Gazik Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Ze względu na fakt, że mój Legac tym razem nie dowiózł mnie na narty i gdzies pod Brnem rzucił czerwienią kontrolki ciśnienia oleju po oczach a po podniesieniu maski delikatnie sobie podzwaniał od czasu do czasu wywnioskowałem, że oddalił sie do krainy Wiecznych Łowów. Dla zaspokojenia własnej ciekawości proponuję stworzyć statystykę o której się tyle mówi ale nikt tego nie prowadzi;) Zaznaczam, że doceniam działania SIP w postaci gestu handlowego (pełen szacun) ale to chyba producent a nie importer powinien wziac na klatę rozwiazanie tego problemu ( jeżeli faktycznie on jest). Dlatego bardzo ciekaw jestem wyniku. Prosze o wpisywanie tylko własnych doswiadczeń, a nie szwagra, wujka albo kolegi który opowiadał.... Prosze o podanie roku modelowego, przebiegu oraz info czy żyje czy padł. No to startujemy: 1. MY09; 175kkm; padł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ericsson Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Jakby zebrać wszystkie posty z forum na temat padniętych sbd serwer hostingowy by jeszcze padł... Ze swojej strony, z racji że nigdy nie skalałem się dieslem napiszę tylko tyle że liczba sbd które padły nieubłaganie zbliża się do 100% 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 No cóż, współczuję niedojechania na narty i niepotrzebnego zamieszania. Dodałbym jakieś kryterium przebiegu do ankiety. Bo każde auto prędzej czy później pada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 (edytowane) Dlatego nie chcę tworzyc kolejnego wątku o narzekaniu - tylko same konkrety. Po to poprosiłem o przebieg - każdy może ocenic czy to dużo czy mało. Knurek dopisuj sie do listy Edytowane 26 Lutego 2018 przez Gazik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł Wyjaśnię, że nowemu właścicielowi przy przebiegu 220kkm jednak padł. Ale niestety walnie przyczynił się do tego serwis (niewłaściwa regeneracja turbiny i następnie jej zatarcie z solidnym spiłowaniem wirnika i obudowy - to był tylko początek perypetii). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrzombi Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 OBK MY09 - silnik padł przy 187k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AmeAgaru Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 4 godziny temu, Gazik napisał: Dla zaspokojenia własnej ciekawości proponuję stworzyć statystykę o której się tyle mówi ale nikt tego nie prowadzi; Cały problem forumowej statystyki jest taki że, nie wiemy ilu posiadaczy SBD zakupionych w SIP czyta forum i zechce udzielić tu odpowiedzi. Jako odnośnik mamy sprzedaż SBD z lat 2008-2010 na poziomie 3 tys sztuk. Nie znając wielkości próbki ciężko będzie odnieść do całości i uzyskać sensowny obraz poziomu awaryjności. No chyba, że tylko przebieg przy jakim padł silnik jest interesujący? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 6 godzin temu, aflinta napisał: No chyba, że tylko przebieg przy jakim padł silnik jest interesujący? W pewnym sensie będzie to jakaś wskazówka dla zainteresowanych kupnem takiego auta , w przypadku gdy przebieg uzyskany jest na pierwszym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 27 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Aflinta - nie mam innego pomysłu. Jesli ludzie podejdą poważnie do tematu może coś wiarygodnego uda sie ustalić. Nie jest moja intencją żeby udzielali się tylko Ci co im padł silnik. Dlatego wybrałem jak najprotszą formułę - żeby także tym co działa - chciało się wpisać. Usystematyzuje popprzednie wpisy żeby było po kolei. Następnych proszę o kopiowanie i dopisywanie sie na końcu listy. 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Nie mój, ale znajomego: OBK MY08 255kkm, padł chociaż, cały czas jeździł. Podstawą diagnozy ASO była słaba kompresja na cylindrach. Obecnie nowy short block 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY08 255kkm, padł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 (edytowane) 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł Edytowane 27 Lutego 2018 przez Ayu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 (edytowane) To ja idę na rekord W moim OBK MY 08 padł przy 40 ... 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.; Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło Edytowane 27 Lutego 2018 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 To może jeszcze zaznaczać na zielono działający silnik a padnięty na czerwono? Tak dla przejrzystości 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.; Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 9. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafforester Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys.; Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 9. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 10. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vabank Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 OBK MY14 CVT 150.000 jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 27 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 (edytowane) Proszę kopiować ostatnia listę i dopisywac sie na koncu !!!! Silniki żyjące na zielono a kabum na czerwono !!! 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys 12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi Edytowane 27 Lutego 2018 przez Gazik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tojaro Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Godzinę temu, Gazik napisał: Proszę kopiować ostatnia listę i dopisywac sie na koncu !!!! Silniki żyjące na zielono a kabum na czerwono !!! 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys 12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi 14. MY10, 192 tys. km, jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 czyli: połowa padła! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 1) Próba jest NAPRAWDĘ reprezentatywna 2) Te co żyją, to 4/7 są powyżej 2010 roku z przebiegiem 47-150tkm.Są to teoretycznie "poprawione" jednostki. Choć przypomnę, że te "niepoprawione" przecież żadnej wady nie miały.... 10 godzin temu, tojaro napisał: 11 godzin temu, Gazik napisał: Proszę kopiować ostatnia listę i dopisywac sie na koncu !!!! Silniki żyjące na zielono a kabum na czerwono !!! 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys 12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi 14. MY10, 192 tys. km, jeździ 15. MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km. Proponuję stworzyć ankietę - kiedyś na forum widziałem. Pytanie 1: Żyje, czy padł? Pytanie 2: Jaki przebieg? ewentualnie pytanie 3: Który silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Nie ma sensu nic nowego tworzyć tylko poczekać aż reszta dieslowcow odwiedzi temat - wrzucę linki do pozostałych tematów dieslowychWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys 12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi 14. MY10, 192 tys. km, jeździ 15. MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km. 16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambor Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys 12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi 14. MY10, 192 tys. km, jeździ 15. MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km. 16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze 17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leinad Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys 12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi 14. MY10, 192 tys. km, jeździ 15. MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km. 16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze 17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne 18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się