Witam Was moi drodzy,
wymianielem dzisiaj chlodnice w swoim Forku (po raz pierwszy) i blem troszke roztargniony przy tym wszystkim. Po odlaczeniu kroćców od skrzyni biegow zapomnialem, ktory gdzie podlaczyc i podlaczylem na tzw. przeczucie.
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/1999-2002/Service%20Manual%201/ENGINE%20SECTION/Engine%20Cooling%20System/MSA5T0122A27594.pdf
Tutaj znalazlem manuala, tylko nie wiem dokonca jak to czytac. Czy ten krotki wezyk, ktorym wychodzi schlodzny A/T plyn powinienem podlaczyc do przewodu blizej ziemi (czyt. nizej), czy dalej od ziemi (czyt. wyzej)??
Moze ktos zna ten temat z autopsji, bylbym bardzo wdzieczny.
BTW. po wymianie, gdy caly plyn rozszedl sie po ukladzie, nie chcial mi ssac ze zbiorniczka wyrownawczego. Musialem dolac recznie do zbiornika chlodnicy, zeby sie uzupelnil system i zaczelo leciec cieple powietrze. Czy ktos wie jaka moze byc tego przyczyna??
Z gory dzieki za wszystkie konstruktywne uwagi i opinie