aflinta Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ale N-ka to chyba inny budżet i ilość wyprodukowanych sztuk Nie biadolcie tak nad fieściną, nie widzieliście auta z odkręconymi dwoma kołami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 No właśnie Malcolm strasznie biadolił ze są strasznie w plecy. Mam kumpla co ściga sie na motorach i też lata bez ubezpieczenia. No ale sie nie upieram, bo może coś pismaki pokręciły w tłumaczeniu Malcolma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Nie biadolcie tak nad fieściną, nie widzieliście auta z odkręconymi dwoma kołami? Urwane koła to chleb powszedni dla mechaników w WRC. Będzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Dobrze, że to ostatniego dnia się stało a nie np. w piątek do następnego rajdu odbudują sprzęta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Dziękuje Wam wszystkim za doping , czułem go nawet tutaj !!!! to byl fantastyczny weekend A nie mają czasem ubezpieczenia, które by pomogło w odbudowie? Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby wszystkie straty team musiał pokrywać z własnej kasy... Nikt w WRC nie ubezpiecza aut, jest to zwyczajnie nie opłacalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DriverX Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 My dziękujemy Robertowi i Maciejowi za to, że dostarczyli nam sporo radości z kibicowania przed monitorami i Tobie za przekazywanie wiadomości i zdjęć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Nie biadolcie tak nad fieściną, nie widzieliście auta z odkręconymi dwoma kołami?Urwane koła to chleb powszedni dla mechaników w WRC. Będzie dobrze. Też pozytywnie oceniłem auto. Myślałem,że auto całe przywaliło w mur i szkoda mi było chłopaków. Ale kółka odrywają się stosunkow łatwo więc mam nadzieję,że chłopkami nie szarpnęło zbyt mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Dziękuje Wam wszystkim za doping , czułem go nawet tutaj !!!! to byl fantastyczny weekend A nie mają czasem ubezpieczenia, które by pomogło w odbudowie? Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby wszystkie straty team musiał pokrywać z własnej kasy... Nikt w WRC nie ubezpiecza aut, jest to zwyczajnie nie opłacalne Uściskaj Roberta od całego forum i przekaż że emocje niesamowite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASAHI Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Powiem krótko - szkoda że heble nie wytrzymały, ale 3 dni emocji są bezcenne. Szacunek dla chłopaków Trzeba sie napić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Zostałem zje..dzony przrz edwina ze mam zimowki n michałki na forku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Dla mnie to jest podsumowanie Monte, jeżeli nie jest to błąd timingu, ale raczej nie. To co się działo na tych 6 km między 2-im a 3-cim splitem.... 2-gi Latvala dostał "tylko" 14,3 sekundy, co daje ponad 2 s/km... Szkoda, że nie ma onboardu, bo Robert musiał tam chyba jakimś skrótem pocisnąć. http://zapodaj.net/27d42ea0b9707.gif.html wywiad, po wypadku https://www.facebook.com/video.php?v=10152528466881607&set=vb.278539706606&type=2&theater edit2: Edytowane 25 Stycznia 2015 przez konar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ciekawe co puściło w hamulcach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ciekawe co puściło w hamulcach. A coś musiało puszczać ? Duże przegrzanie i okładziny tracą właściwości. Inaczej jest w ceramice F1 ale WRC takimi nie dysponuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Dla mnie to jest podsumowanie Monte, jeżeli nie jest to błąd timingu, ale raczej nie. To co się działo na tych 6 km między 2-im a 3-cim splitem.... 