Skocz do zawartości

Gaceq

Użytkownik
  • Zawartość

    774
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Gaceq

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..
  • Urodziny 10.08.1986

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kalifornia
  • Auto
    STI Type R v4
    Legacy Spec B WR limited

Ostatnie wizyty

587 wyświetleń profilu
  1. Gaceq

    Rejestracja samochodu JDM z krótkim VIN

    Tak, o tej opłacie dokładnie. Poślij mi na pw nr do tego urzędnika, to go też pomęczę za jakiś czas
  2. Gaceq

    Rejestracja samochodu JDM z krótkim VIN

    Hmm z tego co pamiętam to 10 zł Robiłem nie dawno papiery od Legacy JDM i tyle płaciłem, chyba że jakieś nie aktualne info miałem U mnie mija miesiąc jak wysłałem i na razie cisza... Jak załatwiałem Type R w 2015 wtedy kiedy pozwolili na rejestrację aut rhd to czekałem dokładnie 2,5 tygodnia... Ale to chyba nie te czasy teraz
  3. Gaceq

    Turbo VF pęknięcie

    Zaczęły chyba pękać tak notorycznie od epoki newage? Bo z pękniętym IHI z klasyka to się nie spotkałem Może takiej szukaj
  4. Gaceq

    sprężyny do klasyka

    Technicznie pasować będą wszystkie 4 sztuki.
  5. Gaceq

    sprężyny do klasyka

    Miałem kiedyś Apex-y w Type R. Siedział nawet niżej niż na Prokitach. Po założeniu do GD gdzie taki Blob jest 200 kg cieższy to na nich wyjdzie Ci strzelam ok -50 mm...
  6. Gaceq

    sprężyny do klasyka

    Też miałem w międzyczasie nowy gwint AP... Dramat w porównaniu do oem STI. Szybciuteńko wracałem do oryginału
  7. Gaceq

    Isofix w gc?

    GC jeszcze mocowań isofix nie ma. GD już je ma. Podłoga jest w sumie pod kanapą identyczna w GC/GD więc teoretycznie można by założyć takie od GD, o ile otwory montażowe się pokrywają, ale tego nie sprawdzałem.
  8. Gaceq

    sprężyny do klasyka

    Nie zupełnie tak. Sprężyny które złożyłem z amorami Buga to Eibach-y pod GC. Czyli musiało mi się to zgrać. Kwestia co się trafi i w jakim stanie... Ten pierwszy komplet z różowymi springami mimo że z RA o przebiegu bodaj 140 tkm jest w idealnym stanie, na trzepakach wszystkie 4 mają po 80% i zero pukania z tylnych Z kolei ten drugi ma przebieg 90 tkm i stan na pewno nie gorszy Koszt zakupu wiadomo jak się komu uda. Ja je po tyle kupowałem, że z uwagi na ich jak się okazało doskonały stan, opłacało się bardziej jak nowe. Ale gdyby były szrotem to zgodzę się, że byłaby wtopa Tak, przednie założyłem od GD i pasują dobrze. Na moje oko zasadniczo nie różnią się od tych od GC8.
  9. Gaceq

    sprężyny do klasyka

    Odnośnie różowych spreżyn STi to faktycznie super pracują, mam je w Type R, ale nie wiem jakiej twardości Niebieskie znaczki mają ze znaków szczególnych. Pracują w oryginalnym secie z amorami na grubej sztycy - oem zestaw z RA limited my98. Wszystko na poduszkach i tylnych talerzykach GC. Z kolei do drugiego projektu (też GC STI) skompletowałem takie coś: Czyli zawias z Buga STI + spreżyny Eibach + poduszki przód STI GD, tył wraz z talerzykami oem GC. Tylne poduszki STI 2001-2003 wyglądają tak i nie pasują do budy GC, inny rozstaw szpilek, ale to już pisaliście Jako ciekawostka, mają zintegrowane talerzyki z mocowaniami na stałe. A tutaj z kolei macie tylne mocowania STI 2003-2005: One tak samo nie pasują do GC.... A więc nie wiem czy dobrze planujesz ten element:
  10. Gaceq

    Podświetlenie klimatronica GC8 JDM

    Niby tak, ale jak się młode jakieś wysypią z niego, to kto to złoży A i jeszcze zapomniałeś z przodu nakrętki z pokręteł
  11. Gaceq

    Podświetlenie klimatronica GC8 JDM

    O tym 14v to właśnie gdzieś czytałem. Żarówka miniaturowa do skali 3mm to widzę ta sławna "z wąsami". Brakowało mi tej fachowej nazwy, dzięki Oryginalnie mam tam najzwyklejsze białe, ale panel świecił się ładnie na zielono z powodu filtru na nim. Nie w tym modelu panela. Z tyłu jest wszystko zabudowane nie ma żadnych otworów. Myślisz chyba o panelu takim zwykłym na linki jak w GT czy w Forku. Ten jest totalnie inny... Wręcz przeciwnie. Wystarczyło popuścić półkę z radiem, odkręcić panel, wypiąć dwie kostki (nie ma żadnych linek), ściągnąć pokrętła i maskownicę. Nawet nie 5 minut. Trudne to jest dobranie się do tych żarówek teraz Nie sądziłem żeby do głupich żaróweczek trzeba było w drobny mak cały panel rozbroić na części pierwsze... Ale na to mi niestety wygląda: No bo jak inaczej?
  12. Wziąłem się ostatnio za ogarnięcie podświetlenia pokładowego wyposażenia w swoim JDM-ie i o ile zegary przyciski popielniczki itp poszły gładko to stanąłem na klimatronicu... Cóż to za żarówki i jak je wymieniać? Jedna mi nie świeci. Próbowałem ją wykręcić tak jak sugeruje ich wygląd i część szklana jakby się ruszała, ale ta okuwka biała ani drgnie...
  13. Gaceq

    Subaru WRX STI MY15

    To chyba pierwsze STI RA w historii stworzone na rynek poza japoński Bardzo fajne z gustownymi dodatkami i przy okazji lżejsze jak seria - tradycja pierwszych RA dochowana I to wszystko za mniej jak 50k dol... I on jeszcze narzeka, że trochę przydrogo Chyba nie zna cennika zwykłych my18 w innych krajach, np. europejskich Zauważcie, że z tego co mówi, ta wersja ma podobno inne, twardsze tłoki, co by ich po torze nie zbierać... A nie można było tak ich wkładać w serii tak już z 10 lat temu??
  14. Gaceq

    4 tłoki WRX - różna szerokość/osadzenie?

    A to nie są może te z tych podróbek chińskich, co jako nowe są w cenie oryginalnych używek? Wtedy być może chińczykowi jeden z zacisków wyszedł inny Wiadomo jak to z ich produktami. Aha jedno wiem na pewno, czterotłoczki z GC8 są identyczne jak w Hawku WRX. Wiem bo robiłem konwersje na takie świeże z Hawka i wszytko jest to samo... zwrotnica, tarcza, zacisk, klocek... I obydwa chodziły na oem 16stce i 17tce wrx gdzie jak wiadomo jest mały odstęp miedzy zaciskiem a felgą.
×