Skocz do zawartości

Luke Skywalker

Użytkownik
  • Zawartość

    623
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Luke Skywalker

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    Wueriks Esti-Aj
  1. DPF - gdzie i jaki emulator ?

    Cześć! Obawiam się, że wpakujesz się w koszta i jeszcze większe kłopoty. Nie znam przypadku skutecznego przewiercenia DPF-u w SBD ani dobrze działającego emulatora. Jeśli ktoś zna / wie / używa, poprosimy o sygnał. A temat tak na marginesie kwalifikuje się do "Nielegala". Napraw DPF i normalnie jeździj, ale decyzja jest Twoja. Zdrówka! Luke
  2. Podświetlenie panelu sterowania lusterek STI GH mr'12

    Dzięki, u mnie wygląda identycznie... Pytam, bo próba namacania palcem małego guziczka od składania lusterek w ciemności do łatwych nie należy. Thanks! Luke
  3. Życząc Wam wesołego Zająca oblanego obficie Dyngusową wodą, mam krótkie pytanie: czy mały panel sterowania i składania lusterek po lewej stronie kierownicy w GH jest podświetlany czy nie? Dzięki, Spokojnych Świąt! Luke
  4. Lanos 2.0 'nie jedzie'. No chyba, że jednak jedzie

    Wydaje mi się, że nie... No to sprawdzaj tę listwę i daj znaka, bo sam ciekawy jestem. Pozdro! Ł.
  5. Lanos 2.0 'nie jedzie'. No chyba, że jednak jedzie

    No to teraz zagwozdka. Pompa paliwa raczej parametrów (wydajności) po agresywnej jeździe nie zmienia. Czy ciśnienie w listwie może ulegać zmianie? Co miałoby na to wpływ? Wysoka temperatura? Dlaczego? Nie kupuję... A może coś z przepustnicą, która pod wpływem temperatury zaczyna inaczej (właściwie) reagować? Np otwiera się bez dodatkowych oporów itd? Wiem, że to kosmiczna teoria, ale objawy też są nie z tej ziemi Pozdro! Ł.
  6. Lanos 2.0 'nie jedzie'. No chyba, że jednak jedzie

    Knurkoski, piszecie, że po pogonieniu problem ustępuje... A czy w Twoim samochodzie jest czujnik temperatury powietrza dolotowego? Może on kłamie na zimno, a po rozgrzaniu wskazania są właściwe? Tylko, że wtedy miałoby to wpływ na wyprzedzenie zapłonu, a to masz ok (sam sobie odpowiedziałem...) No to faktycznie albo zalosowałeś drugą felerną przepływkę, albo na zimno kłopoty z zasilaniem paliwem. Pozdro! Luke
  7. Filmy

    Naprawdę świetne. Wieszam na swoim Fejsie Pozdro! Luke
  8. Pozdrawiamy sie :)

    A ja pozdrawiam za wczoraj: - Kolegę z Forka IV na Nehru - Kolegę ze srebrnego GT-ka ze świnią na lustrze na Korotyńskiego - cierpliwą Załogę ASO Koper w starciu ze "świadomym użytkownikiem"... We wszystkich przypadkach odmachane Luke
  9. Warszawa - Lodowisko z Czwartkiem

    Przyłączam się do obu pytań! Pozdrowienia! Luke
  10. Pierwsze odpalenie po długim postoju

    Pamiętam takie zalecenia z książki z lat socjalizmu: "Jeżdżę - motorowerem Romet". Tam było napisane, aby przed zimą wykręcić świecę i wlać bezpośrednio do cylindra pół strzykawki Mixolu / Lux10 i wykonać 2-3 powolne obroty "kopniakiem", aby olej się rozprowadził... Może czytaliśmy tę samą pozycję?! (do nabycia wówczas w WKiŁ na Kazimierzowskiej róg Madalińskiego...) Zdrówka! Luke PS.: Uruchom silnik... tak po prostu
  11. Jaki odsetek SBD padł? - Forumowa statystyka

    1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys 12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi 14. MY10, 192 tys. km, jeździ 15. MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km. 16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze
  12. SBD i Torque

    Ale pogubiłem się trochę... chcesz zmniejszyć poziom popiołu, czyli zregenerować DPF ponieważ? Olej Ci się rozrzedza w wyniku zbyt częstych regeneracji? Jakie masz przebiegi między kolejnymi regeneracjami? Do jakiego poziomu spada sadza i ile trwa regeneracja w korzystnych warunkach? Jak wszystko powyższe jest w normie, to zostaw... wszystko działa. Pozdro! Luke
  13. SBD i Torque

    Nie ruszaj EGR-u w SBD, chyba że lubisz kłopoty. Działa - zostaw. Luke
  14. Powolne podnoszenie szyb tylnych

    Tylko bladego pojęcia nie mam, skąd taka przypadłość. Drzwi nie ruszane, nigdy nie rozbierane, wszystko w stanie oryginalnie fabrycznym... Pozdro! Luke
  15. Powolne podnoszenie szyb tylnych

    Dokładnie tak. Najpierw szyba ustawia się minimalnie na ukos, następnie ślamazarnie rusza do góry. Oczywiście im wyżej, tym kąt przekoszenia maleje, bo szyba zaczyna współpracować z prowadnicą ramki okiennej na większej długości swej krawędzi. Ł.
×