Skocz do zawartości

Ericsson

Nowy
  • Zawartość

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Ericsson

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Bug 2.0 n/a

Ostatnie wizyty

547 wyświetleń profilu
  1. co to za systemy ?

    Dzięki Panowie, ten esp mnie trochę martwi zakładając że tylko w sti da się wyłączyć...
  2. co to za systemy ?

    Żeby nie zakładać nowego tematu, zapytam odnośnie tych właśnie kontrolek tylko na przykładzie imprezy. Czy da się w lanosie (impreza gh) wyłączyć esp całkowicie, oraz czy te imprezy mają hill holdery? Są jakieś szczególne przypadki? Z góry dzięki.
  3. Subaru impreza 1.5

    Nie ujmuję Ci, staram jedynie przestrzec przez częścią starszych użytkowników którzy nie przepadają za czyimś niedoinformowaniem Można, wszystko można. Są magicy na forum co ogarniali, ale to musisz w odpowiednich tematach szukać. Prawdopodobnie żaden warsztat nie-ASO tego nie ogarnie, a w ASO mogą powiedzieć że to nie ma sensu z kolei, grzebania podobnie.
  4. Subaru impreza 1.5

    Czy w dekoderze vin jest taka opcja nie wiem. Jest taka szansa ale nie zagłębiałem się w to. W specyfikacji technicznej modelu (z podanym silnikiem) znajdziesz informacje, choć nie zawsze. Zawsze można wyszukać na allegro sam silnik do tego modelu i rzucić okiem, to też rozwiewa wątpliwości Wolnossący (ssak, wolnossak, N/A lub NA etc) - nieuturbiony. Jak poznać? Nie wiem Najprościej po braku turbiny, idąc tym tropem po braku wlotu (kurnika) na masce. Brak Ci elemetrarnej wiedzy kolego, więc narazie stroniłbym od pisania komentarzy na forum bo zostaniesz zjedzony przez forumowych wyjadaczy Zacząłbym od wyszukiwania informacji i czytania faq na forum, tam załapiesz podstawy.
  5. Subaru impreza 1.5

    Czyli masz sohc, mniej problemowy. Poznasz po silniku, otwierając maskę: SOHC - Pojedyńczy wałek w głowicy DOHC - Podwójny wałek. Okiem laika: patrzysz na pasek/łańcuch rozrządu. Tam gdzie pasek jest na wysokości głowicy masz zębatkę, albo dwie i po tym idzie poznać. W przypadku Subar głowice oczywiście masz dwie, więc masz sumarycznie dwa wałki - po prawej i po lewej, ale jako sohc bo również dwie głowice. Głowice na dwóch wałkach zazwyczaj są 1.5-2x szersze od pojedyńczych, w boxerach jest to bardzo istotne przy LPG ze względu właśnie na regulację luzów.
  6. Subaru impreza 1.5

    w 1.5 masz sohc czy dohc? Pytam bo w przypadku sohc nie ma co się zastanawiać wyregulować i zobaczyć efekt końcowy. Cenowo 300-500zł i każdy ogarniający mechanik podoła, z tym że w przypadku dohc prawdopodobnie trzeba wyciągnąć silnik, a to mnoży koszty.
  7. Subaru impreza 1.5

    Wyrzucało wypadanie zapłonu na przynajmniej 2 cylindrach i jakieś tam czujniki, ale chyba nie powiązane. Przyczyn może być sporo, tutaj lepiej żeby się jakiś posiadacz wypowiedział bo np. metaliczny dźwięk może się brać z obijania się osłony wydechu czy czegoś pod maską, nie musi wróżyć niczego poważniejszego.
  8. Subaru impreza 1.5

    Na benzynie teoretycznie nie powinno być problemu. Jeśli o gazie rozmawiamy, to różne wersje słyszałem, w przypadku lepszych instalacji co 100tys km. Są przypadki, że pasuje już po 20 tys. Objawy? Falujące obroty, wypadanie zapłonu, odgłos stukania pod deklem, co do spadku mocy się nie wypowiem. W moim przypadku (tyle że 2.0) jeszcze przy rozsprzęglaniu z obrotów 1500+ obroty spadały prawie do zera, czasem chciał gasnąć. Jeśli u Ciebie nie jest aż tak źle to jeszcze można poczekać
  9. Zdalne uruchomienie outback 2017

    Są gotowe moduły do instalacji takiego wynalazku, także idzie to ogarnąć prawie w każdym aucie. Mówię prawie, bo im więcej zabezpieczeń producenta tym więcej zabawy i drożej wychodzi. Na przykładzie mojej starej Audi 80 wystarczył bodajże jeden przekaźnik i pilot żeby tak auto odpalić, tyle że to zabezpieczeń nie miało A mówiąc o zabezpieczeniach, głównie chodzi o to żeby auto nie odpaliło na biegu. Skradzenie takiego auta nie należy do łatwych bo przecież drzwi mamy wciąż zamknięte, a bajer przydatny szczególnie przy zaturbionych Subarakach zamiast timera. Wstajemy, robimy kawę i auto nam się grzeje, podobnie z gaszeniem. Gdyby tylko nie te przepisy...
  10. E10 'Polar White' i E12 'Ruby Red'

    Zbierasz wielki szacun, większy niż niejeden STi! Ode mnie również za orginalność, pasję i wytrwałość
  11. Zakup Imprezy WRX, obawy

