Skocz do zawartości

Ericsson

Nowy
  • Zawartość

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Ericsson

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Bug 2.0 n/a

Ostatnie wizyty

691 wyświetleń profilu
  1. Ericsson

    Samozamykające się drzwi

    U mnie był ten problem że drzwi opadały i się delikatnie bujały, plus samoistnie zamykały na prostym. Według powyższego to raczej kwestia ogranicznika, ale u mnie wystarczyło zmienić zawiasy ze względu na większy opór przy zamykaniu i było dobrze. Robił mi to jakiś Majster z olxa za psie pieniądze, niestety namiaru nie mam bo sprawa z przed kilku lat.
  2. Ericsson

    Samozamykające się drzwi

    Nie wiem jak to się ma do 'Tribeki', ale problem ten występuje też w innych, szczególnie wiekowych samochodach. W mojej starej poczciwej Audi 80 zaradziłem regeneracją zawiasów w drzwiach w pierwszym lepszym warsztacie zajmującym się w/w.
  3. Ericsson

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Świniak jak ta lala
  4. Ericsson

    Chorwacja - gdzie jechać z dziećmi ?

    [usunięto spam] A ze swojej strony polecić mogę również Split, przede wszystkim przejazd drogą nadmorską sprawia niemałe wrażenie W tym roku może znowu się wybiorę, wcześniej stacjonowałem w Privlace nad Zadarem i plaże w tej okolicy z pewnością mogę polecić
  5. Ericsson

    Legacy IV2.0 165km zawory

    Z tego względu że miały fabrycznie utwardzane gniazda zaworowe - dokładnie pod lpg.
  6. Ericsson

    Wycofanie z oferty silnika 2.0 ?

    Kochane normy unijne... <3 Tak swoją drogą tylko do sierpnia można STi zamówić, także brać póki jest.
  7. Ericsson

    El 1.5 na Ej 20

    Zdaje się że @thomson0073 podchodził do tematu, jak mu to wyszło nie mam pojęcia Tutaj masz opis swapowania tej budy, co prawda po rusku ale przetłumaczone: http://translate.google.com/translate?sl=ru&tl=pl&u=https%3A%2F%2Fwww.drive2.ru%2Fl%2F3311887%2F Ogólnie chyba lepiej pomyśleć nad swapem 2.0R 150km z tej samej budy, mniej rzeźby w tym wszystkim. Nawet w obrębie jednej budy jest rzeźba, nie mówiąc o przekładaniu silnika z 7-letnią różnicą.
  8. Ericsson

    El 1.5 na Ej 20

    Wydawało mi się, że na tym forum raczej staramy się pisać merytoryczne odpowiedzi, a nie na zasadzie "nie wiem ale pomogę" nie ważne że nawet nie do tematu, a jeśli mówimy o odbiorze to sam dystans jest ważny ale w przypadku odpowiedzi, które odbiera się z dystansem Bo odpowiedź brzmiała mniej więcej w stylu: (temat) - Kupię Subaru Impreza WRX 2003 blue mica (odp) - Sprzedam czarny ciągnik. Zmieści się, jak się popieści to się wszystko zmieści i na upartego nawet chłodziarko zamrażarkę tam upchniesz Patrz, wystarczyło wcisnąć jeden przycisk Chyba logicznym jest, że sam nawiew zależny jest od temperatury silnika, natomiast klima od stopnia sprężania sprężarki. Również pozdrawiam i życzę udanego wtorku
  9. Ericsson

    El 1.5 na Ej 20

    Kolega wyżej pytał czy silnik 2.0 125km z 2000r pasuje do lanosa, odp. "Tak, Lanos wychodził z silnikiem 150 koni"... Klima muli każde auto, różnie jest to odczuwalne w zależności od silnika. Wydaje mi się że raczej mało kto przejeździł całe życie na klimie. Hamulce, zawieszenie? Kolego, silnik 125 koni zamiast 105 czyni z bolidu taką rakiete że najlepiej od klatki bezpieczeństwa trzeba zacząć... Na forum prawie każdy odradza przekładkę na silnik turbo. Były takie swapy, ale jest to po prostu nieopłacalne. Pytanie było o konkretny silnik i nie chcesz, żeby startować z motyką na słońce a piszesz o swapie na wrx? Trochę za dużo trzykropków i enterów, ale pozdrawiam.
  10. Ericsson

    co to za systemy ?

    Dzięki Panowie, ten esp mnie trochę martwi zakładając że tylko w sti da się wyłączyć...
  11. Ericsson

    co to za systemy ?

    Żeby nie zakładać nowego tematu, zapytam odnośnie tych właśnie kontrolek tylko na przykładzie imprezy. Czy da się w lanosie (impreza gh) wyłączyć esp całkowicie, oraz czy te imprezy mają hill holdery? Są jakieś szczególne przypadki? Z góry dzięki.
  12. Ericsson

    Subaru impreza 1.5

    Nie ujmuję Ci, staram jedynie przestrzec przez częścią starszych użytkowników którzy nie przepadają za czyimś niedoinformowaniem Można, wszystko można. Są magicy na forum co ogarniali, ale to musisz w odpowiednich tematach szukać. Prawdopodobnie żaden warsztat nie-ASO tego nie ogarnie, a w ASO mogą powiedzieć że to nie ma sensu z kolei, grzebania podobnie.
  13. Ericsson

    Subaru impreza 1.5

    Czy w dekoderze vin jest taka opcja nie wiem. Jest taka szansa ale nie zagłębiałem się w to. W specyfikacji technicznej modelu (z podanym silnikiem) znajdziesz informacje, choć nie zawsze. Zawsze można wyszukać na allegro sam silnik do tego modelu i rzucić okiem, to też rozwiewa wątpliwości Wolnossący (ssak, wolnossak, N/A lub NA etc) - nieuturbiony. Jak poznać? Nie wiem Najprościej po braku turbiny, idąc tym tropem po braku wlotu (kurnika) na masce. Brak Ci elemetrarnej wiedzy kolego, więc narazie stroniłbym od pisania komentarzy na forum bo zostaniesz zjedzony przez forumowych wyjadaczy Zacząłbym od wyszukiwania informacji i czytania faq na forum, tam załapiesz podstawy.
  14. Ericsson

    Subaru impreza 1.5

    Czyli masz sohc, mniej problemowy. Poznasz po silniku, otwierając maskę: SOHC - Pojedyńczy wałek w głowicy DOHC - Podwójny wałek. Okiem laika: patrzysz na pasek/łańcuch rozrządu. Tam gdzie pasek jest na wysokości głowicy masz zębatkę, albo dwie i po tym idzie poznać. W przypadku Subar głowice oczywiście masz dwie, więc masz sumarycznie dwa wałki - po prawej i po lewej, ale jako sohc bo również dwie głowice. Głowice na dwóch wałkach zazwyczaj są 1.5-2x szersze od pojedyńczych, w boxerach jest to bardzo istotne przy LPG ze względu właśnie na regulację luzów.
  15. Ericsson

    Subaru impreza 1.5

    w 1.5 masz sohc czy dohc? Pytam bo w przypadku sohc nie ma co się zastanawiać wyregulować i zobaczyć efekt końcowy. Cenowo 300-500zł i każdy ogarniający mechanik podoła, z tym że w przypadku dohc prawdopodobnie trzeba wyciągnąć silnik, a to mnoży koszty.
×