Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

trochę się to co widać na filmie nie pokrywa z teorią Kościuszki bo prędkość do wystudzenia hamulców raczej była,

z drugiej strony warto posłuchać jego wypowiedzi do końca i nie hejtować bo docenił jego osiągnięcia w tym rajdzie i postęp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie to nienawidzę teorii spiskowych, ale na wrc+ są już chyba wszystkie onboardy z już legendarnego ss10,

poza oczywiście Robsonem. WTF? :angry:

 Dostęp do onboardu z tego oesu mają zapewne jedynie michelin i ekipy fabryczne. Rozkładają go właśnie na czynniki pierwsze i poddają wszelkim analizom  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przygoda z SS8 gdyby nie znak to była by do wyratowania.Już wyciągał ale znak odbił go zupełnie przeciwnie.

 

 

A co do akcji z mety odcinka to dramat. Dobrze,że dwa razy postawił auto bokiem i cudem wytracił trochę prędkości bo było cholernie niebezpiecznie. Chwilę wcześniej przecież pędził na maxa. Swoją drogą to tych hamulców brakło na odstatnie hamowanie.To jest pech.

 

Robert GENIUSZ. Ale skóra mi ścierpła jak to oglądałem. Że też takie rzeczy mu się przytrafiają. Brak hamulców przy 180 km/h . :angry:

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem podziękować,dzięki Wam miałem szybki dostęp do danych :)

 

Moim zdaniem znak nie miał większego znaczenia (uderzenie w znak zgrało się z uderzeniem w "skarpę")
Co do wypowiedzi Kościuszki hmm, nie wiem. Nie znam się, może po ciężkim OS,hamulec ma prawo być " gumowaty" i działać inaczej (tzn. inaczej niż F1 - nawyk). Z drugiej strony fakt jakiś czas był na schłodzenie hamulca,co prawda nie duży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem podziękować,dzięki Wam miałem szybki dostęp do danych :)

 

Moim zdaniem znak nie miał większego znaczenia (uderzenie w znak zgrało się z uderzeniem w "skarpę")

Co do wypowiedzi Kościuszki hmm, nie wiem. Nie znam się, może po ciężkim OS,hamulec ma prawo być " gumowaty" i działać inaczej (tzn. inaczej niż F1 - nawyk). Z drugiej strony fakt jakiś czas był na schłodzenie hamulca,co prawda nie duży.

No tak tylko że RK mówi że wszystko było ok, a jak przejechał mete to pedał mu wpadł w podłogę. Trochę dziwne bo skoro jechał 160 czy 180 to wcześniej była jakaś tam prosta, więc hamulec powinien się przynajmnie ciut schłodzić. Zagotować i przestać działać po chwili hamowania, a nie odrazu wpaść w podłogę. Kościuszko mówi że ma to miejsce jak hamulce stracą chłodzienie po mecie lotnej bo samochód jedzie wolnej. Tylko ze u RK nie było miejsca żeby samochód pojechał wolniej bo na mecie miał te 160 i odrazu było trzeba dohamować.

 

Końcówka OSu to była dośc długa prosta, ponad 1km, bez częstych hamowań.

 

http://acm.mc/wp-content/uploads/2014/12/p31-ES14-2015BAT.pdf

Edytowane przez thorig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Przygoda z SS8 gdyby nie znak to była by do wyratowania.Już wyciągał ale znak odbił go zupełnie przeciwnie.

Chłopie, co ty pierniczysz. Takie znaki to się kłada jak zapałki i co najwyżej plastiki pokiereszują a nie odbiją póltora-tonowe auto :idea:

Ewidentnie odbił się od skarpy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już ktoś wspomniał najgorsze w tym wszystkim są straty finansowe. Podejrzewam, że u prywatnego to spory wydatek jeśli nie stoi za nim firma pokroju Red Bull. 

Z tego co Robert mówi (np. decyzja o jechaniu na kapciu aby sprawdzić co będzie czy niezatrzymanie auta w głębokim slajdzie tylko próba wyjścia) to ten sezon także nauka i treningowo. 

Postęp jest mocno widoczny więc niech tylko sprzęt nie nawala. Ja już nawet nie chcę aby Fiesta jechała jak VW - byleby się nie psuła :)

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przygoda z SS8 gdyby nie znak to była by do wyratowania.Już wyciągał ale znak odbił go zupełnie przeciwnie.

 

 

 

Przestań pisać bzdury. Zobacz sobie film z innego ujęcia, widać dokładnie moment, w którym pojawiają się tumany ziemi i auto odbija o 180st. Nie do wyratowania w tym miejscu, ale koncepcja była dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Do kolekcji, z serii Kubica Flat Out

Nie no masakra jak on się tam wpakował w ta sekcję przecież to przeczy prawą fizyki.

 

 

Urywa dupę ten flat out!  :bowdown:

 

Tutaj z kolei fajne porównanie, chyba jeszcze nie było,  że gdzie inni jadą Robert frunie :D :

 

https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=84503534&v=JwGOgEKbPH8&x-yt-ts=1421914688

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...