2-gi Latvala dostał "tylko" 14,3 sekundy, co daje ponad 2 s/km... Szkoda, że nie ma onboardu, bo Robert musiał tam chyba jakimś skrótem pocisnąć. http://zapodaj.net/27d42ea0b9707.gif.html wywiad, po wypadku https://www.facebook.com/video.php?v=10152528466881607&set=vb.278539706606&type=2&theater edit2: omg ale bomba widać Robert dobrze dorlal drogi na testy Ciekawe co puściło w hamulcach. A coś musiało puszczać ? Duże przegrzanie i okładziny tracą właściwości. Inaczej jest w ceramice F1 ale WRC takimi nie dysponuje. Wystarczy ze płyn zagotował ale tam cos juz nie tak było wczesniej bo na mecie 13 powiedział ze musi jechać studzić hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Nikt w WRC nie ubezpiecza aut, jest to zwyczajnie nie opłacalne Carfit, nie bede sie spieral do smierci, ale skoro NASA ubezpiecza rakiety i satelity to nie ma czegos takiego jak nieoplacalnosc Zreszta w regulaminie FIA mozna znalezc wpis:10. Administrative Checks 10.1 Documents to be presented: - Competitor's licence - Driver's and Co-driver's competition licences - Driver's and Co-driver's valid driving licence - Driver's and Co-driver's passports or identification - ASN authorisation, for all foreign competitors - Completion of all details on the entry form - Car insurance cover certificate - Car insurance registration papers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Panowie, czy macie podobnie? na fejsie na profilu WRC nie mogę dodawać komentarzy, lajkować zdjęć i komentarzy. Chyba dostałem jakiegoś bana??!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Nikt w WRC nie ubezpiecza aut, jest to zwyczajnie nie opłacalne Carfit, nie bede sie spieral do smierci, ale skoro NASA ubezpiecza rakiety i satelity to nie ma czegos takiego jak nieoplacalnosc Zreszta w regulaminie FIA mozna znalezc wpis: 10. Administrative Checks 10.1 Documents to be presented: - Competitor's licence - Driver's and Co-driver's competition licences - Driver's and Co-driver's valid driving licence - Driver's and Co-driver's passports or identification - ASN authorisation, for all foreign competitors - Completion of all details on the entry form - Car insurance cover certificate - Car insurance registration papers TO na pewno chodzi o OC, przecież oni po drogach jeżdżą. OC wypadku na OSie raczej nie obejmuje;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Inaczej jest w ceramice F1 W F1 jest włókno węglowe - Car insurance cover certificate - Car insurance registration papers Czy to nie chodzi o odpowiednik naszego OC? Przecież te auta poruszają się po drogach publicznych na dojazdówkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 @@Than_Junior, FIA wymaga ubezpieczenia OC. Natomiast swego rodzaju AC na rajdówkę raczej obowiązkiem nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 RK: "Nie jest to fajne uczucie gdy przy 180 km/h pedał hamulca wpada w podłogę. Nic tego nie zapowiadało. Hamulec nie robił się miękki. Chyba coś się nagle urwało. Ratowałem się ręcznym, ale niewiele się dało zrobić. To był najszybszy punkt oesu. Na szczęście skończyło się tylko dwoma urwanymi kołami. Mogło być dużo gorzej..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DriverX Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Panowie, czy macie podobnie? na fejsie na profilu WRC nie mogę dodawać komentarzy, lajkować zdjęć i komentarzy. Chyba dostałem jakiegoś bana??!! Ci co nadmiernie spamowali dostali bana z tego co czytałem to wiele osób. W sumie nic dziwnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 RK: "Nie jest to fajne uczucie gdy przy 180 km/h pedał hamulca wpada w podłogę. Nic tego nie zapowiadało. Hamulec nie robił się miękki. Chyba coś się nagle urwało. Ratowałem się ręcznym, ale niewiele się dało zrobić. To był najszybszy punkt oesu. Na szczęście skończyło się tylko dwoma urwanymi kołami. Mogło być dużo gorzej..." Być może przewód hamulcowy lub jakaś złączką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 @@DriverX, wstawiłem tylko 1 (słowem jeden) komentarz z pytaniem i ze zdjęciem czemu jest tak mało Roberta w relacjach. No nic, jakoś z tego powodu przeżyję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Inaczej jest w ceramice F1 W F1 jest włókno węglowe Włókno węglowe to jest w monococu.Hamulunek jest ceramiczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Inaczej jest w ceramice F1 W F1 jest włókno węglowe Włókno węglowe to jest w monococu.Hamulunek jest ceramiczny. W F1 tarcze są z włókna węglowego. Ceramikę można mieć w aucie drogowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się