Skocz do zawartości

matylda

Nowy
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia matylda

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

9

Reputacja

  1. matylda

    Szczerze o 2,5T STI

    https://dailydriver.pl/nowosci/wydarzenia/przeciek-z-subaru-dotyczacy-premiery-nowego-brz-wrx-i-sti/ Życzę Subaru, żeby w końcu pokonali ekoświrów i inne przeciwności i wypuścili nowe STI. Jeśli będzie tak wyglądało jak na fotkach, to będzie miażdżyło paskudne german style i kontynuowało piękne tradycje.
  2. matylda

    Szczerze o 2,5T STI

    Cześć Dawno mnie u Was nie było. Pozwolę sobie cos napisać jako autor tego wątku, po rocznym uzytkowaniu CTR-a. W sumie to mnie sprowokowaliście, bo dysputa była o ośce, mocy na ośce itp. Kupiłem czarnego szatana od razu z programem na 360KM i 500Nm. Poza tym od razu obniżyłem o 20mm i dystans załozyłem, z dodatków pakiet karbon wewnetrzny i oswietlenia led - red wewnetrzny. Po roku cos mozna juz powiedzieć. Zacznę od minusów, nie ma ich wiele, ale są. Pierwszy to brak ręcznego na linkę. To poważny brak szczególnie w ośce, no i w zimie to wogóle, drugi minus to brak kółka do zciszania w radio (jest plus/minus na dotyk), trzeci no to śnieg, ale to jak mieć pretensje do garbatego, że dzieci ma proste. Z tych dobrych, to same dobre, w zakrecie trzyma sie to jak porabane, zawsze mam wrażenie, że mogłem jechać szybciej. Szpera jest, i gdy troche wypluży od razu sie dołacza i bez korekty kierownicą dociąga samochód do wewnątrz zakrętu. Poprzednio w ctr ufo szpery nie miałem, ale to jest swietne. Ważne, by nie panikować, tylko operować gazem. Kolejny plus to petarda na autostrady. W serii ma 0-200km/h w 18sek (STI 22 sek), ten mój ma około 16 sek. Ciagnie bez zadyszki do 250km/h, potem wolniej. Powinienem z lekkiej górki zobaczyc 300km/h, a po wydechu, i intercoolerze to na prostej, bo predkość fabryczna w serii to 272km/h. Jest hebel brembo i to czuć. Jesli chodzi o moc - na suchym, dobrym asfalcie, przy 120km/h, na czwórce po wciśnięciu gazu mrugnie lampka trakcji, na mokrym do 180km/h na pełnej piź.dzie świeci sie trakcja. ;-)Taki urok. W planach chciałbym mieć 400kmi 550NM, po co? a no tak. Wystarczy intercooler i wydech odetkać. Hamburgery robia na seryjnym sprzęcie cos koło 500KM i to jeździ. Przez ten rok cały, były 2 tygodnie, gdy jesli w tym okresie miałbym podejmować decyzję wziąłbym STI - były wtedy sniegi. Wiadomo, jeździ się wtedy ..ujowo CTR-em. Gdybym miał potfel odpowiedni, to miałbym sobie STI MY18 od października do marca, potem CTR-a. Trasy jakie robię, to korki (10km), jazda 50-100km/h (100km), autostrada ponad 200km/h (35km) dziennie. Dziwne, ale spalanie jest małe, 10l lub mniej średnio to wg mnie super wynik. Z dziwnych rzeczy, jest to miękkie auto, w porównaniu z ufo ctr, jeżdżę w trybie sport, zapominam o innych, czasami włączam r, jak dla mnie ten r tyb jest ok. Aha, nie myle tutaj miękkości - komfortu, ze sztywnoscią. To auto jest mega sztywne, podobnie jak STI, bo takie wraażenie po jeździe STI miałem, a praca zawiasu to inna bajka. Pomimo obnizenia (spręzyny H&R). Pozdro dla Wszystkich Subaryniarzy (chyba tak sie mówi?)!
  3. matylda

    Szczerze o 2,5T STI

    Pany, jest takie coś jak MY18 RA. Ładnie to wygląda z zewnątrz, a poza zmianami typu lotka, zderzaki tył inne, z przodu pług coś z zawieszeniem jest zrobione, silnikiem?
  4. matylda

