matylda
Nowy-
Postów
37 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia matylda
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
9
Reputacja
-
https://dailydriver.pl/nowosci/wydarzenia/przeciek-z-subaru-dotyczacy-premiery-nowego-brz-wrx-i-sti/ Życzę Subaru, żeby w końcu pokonali ekoświrów i inne przeciwności i wypuścili nowe STI. Jeśli będzie tak wyglądało jak na fotkach, to będzie miażdżyło paskudne german style i kontynuowało piękne tradycje.
-
Cześć Dawno mnie u Was nie było. Pozwolę sobie cos napisać jako autor tego wątku, po rocznym uzytkowaniu CTR-a. W sumie to mnie sprowokowaliście, bo dysputa była o ośce, mocy na ośce itp. Kupiłem czarnego szatana od razu z programem na 360KM i 500Nm. Poza tym od razu obniżyłem o 20mm i dystans załozyłem, z dodatków pakiet karbon wewnetrzny i oswietlenia led - red wewnetrzny. Po roku cos mozna juz powiedzieć. Zacznę od minusów, nie ma ich wiele, ale są. Pierwszy to brak ręcznego na linkę. To poważny brak szczególnie w ośce, no i w zimie to wogóle, drugi minus to brak kółka do zciszania w radio (jest plus/minus na dotyk), trzeci no to śnieg, ale to jak mieć pretensje do garbatego, że dzieci ma proste. Z tych dobrych, to same dobre, w zakrecie trzyma sie to jak porabane, zawsze mam wrażenie, że mogłem jechać szybciej. Szpera jest, i gdy troche wypluży od razu sie dołacza i bez korekty kierownicą dociąga samochód do wewnątrz zakrętu. Poprzednio w ctr ufo szpery nie miałem, ale to jest swietne. Ważne, by nie panikować, tylko operować gazem. Kolejny plus to petarda na autostrady. W serii ma 0-200km/h w 18sek (STI 22 sek), ten mój ma około 16 sek. Ciagnie bez zadyszki do 250km/h, potem wolniej. Powinienem z lekkiej górki zobaczyc 300km/h, a po wydechu, i intercoolerze to na prostej, bo predkość fabryczna w serii to 272km/h. Jest hebel brembo i to czuć. Jesli chodzi o moc - na suchym, dobrym asfalcie, przy 120km/h, na czwórce po wciśnięciu gazu mrugnie lampka trakcji, na mokrym do 180km/h na pełnej piź.dzie świeci sie trakcja. ;-)Taki urok. W planach chciałbym mieć 400kmi 550NM, po co? a no tak. Wystarczy intercooler i wydech odetkać. Hamburgery robia na seryjnym sprzęcie cos koło 500KM i to jeździ. Przez ten rok cały, były 2 tygodnie, gdy jesli w tym okresie miałbym podejmować decyzję wziąłbym STI - były wtedy sniegi. Wiadomo, jeździ się wtedy ..ujowo CTR-em. Gdybym miał potfel odpowiedni, to miałbym sobie STI MY18 od października do marca, potem CTR-a. Trasy jakie robię, to korki (10km), jazda 50-100km/h (100km), autostrada ponad 200km/h (35km) dziennie. Dziwne, ale spalanie jest małe, 10l lub mniej średnio to wg mnie super wynik. Z dziwnych rzeczy, jest to miękkie auto, w porównaniu z ufo ctr, jeżdżę w trybie sport, zapominam o innych, czasami włączam r, jak dla mnie ten r tyb jest ok. Aha, nie myle tutaj miękkości - komfortu, ze sztywnoscią. To auto jest mega sztywne, podobnie jak STI, bo takie wraażenie po jeździe STI miałem, a praca zawiasu to inna bajka. Pomimo obnizenia (spręzyny H&R). Pozdro dla Wszystkich Subaryniarzy (chyba tak sie mówi?)!
