Skocz do zawartości

jazda zima AWD


vaio300

Rekomendowane odpowiedzi

Tu też jest pokaz możliwości

 

1'14 Jac.ek też tak potrafi :twisted:

A swoją drogą to co on ma za konsolę środkową :shock: :?:

 

Niezły HIT z tą konsolą środkową.Kilka razy oglądałem ten fragment filmu ze zdziwieniem, czy to aby na pewno Forek.

Mnie się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to nie jest konsola z legacy przypadkiem, musiałby się jakiś właściciel wypowiedzieć

To jest wnętrze Legacy IV po liftingu, czyli od MY'07.

subaru_legacy_10.jpg

 

tutaj na allegro jest tylko bez wyświetlacza konsola outbacka

To jest wnętrze OBK/Legacy IV w wersji amerykańskiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Hmmmm..., jednak jest coś dziwnego w zachowaniu się Forka na mokrym łuku.

Mam taki łuk w Katowicach, który znam na pamięć. Zrobiłem go tysiące razy różnymi autami, ale tylko Forek zaskoczył mnie tam już kilka razy uślizgiem tyłu.

Opony dobre, prędkość normalna, jak tysiące razy wcześniej, a ten normalnie chce driftować.

Jednak to wina letnich opon - Bridgestony Dueler H/T.

Na zimowych - GY ultragrip7 nic takiego się w takich samych warunkach (tzn. na mokro) nie dzieje. Biorę na nich ten zakręt z większą szybkością i tył nie ucieka. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 5 miesięcy temu...

woooow

 

Mam forka niecały miesiąc i zwierzak pokazuje mi jakim jeszcze jestem leszczem :) skrzynia AT . Raz na alejach j. jechałem po łuku, to pierwszy jakoś przejechałem choć czułem ze sie uslizguje. w drugim luku ostrzejszym zagapilem sie na insygnie wyciagna z blota ( chyba pojechala prosto zamiast skrecic ) szybciej odbiłem i stanalem w poprzek ... a za mną nowy forek pewnie sobie pomyslał "co za leszcz" . Chociaz wydaje mi sie ze tam troche oblodziło bo naprawde wolno jechalem

Stąd pytanie jak zaczyna uciekać tyl to co wtedy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaz wydaje mi sie ze tam troche oblodziło bo naprawde wolno jechalem

Stąd pytanie jak zaczyna uciekać tyl to co wtedy?

 

Parafrazując przysłowe " i forester dupa kiedy lodu kupa". Jak wszystkie koła miałeś na lodzie i zaczęło obracać to raczej ciężko coś doradzić bo sporo zalezy od tego jak wjechałeś, jak szybko etc. Cokolwiek nie zrobisz albo zrobisz za wiele nie zmienisz - jak zaczniesz przyspieszać to pewnie jeszcze mocniej obróci, jak zaczniesz hamować poleci klocem, kierą na lodzie to se można kręcić. Natomiast pomijając jazde figurową po lodzie to latający tył w forku na śliskim to nic nadzwyczajnego. Tak, tak ja też kiedyś myślałem że jak jest napęd na wszytkie koła to "panie jedzie przyklejony jak po szynach, 100% bezpieczeństwa i takie tam bzdety". Prawda jest taka, że forek ze stałym napędem (mówię tylko o manualach bo AT nie jechałem nigdy) to jakby nie patrzeć w 50% auto z napędem na tył i (mocniejsze) dodanie gazu na śliskim na skręcie zazwyczaj wyrzuci kuper. Tyle tylko, że łatwiej to w miarę opanować bo przodem można wyciągnąć. W każdym razie polecam póki jest śnieg wybrac się na jakiś placyk i obczaić jak auto się zachowuje w różnych sytuacjach i jak reaguje w momencie uślizgu na dodanie gazu/hamowanie skręcanie.

Edytowane przez Ingolstad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontra, rura. :)

 

Chyba, że pojedziesz do jakiejś akademii bezpiecznej jazdy, to dowiesz się, że niekoniecznie. ;)

Najlepiej depnąć po hamulcach? :biglol:

 

A jak przód wyjeżdża ?

Nie przekręcać kół, dociążyć przód, poczekać aż zacznie skręcać i but :)

Edytowane przez So What!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jakoś nie mogę się wczuć w ten automat w Forku, najgorsze to delikatne opóźnienie po dodaniu gazu, parę razy chciał mnie tył wyprzedzić na zakręcie(dodaję gazu niewiele się dzieje a za chwilę jadę bokiem). Jako że to moje pierwsze auto w AT muszę więcej potrenować, może się z czasem przyzwyczaję, w każdym razie zimą zabawa "przednia" :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje nie pierwsze auto w AT, jednak Szamann niestety ale musze Ci przyznac racje. Nasze AT jest bardzo wolna skrzynia i niejednokrotnie gdy juz sie cos dzieje moze byc troche za pozno. Wiem ze to bardzo ciezkie, ale w AT trzeba myslec troche wczesniej. Np gdy chcesz przyczepnosc w zakrecie to but przed zakretem, aby mial ta 1s. na redukcje i wkrecenie. Natomiast mialem ostatnio podobny temat, ze czulem juz uciekajacy tyl, BUT .... i co?? I H2O. Zanim nastapila redukcja, bylem juz na srodku drogi (zamiast byc na swoim pasie), na szczescie droga byla pusta. I faktycznie dopiero po zrzuceniu, malej kontrze poszedl do przodu. Szkoda jednak ze to tak dlugo trwa, bo czasem to 1s. moze spuscic nam manto i przygoda skonczyc sie w przydroznym rowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje nie pierwsze auto w AT, jednak Szamann niestety ale musze Ci przyznac racje. Nasze AT jest bardzo wolna skrzynia i niejednokrotnie gdy juz sie cos dzieje moze byc troche za pozno. Wiem ze to bardzo ciezkie, ale w AT trzeba myslec troche wczesniej. Np gdy chcesz przyczepnosc w zakrecie to but przed zakretem, aby mial ta 1s. na redukcje i wkrecenie. Natomiast mialem ostatnio podobny temat, ze czulem juz uciekajacy tyl, BUT .... i co?? I H2O. Zanim nastapila redukcja, bylem juz na srodku drogi (zamiast byc na swoim pasie), na szczescie droga byla pusta. I faktycznie dopiero po zrzuceniu, malej kontrze poszedl do przodu. Szkoda jednak ze to tak dlugo trwa, bo czasem to 1s. moze spuscic nam manto i przygoda skonczyc sie w przydroznym rowie.

 

w 5EAT po przerzuceniu w tym manualny opóźnienie prawie nie występuje B)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się czepiacie tej AT, ale przecież mając MT to też w zakręcie się nie redukuje <_< Czy AT, czy MT to przed wejściem w zakręt musisz już wiedzieć jak chcesz go pokonać i dostosować do tego przełożenie -_-

Nikt się nie czepia, ja tam zadowolony jestem, napisałem tylko że muszę potrenować bo to mój pierwszy automat, po prostu nie znam jeszcze wszystkich tricków :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stąd pytanie jak zaczyna uciekać tyl to co wtedy?

 

Kontra, rura. :)

 

Kontra, rura + hamulec lewą nogą, rekontra, rura odjazd :)

 

A jak przód wyjeżdża ?

 

Rura, czekać aż tył skręci i kontra. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...