    Szczerze o 2,5T STI

    Informacyjnie: do Katowic przyjedzie jedyny w Polsce MY18 biały, jeden i drugiego nie będzie nigdy. Jest szansa na posiadanie czegoś wyjątkowego.
  5. matylda

    Szczerze o 2,5T STI

    Ta ostatnia wersja MY18 będzie bardzo pożądana przy odsprzedaży. Zacisk jest konkretny i kolor zacisku super. Koła 19', recaro tez fajnie wygląda. a no i górny wyświetlacz zmieniony, dużo przyjemniejszy. W Katowicach jest do wzięcia MY18 i jest MY17. Gratuluję.
  6. matylda

    Szczerze o 2,5T STI

    Finał, finałów zamówiłem civica type-ra. Po drodze trawiłem: Q60 3,0tt, Q50 hybrid, Q70 hybrid, Volvo polestar s60 3,0, WRX STI, EVO, a nawet przez pewnien czas wranglera 3,6. Rozrzut duży. Jeśli chodzi o STI podobało się mi, że to auto było takie zbite, sztywne, nie chodzi, że twarde, ale takie ... zwarte. Podobał mi się zawias, jego twardość i taka gotowość do startu, taka agresja w jeździe. Niestety faktycznie ilość kilometrów przejeżdzanych i zagrożenie ze strony panewki, uszczelki, itp. wzięło górę. Jeżdże po ekspresówkach i autostradach i jeśli po normalnych drogach przyspieszenia są bardzo ok to brakowało takiego pierd ...cia na prostej. Wielkie dzięki za rady.
  7. matylda

    Szczerze o 2,5T STI

    Przejrzałem te tabelki i zauważyłem tylko jedno A45, chyba, że mam problemy ze wzrokiem. Jeśli jest tylko jedno, tzn, że kierownik jest dobry, dobrze ogarnia sprzęt, ma bardzo dobre umiejętności. Cena - przecież A45 zaczyna się od 180tys, a kończy przy 280tys. a STI 220tys. zł, czyli ceny porównywalne. Jeśli to A45 byłoby świetna bazą to nie sądzę, że ktoś pierwszy w Polsce na to wpadł. Ten samochód w tym konkretnym przypadku ma dobrego kierowcę i tyle.
  8. zamiast ciąć kable i lutować, popatrz, czy nie ma gotowych przejściówek
  9. matylda

    Szczerze o 2,5T STI

    dzięki, czyli dupa w tym temacie (haka) odebrałeś furę? jak się śmiga? teraz chyba dodali do MY18 martwe pole i inne ...
  10. matylda

    Szczerze o 2,5T STI

    Pany, czy WRX STI od MY14 w górę przewiduje opcje pociągnięcia przyczepy? Wiem, że to auto nie stworzone do tego, ale może raz w roku dałoby radę. Jaką wartość macie w dowodzie rejestracyjnym w pozycji O?
  11. matylda

    Szczerze o 2,5T STI

    Pany, silnik w BRZ (ten sam co w GT86 chyba?) co to za ustrojstwo? Czy to ten 2,0, który raczej chwalicie? Jest on trwały? On ma podwójny wtrysk paliwa, jeden bezpośredni i dodatkowo pośredni. Aha i zawory regulowane hydraulicznie - czyli nie trzeba będzie silnika wyciągać. Prawdę mówią?
  12. matylda

    Szczerze o 2,5T STI

    a ten 2,0 DIT 268KM jaki ma rodzaj wtrysku? bo nazwa jakaś taka dizlem zalatująca, co znaczą te literki? Czym on się różni od 2,5? ten 2,5 jest tylko rozwiercony?
  13. matylda

    Szczerze o 2,5T STI

    Może i dobrze, że jednemu podobają się rude, innym blondi, jedni slimy, inni Rubensowskie kształty cenią, w sumie każda zmora znajdzie swojego amatora.
  14. matylda

    Szczerze o 2,5T STI

    STI przynajmniej wygląd ma, bo german style to pustak z doczepionymi kółkami od taczek. Gratuluję wyboru i szerokości. Wersja recaro?
  15. matylda

    Szczerze o 2,5T STI

    Czy po zakuciu tego silnika, będzie już spokój z tłokami, panewkami, uszczelkami, itp.?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...