Skocz do zawartości

Luke Skywalker

Użytkownik
  • Zawartość

    557
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Luke Skywalker

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    Wueriks Esti-Aj
  1. Szczerze o 2,5T STI

    @Dottoree: To już dawno nie jest temat o STI. Generalnie ciężko wyczuć, o czym ten wątek i po co to się dalej ciągnie? Czy ktoś z Modów nie mógłby zrobić z tym porządku?... Ł.
  2. Diesel Outback 2015

    Parcha nikt. Zadbane auto raczej bez problemu. Mój poszedł momentalnie w niezłych pieniądzach. Serwisowany do końca w ASO Koper. Pisałem już o tym w innym wątku. Dziś przypadkowo rozmawiałem z obecnym właścicielem - wciąż jeździ... Powodzenia! Luke
  3. Cześć. Może ktoś z Was spotkał się z podobnym fenomenem: po odpięciu aku i ponownym podłączeniu straciłem impulsowe otwieranie szyby kierowcy. Po kilku próbach i parunastu minutach wszystko w cudowny sposób wróciło do normy. Czary?... Zdrówka! Ł.
  4. Filmy

    Mam nadzieję, że nie było: świetny reportaż... Enjoy! How do they do that?
  5. Ranking ASO Subaru

    No i w ten właśnie sposób pięknie wróciliśmy do tematu głównego, czyli do rankingu ASO. Tym samym w moim przypadku: nie tylko jestem zadowolony ze współpracy z serwisem u Pana Andrzeja, na dodatek jest statystyczna gwarancja, że sprzedawane samochody są bezawaryjne +1 ode mnie. Pozdrowienia! Luke
  6. Ranking ASO Subaru

    @miroman: z tego co kojarzę, chyba tak. @jaszyn: oba zbliżają się do 200 kkm Zdrówka! Ł.
  7. Ranking ASO Subaru

    Miałem się nie odzywać, tym bardziej, że kontynuujemy off-topic... Przepraszam, ale co za dyrdymały o SBD opowiadacie? Nie znalazłeś SBD z oryginalnym silnikiem? To ja go znajdę dla Ciebie. Np. mój egzemplarz. Seledynowy Forek SBD kupiony u Pana Andrzeja w 2008 r. przez miłą rodzinę mieszkającą pod Warszawą. Ja byłem drugim właścicielem. Teraz przesiadłem się do STI, a Forkiem jeździ żona mojego kolegi z pracy. Zachwycona. Ukochane auto w rodzinie. Oryginalny silnik, sprzęgło, dwumas. Stoczyłem walkę z DPF, ale to nie jest wina Subaru, tylko "koncepcji diesla ogólnie" w zatłoczonym mieście. Drugi kolega z pracy: Legacy SBD 2009. Oryginalny silnik. Jeździ codziennie... Mówi, że szkoda mu sprzedać, bo kasy za dużo za niego nie weźmie, a osiągi vs trakcja i komfort w tych pieniądzach bardzo dobre. I tak dalej, i tak dalej. A teraz poproszę o kolejne wypowiedzi, że WSZYSTKIE diesle Subaru padły. Miłego piątku Luke
  8. Forester 2.5xt III SH - falują obroty podczas przyspieszania

    Hej No to nie chciałbym "krakać", ale jak samo zanikło, to prędzej czy później powróci. Faktycznie, może kończyć się sonda. Pozdrowienia Ł.
  9. Wiemy coś o tym? Usterka w modelach WRX i WRX STI 2013-2014

    Nie wiem, czy to nowe "fajerwerki" czy znane (mocno moim zdaniem przesadzone) "sensacyjne bolączki" 2,5T. Szum zrobić łatwo. Szum wywołany negatywnymi opiniami osób, które zostały dotknięte jakąś przypadłością zdecydowanie przebije się ciszę medialną, która najczęściej towarzyszy zadowoleniu z jakiegoś produktu (czy to samochodu, czy to sokowirówki...). Wśród tej grupy przypadków, większość z nich (moim zdaniem) jest spowodowana niewłaściwą eksploatacją - ale jak powiedziałem, to tylko moje prywatne zdanie. Wracając do pytania i przytoczonych artykułów: czy na naszym podwórku znane są problemy opisywane niżej? "The 57-page lawsuit, with multiple drawings, diagrams and photographs, contends the defect results from "an insufficient supply" of oil to coat connecting rod bearings. It says this can cause connecting rods to fracture, releasing "large amounts of metal debris" that can damage various engine parts. In settling the previous case alleging excessive oil consumption, Subaru denied any wrongdoing." I drugi fragment: “Further, due to insufficient channels of oil lubrication, the Class Vehicles often experience accelerated and premature catastrophic engine failure that can result in stalling events while the vehicle is being operated.” Michael McHale, a Subaru spokesperson, didn’t immediately respond to a request for comment from Jalopnik, but he told the Courier-Post of New Jersey last Friday that it’s “investigating” the claims.” Sprawa dotyczy WRX i STI z lat 2013 - 2014, ale silniki z modeli lekko wcześniejszych - o ile mi wiadomo - nie różnią się zasadniczo od tych. Może ktoś z Aftersales SIP-u zechciałby to skomentować? Ktoś z ASO?... Anybody? Pozdrowienia! Luke
  10. Cześć! Jeśli było, to przeoczyłem i proszę zamknąć. Jeśli nie, to chciałbym poznać Wasze komentarze i wiedzę - poproszę... Lektura poniżej. http://www.courierpostonline.com/story/news/local/south-jersey/2017/10/13/lawsuit-subaru-wrx-engine-failure/761686001/ https://jalopnik.com/mechanical-defect-can-cause-engine-failure-in-subaru-wr-1819686196?rev=1508440143044&utm_campaign=socialflow_jalopnik_facebook&utm_source=jalopnik_facebook&utm_medium=socialflow Pozdrowienia!!! Ł.
  11. 0,5 l oleju na 1000 km to dużo?

    O kurczaki... A ja się zastanawiałem, czy 0,5 l na 5000 km to dużo... Zdrówka! Ł.
  12. SBD i Torque

    Hej. Tylko najpierw wyczyść układ. 2-3 zbiorniki. A idealnie na zmianę: zbiornik z czyścikiem - zbiornik bez dodatku itd... Potem pod koniec pierwszego zbiornika czystego paliwa kalibracja. Przy okazji skalibruj sobie pompę wtryskową (dodatkowa minuta). Zdrówka Ł.
  13. SBD i Torque

    Hej. ASO serwisowo. Trwa minutę Pozdro.
  14. SBD i Torque

    Dolać na 2-3 zbiorniki zalecanych na The Forum czyścikow, skalibrować serwisowo wtryskiwacze i jeździć. Pozdro Ł.
  15. Pozdrawiamy sie :)

    Dziękuję za pozdrowienia od Kolegi w niebieskim STI GH sedan dziś w korku na Jerozolimskich w okolicach 16.30. Szkoda tylko, że Kolega dmucha bus-pasem narażając się na pogardę innych. Trochę słabo... Subaru? Bus-pasem?... Wstyd. Zdrówka! Luke
×