-
Content Count
2506 -
Joined
-
Days Won
3
jpol last won the day on January 27 2018
jpol had the most liked content!
Community Reputation
75 WspaniałyAbout jpol
-
Rank
..:: Forumus maximus ::..
- Birthday 10/22/1981
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
Olsztyn
-
Auto
Skarbonka... ;-/ i Szrotka ;-)
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
A ja staram się nie wchodzić pod samochody.
-
Lubię taką strategię, sam stosuję - najlepsza metoda szybkiej nauki.
-
https://forum.subaru.pl/topic/106571-rajdowe-dyskusje-2020/ Ja jeszcze na wszelki wypadek zostawię wskaźnik na wątek z poprzedniego sezonu, bo czasem trzeba sobie coś przypomnieć. A dla porządku powtórzę wklejkę @chojny i uzupełnienię kalendarzem WRC: RSMP WRC (zaktualizowany)
-
Jechali niecałą godzinę temu, więc jeśli masz live z możliwością cofnięcia się o 2h to znajdziesz.
-
Na Motowizji właśnie zauważyłem relację na żywo.
-
Prosta odpowiedź, "bo już wcześniej wybraliśmy gorszego kierowcę"? I nie znajdzie się żaden dziennikarz, który będzie kontynuował pytania "a dlaczego wybraliście gorszego"? Tak do końca prosta to sytuacja Mercedesa teraz nie jest.
-
Tylko teraz będzie więcej pytań ze strony dziennikarzy - "Czemu zatrudniacie Bottasa a nie Russella?"
-
Albo wymyślą, choć ciekawe czy Hamilton by się zgodził na nowego partnera. Bo, że nie ma takiego kontaktu, którego nie można rozwiązać to chyba każdy wie.
-
Jeszcze ciekawe co śledztwo wykaże. Może mu tego nie zrobią, ale jeszcze pewności co do punktów nie ma...
-
To co, Russell jednak bez punktów?
-
Russell już kilka razy w testach/treningach w Mercedesie pokazywał dobre czasy przecież.
-
Żeby walić w nie pod kątem, to by mogły być ustawiane wzdłuż trasy, a nie dążyć do ustawienia prostopadłego do trajektorii opuszczającego drogę. Mogłyby też odkształcać się bez potencjału na uwięzienie między "wstęgami" (np. zrywać ze słupków na dłuższym odcinku, ale nie dzielić na tasiemki). A może po prostu w tym miejscu powinny stać bariery nie "tego typu". Ja tam wcale nie mam pewności, że gdyby Grosjean trafił w element łamiący np. 15cm bliżej przodu bolidu, to skończyłoby się równie dobrze. Podejście "jest super, jest super, więc o co chodzi" poprawy na przyszłość
-
Stosunkowo słaba bariera na bardzo mocnym słupku i bardzo precyzyjne trafienie?
-
Ciekawe jak różowe klony są ustawione na suchy wyścig, bo widać że na mokre kwalifikacje ustawieni byli dobrze.
-
Jak na jeziorze, bez kolców.