Skocz do zawartości

Co zamiast Outbacka?


Michał W.

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Kristofor napisał:

CVT w OBK działa bardzo dobrze, w mojej ocenie nic tam nie brakuje, oczywiście to nie sportowe auto z "pazurem" ale nie jest to wyjec typu Toyota Yaris automat. Wycie jest przy szybkim wyprzedzaniu gdy robię redukcję o dwa - trzy biegi i wyprzedzam. Ale wtedy każdy silnik NIE ASO wyje, no chyba że ma od 3,5 litra poj. wzwyż. 

He, he ...jak jest CVT to po co redukcja biegów? Subaru wsadziło tam skrzynię CVT a potem, żeby ludzie nie marudzili zrobiło symulację biegów - tak żeby szarpało, bo wtedy to znaczy, że jest szybki i dynamiczny. :facepalm:

W Nissanie gdzie miałem taką skrzynię samochód posiadał wolnossący silnik, 4 cylindrowy, 2 litrowy o mocy 187 KM (przy 7000) i jakieś 200 Nm momentu (przy 6000).

Tak to auto przyspiesza - tutaj fajne porównanie trybu normalnego CVT z trybem manualnym na tej samej skrzyni

 

 

To było auto z lat 90-tych i Nissan w tym samochodzie zastosował jako pierwszy skrzynię CVT przy takiej mocy i momencie obrotowym, do tej pory stosowano ja w samochodach o mniejszych mocach.

Rozumiem tych, któym ta skrzynia nie pasuje...ja nie potrafię jeździć dieslami z manualem - zbyt wysoko je kręcę i utrzymuję (zupełnie niepotrzebnie) na zbyt wysokich obrotach. Ale to jest mój błąd a nie wada rozwiązania inżynierskiego dlatego irytuje mnie (eufemizm) gadanie o tym jaka to skrzynia CVT jest "niefajna"

Polecam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Na początku 2021 do naszej rodziny dołączył pies i dotychczasowa Mazda CX-5, która dobrze spisywała się podczas rodzinnych podróży, stała się ciut … za mała :cry:

Zaczęliśmy więc zastanawiać się z Żoną jakie kryteria ma spełniać kolejne auto, i na liście najważniejszych pojawiły się takie fanaberie jak; większy bagażnik, mocniejszy silnik, dobre wyciszenie, wygodne fotele z podparciem lędźwiowym, duży prześwit, napęd AWD, wysoki poziom bezpieczeństwa (kolejność przypadkowa ;)


Zaczęliśmy jazdy od największej Toyoty Highlander, potem testowaliśmy Mercedesa GLC (chociaż mały, ale Żonie strasznie się podobał), a na końcu było Volvo XC60 oraz V90CC - każde z wymienionych bez żadnych problemów dostaliśmy do testów na całe weekendy, a ostatnie V90CC, żeby się upewnić, że „to jest to”, próbowaliśmy w różnych warunkach przez dwa weekendy. Z racji sympatii do marki Subaru na liście był oczywiście Outback, jednak nasz lokalny dealer nie widział możliwości jazdy dłuższej i dalszej niż wokół salonu, a że na wycieczki po całym kraju całą rodziną w poszukiwaniu przychylnego dealera nie było wtedy czasu, więc z żalem, ale odpuściliśmy Outbacka.  


Wybór padł na V90CC, który przekonał nas przede wszystkim … atmosferą komfortu i relaksu, którą tworzą materiały, wykończenie, super wygodne podgrzewane i wentylowane fotele, regulowane chyba we wszystkich możliwych kierunkach, skutecznym wyciszeniem nawet przy dużych autostradowych prędkościach, mocnym silnikiem, który nie wyje, a wreszcie przyspiesza, dużym bagażnikiem, pewnym prowadzeniem, komfortowym zawieszeniem i … zaskakująco dużym rabatem. 


