Jump to content

rafforester

Użytkownik
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

rafforester last won the day on March 16 2015

rafforester had the most liked content!

Community Reputation

18 Dobry

About rafforester

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk
  • Auto
    Forester 2.0 XT SJ MY16

Recent Profile Visitors

476 profile views
  1. Hehe jakie dodatki? Do auta za 180 tys. zł ? To w służbowej Fabi 1.0TSI mam to wszystko. Te tzw 'dodatki' powinny być standardowym wyposażeniem każdego modelu, szczególnie, że w XT MY16 teleskopy do maski sa a lusterka fotochrom miałem już w Volvo w modele z 2000 r.
  2. Akurat w kwestii bezpieczeństwa to Volvo kojarzyło się najbardziej ludziom, a teraz z obecnym zakresem modeli i silnikami jest mega innowacyjnym producentem z sportowymi osiągami. Nie można winić Subaru za chęć zadomowienia się luce "familly car" i pod tym kątem szukają klientów, a powiedzmy sobie szczerze, że więcej jest takich potencjalnych nabywców 40+ z brzuszkiem którzy wybiorą bezpieczne, wolne auto za prawie 200 tys. zł niż 20/30 latków z chęcią nabycia używanego WRXa. A dla tych co chcą szybkiego auta i stać i na auta za ok 200 tys. to będą musieli sie rozglądnąć z w gamie Lexusa, Volv
  3. Dostał ktoś maila z SIP w akcji serwisowej dla XT MY 2016 i był juz w serwisie i czy było coś wymieniane? Sprawa pilna? Uprzejmie informuję, że Subaru Corporation (producent samochodĂłw Subaru) poinformował nas o konieczności sprawdzenia szczelności kolektora wylotowego w pewnej partii wyprodukowanych samochodĂłw Subaru. Istnieje możliwość wystąpienia nieprawidłowego działania układu wydechowego spowodowanego nieszczelnościami. Zjawisko to może doprowadzić do nieprawidłowego działania silnika (spadek mocy). Nie odnotowaliśmy w samochodach wprowadzonych przez nas na pols
  4. Trzeba być niezłym maso, żeby kupić coś co nie jedzie i nie wygląda, jak można kupic Lexusa NXt za 159 tys. a NXh za 175 tys.
  5. A jakie miałeś objawy? Skakał tył na bokach na nierównościach? Coś stukało w tylnym zawieszeniu?
  6. Przecież jest możliwość instalacji np Pioneera i jakiś innych stacji i zachowuje funkcję kamery cofania oraz dodaje Android Auto i Apple CarPlay. Trzeba tylko dokupić specjalną ramkę z Alliexpres. było o tym na: Sam się chcę pozbyć tego modułu fabrycznego i zamontować stacje multimedialną głównie po to aby mieć Google Maps i natężenie ruchu. Może ktoś ma namiary na kogoś kto to robi od A do Z (zostawiam auto, robią, i obieram i płacę za robotę), nie interesuję mnie Janusze w garażu i sam tego też nie ogarnę. Pozdr
  7. I kto to kupi? 170 tys. za pseudo hybrydę, która nie jeździ, nie przyspiesza, pomijam wygląd i zbędne bajery (Xmode, który w swoim FXT użyłem przez 3 lata "raz"). Za 185 tys. można mieć NX 238 KM, pewnie golas, ale i tak lepiej wyposażony niż nowy Forester. Dodanie 15 tys. przy takiej cenie to da się przeżyć. NXh już droższy ale i tak lepiej rozwiązana hybryda. I niech nikt nie wskazuje, że w Subaru dostaje się lepsze AWD, przecież z tym silnikiem 2.0i to tak nic się nie da poszaleć. Daj Pan spokój http://pdf-lexus.eu/lexus_pl/cenniki/2018/cennik_NX.pdf
  8. Tzn, że droższe to mniej pali? Mój służbowy Rapid 1.0 TSI za ok 60 tys. pali 6,5 l/km a latam nim po 160 km/h. Zejdźcie już na ziemie z tą ekonomicznością Subaru, każdy z was wiedział ile to auto pali i ile kosztuje w szczególności 2.0NA. To auto powinno kosztować max 100 tys. nic więcej, bo oprócz 4X4 żadnych bajerów nie oferuje. btw W moim XT przy trasie 500 km po A1 (średnia 160km/h) i piłowania na zwężeniach od Łodzi na Śląsk wyszło mi średnie 10,5 l/km. Tyle w temacie rozsądku przy zakupie 2.0 NA i oszczędzaniu przy paliwie. Za tą cenę trzeba było kupić Superba 4X4 260KM i
  9. Patrząc jak rozwija się dyskusja w tym wątku to widać, że rezygnacja z XT, WRX itd. przez Subaru było dobrym kierunkiem
  10. Cena przystępna 50 tys E. za takiego muła
  11. FXT przebieg 80 tys.km, ma ktoś jakieś pomysły na czyszczenie tłumików z brudu/rdzy/spalin, po takim przebiegu, końcówki są już całkowicie okopcone, a tłumiki brudne i jakby przepalone.
  12. Jest wolny od wad ale oddadzą ci furę
  13. Masakrycznie to auto wygląda, tylne lampy ohyda, całość przekombinowana, za dużo chromu, plastiku, railingi czarne, chrom w okół szyb, wszystkiego pomieszane, koła jak z jakiegoś kompakta 1.6. Nie mówię już o silniku, bo tu nie ma co bronić. Żałuję tylko handlowców co to będą musieli wciskać Januszom z grubszym portfelem, że niby auto oszczędne będzie a i tak spali ze 12l. Trzeba będzie zostać przy obecnym FXT na dłużej. Chyba rzeczywiście Toyota chce zarznąć markę bo celowości Subaru w tym nie widzę, patrząc jak np wygląda nowa Rav4.
  14. Totalnie nie rozumiem polityki Subaru. Już nawet nie chodzi o rynek europejski tylko o USA. Wsadzają 2.0 DIT do Legacy, który raczej jest autem na przedmieścia, a do nowego Forestera nawet na rynek amerykański nie XT nie będzie. Rozumiem, że nie chcą się kopać z europejskimi normami Euro ale USA Forester XT to jakaś norma powinna być? No chyba, że coś zaskoczą.
×
×
  • Create New...