Tummi

Użytkownik
  • Zawartość

    628
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Tummi

  • Ranga
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Gdansk
  • Auto
    Legacy MY07 2.0 n/a

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.tummi.pl
  1. Co to za soft i z czym, poza ECU, mozesz sie polaczyc? Ja moge zaoferowac niesprawny przedni czujnik, ale z benzynowej wersji MY07 (powinien pasowac, ale 100% pewnosci nie mam). Po jego podlaczeniu od razu zaczyna mrugac kontrolka. Ew. sprobuj zrobic re-inicjalizacje (how-to: http://forums.sidc.co.uk/topic/158781-headlamp-levelling-warning-light/) - dopiero po tym wyskoczyl mi blad modulu :/ T.
  2. Nie chce mi sie wierzyc, zeby z przodu nie bylo tego czujnika. W zwyklym legasiu na przednim lewym wahaczu, w jego przedniej czesci, jest miejsce na 2 sruby M6 bodajze i tam jest przykrecone jedno ramie czujnika. T.
  3. Jesli mapy sie nie rozjechaly (dlaczego mialyby to zrobic?), to wymiana filtrow faz lotnej i cieklej jest do zrobienia samemu przewaznie w 10 minut Nie wiem, jak z miejscem pod maska w 3.6. Gdybys mial Staga, to mozna by rzucic okiem na mape. Z AEB niestety nie pomoge. T.
  4. Zastanawiam sie nad czyms takim: http://mpbs.pl/legacy-iii-1998-2004/1131-subaru-legacy-iii-dystans-mocowania-amortyzatora-tyl.html#/65-grubosc-3cm - nie wiem, czy podejdzie do Legacy 4, ale wyglada z grubsza OK. Chetnie poczytam, jesli ktos ma jakies doswiadczenia. T.
  5. To ja sie podpytam przy okazji - czy tuleje 3cm wejda P&P? Na zdjeciach @Slawskip gorne szpilki wygladaja na dosyc krotkie... T.
  6. U mnie laczenie srodkowego z przednia czescia tez jest przerdzewiale - tam czeka mnie spawanie flanszy,a dalej juz wszystko nowe. Nic innego nie ma sensu. Ale i tak jestem pozytywnie zaskoczony - uklad wytrzymal 10 lat, 240.000km T.
  7. @Sebastian32 wcielo Ci koncowke posta. Ja w najblizszym czasie tez bede musial przejsc taka operacje. Ale u mnie trzeba bedzie dospawac nowa flansze, wiec roche wiecej roboty :/ T.
  8. Czy ma ktos sciagacze do sprezyn i moglby mi pozyczyc na weekend? T. //edit Gdyby ktos potrzebowal, to kupilem sciagacze i przerobilem tak, zeby pasowaly do Legacy (z jednej strony sprezyne mozna zlapac tylko za 1 zwoj). Montaz nowych amorkow to ~4h pracy spokojnym tempem. T.
  9. Kto wczoraj mial zly dzien? http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Zaatakowal-gazem-bo-kierowca-autobusu-wymusil-pierwszenstwo-n111617.html ;( T.
  10. Swego czasu 225/45 byly tansze niz 215/45, takze pierwszy "minus" to plus. Roznicy na poziomie 1cm szerokosci (~5%) IMHO nie czuc w cywilnym aucie. Ale zawsze to pare mm wiecej gumy miedzy dziura w jezdni a felga T.
  11. Potwierdzam. Na rynku ilosc opon 225/45 jest chyba nieco wieksza niz 215/45 T.
  12. Przerabialem juz swiecaca sie kontrolke (wymienilem przedni czujnik na uzywke) i bylo OK. Do dzisiaj. Zrobilem re-inicjalizacje zgodnie z manualem i teraz ikonka mruga "Puszcza" 2 mrugniecia, gasnie, znowu 2 mrugniecia i tak w kolko. W sobote demontowalem wahacz, wymienialem sworzen, lacznik itp. Cala niedziele dzialalo cacy i dzisiaj tez, az do re-inicjalizacji. Widzial ktos cos podobnego? T. //edit Wymienilem "Auto Headlight Beam Leveler Control Module" (nr czesci dla Legacy IV to 84967AG010) i ikonka zgasla. Modul ten znajduje sie pod kierownica, przy panelu srodkowym:
  13. Gdyby ktos potrzebowal "na przeczekanie", to oddam (uzywane) klocki+tarcze 277 i 294mm. Jakies czesci zacisku 277 tez sie znajda. T.
  14. Wymienilem sworzen wahacza przedniego lewego. Ile mnie to kosztowalo, to wiedza tylko osoby, ktore tez mialy taka "przyjemnosc". Po 10 latach i 240kkm czesci sa strasznie zapieczone. Do wyciagniecia sworznia z "gniazda" polecam te metode: https://www.youtube.com/watch?v=1PuAfrslkvY T.
  15. Jechalem dzisiaj do pracy przez Matarnie. Wyrobilem miesieczna norme dlugosci przebywania w centrach handlowych Udanego spota zycze, ja niestety w pracy :| T.