Zamówienie złożyliśmy w październiku 2021 i trochę się naczekaliśmy, aż w końcu przyjechał tydzień temu – mimo trudnych czasów w terminie, a cena która w Umowie nie była gwarantowana, została przez Volvo dotrzymana, więc pełen szacunek :thumbup:


Krótka specyfikacja: benzyna B5 Mild Hybrid, 250 +14 KM, automat, AWD, bagażnik 560 litrów, prześwit 21cm, 6,9s/100, i z praktycznych m.in.; reflektory skrętne LED, kamery 360st ułatwiające parkowanie, składany hak, koło dojazdowe, Google Maps, spryskiwacze zintegrowane z wycieraczkami, podgrzewana szyba przednia i kierownica, fotele podgrzewane i wentylowane, 2 pamięci ustawień foteli, rolety przeciwsłoneczne w drzwiach tylnych, otwór w tylnej kanapie do przewożenia nart itp., przegroda dla psa ... i jeszcze parę innych "takich tam", ułatwiających codzienne życie i rodzinne wycieczki .. ;) 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

 

 

 

P.S. Przy XV wcale nie wygląda na taką landarę ;) 

 

 

20220619_194023.jpg

Edytowane przez Blixten
  • Super! 11
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Blixten napisał:

Na początku 2021 do naszej rodziny dołączył pies i dotychczasowa Mazda CX-5, która dobrze spisywała się podczas rodzinnych podróży, stała się ciut … za mała :cry:

Zaczęliśmy się więc zastanawiać się z Żoną jakie kryteria ma spełniać kolejne auto, i na liście najważniejszych pojawiły się takie fanaberie jak; większy bagażnik, mocniejszy silnik, dobre wyciszenie, wygodne fotele z podparciem lędźwiowym, duży prześwit, napęd AWD, wysoki poziom bezpieczeństwa (kolejność przypadkowa ;)


Zaczęliśmy jazdy od największej Toyoty Highlander, potem testowaliśmy Mercedesa GLC (chociaż mały, ale Żonie strasznie się podobał), a na końcu było Volvo XC60 oraz V90CC - każde z wymienionych bez żadnych problemów dostaliśmy do testów na całe weekendy, a ostatnie V90CC, żeby się upewnić, że „to jest to”, próbowaliśmy w różnych warunkach przez dwa weekendy. Z racji sympatii do marki Subaru na liście był oczywiście Outback, jednak nasz lokalny dealer nie widział możliwości jazdy dłuższej i dalszej niż wokół salonu, a że na wycieczki po całym kraju całą rodziną w poszukiwaniu przychylnego dealera nie było wtedy czasu, więc z żalem, ale odpuściliśmy Outbacka.  


Wybór padł na V90CC, który przekonał nas przede wszystkim … atmosferą komfortu i relaksu, którą tworzą materiały, wykończenie, super wygodne podgrzewane i wentylowane fotele, regulowane chyba we wszystkich możliwych kierunkach, skutecznym wyciszeniem nawet przy dużych autostradowych prędkościach, mocnym silnikiem, który nie wyje, a wreszcie przyspiesza, dużym bagażnikiem, pewnym prowadzeniem, komfortowym zawieszeniem i … zaskakująco dużym rabatem. 


Zamówienie złożyliśmy w październiku 2021 i trochę się naczekaliśmy, aż w końcu przyjechał tydzień temu – mimo trudnych czasów w terminie, a cena która w Umowie nie była gwarantowana, została przez Volvo dotrzymana, więc pełen szacunek :thumbup:


Krótka specyfikacja: benzyna B5 Mild Hybrid, 250 +14 KM, automat, AWD, bagażnik 560 litrów, prześwit 21cm, 6,9s/100, i z praktycznych m.in.; reflektory skrętne LED, kamery 360st ułatwiające parkowanie, składany hak, koło dojazdowe, Google Maps, spryskiwacze zintegrowane z wycieraczkami, podgrzewana szyba przednia i kierownica, fotele podgrzewane i wentylowane, 2 pamięci ustawień foteli, rolety przeciwsłoneczne w drzwiach tylnych, otwór w tylnej kanapie do przewożenia nart itp., przegroda dla psa ... i jeszcze parę innych "takich tam", ułatwiających codzienne życie i rodzinne wycieczki .. ;) 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

 

 

 

P.S. Przy XV wcale nie wygląda na taką landarę ;) 

 

 

20220619_194023.jpg

Gratulacje! 

Super auto, piękne! 

