Jump to content

Gaceq

Użytkownik
  • Content Count

    847
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Gaceq

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 08/10/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kalifornia
  • Auto
    STI Type R v4
    Legacy Spec B WR limited

Recent Profile Visitors

786 profile views
  1. Może to @Gaceq Jeśli to niebieski subarowy to by się wszystko zgadzało, bo iść, idzie dobrze, a Twinscroll warczy nie bulgota, ale to nie ja byłem Ale podejrzewam kogo mogłeś widzieć @bikeman1 czy to aby nie ta?
  2. Gaceq

    GH 1.5 vs 2.0

    Zaczął bym od tego, że 1.5 to chyba najbardziej awaryjny wolnossący silnik w newage czyli po 2001. Poza tym nie jedzie, pali dużo, w zasadzie tyle samo co 2.0, jak przyjdzie kupić cały używany silnik - a to się często zdarza, to ma stosunkowo chore ceny, bo jak wiadomo wysoki popyt - wysokie ceny. Ogólnie bez sensu takiego szukać.
  3. Gaceq

    próba kradzieży XV

    Znajomy ostatnio zastanawiał się nad uszkodzonym XV z USA. Dość szybko mu jednak przeszło jak zobaczył na popularnych portalach ceny części karoserii. Są kosmicznie drogie. np. drzwi... https://allegro.pl/oferta/subaru-xv-2018-lift-drzwi-tylne-lewe-kompletne-org-7689156114
  4. Tak, zgadza się, z tym odstępstwem to wiem jak jest dokładnie i się z tym liczyłem sprowadzając to LGT. Jednak jest tak teoretycznie, bo już praktycznie to całe mnóstwo aut bezpośrednio z JP jednak jest porejestrowane jako rhd bez przebudowy, kwestia gdzie się mieszka i jak na to patrzą Z kolei tym podejściem ministerstwa do wydania odstępstwa to też chore moim zdaniem jest, bo akurat kwestia VIN-u jest kwestią zupełnie osobną aniżeli strona po której kierownica jest, bo nie tego tyczy się decyzja... To jest po prostu takie widzi mi się ich ze nie chcą dawać dla rhd prosti z JP
  5. Coraz więcej tych LGT 2.0 się pojawia w PL Białas ten tutaj ładny był... Moim zdaniem, szkoda że nie zostałeś przy nim i mu po prostu przekładki nie zrobiłeś. Budy z JP są jak nowe, zresztą sam widziałeś... Jak wygląda SBD po 10 polskich zimach i nie planowanym postoju też widać "Trochę" dodatkowej roboty będzie przy nim jeszcze, ale kibicuje. Ja swoje LGT WR w pierwszych planach miałem przekładać, później się mi odmieniło i chciałem zarejestrować jako rhd, ale u mnie w wydziale zbytnio "oczytani" są i nie idzie tak łatwo jak w większości miast... Także aktualnie to w sumie sam nie wiem co robić dalej
  6. Gaceq

    ISOFIX w Legacy IV

    Absolutnie wszystkie.
  7. Cały czas mowa o seryjnych i o ich długości. Skoro teraz to takie jasne , to ciekawe czemu wcześniej to samo ale w moich wpisach było bzdurami Oj słówko sory komuś chyba przez klawiaturę po prostu nie przechodzi.
  8. jesteś w błędzie bzdury Co tam z moimi "bzdurami" ? Bo znajomy któremu poradziłem montaż korb od ej257 STI przy remoncie GC8 STI to się teraz dziwi co mu to zaproponowałem Ale jeszcze bardziej się dziwi, że skoro nie pasują wg Ciebie do starego 2.0 to czemu mu auto jeszcze jeździ
  9. Dziękuje, ale nie trzeba, wszystkie widziałem. A pytanie było: I na nie odpowiedziałem że wszystkie od silników ej 20/25 turbo są tej samej długości. I to jest bzdura wg Ciebie. To, że różnią się poszczególne korby wyglądem i wagą na przestrzeni lat to oczywiste! Nie widziałem na żywo korb jedynie od najnowszego STI, mniemałem że nic nie zmieniali, ale jak sprawdziłem teraz to rzeczywiście od 2008 albo od 2014 jest inny numer oem dla nich - 12100AA291. Choć długość na pewno tradycyjnie ta sama. Roczniki 2001-2007 do których się odnosiłem, czy to 2.0 czy 2.5 STI miały takie same korby 12100AA181 i to podtrzymuje
  10. No nie wiem. Miałem na stole, porównywałem. Założyłem, jeździłem. Dziury w tłoku nie zrobiłem. Nawet w katalogach oem korba występuje jako EJ20/25 turbo... Klasyczne od newage różnią się wyglądem, ale długoscią nie. A korba ej207 z STI'01 od takiej ej257 STI'07 to w ogóle się niczym nie rózni, nawet wyglądem.
  11. Korby akurat są takiej samej długości od 92 roku do teraz, czy to 2.0 czy 2.5 to są tej samej długości. Sam założyłem kiedyś takie z ej257 z 2008 do EJ20K z 98 i podeszły jak ulał.
  12. Tak, o tej opłacie dokładnie. Poślij mi na pw nr do tego urzędnika, to go też pomęczę za jakiś czas
  13. Hmm z tego co pamiętam to 10 zł Robiłem nie dawno papiery od Legacy JDM i tyle płaciłem, chyba że jakieś nie aktualne info miałem U mnie mija miesiąc jak wysłałem i na razie cisza... Jak załatwiałem Type R w 2015 wtedy kiedy pozwolili na rejestrację aut rhd to czekałem dokładnie 2,5 tygodnia... Ale to chyba nie te czasy teraz
  14. Zaczęły chyba pękać tak notorycznie od epoki newage? Bo z pękniętym IHI z klasyka to się nie spotkałem Może takiej szukaj
  15. Gaceq

    sprężyny do klasyka

    Technicznie pasować będą wszystkie 4 sztuki.
×
×
  • Create New...