Skocz do zawartości

Dave69

Użytkownik
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dave69

  • Urodziny 06.09.1984

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdansk
  • Auto
    Forester S-Turbo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dave69

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Nie wiem czy moge, ale jak cos to bijcie po glowie http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/ Psze
  2. Wystepowaly prawie zawsze gdy silnik byl juz mocno rozgrzany. Na zimnym nigdy nie deptalem wiec nie wiem wystepowaly na kazdym biegu.
  3. Spiesze poinformowac, iz u mnie za ww. problem najprawdopodobniej odpowiadal urwany kabel od solenoidu sterujacego turbo. Pisze najprawdopodobniej poniewaz jeszcze nie odebralem auta z serwisu, jednak to jedyna usterka jaka chlopacy znalezli.
  4. Ale wlasnie nie mam, bo jestem do wrzesnia na mazurach a tu bida w Subaru. Nikt takowego nie ma. Co mnie tylko zainteresowalo to fakt ze wczoraj temp. na zew. spadla do 17 C i auto jezdzilo bez problemu. Wielce mozliwe ze to jednak przeplywka padla...
  5. O losie, czyli to jednak grubszy temat. Zostaje mi oddac auto to chlopakow z Subaru i zameldowac po naprawie co to bylo.
  6. No wiec wlasnie odnosnie cewki takie same mialem podejrzenia, ale nie chcialem sugerowac. Dzieki za trop!
  7. Witam wszystkich, sluchajcie pojawil sie ostatnio pewien mankament w moim Forku. Auto zaczelo przerywac przy obrotach ok. 4500 rpm. Przerwanie polega na tym jakby nagle wskakiwalo odciecie zaplonu i po rzuceniu autem ciagnie dalej. Zastanawialem sie co to moze byc, wymienilem kable wysokiego napiecia na NGK z najwyzszej póły, wymienilem swiecie na NGK platinium. Niestety auto nadal przy bucie i obrotach rzedu 4500 rpm ma przerwanie. WTF?? Czy ktos mial podobny problem? Czy to moze zawory?? Auto jednak nie stracilo mocy... bynajmniej tak mi sie wydaje.' Kazde cenne info mile widziane. Dzisiaj po napisaniu posta zrobilem dodatkowo reset komputera. Przerywanie pojawilo sie takze na innych obrotach, ale generalnie w zakresie 3200-5000 rpm na kazdym biegu. Czy mozliwe ze jest iskra gdzies zanika gdy przy wiekszych obrotach musi "wystepowac czesciej"?? Cos mi to pachnie ukladem zaplonowym. Ale czy dobrze brne??
  8. Sprzedaj go i kup innego
  9. Dave69

    żaróweczki

    A wiecie moze, czy mozna gdzies dostac w sklepie te zarowki z obsadka na gwint ktore podswietlaja zegary?? Przepalila mi sie taka od rezerwy paliwa i chcialbym wymienic, ale nie wiem nawet jak to opisac w sklepie.
  10. Wpadlem na pomysl jak sprawdzic czy przewody sa dobre polaczone. Po ich ponownym okreceniu powinen "rzygnac" olejem jesli wszystko jest ok i obieg sie kreci. Czy dobrze mysle?? EDIT: Sprawa rozwiazana za pomoca Miszozon'a. Bylem blisko Informacja dla potomnych. Uklad chlodzenia i wymiany ATF jest ukladem otwartym, wiec nie ma sie co zapowietrzyc. Wystarczy odlaczyc oba przewody przy lewej podloznicy auta, i odpalic silnik na sekunde. Z ktorego przewodu rzygnie ATF ten jest inlet (do chlodnicy), drugi to oczywiscie outlet. Amen
  11. Witam Was moi drodzy, wymianielem dzisiaj chlodnice w swoim Forku (po raz pierwszy) i blem troszke roztargniony przy tym wszystkim. Po odlaczeniu kroćców od skrzyni biegow zapomnialem, ktory gdzie podlaczyc i podlaczylem na tzw. przeczucie. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/1999-2002/Service%20Manual%201/ENGINE%20SECTION/Engine%20Cooling%20System/MSA5T0122A27594.pdf Tutaj znalazlem manuala, tylko nie wiem dokonca jak to czytac. Czy ten krotki wezyk, ktorym wychodzi schlodzny A/T plyn powinienem podlaczyc do przewodu blizej ziemi (czyt. nizej), czy dalej od ziemi (czyt. wyzej)?? Moze ktos zna ten temat z autopsji, bylbym bardzo wdzieczny. BTW. po wymianie, gdy caly plyn rozszedl sie po ukladzie, nie chcial mi ssac ze zbiorniczka wyrownawczego. Musialem dolac recznie do zbiornika chlodnicy, zeby sie uzupelnil system i zaczelo leciec cieple powietrze. Czy ktos wie jaka moze byc tego przyczyna?? Z gory dzieki za wszystkie konstruktywne uwagi i opinie
  12. Dave69

    Siorbanie oleju

    U mnie lyka 0,8 L na 1kkm. Na liczniku 400 k, z wydechu nie dymi. Wiec przy takim przebiegu chyba juz tak bedzie.
  13. Dave69

    jazda zima AWD

    Caly swiat jest tak skonstruowany ze wszedzie sa plusy i minusy. "I wazne obywatelu aby te plusy, nie przyslonily Wam tych minusow....jakie wyjazd do kapitalistycznego kraj za soba niesie"
  14. No coz tak tez wlasnie podejrzewalem Czy ktos wie dokladnie ktory model wchodzi do S-turbo z 99' w automacie?? Z tego co sie orientuje to na dole musza znajdowac sie dwa króćce to podlaczenia skrzyni, czy moze sie myle? Pytam bo nie chce mi sie maskownicy sciagac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...