Niech służy! 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli pisząc, że w bagażniku jest przegroda dla psa? Akcesoryjną kratę do v90cc, czy tę stawianą przegródkę na zakupy? Bo tak określana jest ta deska. Pies ma wygodnie w bagażniku, bo klapa jest mocno nachylona? Poza tym fajne zestawienie kolorów tapicerki no i prześwit, który jest niewiele mniejszy niż w outbacku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.05.2022 o 20:59, B-52 napisał:


A ja wybrałem hybrydę i jestem bardzo zadowolony. Zakładałem, że to jedna z ostatnich okazji na V6 w EU w cenie niższej niż absurdalna (choć bardzo nieznacznie) w mojej własnej skali.
Uważam, że dynamikę ma na poziomie XT (bo ja akurat wykonywałem operację typu co zamiast forka XT). Spalanie znacząco niższe. Natomiast zawiedziony jestem pakownością bo jest wielkim klocem, a się to jakoś na pakowność nie przekłada. No i nie łudzę się, że właściwościami napędu podjedzie do forka na choćby niewielką odległość, ale ogólnie nie po to mi on.

Też wybrałem RX hybrydę i po ponad pół roku uważam, że to był strzał w 10. Zostanie u mnie na dłużej zdecydowanie.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, woocash2 napisał:

prześwit, który jest niewiele mniejszy niż w outbacku. 

Prześwit w Outback, Volvo V90 CROSS COUNTRY czy innych tego typu autach to kwestia designu, stylistyki, nie możliwości terenowych. 

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mechanik napisał:

nie możliwości terenowych.

 

Ale przecież te auta nie są terenówkami. Nie o to w nich chodzi, raczej chodzi o bezstresowe przemieszczanie się po polskich drogach (krawężniki, dziury, śpiące policjanty) + jakieś okazyjne zajazdy na szutry. Za to da się nimi jeździć prawie jak normalnymi sedanami/kombi po autostradach bez choroby lokomocyjnej.

 

Nie wiem jak V90 ale V60 ma strasznie nisko poprowadzoną tylną kanapę, jak wsiadłem to miałem kolana na wysokości szyi a mam tylko 180cm. Dlatego V odpadło (V90 nie wejdzie mi do garażu więc w kręgu zainteresowań było tylko V60CC), Lex też bo skandalicznie mały bagażnik jak na swoje rozmiary a do tego prowadzi się niewiele lepiej niż Rav4 która jest dla mnie synonimem auta z najgorszymi właściwościami jezdnymi ze wszystkich SUV'ów.

 

Niestety po przeglądzie aktualnej oferty stwierdzam, że chyba zostanę przy swoim OBK na dłużej pomimo jego wad (spalanie vs oferowana moc). Po prostu nie ma nic ciekawszego. A jak mnie przyszpili to kupię jakieś X3 lub Paska w AllTracku (tfu), chociaż kusi mnie coraz bardziej Macan.

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ESP napisał:

Po prostu nie ma nic ciekawszego.

Uważam że właśnie V90 CC jest ciekawszą/bogatszą/wysmakowaną alternatywą. Taka sama funkcjonalność, a dopłacamy za wyższy standard. Dodatkowo stylistycznie Volvo miażdży, jest ładne, eleganckie, ponadczasowe. 

Choć Outback jako wyjątek z gamy Subaru jest bardzo udany stylistycznie, to jednak do Volvo trudno go porównać. Dodatkowo Volvo tworzą stylistyczną rodzinę aut, w Subaru każdy model jest od czapy, łączy je logo. Może ktoś uważa że nie ma to znaczenia, bo i tak wybieramy coś dla siebie. Ja uważam że stylistyczne podobieństwo i spójność modeli marki to plus. Tak zawsze było w Mercedesie, BMW, Volvo. 

Edytowane przez mechanik
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mechanik napisał:

Choć Outback jako wyjątek z gamy Subaru jest bardzo udany stylistycznie, to jednak do Volvo trudno go porównać.


Tak było jeszcze do niedawna. To co zrobili z reflektorami w aktualnym modelu OBK, to zbrodnia - przynajmniej w moim odczuciu.

Szacun, że Volvo daje koło dojazdowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, mechanik napisał:

Ja uważam że stylistyczne podobieństwo i spójność modeli marki to plus. Tak zawsze było w Mercedesie, BMW, Volvo. 

Nie zapominajmy o Skodzie! Fabia, Rapid, Octavia, Superb... unifikacja wyglądu aż do mdłości. Nudzie na drogach mówimy NIE!

I nie, żeby Subaru brylowało w stylistyce aut, ale sprowadzanie różnicy między większym a mniejszym modelem do skali to zbrodnia estetyczna. 

Widzę na ulicach pełno takich samych aut, wiem co to za producent ale modelu nie odróżniam... są do siebie zbyt podobne. I o to właśnie chyba chodzi, potencjalny klient czy obserwator ma rozpoznać markę, model to sprawa wtórna. Byle nazwiska nie przekręcali.

4 godziny temu, mechanik napisał:

w Subaru każdy model jest od czapy, łączy je logo.

Czyżby? Ja tam widzę wspólne elementy stylistyczne w XV/Impreza, OBK, Forester. Łączy je trochę więcej w wyglądzie niż samo logo. 

  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, mechanik napisał:

Uważam że właśnie V90 CC jest ciekawszą/bogatszą/wysmakowaną alternatywą.

 

Dla mnie nie jest bo jak napisałem garaż mi jego nie pomieści. Poza tym jakbym miał wydać ponad 300kpln to jest jeszcze kilka innych alternatyw. Z resztą wywodu się zgadzam bo Volvo od zawsze mi się podobały ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, woocash2 napisał:

Co masz na myśli pisząc, że w bagażniku jest przegroda dla psa? Akcesoryjną kratę do v90cc, czy tę stawianą przegródkę na zakupy? Bo tak określana jest ta deska. Pies ma wygodnie w bagażniku, bo klapa jest mocno nachylona?

Miałem na myśli taką jak poniżej (dopiero ją zamówimy): 

image.jpeg

Pies (Ogar polski) się mieści, ma więcej swobody niż w XV czy CX-5 :) 

 

23 minuty temu, ESP napisał:

Poza tym jakbym miał wydać ponad 300kpln to jest jeszcze kilka innych alternatyw

I tu Was zaskoczę, bo mój egzemplarz (wersja bida bez masażu przednich foteli, panoramicznego dachu, 3-strefowej klimatyzacji dla tylnej kanapy, audio B&W i pneumatycznej tylnej osi) kosztował po rabacie 270 i to niecałe :) 

Biorąc pod uwagę jak dobrze i szybko udało mi się sprzedać Mazdę, jestem super zadowolony z tej wymiany :) 

 

A XV ? 

Dalej go lubię i zostanie z nami jeszcze jakieś 4-5 lat :) 

 

  

Edytowane przez Blixten
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Blixten napisał:

 

I tu Was zaskoczę, bo mój egzemplarz (wersja bida bez masażu przednich foteli, panoramicznego dachu, 3-strefowej klimatyzacji dla tylnej kanapy, audio B&W i pneumatycznej tylnej osi) kosztował po rabacie 270 i to niecałe :) 

Ja tam nie jestem zaskoczony i nie czuje wielkiej różnicy miedzy 270 a 300, raptem 10% więc kolega @ESP nie pomylił się tak bardzo. Ludzie gadają, że w klasie premium tyle rabatu dają przy pierwszej negocjacji. ;)

Poza tym Volvo piękne, gratulacje. :)

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Blixten napisał:

 

7.jpg

 

P.S. Przy XV wcale nie wygląda na taką landarę ;) 

 

 

20220619_194023.jpg

 

Faktycznie to Volvo jakieś małe przy XV, zwłaszcza na ekranie widok 360 wygląda jak resorak. ;)

Tak na poważnie to aż dziwne, że z takim dużym prześwitem jest o tyle niższe od XV. Z tej perspektywy wygląda jak zwykłe kombi, nie podwyższone.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Blixten napisał:

Krótka specyfikacja: benzyna B5 Mild Hybrid, 250 +14 KM, automat, AWD, bagażnik 560 litrów, prześwit 21cm, 6,9s/100

 

 

