Jump to content

Gaceq

Użytkownik
  • Content Count

    898
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Gaceq

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 08/10/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kalifornia
  • Auto
    STI Type R v4
    Legacy Spec B WR limited

Recent Profile Visitors

921 profile views
  1. Czyli ją masz na pokładzie... A też przedlift przecież. No to nasze domniemania że przedlifty, zwłaszcza jdm-y nigdy jej nie miały się nie potwierdzają w tym przypadku... Może tylko Blitzeny ją miały w przedlifcie? Dobrze, że masz chociaż przycisk do jej wyłączenia bo zimą byś się nic nie pobawił A jak jest ze szperą z tyłu w Specach AT? Standardowo LSD w każdym?
  2. Pewnie nie ma ESP, więc nie ma czego wyłaczać Ja w przedlifcie GT Spec B też nie mam przycisku bo brak ESP Kopie jak chce, bąki też robi i nic się nie zaświeca. A zamiast tego systemu kicajce dali składanie lusterek Na sucho na wprost w automacie nie idzie jej zgubić Jedynie jak się przyłoży na skręcie to dupę wtedy podrywa.
  3. @lucza Ty lubisz takie zagadki, może coś koledze poradzisz
  4. Nie było STI RA bez dccd, nie ważne czy 95 czy 98 czy 2000, każde jedno miało dccd o ile było wersją STI. Nie miały go tylko WRX RA oraz STI tylko wyglądające jak RA, tak jak v-limited powyżej.
  5. Jakby ktoś o Ultraleggerach myślał https://forum.subaru.pl/topic/105812-oz-ultraleggera-18x9-5x1143-z-oponami/
  6. W ver 3 była taka jedna wersja o której prawdopodobnie mowa co łatwo pomylić z RA i nie jeden się już na tym przejechał... Nazywała się WRX STI ver 3 V limited, a wyglądała tak > Czyli daszek, kolor, brak progów... no idento jak RA, a jednak nie było to RA. Technicznie to zwykłe STI v3, czyli brak dccd, natrysku IC, tylnej szpery itd. Chyba miała ABS, a RA jak wiadmo nie. Z zewnątrz rozróżnić można po antenie. V limited miała na błotniku a RA na słupku.
  7. Wszystkie w ej205/7 mają tą tendencję. 2.0 sprzed 99 temat nie dotyczy. Tak samo jak i w 2,5 sti to już rzadkość bardzo. To akurat w nim poprawili
  8. Że z rhd nie problem to się domyślam Poruszaliśmy temat ewentualnej przekładki jakby robić w tym moim jdmie. To faktycznie cieżko o tego magla... ale przy takim deficycie i bryndzy z krótszym to myślę idzie przeżyć nawet z takim od N/A? Ile tam jest różnicy lock to lock? ok 0,5 obrotu pewnie jak w Imprezach?
  9. Nie żartujcie, aż taki problem znaleźć magiel h6 rhd? Przecież tych h6 to masa była
  10. Aktualnie na żadnych. Na dniach myślę wziąć znowu próbne na 1,5 miesiąca żeby auto było całkowicie mobilne przy sprzedaży. tutaj jest wszystko https://forum.subaru.pl/topic/92837-z-legasia-25-sohc-na-gt-spec-b-wr-limited-jdm/page/2/
  11. Tak, zgadza się magiel trzeba od h6 lub z tego co pamiętam podchodzi od którejś Imprezy WRX. Tak czy owak nie są to części trudne do zdobycia w normalnych pieniądzach.
  12. Czy ja wiem, czy tak najwięcej... Na pewno jeśli ktoś ma do wymiany cały układ korbowo-tłokowy to kosztowo względem oem wychodzi to dobrze. Ale kiedy przy uszkodzeniu samej panewki, kiedy tłoki oem i cylindry są ok to IMO rozsądniej zrobić sam dół normalnie na wale 2.0. Minus strokera to to że przez większe wykorbienie nie lubią one wysokich obrotów i kiedy np masz STI w wersji z tych najwyżej się kręcących to jest on niedobrym rozwiązaniem. Generalnie jeśli okaże się że masz górę bloku ok i nie celujesz w 450 KM to robiłbym dół na 2.0 normalne.
  13. Nie wiem na co byś chciał te 20 wydać przy przekładce, bo jest to w zasadzie przy Legasiu niemożliwe. Profi przekładka Mitsu EVO która jest 3x bardziej skomplikowana i o częsci 4x trudniej wychodzi mniej jak te 20. Ja już byłem o krok od decyzji z przekładką w swoim Spec-u, to robocizna w zależności u kogo 4-7 tys. Cześci do przekładki łatwo dostępne i tanie od innych benzynowych. Nie ma na to popytu takiego jak przy Imprezach, bo jak wiadomo temat przekładki w Legasiach zdarza się rzadko i jak już ktoś pyta o set do przekładki na lhd to sprzedający skłonni puszczać cały set w granicach 1,5k. Cena taka standardowa to ok 2-2,5k. Trochę szkoda że od diesli nic poza kokpitem nie pasuje, bo takowe komplety już nieraz miałem okazję za niemal darmo wziąć, byle komuś uprzątnąć po rozbiórce sbd. Wiązka główna zostaje ori GT, trzeba ją obrócić i co niektóre mniejsze wiązki przedłużyć. Więc suma przekładki realnie zamyka się między 6-9 tys. w zależności gdzie się robi, czy to w droższej, ale uznanej firmie, czy w tańszej ale też dobrej Ja koniec końców przesiadłem się w między czasie na STI my11 i mój WR ltd idzie powoli na sprzedaż. Jeszcze tylko wydech czeka na montaż, co by to gadało jak trzeba Cena będzie stosunkowo atrakcyjna więc jak ktoś marzy o takowym to zapraszam
  14. Chyba pomyliłeś silniki. Po pierwsze ej207 półzamkniętego nie ma sensu zamykać. Po drugie, nie ma sensu go kuć. Oem tłoki sprawdzają się w nim w zupełności dobrze. To wszystko to są zabiegi korzystne w 2,5, a w 2,0 to mało sensowne. Jeśli faktycznie chcesz i potrzebujesz więcej mocy i nm, to jedynie do rozważenia stroker, ale on też ma swoje minusy. Zdrowe fabryczne Ej207 będzie zawsze długo i bezproblemowo śmigać. I na daily i okazjonalnie na torze.
  15. Może to @Gaceq Jeśli to niebieski subarowy to by się wszystko zgadzało, bo iść, idzie dobrze, a Twinscroll warczy nie bulgota, ale to nie ja byłem Ale podejrzewam kogo mogłeś widzieć @bikeman1 czy to aby nie ta?
×
×
  • Create New...