Jump to content

leinad

Nowy
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About leinad

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsk Podlaski
  • Auto
    Wrx+ Legacy D już padł,
    Leon Cupra ST

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. leinad

    Kubica w F1

    Vettel Hamiltona objechał, a mało brakowało do Botasa
  2. Dorzucę kilka info do Cupry, od września zrobiłem 32 000 km i jak do tej pory brak jakichkolwiek problemów. Zobaczymy jak będzie dalej, bo ma wytrzymać 4 lata i 160 000 km. Spalanie jest bardzo zadowalające bo mieści się w przedziale 8,3- 9,5l. Przy przelotowej na autostradzie w okolicy 180 km/h spalanie wychodziło 12 litrów. Jak ktoś potrzebuje jeszcze jakieś informacje proszę pisać na priv.
  3. Można i 296 000 ale co z tego jak po rozebraniu okazało się, że naprawa to koszt 40 000 zł (blok, wtryski, regeneracja turbo itd), przy wartości auta 25 000 zł. Nie powiem, że się autem źle jeździłoale co z tego jak reanimacja nie była opłacalna i trzeba było sprzedać za grosze.
  4. leinad

    Kubica w F1

    a nie uczwiej by było jakby na Barceonę Robert odebrał te nowe podwozie, a Russel dostał z powroten swoje ale naprawione? chyba to tylko moje (nasze) pobożne życzenia...
  5. leinad

    Kubica w F1

    To Russel dzisiaj w Mercedesie ?
  6. leinad

    Kubica w F1

    Czas najsłabszy ale prędkość najwyższa, czyli bolid jest szybki ale zapewne "ciężki" w prowadzeniu po zakrętach. Strol jedzie o 5 km/h wolniej, a ma lepszy czas czyli widać, że Robert ma inne priorytety na ten test.
  7. leinad

    Kubica w F1

    Wreszcie wiem po co mam Eleven Sport, piękna historia
  8. Cena 175 000 to już z lepszymi hamulcami (Brembo).
  9. Cena za tego Seata trochę dziwi, bo auto z tym pakietem Carbon kosztuje w okolicy 175 000 zł, czyli za te dodatkowe 70 KM płacimy ponad 30 000 zł, a przecież można kupić coś takiego https://www.racechip.eu/shop/seat/leon-5f-from-2012/2-0-cupra-1984ccm-300hp-221kw-380nm.html za 650€ i jedynym problemem to wyjmowanie tego w czasie serwisu gwarancyjnego.
  10. leinad

    Kubica w F1

    a Kubica dzisiaj na softach zrobił 1:20.119
  11. 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys 12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi 14. MY10, 192 tys. km, jeździ 15. MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km. 16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze 17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne 18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan
  12. Po regeneracji lampy nie parują, robiłem to w tej firmie http://www.polerowanielamp.com . Wszsytko wymieniałem w Serwisie w Białymstoku (Grafix) i z tego co pamiętam to czujniki kosztowały w okolicy 700 zł za sztukę. Co do dymienia to nic takiego u siebie nie zauważyłem.
  13. W poniedziałek robiłem przegląd na 280 000 tysięcy, ciągle na tym samym silniku, sprzęgle, dpf'ie itd. Jedyne co było zmieniane na gwarancji to: wtryski oraz przednie lampy (co do lamp to i tak się znowu odblaśniki powypalały i trzeba było zrobic regenerację). Co do problemów to były dpf'em,problem był od początku jak kupiłem auto, przy wypalaniu ewidentnie było czuć spadek mocy, a od przebiegu około 240 000 km dpf się "zapychał" i chyba z 4 razy po 5000 km przebiegu musiałe wymieniać olej, bo był rozrzedzony. Około pół roku temu wyczytałem gdzieś na forum, że ktoś mial podobny problem i przyczynął był jeden z czujników przy dpf'ie, wymieniłem od razu dwa i problem minął. Życzę takich samych i większych przebiegów.
×
×
  • Create New...