Skocz do zawartości

Tummi

Użytkownik
  • Zawartość

    698
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tummi

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Gdansk
  • Auto
    Legacy MY07 2.0 n/a

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.tummi.pl

Ostatnie wizyty

269 wyświetleń profilu
  1. Tummi

    Kończy się sprzęgło

    U mnie koszty byly troche wyzsze, bo mam konwersje na 230mm (teoretycznie tak powinno byc, alternatywa jest 225mm - tansze rozwiazanie). U mnie poszly takie czesci: Tarcza sprzęgła 230mm OEM 30100AA870 Docisk sprzęgła OEM 30210AA620 Łożysko oporowe sprzęgła OEM 30502AA051 Łapa sprzęgła OEM 30531AA132 Mocowanie łożyska sprzęgła ("sprężynki") OEM 30539AA000 - 2 sztuki T.
  2. Tummi

    Trójmiejskie spoty

    Pozale sie, bo nic innego nie poradze - halasuje mi lozysko oporowe sprzegla :/ Leczenie bedzie dlugie, bo prawie miesiac Legas bedzie jezdzil po zaprzyjaznionym OESie. T.
  3. Tummi

    Wymiana piasty.

    Takie tam z moich notatek: Filtr powietrza Premium B27016PR, ADS72213, 16546AA090, K&N - 33-2304, FILTRON AP121/3 Filtr kabinowy ADT32504 JFAA-SB2 SAG02526, Filtron K1083; 72880AG000 Filtr oleju Blueprint ADM52106; Mann 67/1; Filtron OP595, 15208AA100 - nie kupowac Filtrona O oleju jest caly duzy watek Uzywam X-cess 5w40 od kilku lat i jest OK. Zapewne wieksze znaczenie maja czeste i regularne zmiany niz naklejka na bance Piasty przod - kupilem SNR (R181.19), a na pudelku "NTN inside" OEM: 28373FG000, 28373AG001, 28373AG000 - od najnowszego do nastarszego, wszystkie opisane jako 'alternate'; Zamienniki robi m.in.. SKF (VKBA6885), SNR (R181.19), NTN (HUB213T-5) T.
  4. Tummi

    Wymiana piasty.

    Chyba ciezko bedzie pomylic Mnie sie nie udalo http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b13/type_84/lubrication_system/oil_pan/ T.
  5. Tummi

    Wymiana piasty.

    Tylu jeszcze nie ruszalem, ale po zrobieniu przodu zostaly mi takie notatki: "nasadka 32mm, klucz udarowy". Pamietam, ze byl problem z ta nakretka 32mm, a udarem poszlo w kilka sekund. T.
  6. Tummi

    Tuleje gumowo-metalowe Legacy IV

    Miales szczescie, ze stara sruba sie odkrecila. U mnie sie zerwala i trzeba bylo mocno walczyc :/ A podobno po podgrzaniu palnikiem (przed odkrecaniem) wszystko idzie OK. T.
  7. Tummi

    Legacy 4 - tarcza sprzegla kompresora klimatyzacji

    Nie strasz ;( Szczegolnie, ze ceny czynnika wystrzelily...Moj Legas ma nalatane 260kkm. Da sie regenerowac ten model sprezarki, czy to jednorazowki? T.
  8. Tummi

    Demontaż relingów LegacyIV.

    Kupilem od zalinkowanego pansontw na legacygt.com +wysylka do Polski +clo +vat, wyparlem ten zakup z pamieci Fotki... pochwale sie, jak skoncze T.
  9. Tummi

    Demontaż relingów LegacyIV.

    Brakuje jednej rzeczy - czarnych ledowych swiatel Valenti - http://legacygt.com/forums/showthread.php/valenti-japan-full-led-tail-lamps-legacy-wagon-outback-bp5-199024.html - mam i polecam W zeszlym tygodniu pomalowalem felgi, wygladaja identycznie jak Twoje. T.
  10. Tummi

    ustawienie jasności podświetlenia panelu i ekranu

    A pod lewym nawiewem nie masz pokretla sterujacego jasnoscia? Niektorzy myla je z pokretlem do ustawiania wysokosci swiatel (takiego nie mam w Legacy MY07, wersje HID). T.
  11. Tummi

    Legacy IV - wybór silnika

    Wklejalem kiedys - 2.0 DOHC 165KM:
  12. Tummi

    Skrzypiące pedały sprzęgła i gazu

    U mnie pedal gazu lekko sie blokowal/skakal (nieplynna praca), czasami piszczal. Caly mechanizm jest zamontowany na 2 srubach M8 wychodzacych z podwozia (odkreca sie nakretki kluczem 12, polecam przedluzki). Sruby sa zintegrowane z podwoziem, nie wypadaja po zdjecu nakretek W mechanizmie jest miejsce na 3. punkt mocowania, co jest zrozumiale - plaszczyzna itp. Ale chyba ksiegowi wkroczyli, bo nie ma sruby. Po rozkreceniu mechanizmu nasmarowalem w punktach oznaczonych strzalkami. Sprezyny widoczne na fotce schodza bez problemu bez uzycia narzedzi. Przy odkrecaniu elektroniki trzeba uwazac - pod pokrywa jest gumowa uszczelka, wiec powoli i z wyczuciem T.
  13. Tummi

    Demontaż relingów LegacyIV.

    O, ja tez mam w planach malowanie T.
  14. Tummi

    Demontaż relingów LegacyIV.

    Dobre pytanie, sledze T.
  15. Tummi

    Tuleje gumowo-metalowe Legacy IV

    Wymienialem u siebie jeden sworzen wahacza, nie polecam Bez palnika nie do zrobienia. Amorki z przodu wymienilem w zeszlym roku - lewy zaczal sie pocic (~240kkm). Tylne wymieniłem niedługo później, bo chciałem trochę podniesc tyl (dystanse). Poduszki amorkow z przodu byly w dobrym stanie, natomiast tylne wlasciwie nie nadawaly sie do ponownego zalozenia. Jesli chodzi o laczniki stabilizatorow, to bardzo zawiodlem sie na Febi (15kkm i do kosza), natomiast mila niespodzianke sprawil Blueprint (~50kkm). Tyle, ze niewiadomo, czy dzisiaj te czesci sa wciaz robione na tych samych liniach produkcyjnych T.
×