Tummi

Użytkownik
  • Zawartość

    631
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Tummi

  • Ranga
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Gdansk
  • Auto
    Legacy MY07 2.0 n/a

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.tummi.pl
  1. Brzmi sensownie. Uklad poziomowania nie jest jakos super aktywny, wiec reczna regulacja moze sie sprawdzic. Ciezko tylko powiedziec, jak elektronika zareaguje na taka zmiane (ew. bledy). PW. T.
  2. No to ew. mozemy podmienic czujnik na moj. Na Twoje ryzyko Tylko nie wiem, kiedy, bo od jakiegos czasu brakuje mi godzin w dobie T.
  3. Co to za soft i z czym, poza ECU, mozesz sie polaczyc? Ja moge zaoferowac niesprawny przedni czujnik, ale z benzynowej wersji MY07 (powinien pasowac, ale 100% pewnosci nie mam). Po jego podlaczeniu od razu zaczyna mrugac kontrolka. Ew. sprobuj zrobic re-inicjalizacje (how-to: http://forums.sidc.co.uk/topic/158781-headlamp-levelling-warning-light/) - dopiero po tym wyskoczyl mi blad modulu :/ T.
  4. Nie chce mi sie wierzyc, zeby z przodu nie bylo tego czujnika. W zwyklym legasiu na przednim lewym wahaczu, w jego przedniej czesci, jest miejsce na 2 sruby M6 bodajze i tam jest przykrecone jedno ramie czujnika. T.
  5. Jesli mapy sie nie rozjechaly (dlaczego mialyby to zrobic?), to wymiana filtrow faz lotnej i cieklej jest do zrobienia samemu przewaznie w 10 minut Nie wiem, jak z miejscem pod maska w 3.6. Gdybys mial Staga, to mozna by rzucic okiem na mape. Z AEB niestety nie pomoge. T.
  6. Zastanawiam sie nad czyms takim: http://mpbs.pl/legacy-iii-1998-2004/1131-subaru-legacy-iii-dystans-mocowania-amortyzatora-tyl.html#/65-grubosc-3cm - nie wiem, czy podejdzie do Legacy 4, ale wyglada z grubsza OK. Chetnie poczytam, jesli ktos ma jakies doswiadczenia. T.
  7. To ja sie podpytam przy okazji - czy tuleje 3cm wejda P&P? Na zdjeciach @Slawskip gorne szpilki wygladaja na dosyc krotkie... T.
  8. U mnie laczenie srodkowego z przednia czescia tez jest przerdzewiale - tam czeka mnie spawanie flanszy,a dalej juz wszystko nowe. Nic innego nie ma sensu. Ale i tak jestem pozytywnie zaskoczony - uklad wytrzymal 10 lat, 240.000km T.
  9. @Sebastian32 wcielo Ci koncowke posta. Ja w najblizszym czasie tez bede musial przejsc taka operacje. Ale u mnie trzeba bedzie dospawac nowa flansze, wiec roche wiecej roboty :/ T.
  10. Czy ma ktos sciagacze do sprezyn i moglby mi pozyczyc na weekend? T. //edit Gdyby ktos potrzebowal, to kupilem sciagacze i przerobilem tak, zeby pasowaly do Legacy (z jednej strony sprezyne mozna zlapac tylko za 1 zwoj). Montaz nowych amorkow to ~4h pracy spokojnym tempem. T.
  11. Kto wczoraj mial zly dzien? http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Zaatakowal-gazem-bo-kierowca-autobusu-wymusil-pierwszenstwo-n111617.html ;( T.
  12. Swego czasu 225/45 byly tansze niz 215/45, takze pierwszy "minus" to plus. Roznicy na poziomie 1cm szerokosci (~5%) IMHO nie czuc w cywilnym aucie. Ale zawsze to pare mm wiecej gumy miedzy dziura w jezdni a felga T.
  13. Potwierdzam. Na rynku ilosc opon 225/45 jest chyba nieco wieksza niz 215/45 T.
  14. Przerabialem juz swiecaca sie kontrolke (wymienilem przedni czujnik na uzywke) i bylo OK. Do dzisiaj. Zrobilem re-inicjalizacje zgodnie z manualem i teraz ikonka mruga "Puszcza" 2 mrugniecia, gasnie, znowu 2 mrugniecia i tak w kolko. W sobote demontowalem wahacz, wymienialem sworzen, lacznik itp. Cala niedziele dzialalo cacy i dzisiaj tez, az do re-inicjalizacji. Widzial ktos cos podobnego? T. //edit Wymienilem "Auto Headlight Beam Leveler Control Module" (nr czesci dla Legacy IV to 84967AG010) i ikonka zgasla. Modul ten znajduje sie pod kierownica, przy panelu srodkowym: