konar Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Nie wiem na ile się sprawdzaja te prędkości z gpsu ale potężna różnica prędkości miedzy prywatną Fiestą Robertową, a DSem Loeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Na dzisiejszym SS13 i PS było widać jak mocne są DS3. Trasa w dużej części prowadziła pod górę. Natomiast Fiesty były w ogonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 RK: "Nie jest to fajne uczucie gdy przy 180 km/h pedał hamulca wpada w podłogę. Nic tego nie zapowiadało. Hamulec nie robił się miękki. Chyba coś się nagle urwało. Ratowałem się ręcznym, ale niewiele się dało zrobić. To był najszybszy punkt oesu. Na szczęście skończyło się tylko dwoma urwanymi kołami. Mogło być dużo gorzej..." Być może przewód hamulcowy lub jakaś złączką. Pamietajmy ze auto było budowane na szybko przed rajdem.Nie hce wysuwac za daleko idących wniosków ale i awaria alternatora i hamulców moze być tego efektem.tak czy inaczej nie ma co biadolić wyniku po niefarcie z piątku i tak by nie było ale są za to wszystkie przejechane oesu 4 wygrane ( o 2 wiecej niż w zeszłym roku ) i chyba z 3 2 miejsca na oesach.progres zatem jest niesamowity biorąc pod uwagę ze auto stare gdzie wszyscy maja juz nowsze ewolucje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Włókno węglowe to jest w monococu.Hamulunek jest ceramiczny. http://www.formula1.com/inside_f1/understanding_f1_racing/5284.html „In one area F1 brakes are empirically more advanced than road-car systems: materials. All the cars on the grid now use carbon fibre composite brake discs which save weight and are able to operate at higher temperatures than steel discs. A typical Formula One brake disc weighs about 1.5 kg. These are gripped by special compound brake pads and are capable of running at vast temperatures - anything up to 750 degrees Celsius.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Nie wiem na ile się sprawdzaja te prędkości z gpsu ale potężna różnica prędkości miedzy prywatną Fiestą Robertową, a DSem Loeba http://vimeo.com/117621410 To jest jakiś błąd skoro przy takiej różnicy prędkości jadą podobnym tempem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Co do ubezpieczenia to OC musza miec ,bo poruszaja sie po drogach publicznych,natomiast pozostale ubezpieczenia to chyba ubezpieczyciele nie chca ,bo wczesniej czy pozniej auto jest rozwalone i musieliby za nie placic a ubezpieczalni to sie po prostu nie oplaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 ale skoro NASA ubezpiecza rakiety Sądzę, że mniejsze jest prawdopodobieństwo rozbicia się rakiety niż WuRCa Poza tym rakieta rozbita - to zawsze szkoda całkowita I kwestia opłacalności, pewnie z racji ryzyka, taniej jest odbudować rajdówkę niż płacić składki. Do tego papierkowa robota przy każdym "momencie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ja jestem podbudowany Fiestą Roberta. Sądziłem,że się będzie wlókł za fabrykami , nawet do nich nie podjeżdząjac. Wygranie 4 OSów i drugie miejsca , biorąc nawet nieprzewidywalność MC i inne opony nastrajają optymistyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 wlasnie z onboardu Evansa zobaczyłęm to miejsce gdzie Robert poszedł .... masakra bardzo szybkie i długie spadanie na pełnej bombie, cud że tylko tak się to skończyło, bo uderzenie było potworne na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 @Than_Junior, FIA wymaga ubezpieczenia OC. Natomiast swego rodzaju AC na rajdówkę raczej obowiązkiem nie jest. Fakt, nie pomyslalem. Co nie zmienia kwestii, ze nie wyobrazam sobie, zeby nikt nie stosowal AC - na pewno jest drogie, ale wciaz tansze od calego samochodu... Sądzę, że mniejsze jest prawdopodobieństwo rozbicia się rakiety niż WuRCa Poza tym rakieta rozbita - to zawsze szkoda całkowita I kwestia opłacalności, pewnie z racji ryzyka, taniej jest odbudować rajdówkę niż płacić składki. Do tego papierkowa robota przy każdym "momencie". tak jak mowilem, SPRT zawsze ubezpiecza - kwoty wysokie i rzadko sie faktycznie korzysta bo nawet po duzym dzwonach bardziej oplaca sie samemu naprawic. Ale w momencie szkody calkowitej (a mieli ostatnimi czasy niestety) to ubezpieczenie sie przydaje bo inaczej siedzisz na minusie kilkaset tysiecy a to "tylko" Nka, jak ktos slusznie zauwazyl. W WRC jest to szkoda milionowa... No ale moze teamy WRC maja kalkulacje, ze statystycznie szkoda calkowita zdarza sie raz na X rund i pod kreska taniej wyjdzie zbudowac nowe auto niz regularnie placic skladki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ja bym widział ubezpieczenie rajdówki np. na wypadek jej całkowitego spłonięcia lub innej szkody totalnej. Takie rzeczy nie zdarzają się aż tak często. