Tarpan Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Tu też jest pokaz możliwości 1'14 Jac.ek też tak potrafi A swoją drogą to co on ma za konsolę środkową :shock: :?: Niezły HIT z tą konsolą środkową.Kilka razy oglądałem ten fragment filmu ze zdziwieniem, czy to aby na pewno Forek. Mnie się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 nie wiem czy to nie jest konsola z legacy przypadkiem, musiałby się jakiś właściciel wypowiedzieć tutaj na allegro jest tylko bez wyświetlacza konsola outbacka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 nie wiem czy to nie jest konsola z legacy przypadkiem, musiałby się jakiś właściciel wypowiedzieć To jest wnętrze Legacy IV po liftingu, czyli od MY'07. tutaj na allegro jest tylko bez wyświetlacza konsola outbacka To jest wnętrze OBK/Legacy IV w wersji amerykańskiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Hmmmm..., jednak jest coś dziwnego w zachowaniu się Forka na mokrym łuku.Mam taki łuk w Katowicach, który znam na pamięć. Zrobiłem go tysiące razy różnymi autami, ale tylko Forek zaskoczył mnie tam już kilka razy uślizgiem tyłu. Opony dobre, prędkość normalna, jak tysiące razy wcześniej, a ten normalnie chce driftować. Jednak to wina letnich opon - Bridgestony Dueler H/T. Na zimowych - GY ultragrip7 nic takiego się w takich samych warunkach (tzn. na mokro) nie dzieje. Biorę na nich ten zakręt z większą szybkością i tył nie ucieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Mam taki łuk w Katowicach, który znam na pamięć. Zrobiłem go tysiące razy różnymi autami, ale tylko Forek zaskoczył mnie tam już kilka razy uślizgiem tyłu. Co to za łuk, może też sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Witam A ja chcę się podzielić filmem z tymi co jeszcze nie są przekonani do forka badź innego SUBARU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Witam A ja chcę się podzielić filmem z tymi co jeszcze nie są przekonani do forka badź innego SUBARU. Ten akurat forek z serii ma chyba tylko budę :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Idzie bokiem kazdy zakret jak chce:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbylut Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Witam A jak jest z jazdą po śliskim ze skrzynią AT w trybie "D" oraz "sport"? Czy jest jakaś różnica w napędzie poszczególnych osi pomiędzy tymi trybami? (forester 2011 AT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 woooow Mam forka niecały miesiąc i zwierzak pokazuje mi jakim jeszcze jestem leszczem skrzynia AT . Raz na alejach j. jechałem po łuku, to pierwszy jakoś przejechałem choć czułem ze sie uslizguje. w drugim luku ostrzejszym zagapilem sie na insygnie wyciagna z blota ( chyba pojechala prosto zamiast skrecic ) szybciej odbiłem i stanalem w poprzek ... a za mną nowy forek pewnie sobie pomyslał "co za leszcz" . Chociaz wydaje mi sie ze tam troche oblodziło bo naprawde wolno jechalem Stąd pytanie jak zaczyna uciekać tyl to co wtedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Stąd pytanie jak zaczyna uciekać tyl to co wtedy? Kontra, rura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Kontra, rura. Chyba, że pojedziesz do jakiejś akademii bezpiecznej jazdy, to dowiesz się, że niekoniecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Kontra, rura. Chyba, że pojedziesz do jakiejś akademii bezpiecznej jazdy, to dowiesz się, że niekoniecznie. a to nie jest tak że: if in doubt, flat out Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ingolstad Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 (edytowane) Chociaz wydaje mi sie ze tam troche oblodziło bo naprawde wolno jechalem Stąd pytanie jak zaczyna uciekać tyl to co wtedy? Parafrazując przysłowe " i forester dupa kiedy lodu kupa". Jak wszystkie koła miałeś na lodzie i zaczęło obracać to raczej ciężko coś doradzić bo sporo zalezy od tego jak wjechałeś, jak szybko etc. Cokolwiek nie zrobisz albo zrobisz za wiele nie zmienisz - jak zaczniesz przyspieszać to pewnie jeszcze mocniej obróci, jak zaczniesz hamować poleci klocem, kierą na lodzie to se można kręcić. Natomiast pomijając jazde figurową po lodzie to latający tył w forku na śliskim to nic nadzwyczajnego. Tak, tak ja też kiedyś myślałem że jak jest napęd na wszytkie koła to "panie jedzie przyklejony jak po szynach, 100% bezpieczeństwa i takie tam bzdety". Prawda jest taka, że forek ze stałym napędem (mówię tylko o manualach bo AT nie jechałem nigdy) to