Jump to content

Luke Skywalker

Użytkownik
  • Content Count

    718
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Luke Skywalker

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    Wueriks Esti-Aj

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Potwierdzone - nie działa. Przerabiałem to (Forek 2008 SBD) Pozdro! Luke
  2. Cześć, O ile się nie mylę, to będzie po stronie kierowcy na dole. Od góry dostęp kiepski, ledwo widać dwie kostki przez szczelinę obok akumulatora: szara (to właśnie ta od czujnika położenia) i niebieska (od zaworu sterującego zmiennymi fazami rozrządu na wydechu). Najłatwiej dobrać się od dołu po zdjęciu płyty od silnika. Czujnik przykręcony 1 śrubką. Zdrówka! Luke
  3. Było? Jak było, to wywalcie - dzięki! A jak nie, to miłego oglądania. Zdrówka! Luke
  4. A do jakiego samochodu je wlewałeś? Tej Imprezy 125 KM z Twojego opisu? Nie miałeś prawa wyczuć różnicy Pozdro! Luke
  5. Wszystko się zgadza. Stąd moje pytanie o zużycie silnika o którym napisałeś. Wlanie paliwa o wyższej liczbie oktanowej do Forka 2.0i nie przyniesie żadnych korzyści. Ale szkód również nie, bo dlaczego? Zniszczenia katalizatorów opisane w artykule są spowodowane dodatkami ołowiu do wysokooktanowych paliw innych niż standardowe, a nie skutkiem wyższej liczby oktanowej, która definiuje JEDYNIE odporność na spalanie stukowe. Podsumowując, wlanie 98 do Forka 2.0i jest zupełnie dopuszczalne. Szkodzi wyłącznie portfelowi Nic się nie zepsuje. Zdrówka! Luke
  6. Cześć, A skąd taka informacja jeśli można zapytać? Zdrówka! Luke
  7. Może coś się zmieniło. U mnie oba (DPF i CAT) w każdym "stanie" pokazywały właściwe wartości. Jak po włączeniu silnika jest OK, to pewnie jest OK. Pozdro! Ł.
  8. Nie czuję, dlaczego Torque ten jeden parametr miałby źle odczytywać? A resztę dobrze czyta? Coś nie teges ta teoria. Daj znać, co wyszło z komputera diagnostycznego. Pozdro! Ł.
  9. Jak dla mnie czujnik jest walnięty i trzeba go wymienić. Pozdrowienia! Ł.
  10. Uuu... No niezła teoria. Napisz co to za warsztat, żeby przypadkiem nie skorzystać z usług Luke
  11. Prestone. Ł. Edit: Soooorry, przed orkiestrę wylazłem... :/
  12. Nie no... proszę! To teoria z gatunku: jak nie chcesz wiedzieć, czy jesteś chory, zbij termometr. Wyzerowanie licznika ASH poprzez kliknięcie w SSM opcji "nowy DPF" (już nie pamiętam, jak brzmiała nazwa tej funkcji) bez jego faktycznej wymiany bądź porządnej regeneracji mija się z celem i przyniesie więcej kłopotów niż pożytku. I to w krótkim czasie. Zdrówka! Ł.
  13. Wybaczcie, ale to skrajny festyn i "tandeta - look". O gustach się nie dyskutuje, wiem. Zatem to nie wada, tylko cecha Miłego wee! Ł.
  14. Brzmi dobrze. To po czorta Mishimoto dodaje do zestawu korek, którego nigdzie nie powinno się stosować?! Ł.
×
×
  • Create New...