Luke Skywalker

Użytkownik
  • Zawartość

    503
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Luke Skywalker

  • Ranga
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    Wueriks Esti-Aj
  1. Cześć! Wg mnie jest dokładnie, jak mówisz. Skopiowałem swoją muzykę "na raz" na USB i mam dokładnie to samo, co Ty. Kopiując pojedynczo: folder po folderze w oczekiwanej kolejności, wszystko jest ok. Jeśli ktoś znajdzie patent na to, również chętnie się przyłączę Pozdrowienia! Luke
  2. Profil 50 jest droższy od 55 ze względu na małą popularność... Ja lubię mieć w samochodzie kompletację zbliżoną do fabrycznej, dlatego stosowałem oryginalny rozmiar. Myślę, że zdecydowana większość GT jeździ na 55... Zdrówka! Ł.
  3. Cześć! Śliczny GT-ek Ad.1: Właściwy rozmiar opony do Twojego samochodu to 205/50R16 (nietypowa, bo profil 50...) Ad.2: Ani jedne, ani drugie. Nie znasz historii opony używanej. Ad.3: --- Ad.4: Kupiłem do Żonowozu 2 lata temu Vredesteiny Quatrac 3. BARDZO fajnie się spisywały w mieście zimą. Moim zdaniem rozsądny kompromis: osiągi / cena / jakość Pozdrowienia Luke
  4. Trafiony - zatopiony Odpozdrawiam Ayu! Luke
  5. No to najprościej wymienić filtr paliwa i sprawdzić pompę (czy wydatek nie spadł). Czy po zrobieniu generalki od początku miałeś problem z osiągami, czy dopiero po jakimś czasie się pogorszyło? Paliwo masz dobrej jakości? Może ostatnio zalałeś jakiegoś parszywca na pół z wodą i innymi brudami? Nie czujesz żadnych objawów typu wypadanie zapłonów? (szarpanie silnikiem na biegu jałowym itd...) Zdrówka! Ł.
  6. Cześć! Pogoda, (ciśnienie powietrza, wilgotność, porywy wiatru, temperatura), ciśnienie w kołach, geometria, ocierające klocki, paliwo, pompa paliwa, problem z linką gazu / przepustnicą, zawory, upg, filtry: powietrza, paliwa, kompresja... A tak serio, to nieco więcej szczegółów przybliżyłoby nas do rozwiązania tego problemu. Pozdro! Luke
  7. Nawiązując jeszcze do wypowiedzi Kol. Byńka: nie bardzo wiem, kiedy niby SIP schowało głowę w piasek w przypadku SBD? W moim przypadku właśnie GŁÓWNYM argumentem decydującym o wejściu w Forka SBD 2008 była postawa SIP. W początku produkcji i po pojawieniu się tego motoru w PL, po przypadkach spalenia sprzęgieł zaoferowano szkolenie z jazdy oraz remap charakterystyki pedału gazu, aby łatwiej się ruszało laikowi nie mającemu pojęcia czym się różni moc od momentu obrotowego. Dalej: wielu z nas doświadczyło na własnej skórze gestu handlowego SIP pomimo zakończonego okresu gwarancyjnego na pojazd - o jakim chowaniu głowy w piasek mówimy zatem?! Każda - powtarzam - każda marka to kompromis i jednocześnie pewna grupa docelowa klientów, do której oferta jest przygotowywana. Dlatego zarówno i Mazda jak i Subaru wciąż będą sprzedawać swoje produkty. Chcesz mieć z tylu napis "Skajaktiw"? - kupujesz Macdę Mnie cieszy "Symmetrical AWD, WRX STI" i coś tam jeszcze. Wolny wybór! Miłego weekendu! Luke
  8. Ooo... rozumiem, że sprzedawałeś ostatnio taki pojazd i znasz to z własnego doświadczenia? Bo ja swojego Forka SBD z 2008 sprzedawałem 2 tygodnie i poszedł 1000 zł poniżej ceny wywoławczej. Kolega chwilę temu kupił Nissana Juke z automatyczną skrzynią - zgadnij z jaką?... Przykro czyta się wypowiedzi, które brzmią bardzo autorytatywnie i fachowo, ale poza ładunkiem negatywnych emocji wiele nie wnoszą. Wybrałem tę markę, ponieważ w moim odczuciu jest wyznacznikiem standardów w zakresie układów przeniesienia napędu, charakterystyki prowadzenia i osiągów. Przy okazji wciąż w rozsądnych pieniądzach. Pozdrowienia! Luke
  9. Wracając na moment do opinii na temat Subaraków: mnie ostatnio we własnym garażu spotkało coś zupełnie przeciwnego. Otóż gmerałem sobie spokojnie przy Esti-Aju, podchodzi Pan Ochroniarz.. Spodziewałem się rozmowy w "klasycznym wydaniu", a tu proszę: Pan Ochroniarz: - Piękne auto. Zawsze podczas obchodu przystaję i się mu przyglądam... Ja: - Dziękuję, bardzo mi miło. Może otworzę maskę?.. Pan Ochroniarz: - Ależ maszyna! Dwu-i-pół litrowy bokser... Ja: .... Owszem, 300 koni. Pan Ochroniarz: - No jasne, przecież to STI... Ja: W rzeczy samej... Chciałby Pan posłuchać, jak brzmi? W garażu niezły efekt... Pan Ochroniarz: Nie trzeba, muszę już lecieć. Wiem jak brzmi: zawsze przyciszam radio jak pan wyjeżdża, żeby posłuchać... Ja: SZOK do siedemnastej potęgi. I można? Można. Zdrówka! Luke
  10. Każdy zrobi, co uzna za stosowne. Zwróciłem jedynie uwagę, że blok NIE kosztuje już 22 kPLN a znacznie mniej. Pozdrowienia! Luke
  11. No dobra, ale lepiej obecna cena niż 20 kPLN plus... Do tego zrobione w miejscu i przez ludzi, którzy w naszym światku reklamy nie wymagają. Zdrówka! Luke
  12. Carfit ma niezłą promocję na blok... Warto się zainteresować. Będzie auto na długie lata. Pozdrowienia! Luke
  13. Cześć! Jeśli było, to źle szukałem... Po włożeniu pendrivu z muzyką do gniazda, brak reakcji + informacja "NO USB". Oryginalne radio w wersji z BT (model "przed" nawigacją...) Czy jest jakiś kruczek? Dziękuję!!! Luke EDIT. D...pa i kamieni kupa. Bez zagnieźdżonej struktury katalogów działa. Sorry za alarm
  14. Z zaprzyjaźnionego serwisu, którego z racji na oficjalne forum nie mogę wymienić z nazwy Zdrówka! Ł.