-
Pany, jest takie coś jak MY18 RA. Ładnie to wygląda z zewnątrz, a poza zmianami typu lotka, zderzaki tył inne, z przodu pług coś z zawieszeniem jest zrobione, silnikiem?
-
Informacyjnie: do Katowic przyjedzie jedyny w Polsce MY18 biały, jeden i drugiego nie będzie nigdy. Jest szansa na posiadanie czegoś wyjątkowego.
-
Ta ostatnia wersja MY18 będzie bardzo pożądana przy odsprzedaży. Zacisk jest konkretny i kolor zacisku super. Koła 19', recaro tez fajnie wygląda. a no i górny wyświetlacz zmieniony, dużo przyjemniejszy. W Katowicach jest do wzięcia MY18 i jest MY17. Gratuluję.
-
Finał, finałów zamówiłem civica type-ra. Po drodze trawiłem: Q60 3,0tt, Q50 hybrid, Q70 hybrid, Volvo polestar s60 3,0, WRX STI, EVO, a nawet przez pewnien czas wranglera 3,6. Rozrzut duży. Jeśli chodzi o STI podobało się mi, że to auto było takie zbite, sztywne, nie chodzi, że twarde, ale takie ... zwarte. Podobał mi się zawias, jego twardość i taka gotowość do startu, taka agresja w jeździe. Niestety faktycznie ilość kilometrów przejeżdzanych i zagrożenie ze strony panewki, uszczelki, itp. wzięło górę. Jeżdże po ekspresówkach i autostradach i jeśli po normalnych drogach przyspieszenia są bardzo ok to brakowało takiego pierd ...cia na prostej. Wielkie dzięki za rady.
-
Przejrzałem te tabelki i zauważyłem tylko jedno A45, chyba, że mam problemy ze wzrokiem. Jeśli jest tylko jedno, tzn, że kierownik jest dobry, dobrze ogarnia sprzęt, ma bardzo dobre umiejętności. Cena - przecież A45 zaczyna się od 180tys, a kończy przy 280tys. a STI 220tys. zł, czyli ceny porównywalne. Jeśli to A45 byłoby świetna bazą to nie sądzę, że ktoś pierwszy w Polsce na to wpadł. Ten samochód w tym konkretnym przypadku ma dobrego kierowcę i tyle.
-
zamiast ciąć kable i lutować, popatrz, czy nie ma gotowych przejściówek
-
dzięki, czyli dupa w tym temacie (haka) odebrałeś furę? jak się śmiga? teraz chyba dodali do MY18 martwe pole i inne ...
-
Pany, czy WRX STI od MY14 w górę przewiduje opcje pociągnięcia przyczepy? Wiem, że to auto nie stworzone do tego, ale może raz w roku dałoby radę. Jaką wartość macie w dowodzie rejestracyjnym w pozycji O?
-
Pany, silnik w BRZ (ten sam co w GT86 chyba?) co to za ustrojstwo? Czy to ten 2,0, który raczej chwalicie? Jest on trwały? On ma podwójny wtrysk paliwa, jeden bezpośredni i dodatkowo pośredni. Aha i zawory regulowane hydraulicznie - czyli nie trzeba będzie silnika wyciągać. Prawdę mówią?
-
a ten 2,0 DIT 268KM jaki ma rodzaj wtrysku? bo nazwa jakaś taka dizlem zalatująca, co znaczą te literki? Czym on się różni od 2,5? ten 2,5 jest tylko rozwiercony?
-
Może i dobrze, że jednemu podobają się rude, innym blondi, jedni slimy, inni Rubensowskie kształty cenią, w sumie każda zmora znajdzie swojego amatora.
-
STI przynajmniej wygląd ma, bo german style to pustak z doczepionymi kółkami od taczek. Gratuluję wyboru i szerokości. Wersja recaro?
-
Czy po zakuciu tego silnika, będzie już spokój z tłokami, panewkami, uszczelkami, itp.?