jakby nie patrzeć w 50% auto z napędem na tył i (mocniejsze) dodanie gazu na śliskim na skręcie zazwyczaj wyrzuci kuper. Tyle tylko, że łatwiej to w miarę opanować bo przodem można wyciągnąć. W każdym razie polecam póki jest śnieg wybrac się na jakiś placyk i obczaić jak auto się zachowuje w różnych sytuacjach i jak reaguje w momencie uślizgu na dodanie gazu/hamowanie skręcanie. Edytowane 14 Marca 2013 przez Ingolstad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Stąd pytanie jak zaczyna uciekać tyl to co wtedy? Kontra, rura. Kontra, rura + hamulec lewą nogą, rekontra, rura odjazd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 dodanie gazu na śliskim na skręcie zazwyczaj wyrzuci kuper. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Kontra, rura + hamulec lewą nogą, rekontra, rura odjazd 6 bez atu! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Stąd pytanie jak zaczyna uciekać tyl to co wtedy? Kontra, rura. Kontra, rura + hamulec lewą nogą, rekontra, rura odjazd A jak przód wyjeżdża ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 (edytowane) Kontra, rura. Chyba, że pojedziesz do jakiejś akademii bezpiecznej jazdy, to dowiesz się, że niekoniecznie. Najlepiej depnąć po hamulcach? A jak przód wyjeżdża ? Nie przekręcać kół, dociążyć przód, poczekać aż zacznie skręcać i but Edytowane 15 Marca 2013 przez So What! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Też jakoś nie mogę się wczuć w ten automat w Forku, najgorsze to delikatne opóźnienie po dodaniu gazu, parę razy chciał mnie tył wyprzedzić na zakręcie(dodaję gazu niewiele się dzieje a za chwilę jadę bokiem). Jako że to moje pierwsze auto w AT muszę więcej potrenować, może się z czasem przyzwyczaję, w każdym razie zimą zabawa "przednia" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dave69 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Moje nie pierwsze auto w AT, jednak Szamann niestety ale musze Ci przyznac racje. Nasze AT jest bardzo wolna skrzynia i niejednokrotnie gdy juz sie cos dzieje moze byc troche za pozno. Wiem ze to bardzo ciezkie, ale w AT trzeba myslec troche wczesniej. Np gdy chcesz przyczepnosc w zakrecie to but przed zakretem, aby mial ta 1s. na redukcje i wkrecenie. Natomiast mialem ostatnio podobny temat, ze czulem juz uciekajacy tyl, BUT .... i co?? I H2O. Zanim nastapila redukcja, bylem juz na srodku drogi (zamiast byc na swoim pasie), na szczescie droga byla pusta. I faktycznie dopiero po zrzuceniu, malej kontrze poszedl do przodu. Szkoda jednak ze to tak dlugo trwa, bo czasem to 1s. moze spuscic nam manto i przygoda skonczyc sie w przydroznym rowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Moje nie pierwsze auto w AT, jednak Szamann niestety ale musze Ci przyznac racje. Nasze AT jest bardzo wolna skrzynia i niejednokrotnie gdy juz sie cos dzieje moze byc troche za pozno. Wiem ze to bardzo ciezkie, ale w AT trzeba myslec troche wczesniej. Np gdy chcesz przyczepnosc w zakrecie to but przed zakretem, aby mial ta 1s. na redukcje i wkrecenie. Natomiast mialem ostatnio podobny temat, ze czulem juz uciekajacy tyl, BUT .... i co?? I H2O. Zanim nastapila redukcja, bylem juz na srodku drogi (zamiast byc na swoim pasie), na szczescie droga byla pusta. I faktycznie dopiero po zrzuceniu, malej kontrze poszedl do przodu. Szkoda jednak ze to tak dlugo trwa, bo czasem to 1s. moze spuscic nam manto i przygoda skonczyc sie w przydroznym rowie. w 5EAT po przerzuceniu w tym manualny opóźnienie prawie nie występuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Tak się czepiacie tej AT, ale przecież mając MT to też w zakręcie się nie redukuje Czy AT, czy MT to przed wejściem w zakręt musisz już wiedzieć jak chcesz go pokonać i dostosować do tego przełożenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Tak się czepiacie tej AT, ale przecież mając MT to też w zakręcie się nie redukuje Czy AT, czy MT to przed wejściem w zakręt musisz już wiedzieć jak chcesz go pokonać i dostosować do tego przełożenie Nikt się nie czepia, ja tam zadowolony jestem, napisałem tylko że muszę potrenować bo to mój pierwszy automat, po prostu nie znam jeszcze wszystkich tricków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Stąd pytanie jak zaczyna uciekać tyl to co wtedy? Kontra, rura. Kontra, rura + hamulec lewą nogą, rekontra, rura odjazd A jak przód wyjeżdża ? Rura, czekać aż tył skręci i kontra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się