kordynator Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Dobra, dobra my tu ochy achy, Robert super, Pirelli super, ale nikt nie mówi, że jak robi się zapoznanie super autem to od razu jest efekt :biglol: :biglol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Niech Robertowi gwiazdy sprzyjają Będzie to sezon ostrej jazdy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 A to dopiero zaczyna sie sezon a co bedzie dalej,niektorym z fabryk Robson juz teraz zaczyna sie snic po nocach jako blyskawiczna zjawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerd Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Normalnie to nienawidzę teorii spiskowych, ale na wrc+ są już chyba wszystkie onboardy z już legendarnego ss10, poza oczywiście Robsonem. WTF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 co do jakiś gadżetów to chętnych na pewno nie zabraknie Do kolekcji, z serii Kubica Flat Out po prostu nie można tego szybciej pojechać. Kosmos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Wypowiedź Roba po rajdzie: https://www.facebook.com/video.php?v=910768955608768&set=vb.555335824485418&type=2&theater Edytowane 25 Stycznia 2015 przez Paweł_P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Wywiad z Maćkiem i troche niżej opinia Kościuszki, który twierdzi, że brak hamulca nie nazwałby pechem. http://www.polskieradio.pl/43/1598/Artykul/1361326,Rajd-Monte-Carlo-mozna-patrzec-z-podziwem-na-Roberta-Kubice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Kościuszko niech się (wstaw co wolisz)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Os_ Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Czy nie można zabronić byłemu kierowcy rajdowemu Michałowi Kościuszko wypowiadać się na temat Roberta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 zróbmy hejt w necie - w przypadku WRC trochę pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) i tak sporo tym ręcznym wyhamował Edytowane 25 Stycznia 2015 przez Domso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 trochę się to co widać na filmie nie pokrywa z teorią Kościuszki bo prędkość do wystudzenia hamulców raczej była, z drugiej strony warto posłuchać jego wypowiedzi do końca i nie hejtować bo docenił jego osiągnięcia w tym rajdzie i postęp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Kurcze, i tak zachował mega zimną krew że postawił auto bokiem a nie przodem w mur, który mogliby np. przebić i spaść w dół... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ale to musiało być nieprzyjemne uczucie dobrze, że tylko tak się skończyło. A tu trochę lepsza jakość przygody z SS8 https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=1421914688&v=B5bHoiq3Ztk&x-yt-cl=84503534 Jakby nie ściął znaka to może by dało radę wyratować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DriverX Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Normalnie to nienawidzę teorii spiskowych, ale na wrc+ są już chyba wszystkie onboardy z już legendarnego ss10, poza oczywiście Robsonem. WTF? Dostęp do onboardu z tego oesu mają zapewne jedynie michelin i ekipy fabryczne. Rozkładają go właśnie na czynniki pierwsze i poddają wszelkim analizom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeFo555 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Btw. zabrakło mnie wczoraj i dziś, ale sezon dzięki Robertowi zapowiada się mega mega pozytywnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Przygoda z SS8 gdyby nie znak to była by do wyratowania.Już wyciągał ale znak odbił go zupełnie przeciwnie. A co do akcji z mety odcinka to dramat. Dobrze,że dwa razy postawił auto bokiem i cudem wytracił trochę prędkości bo było cholernie niebezpiecznie. Chwilę wcześniej przecież pędził na maxa. Swoją drogą to tych hamulców brakło na odstatnie hamowanie.To jest pech. Robert GENIUSZ. Ale skóra mi ścierpła jak to oglądałem. Że też takie rzeczy mu się przytrafiają. Brak hamulców przy 180 km/h . Edytowane 25 Stycznia 2015 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DriverX Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ale to musiało być nieprzyjemne uczucie dobrze, że tylko tak się skończyło. A tu trochę lepsza jakość przygody z SS8 https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=1421914688&v=B5bHoiq3Ztk&x-yt-cl=84503534 Jakby nie ściął znaka to może by dało radę wyratować Wytrzymała ta Fiesta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Z. Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Chciałem podziękować,dzięki Wam miałem szybki dostęp do danych Moim zdaniem znak nie miał większego znaczenia (uderzenie w znak zgrało się z uderzeniem w "skarpę")Co do wypowiedzi Kościuszki hmm, nie wiem. Nie znam się, może po ciężkim OS,hamulec ma prawo być " gumowaty" i działać inaczej (tzn. inaczej niż F1 - nawyk). Z drugiej strony fakt jakiś czas był na schłodzenie hamulca,co prawda nie duży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTi Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Kościuch wg mnie wyjątkowo obiektywnie w tym wywiadzie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorig Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Chciałem podziękować,dzięki Wam miałem szybki dostęp do danych Moim zdaniem znak nie miał większego znaczenia (uderzenie w znak zgrało się z uderzeniem w "skarpę") Co do wypowiedzi Kościuszki hmm, nie wiem. Nie znam się, może po ciężkim OS,hamulec ma prawo być " gumowaty" i działać inaczej (tzn. inaczej niż F1 - nawyk). Z drugiej strony fakt jakiś czas był na schłodzenie hamulca,co prawda nie duży. No tak tylko że RK mówi że wszystko było ok, a jak przejechał mete to pedał mu wpadł w podłogę. Trochę dziwne bo skoro jechał 160 czy 180 to wcześniej była jakaś tam prosta, więc hamulec powinien się przynajmnie ciut schłodzić. Zagotować i przestać działać po chwili hamowania, a nie odrazu wpaść w podłogę. Kościuszko mówi że ma to miejsce jak hamulce stracą chłodzienie po mecie lotnej bo samochód jedzie wolnej. Tylko ze u RK nie było miejsca żeby samochód pojechał wolniej bo na mecie miał te 160 i odrazu było trzeba dohamować. Końcówka OSu to była dośc długa prosta, ponad 1km, bez częstych hamowań. http://acm.mc/wp-content/uploads/2014/12/p31-ES14-2015BAT.pdf Edytowane 25 Stycznia 2015 przez thorig Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Przygoda z SS8 gdyby nie znak to była by do wyratowania.Już wyciągał ale znak odbił go zupełnie przeciwnie. Chłopie, co ty pierniczysz. Takie znaki to się kłada jak zapałki i co najwyżej plastiki pokiereszują a nie odbiją póltora-tonowe auto Ewidentnie odbił się od skarpy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Jak już ktoś wspomniał najgorsze w tym wszystkim są straty finansowe. Podejrzewam, że u prywatnego to spory wydatek jeśli nie stoi za nim firma pokroju Red Bull. Z tego co Robert mówi (np. decyzja o jechaniu na kapciu aby sprawdzić co będzie czy niezatrzymanie auta w głębokim slajdzie tylko próba wyjścia) to ten sezon także nauka i treningowo. Postęp jest mocno widoczny więc niech tylko sprzęt nie nawala. Ja już nawet nie chcę aby Fiesta jechała jak VW - byleby się nie psuła Edytowane 25 Stycznia 2015 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szokers Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Przygoda z SS8 gdyby nie znak to była by do wyratowania.Już wyciągał ale znak odbił go zupełnie przeciwnie. Przestań pisać bzdury. Zobacz sobie film z innego ujęcia, widać dokładnie moment, w którym pojawiają się tumany ziemi i auto odbija o 180st. Nie do wyratowania w tym miejscu, ale koncepcja była dobra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Do kolekcji, z serii Kubica Flat Out Nie no masakra jak on się tam wpakował w ta sekcję przecież to przeczy prawą fizyki. Urywa dupę ten flat out! Tutaj z kolei fajne porównanie, chyba jeszcze nie było, że gdzie inni jadą Robert frunie : https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=84503534&v=JwGOgEKbPH8&x-yt-ts=1421914688 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się