Skocz do zawartości

Gaceq

Użytkownik
  • Postów

    1128
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana Gaceq w dniu 1 Lutego 2020

Użytkownicy przyznają Gaceq punkty reputacji!

3 obserwujących

O Gaceq

  • Urodziny 10.08.1986

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kalifornia
  • Auto
    STI Type RA Limited ver V & VI
    STI my2011
    GT my99&00
    STI my2019
    EVO 9 MR
    EVO X GSR

Ostatnie wizyty

3116 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Gaceq

..:: Subarofanatoholik ::..

..:: Subarofanatoholik ::.. (6/13)

929

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. @Tommi1 przewiń bo już odpowiedziałem tam wyżej Szymonowi A w skrócie petarda i polecam
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  13. Decyzja trochę spontaniczna i przypadkowa, ale cóż, zobaczymy... Ciężka jest na pewno bo się do niej przywiązaliśmy, ani razu przez te 4 lata nie zawiodła i tak na dobrą sprawę to jak wyjechałem 4 lata temu po tym samodzielnym jej złożeniu, to tak naprawdę nie zepsuło się w tym aucie absolutnie nic w tym czasie. Ok, dużo rzeczy robiło się zawczasu, ale nawet one to nie były jakieś poważne i pilne sprawy... bardziej z chęci usprawnienia, poprawy, a nie naprawy. Bez większości tego obeszło by się. No i jak tak porównam do gnojówkowych daily które mi się w międzyczasie przewinęły to naprawdę jeśli chodzi o koszt eksploatacji serwisowej ta Nubira wypada paradoksalnie lepiej. I to bez żadnych specjalnych tańców chuchańców, studzeńców etc. Po prostu zwyczajnie się jej używa A jeszcze jakby tak porównać kwestię utraty wartości która w STIikach już od dobrych paru lat nie występuje, a w zwykłych dupowozach owszem, to naprawdę mógłby wyjść dość ciekawy rachunek z tego
  14. Tak to dokładnie ta Akurat w tym przypadku i modelu ten spliter nie obniża najniższego punktu, jest praktycznie że równo ze zderzakiem, a efekt jest bo wypełnia środek i rozszerza się bokami. Co do wytrzymałości w zimę już zaspy zdążyłem przetestować przez ostatnie parę dni i daje radę
  15. Konserwacja konserwacją ale można też zobaczyć parę rzeczy co wjechały na pokład przy okazji Mcpersony przód tył nie były odnawiane w tym przypadku, a wymienione na nowe, które już ze 2 lata sobie czekały na półce. Kiedyś "sprzątając" w rajdowni u Kajetana w Ustroniu wpadły mi w ręce pochodzą z jednego z jego Spec C, które lata temu było przerabiane na rajdówkę z nowego auta. Z tą oto rzeczą która wpadła nieco już wcześniej, czyli nówką maglem STI 14-20 nr OEM 34110VA121, autem zaczęło się jeździć bez kozery jak nowym Bardzo prosty i skuteczny mod w każdym GH. Prosty bo pasuje w 100% P&P, montaż to chwila, a skuteczny bo jest on 13:1 zamiast 15:1, czyli inaczej mówiąc zamiast 2,7 lock to lock, mamy jakieś 2,35. Różnica bardzo zauważalna i na ogromny plus. Polecam każdemu w GH. Jako, że pompa wspomagania już nie najmłodsza była i po niemałym przebiegu była to od razu przy okazji wrzuciłem znacznie świeżą bo 3 letnią o przebiegu 20kmil, tradycyjnie z nowszego modelu pasująca jak wszystko zawsze P&P Po tych zmianach jak tak się zastanowić to mechanicznie w tym aucie fabryczna została już tylko skrzynia z dyfrem i półosiami... Tak to wszystko jest już od modelu 14-20 Fajna tu unifikacja jest trzeba przyznać, problemu z częściami do GH nie będzie dłuuugo, bo tych nowszych to jednak sporo wyszło. Gorzej z takimi rzeczami unikalnymi jak tylne drzwi czy tylne błotniki, ale już np przednie błotniki są dostępne oem w dobrej cenie, jak i całkiem tanie zamienniki. Te tylne drzwi to nawet do Lancera Evo 7-9 są tańsze Po tym ostatnim "remoncie" zmieniłem jeszcze wydech. Była Invidia N1... super ale jednak za głośna jak się używa trochę na co dzień. Później q300, fajna ale IMO znowu za cicha. I Skończyło się na MG motosport w starej wersji z 2016 roku - Lufy na sztywno nie regulowane, grube, fajnie wyprofilowane, ogólnie takie bardziej odrobione te tłumiki jak te powiedzmy w nowszej wersji pod GH, bo je też oglądałem z bliska. Głośność okazała się jak na mój gust idealna. "Wisienką" pracy w sezonie 2023 nazwał bym założenie spliteru na przód, bo wygląda to petarda Bardzo fajnie wykonany z miękkiego ABS-u, żaden to laminat. Z popularnegp sklepu GC... Polecam! Aha no i wpadła jeszcze rozpórka z Legacy WR/tuned by STI. Siada do GH przesympatycznie, również polecam, kolega Wojtek S. z JP sprowadza co jakiś czas
×
×
  • Dodaj nową pozycję...