Skocz do zawartości

Tummi

Użytkownik
  • Zawartość

    636
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tummi

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Gdansk
  • Auto
    Legacy MY07 2.0 n/a

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.tummi.pl
  1. Trójmiejskie spoty

    Doba sie skrocila T.
  2. Trójmiejskie spoty

    //edit Znalazlem na PW
  3. Sonda lambda wymieniona - P1137

    To ja tylko dodam, ze do 2.0 DOHC przewidziana jest sonda DOX-0361 (http://denso.elcome.co.uk/ecat/Catalogue?root=http://www.denso-am.pl/&lang=pl&ecatURL=e-katalog) - 22641AA480 Ta powyzsza (DOX-0362) jest przewidziana do silnikow SOHC. Mala roznica, ale jednak. T.
  4. LPG w Subaru

    "Przekonanie" nie ma tu nic do rzeczy Trzeba sprawdzac luzy co jakis czas, ale regulowac tylko, gdy jest potrzeba. T.
  5. LPG w Subaru

    To ja kolejny raz sprostuje - najpierw robi sie SPRAWDZENIE LUZOW (bez wyciagania silnika), a dopiero potem, jesli trzeba, robi sie regulacje (zazwyczaj, ale nie zawsze, trzeba zrzucac silnik). Mam juz prawie 250k przejechane, sprawdzalem luzy 3x, tylko raz musialem regulowac i to tylko na jednym zaworze. T.
  6. Ksenony - ręczne poziomowanie zamiast automatu

    W Legacy IV bedzie latwiej, bo modul jest pod kierownica (LHD) T.
  7. kontrolka poziomowania ksenonow

    Brzmi sensownie. Uklad poziomowania nie jest jakos super aktywny, wiec reczna regulacja moze sie sprawdzic. Ciezko tylko powiedziec, jak elektronika zareaguje na taka zmiane (ew. bledy). PW. T.
  8. kontrolka poziomowania ksenonow

    No to ew. mozemy podmienic czujnik na moj. Na Twoje ryzyko Tylko nie wiem, kiedy, bo od jakiegos czasu brakuje mi godzin w dobie T.
  9. kontrolka poziomowania ksenonow

    Co to za soft i z czym, poza ECU, mozesz sie polaczyc? Ja moge zaoferowac niesprawny przedni czujnik, ale z benzynowej wersji MY07 (powinien pasowac, ale 100% pewnosci nie mam). Po jego podlaczeniu od razu zaczyna mrugac kontrolka. Ew. sprobuj zrobic re-inicjalizacje (how-to: http://forums.sidc.co.uk/topic/158781-headlamp-levelling-warning-light/) - dopiero po tym wyskoczyl mi blad modulu :/ T.
  10. kontrolka poziomowania ksenonow

    Nie chce mi sie wierzyc, zeby z przodu nie bylo tego czujnika. W zwyklym legasiu na przednim lewym wahaczu, w jego przedniej czesci, jest miejsce na 2 sruby M6 bodajze i tam jest przykrecone jedno ramie czujnika. T.
  11. LPG w Subaru

    Jesli mapy sie nie rozjechaly (dlaczego mialyby to zrobic?), to wymiana filtrow faz lotnej i cieklej jest do zrobienia samemu przewaznie w 10 minut Nie wiem, jak z miejscem pod maska w 3.6. Gdybys mial Staga, to mozna by rzucic okiem na mape. Z AEB niestety nie pomoge. T.
  12. SPRĘŻYNY LEGACY IV - SIEDZI TYŁ

    Zastanawiam sie nad czyms takim: http://mpbs.pl/legacy-iii-1998-2004/1131-subaru-legacy-iii-dystans-mocowania-amortyzatora-tyl.html#/65-grubosc-3cm - nie wiem, czy podejdzie do Legacy 4, ale wyglada z grubsza OK. Chetnie poczytam, jesli ktos ma jakies doswiadczenia. T.
  13. SPRĘŻYNY LEGACY IV - SIEDZI TYŁ

    To ja sie podpytam przy okazji - czy tuleje 3cm wejda P&P? Na zdjeciach @Slawskip gorne szpilki wygladaja na dosyc krotkie... T.
  14. Legacy IV. Układ wydechowy sedan vs kombi.

    U mnie laczenie srodkowego z przednia czescia tez jest przerdzewiale - tam czeka mnie spawanie flanszy,a dalej juz wszystko nowe. Nic innego nie ma sensu. Ale i tak jestem pozytywnie zaskoczony - uklad wytrzymal 10 lat, 240.000km T.
  15. Legacy IV. Układ wydechowy sedan vs kombi.

    @Sebastian32 wcielo Ci koncowke posta. Ja w najblizszym czasie tez bede musial przejsc taka operacje. Ale u mnie trzeba bedzie dospawac nowa flansze, wiec roche wiecej roboty :/ T.
×