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Nie ma tematu.Niewyobrażam sobie,żeby Pirelli nie miało na co założyć opon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Fakt, nie pomyslalem. Co nie zmienia kwestii, ze nie wyobrazam sobie, zeby nikt nie stosowal AC - na pewno jest drogie, ale wciaz tansze od calego samochodu... Sądzę, że statystyk z ubezpieczalni prawdopodobieństwo dzwona Roberta oceni dość blisko jedynki. A gdzieś jeszcze trzeba marżę zmieścić. Nie sądzę, aby się opłaciło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Jest teraz relacja na Polsat Sport News Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Sądzę, że statystyk z ubezpieczalni prawdopodobieństwo dzwona Roberta oceni dość blisko jedynki. Ale co innego jest poobijać auto a co innego kasacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Sądzę, że statystyk z ubezpieczalni prawdopodobieństwo dzwona Roberta oceni dość blisko jedynki.Ale co innego jest poobijać auto a co innego kasacja. Co nie zmienia faktu, że ubezpieczenie (klientowi) opłaca się gdy szkody ma częściej, niż sądzi ubezpieczalnia, a nie odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DriverX Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Wiadomo coś na temat naklejek czy jakiś gadżetów? jest szansa na coś oficjalnego ? warto czekać czy ogarniać coś samemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Poczekajmy na Carfita , może będzie miał dobre wieści nt gadżetów i ciuchów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Do kolekcji, z serii Kubica Flat Out Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Do kolekcji, z serii Kubica Flat Out Po prostu jazda odlot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru Impreza STI Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Do kolekcji, z serii Kubica Flat Out Po prostu jazda odlot Mistrzostwo Świata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Jak Robson bedzie jezdzil zawsze tak jak na filmiku, to bedzie albo ciagle na pudle albo jakas przygoda, bo inaczej sie nie da jadac takim tempem ale to jest wlasnie to ryzyko a nie polityka dowozenia do mety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Żabojadów to swoją jazdą do orgazmu doprowadzał same ochy i achy Coś mi się zdaję, że Roberto zupełnie inne ustawienia dobrał na asfalty niż jak jeździł w m-sporcie. Wspominał w którymś z wywiadów, że jego analizy okazały się słuszne co do setupu. A, że w m-sporcie się nie słuchali Boba to pokazał im jak się jeździ, gdy ma za sobą wspierający go team. No i słynne już testy z dobiciami na odcięciu zrobiły swoje, bo KUB teraz na takich wyboistych, nierównych partiach idzie takim piecem aż ciary przechodzą patrząc na to z monitora, a co dopiero na żywo zobaczyć... Mnie tam straszna duma rozpiera, że mamy takiego Rodaka. Coś mi się wydaję, że na "paddoku" jak to CG określa, niezłe trzęsienie ziemi zrobił i pewnie wiele razy fabryki przecierały oczy ze zdumienia czy ten split RK jest prawdziwy, czy może jakiś błąd wskoczył. Tylko na ich nieszczęscie, każdy był prawdziwy . Myśle, że Monte dobitnie pokazało to co wiemy już od dawna, że jak jest ślisko, mokro, nierówno i panuje zmienna przyczepność to kierowca wyścigowy zamiata starych rajdowych wyjadaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Niewiarygodna jazda to kierowca wyścigowy zamiata starych rajdowych wyjadaczy. Myslę, że tu nie chodzi czy to kierowca wyścigowy czy rajdowy, to po prostu nasz Robert tak zasuwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Do kolekcji, z serii Kubica Flat Out Nie no masakra jak on się tam wpakował w ta sekcję przecież to przeczy prawą fizyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się