Skocz do zawartości

Gaceq

Użytkownik
  • Zawartość

    788
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Gaceq

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..
  • Urodziny 10.08.1986

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kalifornia
  • Auto
    STI Type R v4
    Legacy Spec B WR limited

Ostatnie wizyty

622 wyświetleń profilu
  1. Gaceq

    Wał i shortblock z 2.5l do 2.0 a pojemność

    Cały czas mowa o seryjnych i o ich długości. Skoro teraz to takie jasne , to ciekawe czemu wcześniej to samo ale w moich wpisach było bzdurami Oj słówko sory komuś chyba przez klawiaturę po prostu nie przechodzi.
  2. Gaceq

    Wał i shortblock z 2.5l do 2.0 a pojemność

    jesteś w błędzie bzdury Co tam z moimi "bzdurami" ? Bo znajomy któremu poradziłem montaż korb od ej257 STI przy remoncie GC8 STI to się teraz dziwi co mu to zaproponowałem Ale jeszcze bardziej się dziwi, że skoro nie pasują wg Ciebie do starego 2.0 to czemu mu auto jeszcze jeździ
  3. Gaceq

    Wał i shortblock z 2.5l do 2.0 a pojemność

    Dziękuje, ale nie trzeba, wszystkie widziałem. A pytanie było: I na nie odpowiedziałem że wszystkie od silników ej 20/25 turbo są tej samej długości. I to jest bzdura wg Ciebie. To, że różnią się poszczególne korby wyglądem i wagą na przestrzeni lat to oczywiste! Nie widziałem na żywo korb jedynie od najnowszego STI, mniemałem że nic nie zmieniali, ale jak sprawdziłem teraz to rzeczywiście od 2008 albo od 2014 jest inny numer oem dla nich - 12100AA291. Choć długość na pewno tradycyjnie ta sama. Roczniki 2001-2007 do których się odnosiłem, czy to 2.0 czy 2.5 STI miały takie same korby 12100AA181 i to podtrzymuje
  4. Gaceq

    Wał i shortblock z 2.5l do 2.0 a pojemność

    No nie wiem. Miałem na stole, porównywałem. Założyłem, jeździłem. Dziury w tłoku nie zrobiłem. Nawet w katalogach oem korba występuje jako EJ20/25 turbo... Klasyczne od newage różnią się wyglądem, ale długoscią nie. A korba ej207 z STI'01 od takiej ej257 STI'07 to w ogóle się niczym nie rózni, nawet wyglądem.
  5. Gaceq

    Wał i shortblock z 2.5l do 2.0 a pojemność

    Korby akurat są takiej samej długości od 92 roku do teraz, czy to 2.0 czy 2.5 to są tej samej długości. Sam założyłem kiedyś takie z ej257 z 2008 do EJ20K z 98 i podeszły jak ulał.
  6. Gaceq

    Rejestracja samochodu JDM z krótkim VIN

    Tak, o tej opłacie dokładnie. Poślij mi na pw nr do tego urzędnika, to go też pomęczę za jakiś czas
  7. Gaceq

    Rejestracja samochodu JDM z krótkim VIN

    Hmm z tego co pamiętam to 10 zł Robiłem nie dawno papiery od Legacy JDM i tyle płaciłem, chyba że jakieś nie aktualne info miałem U mnie mija miesiąc jak wysłałem i na razie cisza... Jak załatwiałem Type R w 2015 wtedy kiedy pozwolili na rejestrację aut rhd to czekałem dokładnie 2,5 tygodnia... Ale to chyba nie te czasy teraz
  8. Gaceq

    Turbo VF pęknięcie

    Zaczęły chyba pękać tak notorycznie od epoki newage? Bo z pękniętym IHI z klasyka to się nie spotkałem Może takiej szukaj
  9. Gaceq

    sprężyny do klasyka

    Technicznie pasować będą wszystkie 4 sztuki.
  10. Gaceq

    sprężyny do klasyka

    Miałem kiedyś Apex-y w Type R. Siedział nawet niżej niż na Prokitach. Po założeniu do GD gdzie taki Blob jest 200 kg cieższy to na nich wyjdzie Ci strzelam ok -50 mm...
  11. Gaceq

    sprężyny do klasyka

    Też miałem w międzyczasie nowy gwint AP... Dramat w porównaniu do oem STI. Szybciuteńko wracałem do oryginału
  12. Gaceq

    Isofix w gc?

    GC jeszcze mocowań isofix nie ma. GD już je ma. Podłoga jest w sumie pod kanapą identyczna w GC/GD więc teoretycznie można by założyć takie od GD, o ile otwory montażowe się pokrywają, ale tego nie sprawdzałem.
  13. Gaceq

    sprężyny do klasyka

    Nie zupełnie tak. Sprężyny które złożyłem z amorami Buga to Eibach-y pod GC. Czyli musiało mi się to zgrać. Kwestia co się trafi i w jakim stanie... Ten pierwszy komplet z różowymi springami mimo że z RA o przebiegu bodaj 140 tkm jest w idealnym stanie, na trzepakach wszystkie 4 mają po 80% i zero pukania z tylnych Z kolei ten drugi ma przebieg 90 tkm i stan na pewno nie gorszy Koszt zakupu wiadomo jak się komu uda. Ja je po tyle kupowałem, że z uwagi na ich jak się okazało doskonały stan, opłacało się bardziej jak nowe. Ale gdyby były szrotem to zgodzę się, że byłaby wtopa Tak, przednie założyłem od GD i pasują dobrze. Na moje oko zasadniczo nie różnią się od tych od GC8.
  14. Gaceq

    sprężyny do klasyka

    Odnośnie różowych spreżyn STi to faktycznie super pracują, mam je w Type R, ale nie wiem jakiej twardości Niebieskie znaczki mają ze znaków szczególnych. Pracują w oryginalnym secie z amorami na grubej sztycy - oem zestaw z RA limited my98. Wszystko na poduszkach i tylnych talerzykach GC. Z kolei do drugiego projektu (też GC STI) skompletowałem takie coś: Czyli zawias z Buga STI + spreżyny Eibach + poduszki przód STI GD, tył wraz z talerzykami oem GC. Tylne poduszki STI 2001-2003 wyglądają tak i nie pasują do budy GC, inny rozstaw szpilek, ale to już pisaliście Jako ciekawostka, mają zintegrowane talerzyki z mocowaniami na stałe. A tutaj z kolei macie tylne mocowania STI 2003-2005: One tak samo nie pasują do GC.... A więc nie wiem czy dobrze planujesz ten element:
  15. Gaceq

    Podświetlenie klimatronica GC8 JDM

    Niby tak, ale jak się młode jakieś wysypią z niego, to kto to złoży A i jeszcze zapomniałeś z przodu nakrętki z pokręteł
×