Gratki, fajny woz  B)  prowadzilem w Anglii i fajnie sie odpychal

Jeszcze zapamietalem ze bezproblemowo smigal po lezacych policjantach

 

tapatalked

 

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Michał W. napisał:

Ludzie gadają, że w klasie premium tyle rabatu dają przy pierwszej negocjacji. ;)

W Volvo właśnie tak było - wszystkie karty na stół i szybka decyzja - nie było gierek i podwórkowych żarcików typu "rabat ? jaki rabat ? rabat to stolica Maroko"  

 

16 minut temu, Michał W. napisał:

to aż dziwne, że z takim dużym prześwitem jest o tyle niższe od XV. Z tej perspektywy wygląda jak zwykłe kombi, nie podwyższone.

Nie sprawdzałem, ale na papierze Subaru i Volvo mają ten sam prześwit wynoszący 21 cm. 

W Volvo siedzi się niżej i linia dachu też poprowadzona jest niżej niż w Subaru, ale przy wzroście 182cm dalej wsiada się OK, i ja przynajmniej nie mam klaustrofobii ;) 

Zależało mi na aucie, którym dam radę wjechać z boxem dachowym do hali garażowej i tam będę mógł go spokojnie zapakować :) 

Edytowane przez Blixten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje @Blixten. Bardzo fajne wozidło :ok: Mi się b. podoba. Mimo, że Volvo przejęli Chińczycy to marka zachowała swoje, unikatowe DNA. I to jest fajne.

 

Aha, Volvo wspiera kulturę, jest np. mecenasem Europejskiego Centrum Muzyki im. K. Pendereckiego od chwili powstania. Zatem tym bardziej szacunek dla marki.

 

OnnA2ciyvwDOrPsxweij4xluRtAcYfWRrabVS2JeXPGFZxflHxDXb9VYxibsyCmjDC-CNm-s0dplaXskgDLkPwpu9xBU2bLCLMiKehBLynxxwkP0RKzWSMPFHdY1-J1mz5YNCuUyZJKh5oiwGCHnuAmzWI-bdZNXY-8ysnozkHD3FEqtKTUOg7QGvhirT0jo6w8KWA2lk4AyPgjfWP99w3s5Sll5s3UZY0wIBl1lJ6GlV3kaySgR63_lxY4KVt4yH16x2izyGrl-mLYhO0szAY6pBAcVOLOF9zisT2hTFJecNE3fT34kqRUCVVSmBSzzvrkRSdL26wB9heVfPATnVOmYihfsj5fcbxcnU-6mMDEaWlHecX_LiK7RoTj67ubSQ5CAeCP6vGWS3nxkPb9M0V-zdQ-0RHq7fGqDcG4n_aY_jVc4MvaOARIAxVV4UmBML3etVCHJBjYC3QaqWE4qp0Ke8B7MV-je504F80ZnoA8VSzDWVBlsYLpj_2OFRa1ImtsJBAN2pVHoHreeN2y4L2oH9wpMQlz9sgEcAB_PjAdGqc1SaH2yxAHXjZaOwTymIUYHSf5obeW_ya8u-5LcQ4kRqOgAWtD-tuNm_my-NIZGXQdt5g8YkN9t4bWIeOCUyke3oB0YNYgSJw7G8OlDI4VkUlrrbOAGScsouJT96DeJpLBlMTNKP4OB9pftOOQKpsO6dSiaT9hNqly4kkvSx2CteDc_EYAXFszxy8AqVNuQuRXpgKvoDwAcURgihp4=w708-h943-no?authuser=0

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.06.2022 o 22:11, Blixten napisał:

Krótka specyfikacja: benzyna B5 Mild Hybrid, 250 +14 KM, automat, AWD, bagażnik 560 litrów, prześwit 21cm, 6,9s/100, i z praktycznych m.in.; reflektory skrętne LED, kamery 360st ułatwiające parkowanie, składany hak, koło dojazdowe, Google Maps, spryskiwacze zintegrowane z wycieraczkami, podgrzewana szyba przednia i kierownica, fotele podgrzewane i wentylowane, 2 pamięci ustawień foteli, rolety przeciwsłoneczne w drzwiach tylnych, otwór w tylnej kanapie do przewożenia nart itp., przegroda dla psa ... i jeszcze parę innych "takich tam", ułatwiających codzienne życie i rodzinne wycieczki .. ;) 

 

1.jpg

 

Gratulacje! Piękne auto.

