michals310 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Oglądając onboard z 13 oesu dobrze widać, gdzie Robert traci do fiest m-sportu -> nawroty pod górę i rozpędzanie po nich. Na zjazdach nadrabia (np. okolice 4 minuty). Fajnie to widać na onboardach na wrc+ w porównaniu z Tanakiem i Evansem. Lepiej patrzeć na jakieś punkty charakterystyczne na trasie niż na straty/przewagi pokazywane w lewym dolnym rogu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Os_ Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 https://www.youtube.com/watch?v=6KelmFmo58g&feature=player_embedded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Oglądając onboard z 13 oesu dobrze widać, gdzie Robert traci do fiest m-sportu -> nawroty pod górę i rozpędzanie po nich. Na zjazdach nadrabia (np. okolice 4 minuty). Fajnie to widać na onboardach na wrc+ w porównaniu z Tanakiem i Evansem. Lepiej patrzeć na jakieś punkty charakterystyczne na trasie niż na straty/przewagi pokazywane w lewym dolnym rogu Najlepiej to by bylo , jak by wsadzić do Fiesty silnik z Citroena , to by bylo najszybsze auto w stawce. Silnikowo Citroen jest nie do pobicia . Pozostaje miec nadzieje ze nowa Fiesta z nowym silnikiem zapowiadana od kwietnia , bedzie sporo szybsza Edytowane 25 Stycznia 2015 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canmaker Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) i Robert dla Cezary Gutowski: Ogólna teoria prędkościpart: 1 Instruktaż jazdy autorstwa RK poparta materiałem wizualnym Długo gadaliśmy, wracając także do tego, co w ten weekend było bardzo pozytywne. Skończyło się na przykładach z Formuły 1 i ogólniej teorii prędkości, którą warto poznać, bo została wyłożona przez geniusza w dziedzinie niemiłosiernego zap... eeeee... Mam na myśli, że ten pan naprawdę szybko jeździć umie. Wyrwane z półgodzinnej rozmowy:- Wygrywałeś oesy z mistrzami świata, a szczególnie wczoraj - jeszcze raz powtórzę - złamaliście system. Pół minuty nad kolejnym kierowcą. Prawie dwie nad Sebastienem Ogierem...RK: Czasami takie "wpadki" w historii rajdów się zdarzają. Sądzę, że dobrych kilka czynników się na to złożyło. Cała przewaga została zrobiona na 5-6 kilometrowej partii z lodem, gdzie na pewno nasze opony bardzo dobrze pracowały, a mi się udało pojechać sprytnie i bezbłędnie. Właśnie w takich partiach człowiekowi zawsze się wydaje, że jedzie wolno. Każdy tak ma. Często jechało się 20-30 km/h. Jednak przy takich prędkościach, gdy pojedziesz o 5 km/h więcej od przeciwnika to jest tak, jakbyś przy 120 jechał o 30 więcej. Zawsze, nawet na torach Formuły 1, największe różnice robiło się właśnie na wolniejszych sekcjach, a konkretnie w ostatniej fazie hamowania, gdy samochód jedzie dużo wolniej niż na przykład 300 km/h. W takiej sytuacji wjechanie w zakręt o 5-6 km/h szybciej daje dużo więcej, niż kiedy ktoś jedzie 200, a ty pojedziesz 205. Im szybciej jedziesz, tym mniejszą sprawia to różnicę. Takie są prawa fizyki i matematyki, więc tu Ameryki nie odkryłem. Z mojej perspektywy lepiej (od 10 oesu) wyszedł akurat odcinek Sisteron, gdzie jechałem po raz pierwszy. Jest to kultowy oes, który jedzie się praktycznie co roku. Partię z lodem pojechałem bardzo spokojnie, bo nie chciałem ryzykować, a poza tym mieliśmy awarię hamulca ręcznego i też udało się pojechać bardzo dobrze. Loeb był chyba bardzo blisko mnie, dopóki jechaliśmy po suchym asfalcie, a później na lodzie po raz kolejny stracił. Na pewno pomogły opony, ale rok temu, na pierwszych oesach było podobnie. Przewaga może nie była tak duża, ale na pierwszym wygranym oesie, dopóki było mokro, byłem za paroma zawodnikami, a na pięciokilometrowym zjeździe po lodzie wyrobiłem sobie dużą przewagę... Edytowane 25 Stycznia 2015 przez canmaker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Co nie zmienia kwestii, ze nie wyobrazam sobie, zeby nikt nie stosowal AC No to musisz zmienic światopogląd , bo doslownie nikt tego nie stosuje i nie wynika to z oszczednosci , a czystej kalkulacji . Ubezpieczenie AC na cały sezon 13 rund może wynieśc ok 60-80k funtów za kazda runde ! i wiecej w zależnosci od historii kierowcy + tzw. udział własny . biorąc pod uwagę że odpisanie na 100% auta ( np. spalenie ) wystepuje nader rzadko , jest to zwyczajnie nie oplacalne . Ja z ostatnich lat pamietam 3 odpisane auta , w tamtym roku Hirvonen , w 2011 C4 Kubicy na rajdzie Du Var , i podaj w 2010 Focus Prokopa w Niemczech . Zresztą daleko nie trzeba szukać , duże firmy transportowe , floty, mające po kilkadziesiat / kilkanascie aut , odchodzą od ubezpieczen AC i robią sobie w zamian specjalny fundusz na naprawy powypadkowe a czesto posiadaja swoj serwis , warsztat Poczekajmy na Carfita , może będzie miał dobre wieści nt gadżetów i ciuchów szczerze , nawet nie zapytałem i nic nie wiem , ale niedługo bede miał okazję to zapytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bernas77 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 A w Trójce - druga