Skocz do zawartości

Luke Skywalker

Użytkownik
  • Zawartość

    611
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Luke Skywalker

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    Wueriks Esti-Aj
  1. SBD i Torque

    Ale pogubiłem się trochę... chcesz zmniejszyć poziom popiołu, czyli zregenerować DPF ponieważ? Olej Ci się rozrzedza w wyniku zbyt częstych regeneracji? Jakie masz przebiegi między kolejnymi regeneracjami? Do jakiego poziomu spada sadza i ile trwa regeneracja w korzystnych warunkach? Jak wszystko powyższe jest w normie, to zostaw... wszystko działa. Pozdro! Luke
  2. SBD i Torque

    Nie ruszaj EGR-u w SBD, chyba że lubisz kłopoty. Działa - zostaw. Luke
  3. Powolne podnoszenie szyb tylnych

    Tylko bladego pojęcia nie mam, skąd taka przypadłość. Drzwi nie ruszane, nigdy nie rozbierane, wszystko w stanie oryginalnie fabrycznym... Pozdro! Luke
  4. Powolne podnoszenie szyb tylnych

    Dokładnie tak. Najpierw szyba ustawia się minimalnie na ukos, następnie ślamazarnie rusza do góry. Oczywiście im wyżej, tym kąt przekoszenia maleje, bo szyba zaczyna współpracować z prowadnicą ramki okiennej na większej długości swej krawędzi. Ł.
  5. Powolne podnoszenie szyb tylnych

    Cześć! Pamiętam, że gdzieś podobny temat już widziałem, ale za Chiny nie mogę go odnaleźć... Drugą kwestią jest fakt, że u mnie powolnie podnoszenie (nie opuszczanie) szyby wydaje się być problemem mechanicznym, a nie elektrycznym polegającym na zwiększonej rezystancji starych lub zaśniedziałych elementów, połączeń itp. Otóż w mojej Imprezce, szyby tylne w dół jadą elegancko. Natomiast początkowa faza podnoszenia odbywa się w ślimaczym tempie. Dzieje się tak, ponieważ szyba - w chwili w której rusza podnośnik - ulega wyraźnemu "przekoszeniu". Im wyżej szyba, tym przekoszenie się zmniejsza i pod koniec skoku prędkość podnoszenia jest właściwa. Problem dotyczy obu stron samochodu. Czy ktoś z Was przerabiał coś takiego u siebie? Dzięki, pozdro! Luke
  6. SBD i Torque

    Cześć. Na postoju bez gazu. EGR-em się nie przejmuj. Potrafi być większość czasu zamknięty, zależy od wielu czynników, np. temperatury otoczenia. Pozdrowienia! Ł.
  7. Problem z uruchomieniem na zimno

    Wygląda mi na problem z paliwem. Nie pamiętam, czy jest w benzyniaku zawór zwrotny zapobiegający cofaniu się paliwa z przewodów. Po dłuższym postoju musisz długo memlać rozrusznikiem, zanim nie napompuje paliwa. W ciągu dnia nie zdąży "uciec" i problemu nie ma. Tym samym +1 ode mnie dla wróżby @aflinta Jeśli zawór nie istnieje, to pompa... Zdrówka! Luke
  8. Hot Hatch Hysteria

    F1 ze swoimi wymogami, uwarunkowaniami technicznymi, historią i specyfiką nieco ciężko zaadaptować do dystkusji o Hot Hatchach... Dowodzi bardzo dobrego kierowcy w zespole i odrobiny szczęścia. Fizyki nie oszukamy. Zdrówka! Luke
  9. zegary defi gdzie je umiejscowić sti2012 / tutorial

    Fajny wątek. Również zastanawiam się nad sposobem montażu dodatkowych zegarów. Póki co, niektóre powyższe mnie przerażają, ale może to ja mam problem... - wariant w kratce nawiewu: szkoda komentować. Zablokowana kratka i bezsensowna pozycja - wariant na słupku: ktoś już napisał, że przecież tam jest poduszka. Jak można wpaść na pomysł, aby coś tam dokładać?... - wariant w obudowie zestawu wskaźników: dodatkowe zegary zasłaniają wskaźnik temperatury wody i nieznacznie prędkościomierz - wariant zamiast wyświetlacza zużycia paliwa i zegarka: ok, ale co z nim? Montaż w dolnym schowku likwiduje schowek... - wariant górny obok lusterka: No powiedzmy... Głupia pozycja, ale stosunkowo bezinwazyjny montaż - jak dla mnie: dodatkowe 3 osobne kubeczki estetycznie zamontowane nad wyświetlaczem zegarka i paliwa wygrywają. Czy jest psycholog na sali?! Ech, w GC8 było duuuużo łatwiej. Zdrówka! Luke
  10. ile wam pali ?

    Ostatni zbiornik paliwa: 10,6 po Warszawie. STI MY12 Sedan. 12 l/100 km wychodzi bez ŻADNEJ eko-napinki Zdrówka Luke
  11. Szczerze o 2,5T STI

    Brawo. Mam zalane 5W40, potraktowałem to trochę jak płukankę do silnika po nieznanym wcześniejszym oleju po poprzednim właścicielu. Teraz przesiadam się na 15W50. Również poranny rozruch w garażu przy min +10 st C. Z pełną świadomością czasu potrzebnego do rozgrzania oleju ruszam w 30 sekund po uruchomieniu silnika. Użytkuję moje STI jako "daily". @mz56 - pozdrowienia dla starej szkoły Luke PS.: Tak wiem, off-top, wątek olejowy jest gdzie indziej...
  12. PB95, 98 czy 100? Czyli czym zalewacie turboloty?

    Cześć! Odkopując prehistoryczny wątek... Wczoraj pierwszy raz wlałem pełny zbiornik V-Powera Racinga 100 (+30 zł versus 98 Ultimate). Albo efekt placebo jest piorunujący, albo dziś warunki pogodowe sprzyjały doładowanym silnikom, albo mam pecha do stacji BP na której normalnie uzupełniam paliwo, bo różnica jest bardzo wyraźna. Zdrówka! Luke
  13. Przedziurawiony blok silnika 2.5 w Foresterze III - prośba o pomoc

    Edwin się nie myli, ale z pewnością potwierdzi, że im dłużej będziesz pamiętał, że masz nowy silnik, tym dłużej będziesz się cieszył z jego nowości Wymiana oleju po 500 km to bardzo dobra praktyka. Pozbywasz się drobinek metalu, które intensywnie pojawiają się w początkowej fazie docierania, a potem nie robią nic dobrego. Napisz jak chodzi, jak wrażenia z jazdy? Zdrówka! Luke
  14. Przedziurawiony blok silnika 2.5 w Foresterze III - prośba o pomoc

    Im dłużej, tym lepiej. A tak serio: sądzę, że 3500 km bardzo delikatnie, kolejne 1500 km nieco śmielej, od 5000 km w górę uznać, że gotowe. Zdrówka! Luke
  15. Forester sh boxer diesel kuśtyka na jałowym

    Ja mimo wszystko obstawiam świece. Przy odrobinie szczęścia (dobra kompresja, sprawny układ wtryskowy), Forek odpali nawet z jedną sprawną świecą, ale będzie się telepać. Jak się rozgrzeje, wszystkie cylindry ożyją równomiernie, to przestaje. W tej przypadłości "check" nie musi się świecić. Podjechać do ASO i sprawdzić. Albo kupić kulę (podzielić się linkiem z Carfitem...) Dostępne na Allegro albo w Krakowie u Knurkoskiego Albo czekać na roztopy... Milion opcji. Zdrówka! Luke
×