    Uwielbiam to słowo - hejt, takie polskie . To nie jest żaden hejt, tylko po prostu stwierdzenie faktu. Zapożyczenia z angielskiego są już standardem, jeszcze nie przywykłeś? Swoją drogą, nie było to adresowane do Ciebie, tylko do ludzi którzy zamierzają się wykłócać nt. wyższości portfela nad przywiązaniem do marki Dlatego tłumaczenia odnośnie tegoż słowa zbędne. Z wzajemnością oczywiście i nikt nie jest nieomylny, niektórzy mogą się nieświadomie nazbyt obnosić swoją omylnością Prawda jest tylko jedna, zebrałem "prawdy" różnych tematów, dziedzin, na forum sporo różności. Mity - wybacz, nie uznaję forumowych komentarzy jako język formalny, mogę wyrażać się niejasno choć pełno tu tego typu komentarzy bez nadinterpretowanych cytatów Fakt, nie pozostaje mi nic innego jak się nie zgodzić. Jedyne co to nie widzę tu zagubienia w rozumowaniu, niczemu podobnemu nie przeczyłem, ale nie zamierzam ujmować komukolwiek z forum.
  12. Zakup Imprezy WRX, obawy

    Ta dyskusja już od początku nie miała sensu, odwieczna wojna pomiędzy zwolennikami taniej jazdy a tymi, których nie obchodzi przepłacanie za paliwo - prawdopodobnie nie skończy się dopóki rynku samochodowego nie zapełnią samochody elektryczne. Miej świadomość, że nt. zamulania silników wolnossących często wypowiadają się posiadacze mapowanych wrx/sti. Co za tym idzie przy jeździe 250-350konnym samochodem 160 to co najwyżej hulajnoga do odpychania się, kwestia gustu. Nie wszyscy mają możliwość wyboru samochodu pod kątem wyłącznie koloru i wyposażenia, część musi zwrócić uwagę przede wszystkim na aspekt ekonomiczny czego niektórzy na tym forum nie rozumieją. Przykład? Średnia krajowa w Polsce wynosi ok. 3500 zł netto. Jak ktoś ma pod ręką, może podlinkować temat z kalkulacjami utrzymania Subar WRX i STI, gdzie przy STi roczny wkład w samochód wynosił więcej niż zarobiona średnia krajowa przez rok, a co z życiem. Stąd biorą się Subary w gazie, czy nieuturbione. "Jak Cie nie stać na paliwo to nie kupuj Subaru" - Na gazie w tych samych pieniądzach przejadę 2x więcej, czy odłożę na ciekawsze wakacje. Po co przepłacać? "Bez turba nie ma zabawy" - Niektórych cieszy sam znaczek na masce. Nie ma przyśpieszenia i większej frajdy, za to nie ma problemów z turbiną i podwyższonymi kosztami utrzymania. "Zarabiasz mniej, nie możesz sobie pozwolić na Subaru" - (wniosek @dirkdiggler) Bzdura. Po co różne marki sprzedają różne modele, po różnych cenach? W takim wypadku po co w gamie silników Subaru silniki 1.5, 2.0 n/a, wrx. sti? Przypominam że to nie odmiana STi była sprzedawana w największej ilości egzemplarzy. Utrzymanie Subar n/a jest na poziomie utrzymania przeciętnego vaga. Ale nie, nie stać Cie na lanie pod korek pb98 to nie masz prawa kupić Subaru. No tak, bo czterokrotny mistrz Polski, w tym 3 razy w Subaru kompletnie nie ma pojęcia jak te auta się prowadzą Czytaj ze zrozumieniem. Czy gdziekolwiek w wypowiedzi ująłem mistrzowi? NIE. Kuzaj patrzy z perspektywy rajdowca, niekoniecznie zwykłego posiadacza Subaru których jest zdecydowanie więcej. Czy każdy wykorzystuje swoje auto w 100%? Wątpię, bo już dawno byśmy się na ulicach pozabijali. "na forum powielane są mity i nie tylko" - mity i prawdy, innymi słowy. Rozumiem, że jeśli nie zgadzasz się z powyższym to swoje komentarze również uznajesz za forumowe specjalności A teraz pozostaje czekać na hejt.
  13. LPG w Subaru

    U mnie przy tym samym silniku i budzie pali średnio 14 gazu po mieście. W zimie dochodziło do 17-18, także dobrze mówili bierz wrxa
  14. Zakup Imprezy WRX, obawy

    O ironio. Powielam po pierwsze celowo, po drugie cytując z dystansem, nie uznając tego za prawdę objawioną. Nikt nie powiedział że lanos prowadzi się jak stodoła, spokojnie. Temat dotyczył wyłącznie zmian konstrukcyjnych, działań marketingowych i przesłania marki które zmieniały się na przestrzeni tamtych lat.
  15. Zakup Imprezy WRX, obawy

    Ja również mam mizerną wiedzę w wielu tematach, myślę że nikt nie jest w stanie być perfekcyjnie wszechstronny Zabrakło mi słowa 'podobno', a słowa Kuzaja to głos jednostki, na forum powielane są mity i nie tylko przez spore grona osób gdzie każdy ma swoje zdanie Ceny na rynku wtórnym zaczynają się od niespełna tysiąca zł za pojazd marki Subaru, także miałoby to sens dopiero jeśli założymy, że innego niż bogatego studenta nie stać na samochód Chyba że ktoś tu podtrzymuje stwierdzenie "Subaru bez turbo to nie Subaru", również z forum
×