informacja sportowa to o Kubku i bardzo ładnie, że szalał, że wygrał OSy, a hamulec się "tylko" zepsuł, do listy naszych powinności, oprócz opon Pirelli, benzyny Lotosu, trza doliczyć płacenie abonamentu! Wyszło profiskalnie a nie miało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszalot Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) Ja z ostatnich lat pamietam 3 odpisane auta , w tamtym roku Hirvonen , w 2011 C4 Kubicy na rajdzie Du Var , i podaj w 2010 Focus Prokopa w Niemczech . C4 Kubicy i Fiesta Prokopa spaliły się w tym samym roku 2012 Edytowane 26 Stycznia 2015 przez kaszalot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 szczerze , nawet nie zapytałem i nic nie wiem , ale niedługo bede miał okazję to zapytam Nie będziemy wybrzydzać, bierz wszytko Kurtki,czapki, naklejki wszystko potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szycha Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Nie będziemy wybrzydzać, bierz wszytko Kurtki,czapki, naklejki wszystko potrzebne Znoszone skarpety Roberta też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Z wypowiedziami niektorych sportowcow jest tak,ze bardza chca zablysnac i maja ogromne parcie na szklo jak politycy, natomiast skoro wszystko wiedza i sa tak doskonali to czemu ich brak na WRC, przeca u nas jezdza sami geniusze co widac po niektorych wypowiedziach a ja widze tu tylko jednego i trzymac za niego kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scooby14444 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 "RK wymiata ! Potrafi pojechać szybciej niż mistrzowie świata. Samo bycie na mecie nie jest na dzień dzisiejszy aż tak istotne. Na mecie może być każdy szofer, a wygrywać z całym światem może tylko on. Droga do jego mistrzostwa niebawem się zacznie. " Wojtek Chuchała dodał taki wpis. Można mu podziękować i życzyć powodzenia w ERC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Siemanko to facet na poziomie a nie płacząca nastolatka Brawo dla niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Wojtek jest gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Tu macie prawdziwy Rajd Monte Carlo i prawdziwe rajdowki ,a te teraz to elektroniczne zabawki az sie lezka kreci jak toogladam juz widze Robsona za kierownica Lanci Stratos ,oj tym by pokazal jak sie jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orlen Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 widze ze wrc poblokowała wszystkich komentujących, czekam na wysyp fanpejdzy hejtujących wrc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Da się coś normalnego napisać????? http://sport.wp.pl/martykul.html?kat=1035339&wid=17205504&ticaid=1143ab Chłopaki, czy wiecie że to "Nasza Akcja" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Da się coś normalnego napisać????? http://sport.wp.pl/martykul.html?kat=1035339&wid=17205504&ticaid=1143ab Chłopaki, czy wiecie że to "Nasza Akcja" Dobra nasza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Ricardo co roku jest Monte Carlo Historique w którym uczestniczą również Polacy. http://acm.mc/rallye-monte-carlo-historique/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Tu macie prawdziwy Rajd Monte Carlo i prawdziwe rajdowki ,a te teraz to elektroniczne zabawki az sie lezka kreci jak toogladam juz widze Robsona za kierownica Lanci Stratos ,oj tym by pokazal jak sie jezdzi No i proszę Skoda Rapid też pięknie wyszła Kiedyś ojciec miał takiego „skorupiaka” - tylko chyba silnik nie taki mocarny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szycha Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 No i proszę Skoda Rapid Czeskie porsche Albo wtedy nawet jeszcze Czechosłowackie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Ricardo co roku jest Monte Carlo Historique w którym uczestniczą również Polacy. http://acm.mc/rallye-monte-carlo-historique/ Np. mój kolega z pracy, Staś Postawka. Wcześniej regularnie startował z ojcem Fiatem 125p: http://moto.pl/Motorsport/1,126719,11082348,Rajd_Monte_Carlo___Polski_Fiat_125_w_czolowce.html a w tym roku widzę, że z żoną w zastavie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Ricardo co roku jest Monte Carlo Historique w którym uczestniczą również Polacy. http://acm.mc/rallye-monte-carlo-historique/ Historyki to teraz takie zabawki kazdy dmucha aby tylko blyszczal ,a kiedys takie jezdzily jako podstawa i rewelacyjna klasa B ktora miala tzw.ile samochod wazyl tyle mial koni przyklad Lanci Stratos ,oj dosc tego bo sie rozmarzylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Colin Clark i jego przemyślenia z Monte My Man of the Monte has to be Kubica. Such a tricky demanding rally, and he drove like a demon! Speed was awesome! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Historyki to teraz takie zabawki kazdy dmucha aby tylko blyszczal Ten Pan raczej nie odpuszcza https://www.facebook.com/video.php?v=447236432043073&pnref=story Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się