - w oryginale jedna jest jednorzedowa (dolna), a druga jest dwurzedowa. Wydaje mi sie, ze do zamontowania rolki dwurzedowej w miejsce jednorzedowej trzebaby uzyc innej sruby (dluzszej) niz oryginalna. Z pompa wody kiedys trzeba bylo uwazac, moze teraz jest wiekszy porzadek w katalogach. Korpus pompy jest taki sam, ale ilosc kroccow i ich ulozenie moze sie roznic (2 krocce z jednej strony, 2 po przeciwleglych stronach, 3 krocce). Teoretycznie mozna zaslepic nadmiarowy albo przewiercic i nagwintowac brakujacy, ale to troche rzezba (aczkolwiek tak "rzezbi" producent) Chyba tyle. Ja zawsze sprawdzalem luz zaworowy przy okazji robienia rozrzadu, bo dostawalem troche lepsze cena na robocizne. T.
  14. Trójmiejskie spoty

    Po bialym T.
  15. NAUKA JAZDY:)

    Niestety nie - na grupowym pomiarze chyba tylko ja bylem Legasiem :/ T.
×