Jump to content

Gaceq

Użytkownik
  • Content Count

    1024
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Gaceq last won the day on February 1 2020

Gaceq had the most liked content!

Community Reputation

648 Wspaniały

2 Followers

About Gaceq

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Birthday 08/10/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kalifornia
  • Auto
    STI Type R v4
    Legacy Spec B WR limited

Recent Profile Visitors

1506 profile views
  1. @mariuszpiekariusz jakbyś chciał kierę od STI, czyli skóra i czerwona nić to mam 3 sztuki do wyboru. Od używanej, przez mało używaną po nową
  2. Bez przesady Center i ostatni można wyrzucić. Od kata to możesz robić co chcesz i nic się nie rozjedzie. Nie chcąc robić mapy dobrze jest jedynie zostać przy średnicy max 2,5". Ja mam u siebie od 2014 roku też w JDM, DP na szerokim kołnierzu i przelot 2,5 bez remapu, ecu seryjne, ale założony mam zamiast fabrycznego solenoida electronic boost controller który pilnuje żeby mi nie przeładowywał no i nie mam żadnych problemów.
  3. Pewnie masz wciąż kata i seryjny wydech końcowy. To normalne, że wtedy nie gada nawet jak GT które słyszałeś, bo wątpię żebyś gdzieśkolwiek slyszał GT z seryjną cichutką dwurureczką, której 99,9% sztuk już nie posiada i mają pomontowane aftermarkety Jakby co to mam bardzo fajny wydech 3" od turbo do końca, na trzech tłumikach na sell jakby co. Gada zacnie.
  4. @dirkdiggler racja pomyliłem się o rok i w ver 2 oryginalnie już była ta nowsza faktycznie. Obie - starsza i nowsza mają tą samą kolumnę, obudowę i rogale. Pasują zamiennie. Taka kierownica była fabrycznie w absolutnie każdej wersji Nardi Torino między 97 a 2000 rokiem Nie tylko w Stars 25. Z kolumną w tych wersjach poradzono sobie bardzo prosto - montowali w nich zestaw przedliftowy bezpoduszkowy typowo pod tą kierownicę. Jako ciekawostka, jeśli znajdzie się kolumnę wraz obudową i rogalami w wolnossącej Imprezy z lat 92-00 w wersji bez airbagów to podchodzi o
  5. Generalnie to ta kiera nie jest z żadnego JDM-a. To po prostu NT która była montowana w GT 98-00. Ta z ver 3 nie jest podobna tylko niemal identyczna. Różnią się tylko kapslem klaksona, kolorem szwu i tym że ma grawer STI na dole na skórze. NT z V1-2 92-96 jest całkiem inna i dalej twierdzę, że Ci się pomyliły Nawet był moment że miałem wszystkie 3 wersje kierownic w garażu równocześnie. Tutaj przykładowe zdjęcie NT montowanej w STI do 96 roku:
  6. Coś pomyliłeś Nardi przecież były normalnie w GC 99-00 i taką właśnie widać na zdjęciu. Problem w tym, że wraz z nią była inna kolumna, obudowa jej no i nawet rogale. Dlatego założenie takowej NT do auta które jej nie miało fabrycznie wygląda tak jak powyżej
  7. Ja mam jeszcze oba seryjne 21/19, aczkolwiek kuszą mnie Whiteline od jakiegoś czasu
  8. Powyższe sprecyzuje, że jeśli chodzi o kompatybilność frezów dla GC8 to tylko i wyłącznie STI Type R/RA 98-00, czyli posiadające fabyrycznie dyfer r180 oraz zwrotnice STI. Kije są krótsze ale to inna historia
  9. Ja także uważam że fabryczny zawias w STI 08-14 jest znakomitym kompromisem między twardością i zwinnością, a komfortem. Wybiera wszystko perfekcyjnie. Nie dziwię się że trudno je czymkolwiek zastąpić do użytku na co dzień... Osobiście mam tego farta że poprzedni właściciel niedługo przed sprzedażą wymienił na nowe OEM oba przody, więc kłopot z ich zakupem mam nadzieję mnie długo nie dotknie @Tommi1 założyłeś do siebie różowe springi STI już? Znając te produkty z poprzednich generacji to może być tylko jeszcze lepiej.
  10. Czyli ją masz na pokładzie... A też przedlift przecież. No to nasze domniemania że przedlifty, zwłaszcza jdm-y nigdy jej nie miały się nie potwierdzają w tym przypadku... Może tylko Blitzeny ją miały w przedlifcie? Dobrze, że masz chociaż przycisk do jej wyłączenia bo zimą byś się nic nie pobawił A jak jest ze szperą z tyłu w Specach AT? Standardowo LSD w każdym?
  11. Pewnie nie ma ESP, więc nie ma czego wyłaczać Ja w przedlifcie GT Spec B też nie mam przycisku bo brak ESP Kopie jak chce, bąki też robi i nic się nie zaświeca. A zamiast tego systemu kicajce dali składanie lusterek Na sucho na wprost w automacie nie idzie jej zgubić Jedynie jak się przyłoży na skręcie to dupę wtedy podrywa.
  12. @lucza Ty lubisz takie zagadki, może coś koledze poradzisz
  13. Nie było STI RA bez dccd, nie ważne czy 95 czy 98 czy 2000, każde jedno miało dccd o ile było wersją STI. Nie miały go tylko WRX RA oraz STI tylko wyglądające jak RA, tak jak v-limited powyżej.
  14. Jakby ktoś o Ultraleggerach myślał https://forum.subaru.pl/topic/105812-oz-ultraleggera-18x9-5x1143-z-oponami/
  15. W ver 3 była taka jedna wersja o której prawdopodobnie mowa co łatwo pomylić z RA i nie jeden się już na tym przejechał... Nazywała się WRX STI ver 3 V limited, a wyglądała tak > Czyli daszek, kolor, brak progów... no idento jak RA, a jednak nie było to RA. Technicznie to zwykłe STI v3, czyli brak dccd, natrysku IC, tylnej szpery itd. Chyba miała ABS, a RA jak wiadmo nie. Z zewnątrz rozróżnić można po antenie. V limited miała na błotniku a RA na słupku.
×
×
  • Create New...