W odniesieniu do powyższej specyfikacji to dla mnie dużym minusem w OBK jest właśnie brak dziury na narty. Na lokalne wypady (zjazdówki/biegówki) jest to bardzo praktyczna sprawa. Jeszcze lepszym rozwiązaniem od dziury jest tylna kanapa dzielona 40/20/40. Kładziesz cały środek i 4 pary nart z kijkami leżą między fotelami - takie rozwiązanie aktualnie mam w "rodzinnym" aucie.

Edytowane przez keyman
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, keyman napisał:

Jeszcze lepszym rozwiązaniem od dziury jest tylna kanapa dzielona 40/20/40. Kładziesz cały środek i 4 pary nart z kijkami leżą między fotelami - takie rozwiązanie aktualnie mam w "rodzinnym" aucie.

 

To prawda - bardzo praktyczne rozwiązanie. Dodatkowy plus jest taki, że jak z tyłu jadą 2 osoby, to można bez problemy coś wyjąć, lub upchnąć do bagażnika bez konieczności zatrzymywania.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Blixten napisał:

W Volvo właśnie tak było - wszystkie karty na stół i szybka decyzja - nie było gierek i podwórkowych żarcików typu "rabat ? jaki rabat ? rabat to stolica Maroko"  

 

Nie sprawdzałem, ale na papierze Subaru i Volvo mają ten sam prześwit wynoszący 21 cm. 

W Volvo siedzi się niżej i linia dachu też poprowadzona jest niżej niż w Subaru, ale przy wzroście 182cm dalej wsiada się OK, i ja przynajmniej nie mam klaustrofobii ;) 

Zależało mi na aucie, którym dam radę wjechać z boxem dachowym do hali garażowej i tam będę mógł go spokojnie zapakować :) 

z ciekawości ile dostałeś rabatu od ceny wyjściowej ?

ja jak myślałem w zeszłym roku o XC90 to dostałem całe 2% :facepalm: to i poziom obsługi w Volvo skutecznie mnie zniechęciło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, keyman napisał:

takie rozwiązanie aktualnie mam w "rodzinnym" aucie.

Ten cudzysłów chyba nie potrzebny, bo jeśli dobrze pamiętam i nic się nie zmieniło od naszego ostatniego spotkania, to Wasze auto jest jeszcze większe i kilka cm dłuższe ;) 

 

1 godzinę temu, _akir_ napisał:

z ciekawości ile dostałeś rabatu od ceny wyjściowej ?

W październiku 2021 było 21%. 

Miesiąc temu (tylko z ciekawości ) pytałem o aktualny rabat na XC60 i na auto z produkcji 2023 z dostawą na Q1 2023 usłyszałem już "tylko" 13%. 

 

1 godzinę temu, _akir_ napisał:

i poziom obsługi w Volvo skutecznie mnie zniechęciło

Marka marką, ale najwięcej jednak zależy na jakiego człowieka  trafisz. 

W Volvo miałem dwa podejścia; pierwszy raz wparowałem do salonu jakieś dwa lata temu gdy interesował nas V60CC i wtedy nie zaiskrzyło, bo handlowiec zirytował mnie swoimi komentarzami naszych oczekiwań. 

W październiku, dałem sobie drugą szansę podchodząc z ciekawości do modelu XC60 / V90CC i tym razem bardzo dobrze trafiłem (w tym samym salonie!), bo było naprawdę kulturalnie i elegancko od początku do teraz, do tego stopnia, że chyba wpadnę podziękować za całą akcję z jakąś flaszką ;) 

Edytowane przez Blixten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Blixten napisał:

Wasze auto jest jeszcze większe i kilka cm dłuższe ;)

Wasze vs nasze

4945 mm vs 4986 mm

560l vs 530l

pozwól że nie będę rozsądzać publicznie czy lepszy dłuższy czy większy ;p

 

ps. aby zaoszczędzić Wam wpisywania 4986mm w google: Opel Insignia B kombi

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...